Изследователите от японската компания Honda обявиха, че са намерили доста по-добър заместител на йон-литиевите батерии. Иновацията е наречена флуорид-йонни акумулатори, които са изобретени от японците, след анализ на изследвания, проведени в Калифорнийския технологичен институт към NASA.
Според специалистите, новите батерии са с различен химичен състав, което позволява да се използват материали с висока енергоемкост и с понижено ниво на въздействие към околната среда. Единственият проблем на новите флуорид-йонни акумулатори е високата температура, при която работят - 150 градуса по Целзий.
От Honda обаче обявиха, че са почти готови с един подобрител, който ще позволи безпроблемна работа на новите батерии при стайни температури. Новият елемент, позволяващ нормална работа на флуорид-йонните акумулатори е създаден от стабилен течен флуориден електролит, получен от соли на тетраалкиламониев флуорид, разтворен в органичен флуориран етерен разтворител.
От компанията заявяват, че новите батерии ще са до десет пъти по-енергоемки от досегашните йон-литиеви и ще са в основата на всички бъдещи електромобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Зорлем
Коментиран от #8, #9
10:25 10.01.2019
2 Компетентен
10:26 10.01.2019
3 Boxer
Коментиран от #7
10:28 10.01.2019
4 Хонда фен
Коментиран от #67
10:32 10.01.2019
5 Едисън
Коментиран от #32
10:44 10.01.2019
6 Именно
11:12 10.01.2019
7 Антиелектрика
До коментар #3 от "Boxer":
То освен, че не е панацея, все още си остава само статия. И като съм анти електрически настроен към автомобилите, кое трябваше да взема предвид от новината?Коментиран от #10, #26
11:50 10.01.2019
8 Chukan Kirilov
До коментар #1 от "Зорлем":
Този пробив си е от миналата година. Претопени манджи, пардон новини12:07 10.01.2019
9 Chukan Kirilov
До коментар #1 от "Зорлем":
Този пробив си е от миналата година. Претопени манджи, пардон новини12:08 10.01.2019
10 Boxer
До коментар #7 от "Антиелектрика":
Съгласен съм със всичките ви доводи относно минусите на елекртичките, но те важат за СЕГА. Тази статия идва да ви покаже, че много хора и фирми са ангажирани с развитието на елекричките и съответно положителните резултати не закъсняват...Коментиран от #12, #13
12:13 10.01.2019
11 japbest
12:18 10.01.2019
12 Антиелектрика
До коментар #10 от "Boxer":
Нека се развиват батериите, но официално няма още нищо. А основния приблем си остава влиянието на електромагнитно поле равняващо се на 1000 хладилника на 30 см от пътуващите в тях. Във влаковете е друго, защото не ползват асинхронен двигател и вътрешното пространство е огромно. Батериите обаче също си остават към момента мръсно звено.Коментиран от #14, #19
12:21 10.01.2019
13 Зорлем
До коментар #10 от "Boxer":
Чак да не закъсняват резултатите, не е много сигурно. На някои от нас ни се изчака чакалото. От 20 години чакаме хибридите, но явно няма да ги дочакаме да станат масови. Преди 10-ина години се започна чакането за пълните електрички, ама като им гледам цените скоро явно и тях няма да ги дочакаме да станат "достъпни" и масови. Дет се вика, на някои от нас така ни се налагаше да чакаме и развития комунизъм, та затова разни мантри за "светлото бъдеще" друго освен досада и въртене на очи не могат да предизвикат у нас.12:32 10.01.2019
14 pun4o
До коментар #12 от "Антиелектрика":
Дядо ми ми разказваше как е прескачал трамвайните релси защото маса "специалисти" са се изказвали, че това чудо с тока ще изтрепе маса народ...Коментиран от #15, #16
12:42 10.01.2019
15 Антиелектрика
До коментар #14 от "pun4o":
Интересен паралел. Значи според теб няма електромагнитно поле, щом сравняваш релсите по които не тече ток? Ама щом не се вижда електромагнитното поле, значи не съществува и не е вредно, нали?12:52 10.01.2019
16 гост
До коментар #14 от "pun4o":
Ми то си е истина , не виждаш ли Зорлем и Антиелектрика ?? От трамваите ще да са перколясали , хахахах !!!Коментиран от #17
