Last news in Fakti

27 Април, 2019 12:09 34 049 54

VW унищожава тестови коли, продадени на клиенти

  • volkswagen-
  • скандал

Миналия декември авторитетното сп. Spiegel разкри, че между 2006 и 2018 г. Volkswagen е продавал на нищо неподозиращи клиенти автомобили, използвани за изпитания. Тогава от немския концерн обявиха, че продажбата на предсерийни автомобили не е забранена от закона и се практикува от много други производители.

За да избегнат задълбочаването на скандала обаче, от VW са започнали да изкупуват обратно и да унищожават проблемните коли. На страницата на руския вносител на марката "ТрансТехСервис" бе публикувано видео от бракуването на една от 57-те такива коли, пласирани на руския пазар.

Предсерийните коли, продадени в Русия, са от моделите Tiguan, Touran, Passat, Polo, Golf, Scirocco и Touareg. Според декемврийската публикация на Spiegel Volkswagen е пуснал в продажба почти 17 000 тестови автомобила. 5 555 от тях вече са изкупени обратно и унищожени.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анти седераст

    129 65 Отговор
    Немска свинщина. Всичките им творения са основно пропаганда за дебили.

    Коментиран от #14

  • 2 Перник нюз

    71 31 Отговор
    Голфът умре.

    Коментиран от #45

  • 3 anti vag

    82 35 Отговор
    Тази долна корпорация няма за нищо доверието на отиващите си клиенти.Скоро ще се чудят дали на Французи или на Японци да се продадат.

    Коментиран от #39

  • 4 Лицемерието

    88 17 Отговор
    И лицемерието ни на новите ни стари братя излезна пак наяве. Лъжат и мажат като дърти цигани, но пък за пред света те винаги за прави и гонят правотата по цял свят ... естствено в името на интересите си )
    Това е причината защо не искам да поддръжам немска кола в днешно време, не ми се дават пари на нагли и лъжещи същества !

    Коментиран от #24, #46

  • 5 Анонимен

    37 17 Отговор
    Германци германци ама на Камаз се возят

    Коментиран от #11

  • 6 Немси

    55 16 Отговор
    Всеки велик немски концерн се разпродава на китайците ... и остава само в историята. Малцина са слепи да не виждат тази тенденция от 20 години. Немците на хартия са само добре, защото просто са още окупирани от САЩ и им играят по свирката !

    Коментиран от #42

  • 7 миризлив пор

    35 14 Отговор
    Руснаците от много време "бият тъпана" че се продават ползвани коли като нови нищо че са с нулирани настройки. Има и дела заведени за това - правят всичко възможно да ти издадът колата в петък следобед в гараж и като я видиш на светло се вижда че има пребоядисани детайли и следи по интериора.
  • 8 Elias

    62 7 Отговор
    VAG последно време или показват само концепции или са заети да прикриват скандали.

    Коментиран от #30

  • 9 Boxer

    55 2 Отговор
    За производството на един автомобил се изразходва около тон нефт. Вместо да ги пуснат на търг, ги унищожават, а това са поне 5000 тона прахосан нефт. Иначе са много за екологията...
  • 10 Хасан

    25 9 Отговор
    Тва ми напомни за преди години работих в Германията и тествах вибратори.
  • 11 реалиста

    8 10 Отговор

    До коментар #5 от "Анонимен":

    тва е в просия
  • 12 БАН

    16 15 Отговор
    Нема по- силен от тока!
    Нови леки и евтини батерии са на път,активните елементи не са скъпи-некви евтини соли и основи....

    Коментиран от #27, #52

  • 13 Внук на Партизан

    40 23 Отговор
    Друго си е да разработваш Москвич 30 000 КМ и да му правиш основен ремонт на 50 000КМ

    Коментиран от #38

  • 14 Jonathan

    25 36 Отговор

    До коментар #1 от "Анти седераст":

    Употребяваните ги продаваме в русия на комунистите, те без туй са си втора ръка хора.
  • 15 миризлив пор

