Last news in Fakti

25 Април, 2019 14:46 15 784 59

Най-проходимата "Буханка" на УАЗ

  • уаз-
  • буханка-
  • трофи
Най-проходимата "Буханка" на УАЗ - 1

Уляновският автомобилен завод се подготвя да пусне едно специално изпълнение на култовия си модел, познат с прозвището "Буханка". Новата версия ще се нарича "Трофи" и ще се отличава с още по-голяма проходимост и с водонепромокаеми седалки.

Иновацията ще получи и специални стоманени джанти с офроуд гуми BFGoodrich All-Terrain, експедиционен багажник на покрива, стълба в задната част за по-лесен достъп до покрива и с въпросните водонепромокаеми седалки, които ще са с възможност за регулиране и с подгрев.

Най-проходимата "Буханка" на УАЗ

Двигателят е 2.7-литров бензинов четирицилиндров и разполага с мощност от 112 конски сили. Максималният въртящ момент е 198 Нм, който се предава на четирите колела през петстепенна механична трансмисия, демултипликатор и блокируем заден диференциал.

Шасито също е доработено сериозно. Поръчки за новата версия "Трофи" ще се приемат от първи май тази година, като цената на машината ще е 829 900 рубли - сума, равняваща се на 11 500 евро.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво

    68 16 Отговор
    Супер
  • 2 Meganoob BG

    77 20 Отговор
    Добре да се види кола както си трябва да е - от желязо. А който не му харесва, да се радва не западняшката си играчка, че те още по време на гаранция ти ги задържат в сервиза по цели месеци защото дори не могат да им разберат какво им е повредено.

    Коментиран от #3

  • 3 стоян георгиев

    23 62 Отговор

    До коментар #2 от "Meganoob BG":

    хахаха!!!ти ква кола караш?предполагам западняшка!!!!или си с трамвая?

    Коментиран от #4, #46

  • 4 Незнайко

    69 19 Отговор

    До коментар #3 от "стоян георгиев":

    В гората карам УАЗ, а ти с какво ходиш за гъби ... може би с колелото, щото опела загасва в първата по-голяма локва???

    Коментиран от #31, #56

  • 5 стоян

    17 51 Отговор
    За този таралясник на снимката ли става въпрос, или нещо по модерно за което още не са направили филмче
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 сиктант

    18 71 Отговор
    с моя ДЪСТЪР по две наведнъж ги вадя от калта и снега тия

    Коментиран от #8, #9, #14, #19

  • 8 Некой

    49 7 Отговор

    До коментар #7 от "сиктант":

    Кво туй Дръстър бе?
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 СссереМ

    29 62 Отговор
    Мъка,мъкааа абе 2.7 л. двигател с огромната мощност от цели 112 коня,то на коня коня е по силен,и тия ще ми се хвалят с некви си космическо-галактически оръжия,те още са в 40-те години на миналия век,егати неандерталците.

    Коментиран от #22, #49

  • 11 Мерджо

    19 50 Отговор
    Абе стига с Тея Съветски боклуци и гуйна ни занимавате бе!!!! Помияри Путин няма пари за Паджеро или Тойота ,ами допотопни таралясници ще произвежда
  • 12 Кракра

    22 43 Отговор
    Кое точно е култовото на тоя невероятен боклук, нескопосано копие на Jeep FC (ForwardControl) от 60-те години?
  • 13 В СТАРИЯ МОДЕЛ ХАКАХ ЧЕТИРИ

    32 7 Отговор
    ТОНА КЪРПУЗЕ И УАЗА МА ИЗКАРВА КЪТ САМОЛЕТ ОТ КЪРА. МАШИНА НОМБЪР УАН....
  • 14 сектант

    18 7 Отговор

    До коментар #7 от "сиктант":

    уазката ме дърпа мен, признавам си
  • 15 И В ЯПОНИЯ ИМА КУЛТ ТОЧНО

    7 11 Отговор
    КЪМ ТОЗИ МОДЕЛ.САМО ЧЕ В ЗЕЛЕН ЦВЯТ НЯМА ДА ГО ВИДИТЕ. Я В РОЗОВО РЕЗИДЯВО ПИМБЯНО...
  • 16 Borislav Popov

    23 10 Отговор
    Течеше 2019 година, УАЗ пусна модел с подогреваеми седалки, плюс стълба и багажник на покрива, а от боядисаните с черна боя стоманени джанти направо съм във възторг и всичкото това добро само за 11 500 евра. Браво братушки, това ще е оф-роуда на годината, супер !!!