12:59 10.01.2019
17 Антиелектрика
До коментар #16 от "гост":
Тъй, тъй, а ти интересно от какво си перкулясал - от някой резервУар ще да е.13:02 10.01.2019
18 Простосмъртен
13:18 10.01.2019
19 ЕМП
До коментар #12 от "Антиелектрика":
Електромагнитното поле от сешоара с който си сушиш косата, или електрическа самобръсначка е около 1000 пъти по-голямо, колкото електромагнитното поле докато се возиш в електромобил. Ти колко хора познаваш увредени от електромагнитното поле на сешоар?Коментиран от #21
13:51 10.01.2019
20 Jack Bauer
14:03 10.01.2019
21 Антиелектрика
До коментар #19 от "ЕМП":
Това баба ти ли ти го каза? Хайде да ги разправяш на друг, че сешоар с 1 KW мощност има по-силно електромагнитно поле от електромобил с мощност 500 KW.Коментиран от #23
14:07 10.01.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 ЕМП
До коментар #21 от "Антиелектрика":
Не казах това, а нещо съвсем различно. Сешоарът от нормалното разстояние на което го използваш, те облъчва с до 2mT. Когато го отдалечиш на 30 см, същият този сешоар те облъчва с максимум 0,007mT, а на един метър с 0,00003mT. Измерените стойности в електромобил са от порядъка на 0,002mT по време на движение.Коментиран от #27
14:19 10.01.2019
24 незнайко
15:10 10.01.2019
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 ДИЗЕЛ БЕЗВИН
До коментар #7 от "Антиелектрика":
Колега ,и аз съм антиелектрически(само ползвам за стартер ток).И докато продават Дизел по бензиностанциите ще карам с него. А хората,на които за това им се плаща,нека измислят батерии!17:11 10.01.2019
27 Антиелектрика
До коментар #23 от "ЕМП":
Говори си измислици и лъжи - не ми пречиш.Коментиран от #28
18:57 10.01.2019
28 ЕМП
До коментар #27 от "Антиелектрика":
Е, учéните не са от Единбург, а от Световната здравна организация, та не знам дали ще им повярваш, но ето ти линк към официалната им страница https://www.who.int/peh-emf/about/WhatisEMF/en/index3.htmlАбе големи лъжи и измислици говорят тези, щом изкарват един сешоар по-опасен от един електрически автомобил. Щом не са съгласни с тебе, че един електрически автомобил облъчва с рентгенови лъчи всички около него. Спомняш ли си че по едно време и такива твърдения имаше от твоя страна. И тази радиация се появявала само при големи мощности. Вероятно учените от Единбург са ти го подшушнали и това.
Коментиран от #29
20:19 10.01.2019
29 Антиелектрика
До коментар #28 от "ЕМП":
Та какво казват от Световната здравна организация за електромагнитното поле на електромобилите в линка ти? Или ти вземаш тези стойности и ги сравняваш с онези, които са от някой, който чул от съседа си, че негов братовчед имал познат, който пък бил го прочел в едно тайно списание на своя заместник шеф? Казах ти, че твоите измисли отдавна не ме вълнуват! Ти и за трафопост казваш, че е безопасно да се стои, с което отново затвърждаваш колко ти е акъла.Коментиран от #30
20:56 10.01.2019
30 ЕМП
До коментар #29 от "Антиелектрика":
Не можеш ли да четеш, та питаш мен? Там говорят за много по-мощни от Тесла електрически превозни средства, които не се захранват от батерии, а директно от няколко десетки хиляди волта мрежа. Дори при тях няма опасност според световната здравна организация. Обхванали са всички възможни източници. Според тях опасност представлява телефона, който си опираш до главата за да говориш с него, но дори не са сметнали да споменат електромобилите с батерии, заради нищожните излъчвания. Кажи сега за протокола, какво излъгах и си измислих за сешоара? Аз или от световната здравна организация лъжат?Коментиран от #31
21:35 10.01.2019
31 Антиелектрика
До коментар #30 от "ЕМП":
Май ти не може да четеш както винаги. Прочети пак текста ми в коментар 12. Нито двигателя във влака е асинхронен, нито се намира на 30 см от задника ти, а в най-лошия случай е поне на 5 метра от пътуващите в него. И статията си я пльоснал, просто за да продължиш да плямпаш както винаги, защото твоята спорозависимост е диагноза.Коментиран от #34, #39
