24 Април, 2019 11:13 6 641 14

Шест ауспуха за новата G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • тунинг-
  • lumma design-
  • clr g770
Шест ауспуха за новата G-Klasse - 1

Германското тунинг ателие Lumma Design представи интересен пакет от доработки за новата G-Klasse на Mercedes-Benz.

Тунингът включва изцяло нов аеродинамичен пакет, аксесоари за интериора, 24-цолови гуми и джанти, спомагателен блок за управление на двигателя и ауспухната система с шест накрайника.

Шест ауспуха за новата G-Klasse

Изпълнението се нарича LUMMA CLR G770 и е предназначено за версиите Mercedes-AMG G 63 и Mercedes-Benz G 500.

Благодарение на новите обтекаеми елементи, колата разполага с по-раздути калници, предна броня с по-ниско въздушно съпротивление и задна броня с дифузьор. 24-цоловите гуми са с размери 295/30 отпред и 355/25 отзад.

Шест ауспуха за новата G-Klasse

Интересно е още, че всички елементи по екстериорния тунинг са изработени от полиуретан. Изключение правят корпусите на страничните огледала за обратно виждане.

Гореспоменатият спомагателен блок за двигателя увеличава мощността на битурбо мотора 4.0 V8 с 65 конски сили, а максималният въртящ момент нараства със 110 Нм.

Шест ауспуха за новата G-Klasse

За G 500 увеличението на мощността е със 110 коня, а пиковият момент нараства със 140 Нм. Цената на пакета с доработки е 11 000 евро.

Шест ауспуха за новата G-Klasse


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Класа

    42 12 Отговор
    Адмирации за германците, че толкова години не промениха бруталната външност на този уникален г клас

    Коментиран от #2, #12

  • 2 366

    10 9 Отговор

    До коментар #1 от "Класа":

    Така е, кубчето е култово. И гроздето е много кисело. Само дето на последните модели леко го скопиха, като му махнаха шасито и го направиха с окачване на купето. Но все тая :D
  • 3 сектант

    14 17 Отговор
    и аз мога да сложа 3 накрайника на дъстъра и пак ще го прави точка това кубЕ

    Коментиран от #5, #7, #11

  • 4 Morgoth

    6 15 Отговор
    Браво за тунинга! Дали са всичко от себе си и с добавянето на много детайли и акценти почти са успели да скрият оригиналния дизайн, който е бил модерен преди 50 години, а днес е пълен боклук.

    Коментиран от #9

  • 5 Рум

    20 5 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Абе жена ти да не се казва Дачия бе пич?
  • 6 MIB

    11 4 Отговор
    Цената на доработките мисля си заслужава.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ицо Багера

    2 7 Отговор
    Шест ауспуха....и моя - осем :)

    Коментиран от #14

  • 9 хари

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Morgoth":

    Нормално е за сороспия да не си пада по мъжка кола сигурно любимата ти е рено туинго или нисан микра
  • 10 LISAN

    2 0 Отговор
    Е И?
  • 11 ай сиктир

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Дъстер-а е много хубава кола, но да пишем глупости няма смисъл. Няма база за сравнение.
  • 12 незнайко

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Класа":

    Адмирации за германците а плюете руснаците, че не променят визията на колите си !!!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.