    Коментиран от #17

  • 17 РЗС

    11 11 Отговор

    До коментар #16 от "Borislav Popov":

    няма климатик за жегата през лятото, щото климатиците в колите са доста голяма новост точно 80 години от както почнаха да ги монтират американците. Но кварталния майстор може да за 200 евро да сложи един конветорен на покрива

    Коментиран от #20

  • 18 Алфа Ромео

    3 17 Отговор
    По тежка е и с по-висок център на тежестта, като се наклони на една страна в калта и е безпомощна, джипката е по-добра

    Коментиран от #55

  • 19 Пенчо

    12 2 Отговор

    До коментар #7 от "сиктант":

    За туй си постоянно у сервиза, щото на*кания ти 1.2 "мотор" бърже сдава багажа.
  • 20 Синдикат на Ало Измамниците

    9 5 Отговор

    До коментар #17 от "РЗС":

    Ай да те открехна малко на автомобилни иновации. Американците монтират климатици на автомобилите си от края на 40-те години (било е много голяма екстра) тъй, че вземи прочети малко пък тогава се изхвърляй като чи**я на пясък.

    Коментиран от #21

  • 21 РЗС

    12 1 Отговор

    До коментар #20 от "Синдикат на Ало Измамниците":

    айде научи се да четеш пъ тогава ходи да открехваш - Първият сериен автомобил, оборудван с климатична система, е Packard 180 Formal, произведен от Packard motor car Company през 1939 г.

    Коментиран от #23

  • 22 Алфа Ромео

    21 9 Отговор

    До коментар #10 от "СссереМ":

    Недей се кахъри, достатъчни са конете, има и понижаващи предавки които повишават мощността драстично.
  • 23 Синдикат на Ало Измамниците

    5 3 Отговор

    До коментар #21 от "РЗС":

    Въй как ма "нахрани".
  • 24 ГОРАЗД

    24 7 Отговор
    Вместо да слагат водонепромокаеми седялки,могат да направят най-после вратите,така че да не вали вътре като е затворено!Знам за какво говоря,брал съм и гайлето на тая каруца!

    Коментиран от #48

  • 25 hienata

    16 6 Отговор
    На мен това нещо ми действа двуполюсно. Хем ми харесва, хем ме нервира. Плюсовете му са, че наистина е проходимо. Листови ресори,цели мостове, голям двигател с добър въртящ момент (тегли като дизел), блокаж, понижаващи предавки, желязо бол и не на последно място евтин. Лесен за ремонт, дори и от любител като мен.
    Минусите също са му много, комфорт нула (повече от час във фургона си е мазохизъм).Разход на гориво - убииствен. Ръждясва. Раздатката е проблемна. Има нещо недомислено в предницата -много лесно се "отваря". Двигателя се износва много бързо - 80 000 и ремонт. А "дребните" проблеми изнервят много. Почти винаги нещо на ток не работи.

    Коментиран от #38, #40

  • 26 Матю Макконъхи

    23 9 Отговор
    Харесва ми да ги гледам тия романтички дуракоустойчиви буханки във факти и да им се радвам как газят из калта и влачат чувалите. За Монголия са супер! Но ако някой ден аз самият се видя седнал в такова нещо, значи съм направил сериозни грешки и жестоко съм объркал нещата в житейския си път! Поздрави!
  • 27 2.0R

    10 14 Отговор
    Ама тия не ги ли е срам. Жалка история. Няма надежда за рушняците.
  • 28 Големия Хур

