След като вчера ви информирахме за това, че Комисията за ценни книжа на САЩ (SEC) обвини Volkswagen и бившият генерален директор Мартин Винтеркорн в мошеничество, сега прокурорите на няколко щата започват разследване, което е свързано с масовите отзовавания на корейски коли и случаите на самозапалване на тези автомобили.
Става дума за мащабната сервизна акция, която датира от 2015 година и при която Hyundai и Kia отзова в сервизите над 2.3 милиона автомобила за установяване на различни дефекти по двигателите. В края на миналата година федералните власти започнаха разследване, което има за цел да установи дали тези прегледи са проведени правилно.
Сега, Reuters разпространи изявление на главния прокурор на щата Кънектикът, от което става ясно, че вече са събрани достатъчно данни за самозапалили се корейски коли от марките Hyundai и Kia, включително и такива, които са преминали през въпросната сервизна акция от 2015-а. От информацията на агенцията става ясно, че аналогични разследвания започват и в още няколко щата.
Ще припомним, че през януари тази година, Американският институт по пътна безопасност (IIHS) излезе с доклад в който имаше подробни резултати от разследването на причините за пожарите на южнокорейските автомобили. Според IIHS основният причинител на самозапалванията са двигателите от семейство Theta II.
С такива агрегати се оборудват моделите Kia Sorento, Kia Optima, Hyundai Santa Fe и Hyundai Sonata, произведени през периода 2011 - 2014 година. Въпреки подробния си доклад обаче, специалистите от IIHS не успяха да посочат точна и окончателна причина за пожарите в автомобилите. Те заявиха единствено, че най-опасни са двулитровите двигатели, рискът при които се увеличава с напредването на възрастта и пробега им.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #3
10:50 19.03.2019
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 AUDI
До коментар #1 от "сектант":
Много правилно !!! а да не говорим за ТАТА и руското автомобилостроенеХАХАХАХАХА
10:57 19.03.2019
4 1234
11:26 19.03.2019
5 Перуката
Първо глобиха Фолксваген с измислени причини така да им резнат крилцата.Че почнаха да продават повече в ко.Сега корейците, а къде е Деу демек Шевролет ,нали са на GM и ги няма. А те са най лошите от китайските автомобили.Всичко е интереси, Клоуна мисли че така ще защити американската икономика.
Ще им пръднат на чурката на корейците.Както Епъл отсъди Самсунг в кочината. И дръпнатите ги отсъдиха реципрочно за по голяма сума в Корея.
Така че лайте си колкото искате нали това ви е работата. Центове трябват да се изкарват......
Коментиран от #20
11:36 19.03.2019
6 Перуката
Първо глобиха Фолксваген с измислени причини така да им резнат крилцата.Че почнаха да продават повече в ко.Сега корейците, а къде е Деу демек Шевролет ,нали са на GM и ги няма. А те са най лошите от корейските автомобили.Всичко е интереси, Клоуна мисли че така ще защити американската икономика.
Ще им пръднат на чурката на корейците.Както Епъл отсъди Самсунг в кочината. И дръпнатите ги отсъдиха реципрочно за по голяма сума в Корея.
Така че лайте си колкото искате нали това ви е работата. Центове трябват да се изкарват......
11:37 19.03.2019
7 Ха ха
До коментар #2 от "Townboy":
Когато караш хубав и нов кореец тогава и казвай мнение. Или си от тези комплексари с 20 годишните кошници и си мислиш, че караш нещо.12:07 19.03.2019
8 Алфа Вълкът
Коментиран от #11
12:23 19.03.2019
9 Random
13:01 19.03.2019
10 аааааааа
13:02 19.03.2019
11 Obey The Law
До коментар #8 от "Алфа Вълкът":
Някога да си се качвал на японска кола за да изказваш мнение ?14:21 19.03.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Немец
Коментиран от #15
18:14 19.03.2019
14 gostenina
20:33 19.03.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 сервиз автоматици
Коментиран от #17
02:02 20.03.2019
17 НАТО ВЕЦ
До коментар #16 от "сервиз автоматици":
Рядко съм виждал такси, дето да не е измагерено директно на газ. Сигурно и за това не се случват подобни неща при такситата :) Иначе имам един 17 годишен кореец, дето се кара на общинско магаре и не съм имал никакъв проблем с него. Единственият голям ремонт беше смяна на дясна врата и изпъване на задния калник заради една заспала патка.09:19 20.03.2019
18 бмве39
10:48 20.03.2019
19 Дидо
14:12 20.03.2019
20 Корола
До коментар #5 от "Перуката":
Ти добре ли си?Я провери и виж,че пазарния дял на фолксваген в САЩ е нищожен.Американците са практични -карат си тяхните кашони ,че евтини и японските-че нямат чупене. Също така дизели почти не карат,като махнем някои пикапи.21:32 20.03.2019
21 гощо
06:58 21.03.2019
22 Jack Bauer
12:13 21.03.2019