    36 10 Отговор
    Само не знам коя сектантска тиква набива минуси наред. Има си официална позиция, има загубени дела има доказателства че някой е продавал нещо което не отговаря на истината. В нормалните държави един автомобил се обезценява с 30% при излизане от салона и с още 20 при първа смяна на маслото. В случая тези коли са продавани като нови в държави с по-либерални закони защитаващи потребителите като източна европа и русия. Ако ще си мислим като преди 30 години - вземаш жигула, караш 10 години и продаваш по-скъпо от колкото в магазина това време отмина.
  • 16 Не се залъгвайте

    31 8 Отговор
    Не е само авто пазара така. Всички производители и търговци продават буклуци, и ако все пак нещото работи през двете год гаранцоя, то сервизите се грижат това да не продължи повече от гаранционния период. Това подържа пазара. На всеки 3 до 5 год нов продукт требва да бъде продаден.
    Нали ав усещате, че нарастването на дохода на производители и търговци, нема да расте всеки 3 месеца ако не си купуваме нов продукт все по често.
  • 17 onq s konq

    25 7 Отговор
    Купувайте си смело кола "нов внос" и няма как по тоя начин да ви продадат Тестова кола като "НОВА".
  • 18 Японеца

    43 14 Отговор
    Ваг е мръсна дума! Не спряха да мамят и грабят!

    Коментиран от #25

  • 19 Факт!

    29 21 Отговор
    Ми не не са всички производители само немците и чат пат японците най-прехвалените лъжат и мамят.Дачия да са измамили някого за 22 бона получаваш нова кола дето върви до откат ма била грозна ама била без видео стена отзаде да ама поне е иатинска а не някаква измислена от нацистите марка.

    Коментиран от #54

  • 20 jdm

    20 4 Отговор
    Така е с тая електроника и пластмаси. Отнася се за всички нови коли.
  • 21 Ясно

    11 2 Отговор
    Пакетират ги за България
  • 22 Бивш вагаджия

    38 9 Отговор
    Като бивш собственик на голф 3 и 5 мога да твърдя, че не са ги правили едни и същи хора. 5тицата имаше много тегава поддържка. Смешно е, но си взех фокус същата година и съм доста по-доволен. Едно време викахме "най-добрия Форд е продадения". Не бих се върнал към vag.
  • 23 Мноу прос

    6 8 Отговор
    Вземи тва немско качество.
  • 24 Гостилничаря

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "Лицемерието":

    И на мен, и на мен.....
  • 25 Гостилничаря

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "Японеца":

    Прав си, брат....
  • 26 ела

    29 7 Отговор
    С години наивно съм вярвал в измислените " европейски ценостти и човешки права и свобода на словото " всичко това е пропаганда ,лъжа,лицемерие особено Германия - с една дума казарма ( с месеци съм останал там ) и Швецария особено -Цюрих пълна свинщина знам мнозина ще кажат " този добре ли е ? ".Особено ако сте с българска регистрация и сте посетили много градове ще разберете. В Италия веднъж с италианска регистрация (ren car ) колата ми бе разбита втори път ме обраха кемпера българска регистрация в LA Spezia а в Milano ми откраднаха кемпера целия с разбити прозорци ,чекмеджета всичко открадното разбито оставено в полицията ми съставиха протокол и нищо.Иначе когато прочетеш вестника кражби,убийства,обири сякаш само в България и Русия се извършва а запада е " рай".

    Коментиран от #31

  • 27 БАНичарите

    6 0 Отговор

    До коментар #12 от "БАН":

    Глада е по-силен от тока.Ама много по-силен...
  • 28 Хахах

    6 4 Отговор
    Фалшива новина. Пък коментирайте каквото искате
  • 29 брей

    5 1 Отговор
    Дайте, и на мен една такава колица, за сгодни парици
  • 30 Хайл

    11 9 Отговор

    До коментар #8 от "Elias":

    ВАГ е фалирал,нали за това ревът срещу дизела-цяла германия "отрича" дизела за да спасят боклука ВАГ заради измамите
  • 31 Хайл

    6 1 Отговор

    До коментар #26 от "ела":

    Абсолютната истина...
  • 32 Факт!

    10 7 Отговор
    Не се и съмнявам че е истина тия немчуги са тровели хора с газ от тия всичко може да се очаква!

