Японците от Honda публикуваха първо изображение от интериора на новата си градска електрическа кола. Дебютът ѝ е насрочен за следващия месец и ще се състои в рамките на автомобилното изложение в Женева.
От снимката се вижда, че интериорът е еволюция на концепцията Urban EV от 2017 година. С други думи, арматурното табло е лишено от всякакви аналогови уреди и се състои от широкоформатен екран, съставен от няколко дисплея.
Централният е предназначен за информация от инфо развлекателната система, от ляво на него са виртуалните уреди на автомобила, а в дясната част е останалата информация за работата на основните възли и агрегати.
Външно новият градски прототип също е сходен с концепта Urban EV. Все още няма ТТ данни за новата градска електрическа кола. Те ще станат ясни в началото на следващия месец с официалното представяне.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Tervel bitcoin
13:18 13.02.2019
2 МаКаТа
Коментиран от #9
13:21 13.02.2019
3 Meganoob BG
13:26 13.02.2019
4 бива
13:28 13.02.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 AUDI
Коментиран от #7
13:36 13.02.2019
7 gvdff
До коментар #6 от "AUDI":
Сигурен съм, че ще е яко, интерактивно, няма да ти пречи особено, дори ще е функционално. Ноо, ноооо, има един прекрасен проблем, и това е самия дисплей. Я изкара гаранцията на колата, я не, я изкара 10г я не, чукнеш ли го случайно с нещо остро- край с него, Напече ли го слънцето ще изчезва картината. Много харесвам аналоговите километражи и оборотомери, поне едното от тях трябва да присъства, дори като екстра в някой нов модел. Помня като дете, как определяхме колко е бърза една кола, по разделенията на километража. Дори като навлязат тези дигитални коли, и децата видят ретро автомобил с аналогови уреди ще им се кефят на макс.Коментиран от #14
14:05 13.02.2019
8 trol
14:07 13.02.2019
9 бай хой
До коментар #2 от "МаКаТа":
просто дрън дрън нарочно сичко е адски усложнено за да купувяш.просто е само сделано в ссср14:09 13.02.2019
10 ШИТ
14:10 13.02.2019
11 Ицо Багера
14:13 13.02.2019
12 Alpha_Lone_Wolf
15:16 13.02.2019
13 Гост
15:20 13.02.2019
14 AUDI
До коментар #7 от "gvdff":
ДА, хубави бяха времената . НО не се знае дали това , което идва няма да е по-добро :)Може и да си прави за мултимедията , но пак...3 екрана на цялото табло , малко ми идват повече
15:36 13.02.2019
15 Селянина с колелото
15:47 13.02.2019
16 Боян Доктора
Коментиран от #25
16:03 13.02.2019
17 Обективен
16:13 13.02.2019
18 много малко
16:18 13.02.2019
19 Обективен
16:42 13.02.2019
20 CRV
17:21 13.02.2019
21 Fenasi Kerim
18:05 13.02.2019
22 хондаджия
Коментиран от #28
21:50 13.02.2019
23 Умният
22:27 13.02.2019
24 Гогу
02:20 14.02.2019
25 gvdff
До коментар #16 от "Боян Доктора":
Не познавам потребителска електроника, която да обича високи температури, както и много ниски. Признавам, не съм супер запознат с тази материя. Но кажи ми, какво става с един OLED екран, когато му стане горящо топло, май директно горят отделните пиксели, докато на един LCD просто става черен докато не охлади. Нали знаеш някои телефончета какво правят като им стане леко жега, директно си гасят. А какво ли става със спойките на платките. ОК, знам, има охлаждане, ок, ще се справя до колко, 2-3-5г? Какво значение има дали е японски, шведски, немски ,италиански автомобила, последно време какво им е качеството, май е ясно. Какво като е съвременен дисплея, то той си остава за по 200 долара бройката. Да, в официалния сервиз може да искат 10 000 за смяна, но това не значи нищо.Коментиран от #26
09:30 14.02.2019
26 Зорлем
До коментар #25 от "gvdff":
Абе автомобилната електроника я тормозят с доста повече тестване спрямо потребителската такава, така със сигурност тези дисплеи ще деянят повече спрямо телефонните такива. Колко точно повече, никой не знае. То затова и цените им са такива "народни" - просто много часове и ресурси отиват в "инженеринг" и тестване в най-различни условия. Копчетата, врътките и стрелките са по-удобни и надеждни, но първо, че не са фешън, и второ не стават за промени. В смисъл, при диспея един път като му направаят хардуера като хората, после могат да си рисуват, каквото решат на него, т.е. един дисплей на много модели.Коментиран от #27
11:48 14.02.2019
27 gvdff
До коментар #26 от "Зорлем":
Благодаря за отговора/ Под потребителска електроника имам в предвид, всяка, която не е създадена да работи под екстремни натоварвания, създадена за определени условия. Ок, нека автомобилната електроника да е на на високо ниво потребителска такава. Но все пак и там си има ограничения, които оказват влияние по-скоро рано, от колкото късно.13:26 14.02.2019
28 Бомбаж
До коментар #22 от "хондаджия":
Някой ти е запалил фитила23:36 14.02.2019
29 Николай
00:26 15.02.2019