22:04 10.01.2019
32 no name no face no number
До коментар #5 от "Едисън":
Прав си мен, велосипеда го изобрвтиха, но педалите ги внасят от Европа и Сащ там ги имали в излишък22:09 10.01.2019
33 Заразен
Коментиран от #35
23:15 10.01.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Антиелектрика
До коментар #33 от "Заразен":
В пътническите влакове какви са ел. двигателите във влаковете? Нали си по конкретиката, чакам да ми дадеш линк. А основното беше това, че във един влак отстоянието на возещите се в него до ел. двигателите е 100-ци пъти по-голямо от това е една кола. Освен това все си мисля, че си един и същ потребител с ЕМП, но може и да греша. обаче не си измисляй, че имало конкретика за стойностите на полето в електромобила. Писна да пишете простотии и лъжи - искам официални данни за електромагнитното поле в една Тесла например с 770 к.с. колко е електромагнитното поле при ускорение например за 3 секунди. Ето това е конкретика, както е конкретика, че 02 микротесли са опасни за сърдечно болните!Коментиран от #36, #38, #56
07:22 11.01.2019
36 Антиелектрика
До коментар #35 от "Антиелектрика":
Грешка 0 да се чете, че са опасни 200 микротесли!07:23 11.01.2019
37 Антиелектрика
До коментар #34 от "Смърфончо":
Ето как с поста си показваш, че по-прост от теб, едва ли има. Къде сравняваш струг с мощност 2kW с двигател на електромобил с мощност 500 kW?07:26 11.01.2019
38 ЕМП
До коментар #35 от "Антиелектрика":
"Ето това е конкретика, както е конкретика, че 200 микротесли са опасни за сърдечно болните!"Хайде да дадеш линк за тази конкретика? Сърдечно болните няма как да се повлияят от електромагнитното поле, повече отколкото не сърдечноболните. Поредната ти партенка. Пак те попитах ти познаваш ли някой който да носи пейсмейкър? Защото аз познавам стотици сърдечно болни и нито един не носи пейсмейкър. Ако някой знае, че носи пейсмейкър и въпреки това си купи Тесла 700 коня и ускорява за под две секунди с нея, значи не е само сърдечно болен, но и психично болен и заради него не е нужно да се спира прогреса, въпреки че няма електромагнитни излъчвания. Все едно да забранят ядрено-магнитния резонанс, защото на 10 метра около него не трябва да има хора със сърдечни импланти.
Коментиран от #40
08:24 11.01.2019
39 ЕМП
До коментар #31 от "Антиелектрика":
Ааа, значи твърдиш че от световната здравна организация са тъпи и не са се сетили за това или пък са били некадърни за да направят точни измервания? Пак да те питам сешоара правилно ли са го измерили, че нещо не беше съгласен? Тези 2000 микротесли според тебе направо ще убият един сърдечно болен от упор!08:28 11.01.2019
40 Антиелектрика
До коментар #38 от "ЕМП":
Къде съм твърдял, че тези стойности са смъртоносни? И защо някой сърдечно болен трябва да си купува Тесла? Нали е пълно с такива таксита? Просто двигател с мощност стотици киловати няма как да не се отразява на здравето, а на кой как се отразява вече никой не може категорично все още.Коментиран от #41, #42, #44
09:16 11.01.2019
41 Шишо бакшишо
До коментар #40 от "Антиелектрика":
Аз като си купувах таксито, си купих Тесла със 700 коня за да изпреварвам конкуренцията. Голям кеф е да ускорявам с клиентите в града до 100км/ч за две секунди. Нали точно затова съм платил 50 хиляди евро отгоре вместо да си взема базовият модел.09:28 11.01.2019
42 onq s konq
До коментар #40 от "Антиелектрика":
Да не те е страх че щи спре пейсмейкъра на сърцето като се качиш в Тесла?! @.@Коментиран от #81
09:45 11.01.2019
43 Венелин
10:01 11.01.2019
44 ЕМП
До коментар #40 от "Антиелектрика":
Ами прекалено просто е. Като се качиш в електрическо такси и се притесняваш да не ти спре за две секунди пейсмейкъра, просто ще помолиш шофьора да не ускорява за под 3 секунди до 100 км/ч, а за поне 5сек. Също така го помоли да си изключи мобилния телефон и радиостанцията, защото те излъчват доста повече електромагнитни вълни, който са по-близо до тебе, а както видя, не мощността, а разстоянието е важно.Коментиран от #45