    11 14 Отговор
    Руснаците са номер едно във всичко правят най добрите коли, правят най добрите пътнически самолети, имат най еб....ливите жени, имат най пияните мъже, имат най развитата промишленост ( на 15то място в света) и как да не си Русофил при това положение (освен ако не си много прост)

    Коментиран от #47

  • 29 Бати Злати

    6 13 Отговор
    След малко ще го взема тоя дарак с паяка и ще го закарам за скраб да изкарам за едно шише Джони и 1шоколад Милка!!!
  • 30 ник3900евро

    11 9 Отговор
    Уазката найстина е свръх проходима но пък за сметка на това е пълен боклук никога на бих дал пари за таз трошка.
  • 31 стоян георгиев

    15 15 Отговор

    До коментар #4 от "Незнайко":

    караш уаз в гората!!!ти си истински мъж еи!!!!таратаика от 40 те години на 20 ти век открадната от руснаците и произвеждана до днес е въпросната буханка.ти явно не си чувал за нисан или за даихацу или за сузуки ,да не говорим за мерцедес или унимог.тая таратаика може да я караш в гората само ако си много близо до гората щото ако трябва да стигнеш до гората с нея ти е спукана работата заедно с бъбреците.и не се напъваи да ми обясняваш колко много коли си изоставил в гората с тоя барутарник.тия съм ги слушал бая докато ви гледам в дупките.обясни и как се справяш с растояния от огромните 40-50 км без ремонт и без прегряване на двигател и пътници.и може да се посмееш от сърце като влезеш в някои руски форум кво ги правят руснаците такива фенове на буханката.

    Коментиран от #36

  • 32 Кико

    8 4 Отговор
    Обичам тази кола. Всенародно движение да купим(защото те са бедни) този модел на нашите"любими" Народни представители и да ходят на работа с тях! Червени плюшени седалки за онзи "красавец" от Бургас който сега кара Бугати. Аз който съм колебаеш се тръгва в със знамето червено с Бяла риза да гласувам за майката закрилница БСП.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Българин във Воронеж

    21 1 Отговор
    Всичко руско е крадено от западни марки, но е грубо, тежко, грозно и гадно! Която и да е марка за автомобили може да направи по добър джип от тоя стига да решат, че им трябва, никой не се е наел да го прави, защото не им трябва, те нямат тайга и Сибир. Правят се SUVта за ходене на пикник на село или за риба, но за Сибир си требе точно УАЗ.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 НаЙ ГОЛЕМИЯ- ТЪПУНГЕР НА ВСЕЛЕНАТА

    21 0 Отговор

    До коментар #31 от "стоян георгиев":

    НЕ ЗНАЕ ЧЕ В СИБИР СТЕПИТЕ НА МОНГОЛИЯ И КАЗАХСТАН ДЕТ НА ХИЛЯДА КВ. КМ. МОЖЕ ДА НЕ СРЕЩНЕШ ЧОВЕК СЕ КАРА САМО БУХАНКА И НИЩО ДРУГ ЩОТ СЕКИ СИ Я ПРАЙ НА МЕСТО С ДВА КЛЮЧА ОТВЕРКА И КЛЕЩИ. СИЧКО ДРУГО ЗАКЪСАЛИ ТАМ СИ ОСТАВА. ТИЯ ЗЕМИ СА ЗА ХОРА С КУРАЖ И ТОПКИ. ТАКВИЗ ВИЙ НЕ ПОЗНАВАТЕ В ЕС....

    Коментиран от #37, #42, #57

  • 37 А ПРОПО ВИЖДАЛ СЪМ

    9 0 Отговор

    До коментар #36 от "НаЙ ГОЛЕМИЯ- ТЪПУНГЕР НА ВСЕЛЕНАТА":

    БУХАНКА ПРЕДВИЖВАЩА СЕ НА ЕДНО ЗАДВИЖВАНО КОЛЕЛО ЗАРАДИ РАЗБИТИ ДЕФИРИНЦИАЛИ И БЛОКИРАН ПИНЬОН С ЧЕТИРИ ПИРОНА НА ЕДИНСТВЕНОТО ЗАДВИЖВАНО КОЛЕЛО....
  • 38 Гъсчо с З

