Last news in Fakti

26 Април, 2019 13:00 18 823 44

4 "весели" коли с мощност под 100 к.с.

  • автомобили-
  • мощност-
  • к.с.
4 "весели" коли с мощност под 100 к.с. - 1

Ако се върнем години назад, то ще си спомним, че болшинството автомобили бяха с мощност под 100 конски сили и не разполагаха с динамиката на днешните коли. Днес това не е така и благодарение, основно на турбокомпресорите, колите, които са с малки двигатели, също са с мощност от над 100 коня. Сега обаче ще ви разкажем за четири стари коли, които носят наслада от шофирането си, въпреки че мощността им е под 100 конски сили.

VW Golf I

4 "весели" коли с мощност под 100 к.с.

Първият Golf се появява на бял свят през 1974 година и въобще не е много мощен. Когато обаче се появява версията GTI, тя променя представата ни за хечбек. GTi е с мощност от 110 коня, но всички други версии на Golf I са с мощност под 100 коня и въпреки това са изключително приятни за каране.

BMW 3-Series E21

4 "весели" коли с мощност под 100 к.с.

Това също е кола от първото поколение на превърналата се в бестселър трета серия на BMW. Интересни в случая са версиите 315, 316 и 318, които са доста динамични, макар мощността им да е под 100 конски сили.

Fiat X1/9

4 "весели" коли с мощност под 100 к.с.

Това е един прекрасен спортен автомобил с отлично родословие. Той разполага с турбоверсия, която е с мощ от 110 коня и предвид лекото купе е истински снаряд, но има и атмосферен вариант, който е с мощ от 85 коня, но въпреки това е силно динамичен.

Honda CR-X

4 "весели" коли с мощност под 100 к.с.

През периода 1985 - 1987 година японската Honda CR-X се оборудва с 1.5-литров бензинов двигател, който има мощност от 91 конски сили. С тегло под тон обаче, тази кола е способна на подвизи, въпреки малката си мощност.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    72 7 Отговор
    ЦРХ е най-доброто, но не с 1.5, а с 1.6 и 126кс, понеже витек и 150кс е много рядка на пазара. Колата е лека, пъргава и бърза, харчи 7л и развърта до 8х.оборота, чудесна играчка.

    Коментиран от #8, #10, #20

  • 2 К.К.

    32 1 Отговор
    Имаше ги в дъвките Bi-bip, след това и в дъвки Turbo.

    Коментиран от #21, #26

  • 3 Meganoob BG

    38 14 Отговор
    Моята Жигула е по-весела обаче, от Сливен до Пловдив и после на Бачковския манастир със 6тима колеги натъпкани вътре и авариен запас от дърва за хижата. А по пътя не видяхме нито една от тези коли изброени тук. ЧУДНО ЗАЩО???
  • 4 Borislav Popov

    50 16 Отговор
    То без Голфу статия не минава ! Да не забравяме че Фолксваген и БМВ ги има днес благодарение на Италианците и техните дизайнери !!!

    Коментиран от #22, #29

  • 5 jap

    28 33 Отговор
    Само Хондата изглежда съвременна и до днес.Останалите са като произведени във военни заводи.

    Коментиран от #17, #30

  • 6 Филип

    28 7 Отговор
    Като бях малък бях влюбен в CR-X. Когато пораснах и имах възможност за своя кола цеерхикса беше вече много остарял и си купих нов модел Сивик.

    Коментиран от #7, #31

  • 7 Катър 5 L 350 Hp

    12 5 Отговор

    До коментар #6 от "Филип":

    Аз пък имах играчка такова БМВ - синьо или сиво, за разлика от теб реална не можах да си купя :)
  • 8 Аз съм

    19 5 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Прави са хората просто са объркали снимката, това е CR-X 2 а не първо поколение, виж годините които са написали
  • 9 истинска играчка

    14 47 Отговор
    Хондата е пластмасов боклук.

    Коментиран от #11, #18, #32

  • 10 qwerty

    22 1 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Брат`чеда имаше такава май 150кс? Веднъж ме вози и го бъзикам: хахахах и аз със моята мога да вдигна на 2-ра 60км/ч, а то се оказа, че е в мили. Малката оса летеше като луда. след това е продаде на някакъФ пишман-шофьор и онзи му се обадил след около седмица да пита за номера на боята, защото ....... я размазал в някакъв.
  • 11 хондаджия

    28 4 Отговор

    До коментар #9 от "истинска играчка":

    Колега дай ни малко пояснение.Защо толкова плюеш марката Хонда?Ти каква марка кола притежаваш?

    Коментиран от #19

  • 12 XXL

    21 0 Отговор
    Абе за Фиата никой нищо не казва.
  • 13 ДА ПИТАМ НЕЩО

    21 0 Отговор
    Фията пак с най модерен мотор за времето си

    Коментиран от #15

  • 14 555

    30 3 Отговор
    От всички показани автомобили, Фиатчето е най-интересно и рядко. И доста атрактивно със средно разположения двигател. Нищо лично към другите автомобили, но в случая за мен Фиата е топ.
  • 15 Алфа Ромео

    19 4 Отговор

    До коментар #13 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    Естествено, италианците са първи в много нови технологии които другите производители започват да използват години след тях.