10:33 11.01.2019
45 Антиелектрика
До коментар #44 от "ЕМП":
Ти четеш ли изобщо какво пиша? Никой няма да умре веднага. Но като си тръгнал да се правиш на остроумен я дай данни какво е ЕМП при ускорение за 2 и после за 5 секунди на базовата Тесла S с 360 kW мотор. То само с празнословие не става.Коментиран от #46
10:56 11.01.2019
46 ЕМП
До коментар #45 от "Антиелектрика":
Ти въобще чуваш ли се какви ги говориш? Стойностите които си дал се отнасят за смущение по електрониката на пейсмейкъри. В момента в който пейсмейкъра спре, умираш! Ако го смутиш за две секунди даже може и да не разбереш. Сам може да се сетиш ако това са ограниченията, колко пъти над тези ограничения може да се случи смущения на пейсмейкъра и то само на някое менте. Самият ти няколко пъти публикува допустимите стойности за здрав човек, които са милиони пъти по-високи отколкото реално измерените дори близо до източниците на електромагнитно поле в електромобилите. Да не твърдиш, че Tesla милиони пъти по-мощна от тях, за да има някакъв смисъл въпроса ти? Стига рита срещу математиката и физиката, за да докажеш малоумната си теза. Нали вярвеше в учените? Защо сега отричаш всички техни твърдения? След като са казали, че електромагнитното поле при такива стойности не вреди на човека, най-вероятно наистина не вреди!Коментиран от #47
11:43 11.01.2019
47 Антиелектрика
До коментар #46 от "ЕМП":
За последно пиша - дай официални данни за ЕМП при ускорение на Тесла от 0 до 100 км/ч. Данните от зареждането не ме вълнуват. Искам данни за ЕМП при ускорение на слабата Тесла S с 422 к. с. Колко пъти да го напиша? ДАННИ ПРИ УСКОРЕНИЕ, ДАННИ ПРИ УСКОРЕНИЕ, ДАННИ ПРИ УСКОРЕНИЕ. Не ме занимавай с глупостите си, защото Димов беше дал стойности от 2 микротесли, че може да доведат до левкемия при децата. Чакам данни, ако ли не, спри да тролиш.Коментиран от #48, #49
12:01 11.01.2019
48 Антиелектрика
До коментар #47 от "Антиелектрика":
Грешка, не 2, а 200 микротесли или 0,2 милитесли могат да доведат до левкемия при малки деца.Коментиран от #50, #88
12:11 11.01.2019
49 ЕМП
До коментар #47 от "Антиелектрика":
Не е ли по-лесно ти да ми дадеш данни, че електромагнитната радиация вреди на здравето. Аз мога да ти дам данни, че без ограничения може да се ползва ядрено-магнитен резонанс с 2 Tesla, от бременни и новородени. Може да им правят изследванията всеки ден. Разбира се хората с пейсмейкъри дори не трябва да влизат в стаята, когато се провежда подобно изследване. Зареждането при измерването е с 50 киловата. Спокойно може да интерполираш до колкото си искаш киловата и дори когато стигнеш до 2 мегавата, все още няма да си влезнал в опасната зона дори на хората с пейсмейкър. Ако имаше такова директно доказателство за вредата и опасността при Ускорение на Тесла, повярвай ми даже нямаше да има нужда да го търся. То само щеше да ме намерило под формата на многобройни статии. Тогава на плювачите като тебе, нямаше да се налага да търсят косвени доказателства. Като искаш доказателство за вредата на Тесла, намери го сам и ми го покажи, а дотогава спри да тролиш с ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ.Коментиран от #51, #82
12:17 11.01.2019
50 ЕМП
До коментар #48 от "Антиелектрика":
"Грешка, не 2, а 200 микротесли или 0,2 милитесли могат да доведат до левкемия при малки деца."Те грешките ти станаха пословични. Хайде сега да кажеш, как точно ще навредиш на това малко дете, дори да го увиеш с кабела за зареждане, който излъчва 116 микротесли? Колко време смяташ да го държиш така увито с кабела за да докажеш тезата си и колко електромобила подред трябва да заредиш за да му навредиш? На седалката максимумът с който можеш да го облечеш е 100 ПЪТИ под цитираната от Димов цифра.
