Миналия декември авторитетното сп. Spiegel разкри, че между 2006 и 2018 г. Volkswagen е продавал на нищо неподозиращи клиенти автомобили, използвани за изпитания. Тогава от немския концерн обявиха, че продажбата на предсерийни автомобили не е забранена от закона и се практикува от много други производители.
За да избегнат задълбочаването на скандала обаче, от VW са започнали да изкупуват обратно и да унищожават проблемните коли. На страницата на руския вносител на марката "ТрансТехСервис" бе публикувано видео от бракуването на една от 57-те такива коли, пласирани на руския пазар.
Предсерийните коли, продадени в Русия, са от моделите Tiguan, Touran, Passat, Polo, Golf, Scirocco и Touareg. Според декемврийската публикация на Spiegel Volkswagen е пуснал в продажба почти 17 000 тестови автомобила. 5 555 от тях вече са изкупени обратно и унищожени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анти седераст
Коментиран от #14
12:11 27.04.2019
2 Перник нюз
Коментиран от #45
12:12 27.04.2019
3 anti vag
Коментиран от #39
12:20 27.04.2019
4 Лицемерието
Това е причината защо не искам да поддръжам немска кола в днешно време, не ми се дават пари на нагли и лъжещи същества !
Коментиран от #24, #46
12:21 27.04.2019
5 Анонимен
Коментиран от #11
12:22 27.04.2019
6 Немси
Коментиран от #42
12:23 27.04.2019
7 миризлив пор
12:23 27.04.2019
8 Elias
Коментиран от #30
12:30 27.04.2019
9 Boxer
12:54 27.04.2019
10 Хасан
12:59 27.04.2019
11 реалиста
До коментар #5 от "Анонимен":
тва е в просия13:04 27.04.2019
12 БАН
Нови леки и евтини батерии са на път,активните елементи не са скъпи-некви евтини соли и основи....
Коментиран от #27, #52
13:08 27.04.2019
13 Внук на Партизан
Коментиран от #38
13:10 27.04.2019
14 Jonathan
До коментар #1 от "Анти седераст":
Употребяваните ги продаваме в русия на комунистите, те без туй са си втора ръка хора.13:19 27.04.2019
15 миризлив пор
13:27 27.04.2019
16 Не се залъгвайте
Нали ав усещате, че нарастването на дохода на производители и търговци, нема да расте всеки 3 месеца ако не си купуваме нов продукт все по често.
13:34 27.04.2019
17 onq s konq
14:35 27.04.2019
18 Японеца
Коментиран от #25
15:08 27.04.2019
19 Факт!
Коментиран от #54
15:17 27.04.2019
20 jdm
15:26 27.04.2019
21 Ясно
17:27 27.04.2019
22 Бивш вагаджия
17:54 27.04.2019
23 Мноу прос
18:03 27.04.2019
24 Гостилничаря
До коментар #4 от "Лицемерието":
И на мен, и на мен.....21:16 27.04.2019
25 Гостилничаря
До коментар #18 от "Японеца":
Прав си, брат....21:17 27.04.2019
26 ела
Коментиран от #31
21:49 27.04.2019
27 БАНичарите
До коментар #12 от "БАН":
Глада е по-силен от тока.Ама много по-силен...22:01 27.04.2019
28 Хахах
22:17 27.04.2019
29 брей
22:38 27.04.2019
30 Хайл
До коментар #8 от "Elias":
ВАГ е фалирал,нали за това ревът срещу дизела-цяла германия "отрича" дизела за да спасят боклука ВАГ заради измамите22:38 27.04.2019
31 Хайл
До коментар #26 от "ела":
Абсолютната истина...22:40 27.04.2019
32 Факт!
Коментиран от #40
23:14 27.04.2019
33 Хаааах
23:54 27.04.2019
34 ВАГ
00:17 28.04.2019
35 Японеца
02:08 28.04.2019
36 Без коментар
07:36 28.04.2019
37 Каунь
08:14 28.04.2019
38 onq s korq
До коментар #13 от "Внук на Партизан":
прав си, но един си караше 12 така с хубаво немско масло и на 250000 още не беше ремонтиран08:28 28.04.2019
39 Няма
До коментар #3 от "anti vag":
Корпорация, която е най-големият автомобилен производител не умира току така :)Коментиран от #43
09:08 28.04.2019
40 Няма
До коментар #32 от "Факт!":
И французите са тровели със същия тоя газ и японците и те, да не говорим за прехвалените южнокорейци!!!09:11 28.04.2019
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Някой
До коментар #6 от "Немси":
Точно така е другарю немците залязват не могат да правят коли защото работят със САЩ.Нашите братя Руснаците са много подобри имат 8 модела ЛАДА сега ще възраждат и Запорожец и ГАЗ.Имат най силната икономика в света 3000 евро средна заплата.(ама само в очите на малоумниците и простите комунисти.)А ти си един голям пед...10:23 28.04.2019
43 anti vag
До коментар #39 от "Няма":
Тойота е най големия автомобилен производител.Ако смяташ VW за такъв,грешиш.11:52 28.04.2019
44 Факт!
12:28 28.04.2019
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Галапагос
До коментар #4 от "Лицемерието":
С парите на Хитлер са направили всичко14:13 28.04.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 ПЕРНИШКИ ГОУФ
05:52 29.04.2019
50 Веселин Бенев
07:11 29.04.2019
51 hmhmhm
Коментиран от #53
18:27 29.04.2019
52 hmhmhm
До коментар #12 от "БАН":
Когато ми покажеш кола на ток след 50 години експлоатация да върви тогава ми се хвали. До тогава в миша дупка стой и не се показвай18:30 29.04.2019
53 Миризлив пор
До коментар #51 от "hmhmhm":
Точно за това е проблема, продават ги като нови на цената на нова а не с 40-50% надолу. Та собственика си купува "нова" кола НО в един момент вместо "само да налива и кара" то постоянно излизат гаранционни ремонти и колата стои в сервиза, защото тази кола не е карана като нормална а до лимита на възможностите си за да се проявят дефектите. Ако се разровиш по форумите има куп хора които постоянно се жалят от трошливостта на марката и другия лагер "ама моята само за масло е влизала" (има куп "акции" на недоволни клиенти с постери, седящи стачки и т.н.). Обикновено такива "врътки" се правят в държави къде закона за защита на потребителя е много зле и нещата се замазват на ниво местен съд. Има заведени дела за проблемни екземпляри и в евтиния и в скъпия сегмент и то не само за Фолксваген. Добре, ще платят колата а това че човека е ходил по мъките и е стоял без автомобил с куп нерви не знам как се компенсира.21:07 29.04.2019
54 Оппппс
До коментар #19 от "Факт!":
Колега и на такива дачий съм попадал и на фордове и на рена и общо взето всички си го правят . Проблемът е че при въпросната марка се ръсваш една камара пари а на среща само бранд то и за това боли . А и производството за източният пазар и западният е различно как си представяш меган например във бг да струва около 35к лева а в белите страни около 28к евро01:13 01.05.2019