7 Март, 2019 13:50 11 074 9

Женева 2019: Хиперколите

  • женева 2019-
  • bugatti-
  • koenigsegg-
  • ferrari
Женева 2019: Хиперколите - 1

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Най-бързите и най-шумни коли в Женева (в пряк и в преносен смисъл) събират погледите на специалистите всяка година. И тази не направи изключение. Bugatti показва уникален нов модел, който обаче, както стана ясно, все още не е завършен, Ferrari, Lamborghini и Porsche също отбелязват присъствие с два интересни нови модела, а над всички е новата разработка на Koenigsegg.

Женева 2019: Хиперколите

Bugatti La Voiture Noir е съвременна интерпретация на произведения в четири бройки Type 57 SC Atlantic. Тази кола, както се оказа на салона в Женева, все още не е напълно готова. Тоест в момента виждаме само екстериорен дизайн, който наистина е впечатляващ. Интериорът и техническата част явно все още не са готови, което беше потвърдено и от директора по дизайна на компанията Ахим Аншайд. Той заяви, че ще се необходими поне още 30 месеца, в които инженерите на Bugatti да доизкусуряват колата.

Женева 2019: Хиперколите

В Женева Ferrari показва F8 Tributo - най-мощния осемцилиндров модел на Скудерията. F8 Tributo е наследник на 488 GTB, от чиято екстремна модификация Pista е заимстван двигателя. F8 Tributo има 50 к.с. повече от предшественика си и тежи 40 кг по-малко от него. 3.9-литровият V8 с два турбокомпресора развива 720 к.с. и 770 Нм и ускорява колата от място до 100 км/ч за 2.9 секунди.

Женева 2019: Хиперколите

Koenigsegg представи наследника на най-бързия автомобил в света Agera RS. Първото любопитно нещо идва още с името на колата. Кристиан фон Кьонигсег е кръстил хиперколата Jesko на баща си. Мощността на мотора е 1 280 к.с. при работа с обикновен бензин и 1 600 с биоетанол E85. Пиковият въртящ момент 1 500 Нм. Максималната скорост, която обещава Кристиан фон Кьонигсег е 483 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    11 7 Отговор
    покажете модерните кросоувъри, за да се порадваме на новия Дъстър, де :)
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 onq s konq

    11 5 Отговор
    Ferrari-то трябваше да е червено, какъв е този измислен син цвят, не му върви. А Koenigsegg-а - жълт, бялото не му пасва.

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Boxer

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Автомобилопроизводителите се опитват да ни шокират.
  • 5 Pininfarina Battista 1900hp 12s 300km/h

    8 6 Отговор
    А това според вас не е ли хиперкар, та упорито отказвате да запишете за него и се налага да пишем в коментарите на още има в Женева? Pininfarina Battista е най-мощната кола, която някога е излизала от Италия, пише ВВС. Освен че е най-мощният високоскоростен луксозен автомобил Pininfarina Battista е и изцяло електрически. Производителят на автомобилите Pininfarina твърди, че с мощност от 1900 к.с. (1400 кВт) Battista вдига от 0 до 100 км/ч за по-малко от две секунди, и до 300 км/ч за по-малко от 12 секунди. Максималната скорост на автомобила е над 400 км/ч, и прави пробег от 450 км с едно зареждане. Има възможност за бързо зареждане с постоянен ток Масивните 6-бутални спирачки с въглерод-керамика (390 мм отпред и 390 мм отзад) осигуряват незабележимо забавяне и изключително ефективно регенериране на спирачките. Активното задно крило има функция и на въздушна спирачка. Спирачна мощност на колата е около два пъти по-голяма от тази на автомобил от Формула 1.
  • 6 Задръстър

    6 1 Отговор
    Умрелата Дачия е пълен кенеф, за това никой не ги гледа никъде. Дачията е направена за кретени точно като тебе
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ганьо

    2 0 Отговор
    Много ми е интересно да покарам Кьонигсека по българските магистрали с прекрасен вълнообразен асфалт. Там където моята се тресе и протестира дори с 30, Кьонигсекът би трябвало да е, ами, "кьониг" !
  • 9 Бай Иван

    0 0 Отговор
    Аз само да питам, Ferrari - то има ли смукач, като на жигулата ли е или по различно?