Коментиран от #52, #53
12:25 11.01.2019
51 Антиелектрика
До коментар #49 от "ЕМП":
Аз мога да те залея със статии, които са в подкрепа на тезата от вредата на ЕМП, включително и на СЗО. https://m-dnevnik-bg.cdn.ampproject.org/v/s/m.dnevnik.bg/biznes/companii/2001/12/10/121049_elektromagnitnite_poleta_i_kafeto_sa_vuzmojno/amp?amp_js_v=a2&_gsa=1&usqp=mq331AQECAFYAQ%3D%3D#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=%D0%9E%D1%82%20%251%24s&share=https%3A%2F%2Fwww.dnevnik.bg%2Fbiznes%2Fcompanii%2F2001%2F12%2F10%2F121049_elektromagnitnite_poleta_i_kafeto_sa_vuzmojno%2F Никой не отрича вече рисковете от нискочестотни ЕМП дори на домашните уреди, но без тях не можем. Чети статията и вземи малко се замисли, че електромобил с мощност 500 KW няма как да е напълно безопасен. А що се касае до това защо не пишат за вредите от електромобил, а само от домашните уреди, то се замисли защо до 70-те години са твърдели, че цигарите са безвредни? Или и за тях, ще кажеш, че дядо ти ги е пушил, пък е живял до 80, та няма как цигарите да са вредни?12:26 11.01.2019
52 Антиелектрика
До коментар #50 от "ЕМП":
Стига се излага. Как може да твърдиш, че зареждане с 50 KW зарядно излъчва ЕМП като от ел. Двигател с мощност 500 KW при максимално натоварване?Коментиран от #54
12:28 11.01.2019
53 ЕМП
До коментар #50 от "ЕМП":
На седалката максимумът с който можеш да го ОБЛЪЧИШ е 100 ПЪТИ под цитираното от Димов ЧИСЛО.12:30 11.01.2019
54 ЕМП
До коментар #52 от "Антиелектрика":
Никога не съм твърдял подобно нещо! Зарядното излъчва много повече, въпреки че е 10 пъти по-маломощно. Колкото е по-дълъг кабела и/или по-тънък при една и съща мощност, толкова излъчването е по-голямо. При двигателя и батериите кабелите са по-къси и по-дебели и затова излъчването от тях е много по-малко, отколкото от кабелите за зареждането въпреки разликата в мощността. Проста физика. Помисли си защо се опъват антените? Чрез промяна на ориентацията и формата на кабела за зареждане дори може да насочиш повече електромагнитна енергия в определена посока.Коментиран от #55
12:43 11.01.2019
55 Антиелектрика
До коментар #54 от "ЕМП":
Какви кабели бе пич, говорим за двигател с хиляди намотки по него. И ако електрическото поле може да се екранира, то магнитното не може. Колкото и да те мразя, не ти пожелавам да разбереш върху гърба си за какво говоря. .Коментиран от #58
12:54 11.01.2019
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Антиелектрика
До коментар #56 от "Заразен":
Вероятно купето екранирало? Ти сериозно ли? Я чети какво съм написал и какви линкове съм дал.Коментиран от #61
13:27 11.01.2019
58 ЕМП
До коментар #55 от "Антиелектрика":
А тези намотки върху какво са намотани и защо? Защо ли се наричат магнитопроводи и за какво служат? Магнитните полета са прецизно насочени навътре към ротора за да вършат механична работа, за разлика от антените, които разпръскват електромагнитни вълни в атмосферата. Следователно освен мощността, е редно да помислиш и за посоката. Това за което говориш е електрическа мощност, а устройството електродвигател превръща електрическата мощност в механична такава. Точно Тесла са царе в това отношение. В миналото имаше електромобили които имаха по-големи електромагнитни излъчвания заради несъвършенства в проектирането и това много бързо се разтръби в пресата. Оттогава въпреки измерванията и повишаване на мощността, повишени електромагнитни излъчвания не са установени. Точно затова последните ти "доказателства" бяха от преди 10 години. Останалите се основават на твоята неграмотност и въображение.Коментиран от #59
13:28 11.01.2019
59 Антиелектрика
До коментар #58 от "ЕМП":
Ех мъко, мъко. Как да ти се обяснят елементарни неща като например това, че ЕМП около проводник (намотка) се разпространява във всички посоки, а тяхната насоченост се определя по правилото на свитите пръсти на дясната ръка. И ако си мислиш че ламелите в един трансформатор например, спират магнитното поле, то няма какво повече да коментираме.14:11 11.01.2019