    Коментиран от #33, #34

  • 16 0000

    12 1 Отговор
    CR X 1,6 125 коня си беше доста палава кола .
  • 17 Танко

    13 3 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Дизайнерът на Голфа е Джуджаро , на БМВ- то е Пол Брак , а на ФИАТ- а е Гандини . Тези имена не ти ли говорят нещо ? Какви военни заводи те гонят ? Коментарът ти , май се отнася повече до колите на соцлагера по онова време .
  • 18 АLFA Q 4

    5 1 Отговор

    До коментар #9 от "истинска играчка":

    А ТИ ИСТИНСКИ
  • 19 АLFA Q 4

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "хондаджия":

    КАРА
    КАРУЦАР Е
  • 20 Alfa Romeo

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    По-добре е 1,6 131кс
  • 21 гнида

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "К.К.":

    Даааааааа
  • 22 БАРС

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Абсолютно си прав само забрави за мерцедеса .Единственно можеби опел и порше са техни дизайнери.Фолксфаген например ТУРАН може би дизайнерът е турчин защтото Туран е турска фамилия а Туарег е едно племе което живее в пустинята сахара и се занимават с отглеждането на камили за керван да пренасят сол.За ауди тая първа серия кюта мисля че дизайнерът беше от арабските страни който с екипът си замина в корея при хюндай и т.н.

    Коментиран от #24

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Хълк

    7 1 Отговор

    До коментар #22 от "БАРС":

    Името Туран не идва от турчин,а от племото Туранци живеещо в средна Азия.
  • 25 Разбирач

    16 0 Отговор
    Такива автомобили повече няма да има такива автомобили в които да се влюбиш без значение на марката
  • 26 Чачо

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "К.К.":

    През 80-те само там ги бяхме виждали. На картинки от дъвки. Когато ги видяхме реално бяха на по 5-6 години.

    Коментиран от #27

  • 27 Алфа Ромео

    18 0 Отговор

    До коментар #26 от "Чачо":

    Аз виждах някои на живо през 80-те защото пътувахме по международен път от Харманли до Свиленград със нашата Жигулка за да стигнем до селото на баща ми. Малко след Харманли имаше КПП, трябваше да имаме открит лист все едно излизаме извън страната, на един разклон малко преди селото Левка пък ни спираше за проверка гранична милиция със калашниците на врата. Хабер си нямат по-младите кви времена кви филми бяха, и въпреки някои криви и несправедливи работи преди 89 г. се гордеех повече че съм Българин.

    Коментиран от #35

  • 28 Наблюдател

    3 1 Отговор
    Дизайнера на фиат е Пининфарина.
  • 29 БАРО

    3 8 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Да не забравяме обаче че италианските коли никога не ги е имало Нищо че са си италиански дизайнери дизайнер си е дизайн обаче материалът е много по-важен
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 БАРО

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Филип":

    Пропуснал си да разбереш чарът на CR-X
  • 32 БАРО

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "истинска играчка":

    South фен на BMW обаче ти нищо не разбираш хондата е чаровна но не си ВиК ацер хикса
  • 33 БАРО

    1 6 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    Да ама много за кратко има-няма 100000 и после след колата цистерна бензин и камион масло

    Коментиран от #43

  • 34 БАРО

    6 8 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    Забравих да те информирам в Италия баровците се купуват немски коли в Германия бедняците си купуват италиански коли даже корейските са по-добри от тях
  • 35 БАРО

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "Алфа Ромео":

    Така е приятел Аз сега се псувам Защо не хванах 89-та година самолетът за Хавана сега щях да съм канадец е Канада червената си лада за билет до Монреал и виза

    Коментиран от #40

  • 36 Забава от 90те

    2 4 Отговор
    Нисан Микра к11 1.3 или 1.4 съответно 75/82 кс на 825кг купе. Може и да е по-лека, че ги натиска и ръждата. Лек и маневрен градски автомобил с разход 7 газ в София. Корав двигател, вътре всичко е твърда пластмаса, тропа скърца, ама пък и не гоним луксозния клас :)
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Honda civic 1991

    4 1 Отговор

    До коментар #37 от "Смешки":

    Моята хонда е 95 коня 2 карбуратора, ръчен смукач и газ, бензин много е пъргъва само буксувам и се въртя с нея много е добра
  • 39 4444

    7 0 Отговор
    Каквото и да коментираме най истинските коли са до 99г.От там на татък мама мия
  • 40 никси

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "БАРО":

    ами то и Георги мамалев я пя тази песен ,ма нещо не отиде и тои за канада ,незнам защо, незнам за италианските коли ,но само знам Жигули е произлезло от фиат124 , но мен тогава наи много ме кефеше Ланчия Делта Интеграле ,страшен звяр беше , на рали монтекарло .
  • 41 факт

    0 2 Отговор
    при спазване на правилата за движение всички трошки са еднакви
  • 42 гощо

    1 0 Отговор
    Имал съм Хонда CRX и тя е 1,6 и е над 100коня!
  • 43 ДА ПИТАМ НЕЩО

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "БАРО":

    А само за справка да ти кажа. 2009 год.купих на жена ми нов Фиат 500 1.3 мултиджет, сега е на 280 000км. За това време е сменено: съединител един път, предни дискове един път ,две биалетки. И нищо друго още е с оригиналната ангренажна верига, смяна на масло на всеки 15000км само Селения 5W30. Доливане на масло никога. Та да ти кажа не бях фен на Италянките но вече съм, по безпроблемна кола здраве му кажи!

    Коментиран от #44

  • 44 ДА КАЖА НЕЩО

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "ДА ПИТАМ НЕЩО":

    В класацията за най -надежден автомобил, а именно Лидер по качество за 2019 в дъното на класацията не беше ли Фиат и компания