2021-ва ще бъде последната година, когато европейските клиенти на Honda ще могат да си купят дизелов модел на марката. Японската компания възнамерява да съсредоточи усилията си изцяло върху електрически и хибридни модели, които да достигнат две трети от продажбите ѝ на Стария континент до 2025 г.
"Нито един нов модел, който пускаме отсега нататък, няма да има дизелова версия", обяснява Дейв Ходжетс, управляващ директор на Honda в Обединеното кралство, най-големият европейски пазар на марката.
Новото поколение на CR-V е първата Honda, която няма да се предлага с дизелов двигател. Актуалната генерация на Civic пък ще стане прощалният нафтов модел на компанията, продаван в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 монда
Коментиран от #4
17:42 28.11.2018
2 Коментарче
Коментиран от #5, #30, #43
17:43 28.11.2018
3 тоя
17:46 28.11.2018
4 Антон
До коментар #1 от "монда":
Просто от хонда не могат да се конкурират с европейските потентни дизели. Това им е проблема. Всички европейски марки продължават да пускат дизели чийто жизнен цикъл е поне 6-7 год. докато дойде новия модел. Дори преид няколко месеца премиерата на новата осма серия беше с дизелов двигател. А вие вервайте на мантите че забранили дизела. Да забранили са в някои градове дизелови автокобили но на по 15-20 год. То такава и бензинова масларка е съмнително дали ще мине тюв.Коментиран от #7, #20, #42
18:07 28.11.2018
5 Георги
До коментар #2 от "Коментарче":
За да може ние живите същества да имаме дълъг живот :)Коментиран от #10, #36
18:25 28.11.2018
6 Обикновен Бг
Коментиран от #12
18:33 28.11.2018
7 гост
До коментар #4 от "Антон":
Доколкото си спомням "най-потентните" вагаджии от Порше още преди повече от месец обявиха същото и не от 2021 г , а още от пролетта на тая не приемат заявки за дизели !!!! Също така дизелите които Мерцедес и БМВ пускат са двигатели излезли още преди Дизелгейт , които също няма да получат нови версии , но за сметка на това ще си мълчат до последно по стара немска традиция за да могат едно слънчево утро на 2021 да "зарадват" верните си клиенти с новите "политики" на любимите марки !!!! За сметка на това вече почти всички японски компании си заявиха отрано намеренията , както съответства на компании , уважаващи клиентите си !!!Коментиран от #8
18:36 28.11.2018
8 Ввв
До коментар #7 от "гост":
“Разбираш” ги нещата,личи си18:41 28.11.2018
9 Haha
Коментиран от #15, #23
18:42 28.11.2018
10 Кондйо
До коментар #5 от "Георги":
Ще имаш когато станат електрически всички ще ти стане ясно, тока идва от задника ти не трябва да се произвежда. Ли ион батериите също стават супер екологични когато им мине ефективноста!?18:50 28.11.2018
11 Гост
Коментиран от #29
18:53 28.11.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 M1 Yamaha
19:22 28.11.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 гост
До коментар #9 от "Haha":
Tъpceнeтo нa дизeлoви aвтoмoбили в Eвpoпa пpoдължaвa дa нaмaлявa. Πpeз oĸтoмвpи ce oтчитa cпaд в пpoдaжбитe нa тaĸивa ĸoли oт 24%, пoĸaзвaт пocлeднитe дaнни нa ЈАТО Dуnаmісѕ.B пpeдxoдния мeceц пaзapният дял нa дизeлoвитe aвтoмoбили в Eвpoпa e нaмaлял дo нивo oт eдвa 34%, пpи минaлoгoдишeн peзyлтaт зa oĸтoмвpи oт 42 нa cтo.
Oт ЈАТО Dуnаmісѕ в cъщoтo вpeмe oтчитaт pъcт в пaзapнoтo тъpceнe нa бeнзинoвитe aвтoмoбили - дял oт 51% пpeз минaлoгoдишния oĸтoмвpи дo 57% пpeз тoзи, и нa ĸoлитe c aлтepнaтивнo зaдвижвaнe - oт 5.4% дo 7.5%. Ha фoнa нa cпaдa в тъpceнeтo нa нoви дизeлoви aвтoмoбили, пpeз oĸтoмвpи ce oтчитa изĸлючитeлнo yвeличeниe oт 70% нa изцялo eлeĸтpичecĸитe мoдeли, ĸoмeнтиpaт oт ЈАТО Dуnаmісѕ, цитиpaни oт аutо-рrеѕѕ.nеt. Кво ще кажеш , голяма перспектива за дизела , а , хахахах !!!