    4 2 Отговор

    До коментар #25 от "hienata":

    Е то какво има на ток в тоз варел. Фарове и чистачки май са само

    Коментиран от #41

  • 39 Tomi Tomov

    3 2 Отговор
    По добре да не предприемат това огромно предизвикателство с подгрев и отопляеми седалки.
  • 40 Random

    8 0 Отговор

    До коментар #25 от "hienata":

    ЗМЗ-402 и 409 са съвсем различни двигатели и нямат нищо общо. 402 може и да се е износвал бързо, но 409 е по-надежден
  • 41 hienata

    3 2 Отговор

    До коментар #38 от "Гъсчо с З":

    Е точно те де. Лафа "..мига като на стара джипка фаровете" е измислен за това чудо.
  • 42 Уазкаджия

    9 1 Отговор

    До коментар #36 от "НаЙ ГОЛЕМИЯ- ТЪПУНГЕР НА ВСЕЛЕНАТА":

    През 1997 година карах уазка в Казахстан, после се прибрах с нея на ход до България . Страхотна машинка +40 ,-40 ,никакви проблеми, пали и върви, проблеми с ходовата час никакви. Ако имаш елементарни познания по ДВГ и автомобили ще стигнеш до края на света.

    Коментиран от #59

  • 43 Уазкаджия

    4 1 Отговор
    През 1997 година карах уазка в Казахстан, после се прибрах с нея на ход до България . Страхотна машинка +40 ,-40 ,никакви проблеми, пали и върви, проблеми с ходовата час никакви. Ако имаш елементарни познания по ДВГ и автомобили ще стигнеш до края на света.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Симо

    3 4 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Двигателят е 2.7-литров бензинов четирицилиндров и разполага с мощност от 112 конски сили.

    Благодаря ! Нямам повече въпроси
    Jeep Forward Control от 50те години на ХХ в. това е Буханката, но тя от тогава не е мръднала и милиметър
  • 46 И още нещо

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "стоян георгиев":

    С трамвай се вози и повече от половината западен свят и само селски бекове,като теб се присмиват.

    Коментиран от #58

  • 47 И още нещо

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "Големия Хур":

    А нашата промишленост на кое място е,необразован. Гледай си в паницата.
  • 48 Дадада

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "ГОРАЗД":

    Ето,затова са непромокаеми! После включваш подгрявката и изсъхват!
  • 49 незнайко

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "СссереМ":

    УАЗ 112 коня, въртящ момент е 198 Нм. !!! Волвото ми е 115 коня, 165 Нм. Правите ли съпоставки изобщо ???
  • 50 Роки

    1 3 Отговор
    Само Дайхатсу Роки. Кви са тия железни бръмбари? Ай със здраве..
  • 51 ВАГ

    1 1 Отговор
    За да караш тякова нещо ,трябва да си тренирал поне пет години йога.
  • 52 брей, да не видиш

    2 2 Отговор
    Дали между C200 и C400 има разлика? Су25, и Су "55" открий разликите! Абе, Бляда е пич! Пиян пич.
  • 53 hienata

    5 0 Отговор

    До коментар #44 от "Jessy James":

    Зависимостта между к.с. и въртящ момент е обратно пропорционална .За висок момент е необходими ниски обороти и сваляне на к.с. Другото решение е турбо,тогава имаш от всичко по много, но за местата където се ползва това чудо, турбото не е оферта.
  • 54 Повръщащия

    2 1 Отговор
    Брей измислил го руснака бе!
    Водонепроницаеми седалки дето като им капе покрива да не попива у седалките.
    Мъдрооооо. Оно баят мъдро!
    Водонепроницаемите седалки имат и друго предимство га минаваш през локви и барчини, водата примесена с масло влезнала през изгнилия под няма да попива у седалките.
    Умен той руснака измислил го!
  • 55 годечанин

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Алфа Ромео":