60 Мани бегай
14:25 11.01.2019
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Антиелектрика
До коментар #61 от "Заразен":
Хайде пак елементарни разсъждения. Още в училище се учи и онагледява с феритен прах как се разпространяват магнитните силови линия. То е много трудно да се отвори уикипедията и да се прочете какво представлява ЕМП: "В рамките на квантовата електродинамика електромагнитното поле е прието да се разглежда като поток от кванти светлина. Частицата-носител на електромагнитното взаимодействия се нарича фотон – това е квантът на електромагнитното поле." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%BE_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5Изобщо може ли да проумееш какво означава това? Тръгнал си да ми обясняваш, че фотоните взаимодействат с частиците търсейки най-малкото магнитно съпротивление, след като те нямат нито маса, нито електрически заряд. Нищо де, вие в НПО-то си вярвайте, че много ги разбирате нещата, докато в същото време не осъзнавате колко е сложна квантовата механика и теорията на Айнщайн за полето. То човек да се смее ли, да плаче ли с вас?
20:00 11.01.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Антиелектрика
До коментар #63 от "Заразен":
Нищо, кауза пердута.21:07 11.01.2019
65 ЕМП
До коментар #63 от "Заразен":
Наистина е кауза пердута да му се обяснява на този. Преди година със същата логика обясняваше, че електромобилите излъчват гама радиация, защото и тя била електромагнитна вълна. Даже си беше наумил, че при мощност над 100 киловата задължително се получават такива и Тесла разболява дори останалите участници от движението от рак. После прочете закона на Ом в Уикипедия, и реши че, мощността се определя само от консуматора, а батерията няма никакво значение, дори когато му показах закона на Ом за цялата верига и вътрешното съпротивление на батериите. Според него вътрешното съпротивление нямало никакво значение и батериите не били се променили от 1800-та година когато ги е измислил Волта. Ако искаш да се позабавляваме, задай му конкретен въпрос, а после да му се подиграваме половин година както направих аз. Половин година спори с мен, че ако съпротивлението е 0,06ома значи токът Задължително е 200 ампера, щом източника има електродвижещо напрежение 12 волта. Според него всяка една батерийка, щом е 12 волта може да отдаде ток 200 ампера, а 200 ампера се свързвали към консуматора с два квадрата кабели и по тях също нямало никакъв пад на напрежение. Даже Поне десетина линка от Уикипедия ми даде да ме убеждава че е така. Даже за тези спомена поименно десетина учени, които по никакъв начин не бяха свързани с казуса. Сигурен съм че спи с алуминиево фолио на главата, за да не го облъчват съседските рутери и клетките на мобилните оператори.Коментиран от #66
10:16 12.01.2019
66 Антиелектрика
До коментар #65 от "ЕМП":
Многониково изчадие, казах ти милион пъти да пишеш с един единствен ник, за да не се занимавам с болното ти съзнание. Ти си патологичен лъжец!!!Коментиран от #68
10:19 12.01.2019
67 Гост
До коментар #4 от "Хонда фен":
Измислили са го - нарича се нов автомобил10:28 12.01.2019
68 ЕМП
До коментар #66 от "Антиелектрика":
Кое точно лъжа?За твърденията ти за радиацията или за вътрешното съпротивление? За това, че 200 ампера консуматор се захранва с два квадрата кабел, при положение, че дори няма такова стандартно сечение което да си купиш от магазина? И всичко това след твърденията, че четири години си ги учил в университета тези неща? Дори не си спомням каква глупост изръси за падът на напрежение на акумулатора при стартиране на автомобил, за който самият ти пусна клип. Само си спомням, твърденията, че не било заради вътрешното съпротивление, а заради нещо друго. То една ли е глупостта, че да я запомня? И това са все реални практически примери с конкретни параметри, които дори да не знаеш теорията можеш да премериш на практика.