    Коментиран от #40

  • 33 Хаааах

    16 17 Отговор
    Колкото да реват дебелите ВАГ си е в топ 3 от 20 г. Да го духат кенефаджийските марки за цървули :-)))))
  • 34 ВАГ

    13 14 Отговор
    Нормално е да се плюе по най-големите , като във футбола по Меси и Роналдо . Другите не са новини.
  • 35 Японеца

    8 12 Отговор
    Дизелови газови мини камери! Мръсни нацисти!
  • 36 Без коментар

    5 1 Отговор
    За съжаление едно време е имало инжинери а сега менинджери.Произвеждат се количества без качество видях нов автомобил благодаря съм от vag .Да не говорим за цени
  • 37 Каунь

    7 4 Отговор
    Карам си полото от т.а до т.б и немам грижа! Проблем ми е пълненето на резервоара и място за паркиране. Една кола върви ли не я ли ремонтираш е пей сърце другото е ала бала.
  • 38 onq s korq

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "Внук на Партизан":

    прав си, но един си караше 12 така с хубаво немско масло и на 250000 още не беше ремонтиран
  • 39 Няма

    9 6 Отговор

    До коментар #3 от "anti vag":

    Корпорация, която е най-големият автомобилен производител не умира току така :)

    Коментиран от #43

  • 40 Няма

    3 3 Отговор

    До коментар #32 от "Факт!":

    И французите са тровели със същия тоя газ и японците и те, да не говорим за прехвалените южнокорейци!!!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Някой

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "Немси":

    Точно така е другарю немците залязват не могат да правят коли защото работят със САЩ.Нашите братя Руснаците са много подобри имат 8 модела ЛАДА сега ще възраждат и Запорожец и ГАЗ.Имат най силната икономика в света 3000 евро средна заплата.(ама само в очите на малоумниците и простите комунисти.)А ти си един голям пед...
  • 43 anti vag

    13 6 Отговор

    До коментар #39 от "Няма":

    Тойота е най големия автомобилен производител.Ако смяташ VW за такъв,грешиш.
  • 44 Факт!

    10 7 Отговор
    Германците са бита карта до 5-6 години няма да съществуват в тоя бизнес.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Галапагос

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Лицемерието":

    С парите на Хитлер са направили всичко
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 ПЕРНИШКИ ГОУФ

    3 3 Отговор
    ДЪ ГОУФ ИС НОТ ДЕД
  • 50 Веселин Бенев

    1 1 Отговор
    Та това е грехота! По-добре е да бяха ремонтирани. Явно имат какво да крият...
  • 51 hmhmhm

    0 0 Отговор
    аз не мога да разбера защо не ги продават но да казват това е тестов автомобил поради тази причина цената му е с 40% по-ниска защо се унищожават неща за който е хабено ресурс за произвеждането им. Май и Германците са същите като по голямата паплач на планетата земя.

    Коментиран от #53

  • 52 hmhmhm

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "БАН":

    Когато ми покажеш кола на ток след 50 години експлоатация да върви тогава ми се хвали. До тогава в миша дупка стой и не се показвай
  • 53 Миризлив пор

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "hmhmhm":

    Точно за това е проблема, продават ги като нови на цената на нова а не с 40-50% надолу. Та собственика си купува "нова" кола НО в един момент вместо "само да налива и кара" то постоянно излизат гаранционни ремонти и колата стои в сервиза, защото тази кола не е карана като нормална а до лимита на възможностите си за да се проявят дефектите. Ако се разровиш по форумите има куп хора които постоянно се жалят от трошливостта на марката и другия лагер "ама моята само за масло е влизала" (има куп "акции" на недоволни клиенти с постери, седящи стачки и т.н.). Обикновено такива "врътки" се правят в държави къде закона за защита на потребителя е много зле и нещата се замазват на ниво местен съд. Има заведени дела за проблемни екземпляри и в евтиния и в скъпия сегмент и то не само за Фолксваген. Добре, ще платят колата а това че човека е ходил по мъките и е стоял без автомобил с куп нерви не знам как се компенсира.
  • 54 Оппппс

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Факт!":

    Колега и на такива дачий съм попадал и на фордове и на рена и общо взето всички си го правят . Проблемът е че при въпросната марка се ръсваш една камара пари а на среща само бранд то и за това боли . А и производството за източният пазар и западният е различно как си представяш меган например във бг да струва около 35к лева а в белите страни около 28к евро