15 Април, 2019 11:05 5 674 17

Новите SUV-та на Volkswagen - електрически и с максимално опростен дизайн

  • volkswagen-
  • id. roomzz-
  • suv-
  • електромобили
Новите SUV-та на Volkswagen - електрически и с максимално опростен дизайн - 1

По време на мероприятието Brand SUV Night, предшестващо автомобилния салон в Шанхай, компанията Volkswagen представи нова концепция от семейството ID. Става дума за голям електрически кросоувър, който е наречен ID. Roomzz.

Новите SUV-та на Volkswagen - електрически и с максимално опростен дизайн

Серийният вариант на автомобила ще се появи след две години и първоначално ще се продава на китайските пазари. Впоследствие моделът ще стане глобален и ще започне да се продава в Европа и у нас.

Новите SUV-та на Volkswagen - електрически и с максимално опростен дизайн

Прави впечатление, че екстериорния дизайн е с максимално опростени еднородни линии и с плавни преходи между отделните детайли. Според немците така се постига оптимална аеродинамика.

Новите SUV-та на Volkswagen - електрически и с максимално опростен дизайн

Иначе концептът е с дължина 4930 мм, с широчина - 1903 мм и с височина - 1675 мм. Междуосието е 2965 мм. Габаритите позиционират бъдещият електрически кросоувър непосредствено под Touareg.

Новите SUV-та на Volkswagen - електрически и с максимално опростен дизайн

Що се отнася до силовия тракт на ID. Roomzz, то на всяка ос е монтиран по един електромотор. Електродвигателите с мощност 75 и 150 киловата, като системната им мощност е 225 киловата или 306 конски сили.

Новите SUV-та на Volkswagen - електрически и с максимално опростен дизайн

В нормални условия работи само задния електромотор, като при нужда се включва и този отпред. По новия европейски стандарт WLTP, колата ще може да изминава с едно зареждане 450 километра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Лопатата

    20 10 Отговор
    За всички е ясно, че това няма да го видим на пътя... никога!

    Коментиран от #5, #16

  • 2 Boxer

    11 9 Отговор
    Това е бъдещето. Харесва ми, но не значи че веднага ще се запиша за да го купя.
  • 3 Tangens

    14 3 Отговор
    Хюндай, ако ми сложат на следващата i40-ка такъв квадратен волан, може и аз да си взема Дачия
  • 4 Вагаджия

    16 3 Отговор
    Космически коли с космически цени.Вече човек да не може да си купи нормална кола.
  • 5 Да добавя

    13 9 Отговор

    До коментар #1 от "Лопатата":

    Не само че няма да го видим на пътя , а и не трябва да го виждаме. Безсмислена грозотия. На по следък се правят коли изроди.
  • 6 сектант

    17 4 Отговор
    кръгла кола с квадратен волан - тия да не са обърнали резбата нещо?

    Коментиран от #9

  • 7 Алфа Ромео

    17 8 Отговор
    То и досега ФВ винаги е бил с максимално опростен и максимално скучен дизайн.
  • 8 гост

    13 3 Отговор
    ФВ имат много добри концепти и нито една читава електрическа кола. Ето, имат разработен еднолитров автомобил, който след опостяване на материалите и изпълнение на мерките за сигурност е можело да харчи 2л. гориво, но те са казали, не, не може да печелим от него и няма да го правим. Това е ФВ, машина за печалби. Сега гърмят и трещаят, че ще инвестират само заради многото милиарди глоби, а не че така мислят и така плануват. Те предлагат голф-е с пробег 150км и цена от минимум 35х.евро, а за същите пари се купува нисан лийф, хюндай кона, рено зое, бмв и3 и всички са с двойно по-голям реален пробег. В САЩ модел 3 струва толкова и предлага тройно по-голям пробег и двойно по-добри динамични характеристики, но това си е за там.
    Само забележете, че първо Китай и после другите пазари, това от най-големият немски производител. Пресмиват се на традициите.
  • 9 уеишщ

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Ще изобретяват отново колелото. Буквално! Да питат едни англичани от Морис или някаква друга такава забутана марка, които имат правоъгълен волан в модел от 70 и някоя година.
  • 10 eUp

    4 4 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: ФВ имат много добри концепти и нито една читава електрическа кола."

    Всеки ден кара VW eUP, под наем, и мога да гарантирам, че по-хубаша градска кола няма. Ако имаше по-голяма батерия бих я пробвал и в страната. Голямо удолствие да се шофира това електрокарче.
  • 11 еGolf

    3 6 Отговор
    Понеже си написал за e-Golf и Кона. Засякохме се с един такъв гол на зарядната в Пловдив. Човекът си зареди батерията до 100% за 40мин и има към 200км пробег, а коната за същото време я зареди до 80%, а за останалите 20% трябва да се чака още час. Тоест разлика няма.
  • 12 Емил

    5 2 Отговор
    Колата е перфектна - дано бързо да се размножи и да достигне реалната си цена 60-65% от цената на Туарег!
  • 13 336

    3 0 Отговор
    А, какво е станало с типично сложния немски интериорен дизайн с много пластове, чупки и копчарлъци? Тия нещо чисто изТесляха ...
  • 14 ВАГ

    1 4 Отговор
    Има две сигурни неща: ВАГ са най-големите в автомобилостроенето и Китай измества (бавно но сигурно) САЩ и тяхната мутра Русия.
  • 15 АLFA Q 4

    3 3 Отговор
    Е ДОСТА Е ГРОЗНО
    ДОСТА БЕЗВКУСНО
  • 16 123

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Лопатата":

    Пич, ти вярваш ли си. Знаеш ли, че следващата година 3 огромни завода на групата започват да произвеждат само електрически коли. Вече почти са преоборудвани. Четирите основни марки на ФВ пускат на пазара общо около 20 електрически модела. Почти всички други ще имат версия хибрид. И знаеш ли защо съвсем скоро ще видиш и това и още доста други на пътя. Защото от следващата година ограниченията на СО2 емисии в Европа са толкова радикални, че цялата група, за да ги изпълни трябва да произвежда 1/4 елекрически и 1/4 хибридни автомобили. За всеки грам на нормата, ФВ трябва да плати на ЕК около 1 млрд. евро глоба на година. Е у нас ще дойдат малко по-бавно и по-късно, но този процес е неминуем.

    Коментиран от #17

  • 17 Бачо от Бабачково

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "123":

    Бе те и мобифоните у наше село дойдоха с бая големо закъснение.... Едни такива тухли беха... Ма сеги и баба Гица, и уйна Кина са със смартфоние бе!!!