Коментиран от #69
10:37 12.01.2019
69 Антиелектрика
До коментар #68 от "ЕМП":
Ти чуваш ли какво ти казвам - пиши с един ник, защото не желая да се занимавам с теб! Всичко, което пишеш е винаги лъжа и изопачаване, Ти си спорозависим и ненормален!Коментиран от #70
10:43 12.01.2019
70 Електрика
До коментар #69 от "Антиелектрика":
Така доволен ли си? Хайде сега кажи кое точно не е вярно и как мога да изопача закона на Ом и думите ти, като говорим за конкретен пример с конкретни числа? Какво ще кажеш и за твърденията ти, че всички двигатели са или 4 или 8 омови? И конкретно по настоящата тема, че при мощност над 100киловата, електродвигателят излъчва радиация? И това ли не си писал? Кое от тези мога да изопача? И как да ги изопача, като ти ги повтаряше половин година в десетки теми и доказателствата са навсякъде.Коментиран от #71
11:05 12.01.2019
71 Антиелектрика
До коментар #70 от "Електрика":
Така е екстра, за да мога да те прескачам. Продължавай да си лъжеш, но аз не желая да се занимавам с лъжец като теб!11:11 12.01.2019
72 Електрика
12:19 12.01.2019
73 Електрика
32 15:10 07.10.17
Чак сега схванах твърденията ти за вредността на електромагнитното излъчване от електромобилите! Значи твърдиш, че ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ ИЗЛЪЧВАТ РАДИАЦИЯ и тя ни РАЗБОЛЯВА ОТ РАК? Също както всички електрически уреди? Ясно! Всеки със здрав разум може да прецени доколко това има нещо общо с действителността. Ти продължавай да си го твърдиш в мненията си! Мненията са като задника, всеки ги има.
Коментиран от #33
00 Гост ОТГОВОР33 17:27 07.10.17
До коментар #32 от "Гост":
Алелуя! Сега ако проумееш, че не го твърдя за всички електрически уреди, а САМО ЗА ТЕЗИ С МОЩНОСТ НАД 100 KW, цена няма да имаш! Пък ако проумееш какво електромагнитно поле поражда 500 kW електромотор на Тесла, тогава може и да спреш да вярваш колко "безвредни" са електромобилите!
https://m.fakti.bg/technozone/263144-spanki-v-proizvodstvoto-na-tesla-model-3
12:31 12.01.2019
74 Електрика
Коментиран от #75
17:14 12.01.2019
75 Антиелектрика
До коментар #74 от "Електрика":
Нито имам намерение да ти обяснявам, че си дал линк за радиация на ЕМП, а в същото време лъжеш, че съм казвал за гама лъчи, нито искам да ти обяснявам как пак смени темата и плюеш по учените, които не ти потвърждават тезата, нито имам намерение да се занимавам с теб. Колко пъти да ти го напиша??? Казах ти, че си патологичен лъжец и НЕ ЖЕЛАЯ ДА СЕ ЗАНИМАВАМ С ТЕБ!!!18:26 12.01.2019
76 Електрика
Знаех си, че пак не си разбрал напълно нещо, точно както беше прочел половината закон на Ом. Вредна е радиацията от рентгеновите лъчи! ...Виж какво пише в източника който сам си дал: "Няма механизъм, чрез който ELF-ЕМП или радиочестотната радиация може да причини рак. За разлика от високоенергийната (йонизираща) радиация, ЕМП в неионизиращата част на електромагнитния спектър не могат директно да увреждат ДНК или клетките. " И пак продължавам да го твърдя. Спомняш ли си какво ми отговори ти тогава? Прочети в следващото мнение и кажи дали все още го твърдиш?