19:29 28.11.2018
16 ДДД
ГЛУПОСТИ ИЗАУРА ади намерете хонда ДЖАЗ дизел
19:48 28.11.2018
17 дейвид
Коментиран от #18
19:50 28.11.2018
18 гост
До коментар #17 от "дейвид":
А ти май забравяш , че освен бензин и дизел от същия барел излиза и керосин и още един куп фракции !! Също забравяш , че само допреди 40тина години дизелови леки и лекотоварни почти липсваха и даже и сега в световен мащаб са под 20-25% , а дизел ползват и товарните автомобили и корабите , на които между другото вече е забранено да ползват мазут !!! А най-вече забравяш , че само преди 50-60 години даже товарните и военните автомобили , че даже танкове и самолети ползваха само бензин , естествено доста по-нискооктанов от сегашния !!! И накрая да те светна от един барел ако искаш може да изкараш и само газове (от рода на пропан, бутан , етан и т.н.) , бензин и мазут, битум , просто последните ще се увеличат за сметка на дизела !!20:15 28.11.2018
19 браво и от мен
20:56 28.11.2018
20 Bolen
До коментар #4 от "Антон":
Личи си колко си п*ост...Не просто от Хонда са една идеяпо-умни от твойте любимци, швабските маргарини :) Никой след време няма да кара дизел, хората мислят за околната среда и здравето си.Всичко е бензин и ток, нафта, за печката да слагаш на трините на село..Дано махнат вс дизели!Коментиран от #25
20:56 28.11.2018
21 1234
Коментиран от #22, #24
21:03 28.11.2018
22 Наглеци
До коментар #21 от "1234":
Бензина не дими. Газта не дими. Пушат гнусните дизели. А нашите "майстори" даже DPFа им махат!Коментиран от #26
22:23 28.11.2018
23 EcoBlue
До коментар #9 от "Haha":
Те са го измислили казва се ЕcoBlue.22:24 28.11.2018
24 Овчи кон
До коментар #21 от "1234":
Овча глава,ти що не помислиш малко преди да ръсиш глупости ? Я кажи какво е съотношението на колите 500-600 коня бензин, с това на нормалните дизели ? Много ясно че мощния бензин изхвърля повече вредни емисии,но тези коли са много малко спрямо масовия дизел !!! И в крайна сметка кой замръсява много повече,а ?22:27 28.11.2018
25 Оптимист
До коментар #20 от "Bolen":
Щото бензин ще карат оптимист, късмет със чисто новите еко стандарти.22:28 28.11.2018
26 GPF
До коментар #22 от "Наглеци":
А чувал ли си нещо за GPF какво ли е това нещо и защо се използва знаеш ли?22:31 28.11.2018
27 Алфа Ромео
Коментиран от #31
23:33 28.11.2018
28 Бай вую
07:24 29.11.2018
29 Чистача на боклуци
До коментар #11 от "Гост":
А най-доброто е теб да те няма!Така България ще стане малко по-чиста.08:37 29.11.2018
30 Гост
До коментар #2 от "Коментарче":
Няма вече какво да се подобрява08:42 29.11.2018
31 Гост
До коментар #27 от "Алфа Ромео":
За нищо не е оправдан дизела става само за скрап- всички дизели на метан.Коментиран от #32
09:40 29.11.2018
32 Горелка
До коментар #31 от "Гост":
Е той и бензина така временно на ЛПГ но най-добре на скрап за 300 лева. Бензин само за пърлене на прасета за другото си има жица.09:54 29.11.2018
33 Driver
10:10 29.11.2018
34 мазда 6
11:17 29.11.2018
35 Браво на Хонда
15:33 29.11.2018
36 Вълчев
До коментар #5 от "Георги":
Петрол ЙОК......15:37 29.11.2018
37 Бай Тош
16:14 29.11.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 некойси
08:41 30.11.2018
41 Михайлов
08:45 30.11.2018
42 ALFER
До коментар #4 от "Антон":
Е, този път надмина себе си! Поклон!12:58 30.11.2018
43 лимонад
До коментар #2 от "Коментарче":
дизелът е за камионите, може би дори за бусове, но не и за коли.така хем ще има разпределение на потреблението. Бяха го докарали до там да правят минимоторчета с дизел.
ако се огледате в старите автомобили - тези които пушат са все дизели. много рядко бензин пуши и мирише зле, колкото и да е изхабен двигателя и колкото и системи за преработка да са отпаднали от строя на автомобила.
бензина си има безспорни качества, просто автоиндустрията беше яхнала дизел вълната, която беше ясно че ще свърши в един момент. Сега на ход е бензин вълната. След нея - всичко производни като газ, метан, водород.
Далече е електро индустрията още. Далеч е най-вече заради чуждите интереси. Батерии произвеждат единици сега и всичко е капсуловано. Докато не направят батериите да се сменят като на детските колички и буквално почти всеки да може да го направи - няма да има масово развитие на тази индустрия. Дотогава ще измислят 1000 начина да ни доят с винетки, пътни такси, еко такси и т.н. така че приходите за хазната да не спаднат
18:11 30.11.2018