    ДА БЕ ,ЕДНО ВРЕМЕ ПО БОЛНИЦИТЕ ЛИНЕИКИТЕ КВИ БЯХА ,САМО УАЗКИ И ЛАТВИЯ ,А ЗНАЕШ ЛИ КАТО СЕ ПАДНАТ В НЯКОИ ПЛАНИНСКИ РАЬОН ,НАПРИМЕР КАТО ГРАД СВОГЕ ,ТАМ ДА НЕ Е САМО ПО АСВАЛТА ДА ХОДЯТ ЗА БОЛНИ ,ТО И НАШИЯ ГРАД Е С ПЛАНИНСКИ УЧАСТЬЦИ ,ТЕ ЗАТОВА СЕГА СИТРОЕН ДЖЬМПЕРА Е 4Х4 , ДА НЕ ТИ ГОВОРИМ ЕДНО ВРЕМЕ И ПО МИНИТЕ СЕ ВОЗЕХА С ТЯХ.
  • 56 Boris Georgiev

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "Незнайко":

    Карам си мерцедеса и си купувам гъби от магазина, защото работя високо квалифицирана професия, и съм добър в нея. Ти ходи за гъби в гората и се прави на трапер. Твоя воля, само не си налагай мнението за руските бангии, защото съм карал какво ли не по времето на соца и няколко години след това. Ходех с по една чанта с инструменти, с чукче и наковалня, шкурка и няколко кламера за почистване на жигльорите на карбуратора. Затова не ми ги хвали тези боклуци. Христос воскресе. Амин
  • 57 стоян георгиев

    0 3 Отговор

    До коментар #36 от "НаЙ ГОЛЕМИЯ- ТЪПУНГЕР НА ВСЕЛЕНАТА":

    минаха вече 30 години от как падна времето на уазките бе убавецо.вече може да карш 1000 други коли в пъти по-добри от този комунистически таралясник лошо изпълнен по технология от преди втората световна воина.и не ми излизаи с тия мантри за лошите пътища и необятните простори на русия.ти да не мислиш че само там има дива природа бе красавецо?интересно как без буханката са се оправяли и оправят в австралия,канада,гренландия или норвегия?само да те светна леко.оправят се много по-добре без нея ама в пъти по-добре!!!щото въпросния дарак трудно минава 50 км без повреда ,а и возенето в него и карането му са мъчения.огромнте вибрации трудно подвижния волан и педали те карат да изминаваш в пъти по-малки разстояния от тия дето може да минеш със западен автомобил.та да ти обясня как ходиш ти в гората с тоя дарак ,както и останалите му фенове.минаваш от вас до последното село да речем 200 км с западния си автомобил ,после се возиш 30 км на буханката,после я прибираш и обясняваш колко голяма работа била и се връщаш нови 200 км с лошия западен автомобил.пробваи поне веднъж да идеш от селото преди гората до града в които живееш с нея и да се върнеш.ще научиш всички руски псувни от само себе си.бъди сигурен.
  • 58 стоян георгиев

    0 3 Отговор

    До коментар #46 от "И още нещо":

    в целия западен свят всяко семеиство има поне по две коли,а трамвая си е трамваи!!!смях.интересно как целия тоя западен свят от аляска до антрактида се оправил без руския дарак наречен уазка?интересно що не го поръчат масово в норвегия или австралия та да замясат на аборигените в монголия и казакстан?
  • 59 стоян георгиев

    1 4 Отговор

    До коментар #42 от "Уазкаджия":

    голяма работа си направил еи.дошъл си от казакстан с уазка !!!ти да видиш!!!в нета има един чичак с една умряла г класа дето е завъртял милион км по-всички дестинации на планетата ни без особени ремонти,а уаза след 20000 км не става за нищо.като почнем от вътрешния интериор дето се е разпаднал тотално ,минем през окачването дето е напълно строшено и стигнем до двигател и скорости дето са за основен ремонт.та тва е уазката ,а щом и си фен ти пожелавам само уазки да караш.по възможност буханки.пожелавам ги на всичките им фенове да не се сърдят.