19:22 12.01.2019
77 Електрика
31 09:07 06.10.17
До коментар #29 от "Гост":
А аз си знаех, че освен да крадеш никове и да пишеш идиотщини, друго не можеш! Моля те, спри да пишеш! Всяко твое мнение е изпълнено с лъжи и абсолютни простотии! РЕНТГЕНОВАТА вълна е ЕЛЕКТРОМАГНИТНА ВЪЛНА: "Електромагнитните излъчвания се разделят, според дължината на вълната, на радиовълни, микровълни, инфрачервено излъчване, видима светлина, ултравиолетово излъчване, РЕНТГЕНОВО ИЗЛЪЧВАНЕ И ГАМА-ИЗЛЪЧВАНЕ." https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%BE_%D0%B8%D0%B7%D0%BB%D1%8A%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5 Изчезни в сингулярността анихилирайки ентропичната си същност.
19:26 12.01.2019
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Електрика
06:06 13.01.2019
81 Русенец
До коментар #42 от "onq s konq":
А теб не те ли е страх че бмвто става за смях от един миксер?17:07 13.01.2019
82 Русенец
До коментар #49 от "ЕМП":
Електро магнитната радиация вреди на здравето и това се знае от децата в първи клас.Щом ти не го знаеш значи си бягал от училище.Коментиран от #83
17:11 13.01.2019
83 ЕМП
До коментар #82 от "Русенец":
Разбира се че рентгеновата и Алфа радиацията вреди и това го знае всеки. Въпросът е обаче дали електрическите автомобили излъчват електромагнитни вълни с дължината на радиацията? Отговорс също го знаят всички, които са ходили на училище. Само антиелектрика смята, че дължината на вълната зависи от мощността и всеки електродвигател над 100 киловата излъчва радиация. Това само защото прочел някаква английска статия, и решил че radiation е равно на радиация, но пропуснал частта от статията, в която се говори за йонизиращо лъчение, което на български означава радиация и че електроуредите не излъчват такава.Коментиран от #84
17:21 13.01.2019
84 Русенец
До коментар #83 от "ЕМП":
Всички електроуреди излъчват ЕМ радиация.И тя вреди, а не само тази с дължина на вълната на алфа и гама лъченията.Просто алфа и гама те убиват с краткосрочно облъчване, докато при другите трябва да си изложен на по-продължително облъчване.За това има статистики кой електроуред колко облъчва.Даже има измервания за степен на ЕМ облъчване от подгряващи седалки в кола.Подозира се връзка между това и някои видове рак.Електричеството облъчва и вреди.Обратното твърдение е погрешно.Това се учи и в електротехникумите в един от предметите.Отделен му е един урок но е така.Коментиран от #85, #86, #87
10:04 14.01.2019
85 Антиелектрика
До коментар #84 от "Русенец":
Безсмислено е да се занимаваш с този. Каквото и да му напишеш, ще го извърти така, че спора да продължава постоянно и ще си измисля неща, които никога никой не е казвал. Спести си нервите да се занимаваш с него. Само пълен невежа може да твърди, че ЕМП на 500 kW електромотор на 30 см от пътуващите, е напълно безвредно.10:54 14.01.2019
86 ЕМП
До коментар #84 от "Русенец":
Е защо като е толкова вредно, дори един линк от сериозен източник не можете да дадете втора година? Всички официални органи казват че е безвредно. Само такива като вас "имат съмнения" Разбира се има една единствена болест, която ДОКАЗАНО предизвиква ЕМП и това е РАДИОФОБИЯ. Очевидно страдате от нея и е редно да посетите съответния специалист.14:20 14.01.2019
87 Радиация
До коментар #84 от "Русенец":
Я кажи къде си учил? Думичката радиация в българския език и в училище се използва само за обозначаване на йонизиращо лъчение. Когато става въпрос за други вълни се използва думата излъчване, а не радиация.19:32 14.01.2019
88 Тесла
До коментар #48 от "Антиелектрика":
А онанизма води до слепота! Няма задълбочени проучвания на тази тема, защото за да бъдат изучени трябва да се облъчват живи хора или животни дълго време. Друго щеше да бъде ако беше жив д-р Менгеле. Същата СЗО с Canada Health, са направили обзор върху всички изследвания на ЕМП и неговото влияние върху човек, открили са, че няма причинно-следствена връзка между рака и ЕМП.16:10 23.12.2019