Днес ще спрем вниманието ви на един по-различно изглеждащ автомобил, който е сравнително добре представен на вторичния ни пазар и добре известен на феновете на рали спорта заради френския рали гений Себастиан Льоб, който дължи четири от деветте си световни титли във WRC на Citroen C4. Става дума за първата генерация на C4, произвеждаща се през периода 2004 - 2010 година.
Серийният вариант няма нищо общо със спецификацията, която доминираше по отсечките, но пък остава в историята като безкрайно интересен автомобил. Визията му е доста смела дори днес, скоростомерът е разположен по средата на таблото, а средната част на волана не се върти заедно с обръча.
По този начин французите твърдят, че се подобрява безопасността, тъй като в случай на нужда, въздушната възглавница винаги е в оптимална позиция за запазване на вашето здраве. Плюс това моделът се предлага с мощни и икономични HDi турбодизелови двигатели.
Моделът се предлага с пет и с три врати, а що се касае до надеждността му - то определено колата си има своите недостатъци. Цената обаче на запазените екземпляри е доста атрактивна. Какви екземпляри и на какви цени се предлагат на пазара у нас, можете да видите ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 "гаранция франция"
Коментиран от #5
10:32 01.06.2019
2 софиянец
пс. карам френска кола, не съм ВАГ сектант
Коментиран от #49
10:42 01.06.2019
3 Будалата
10:42 01.06.2019
4 anti vag
Коментиран от #37
10:48 01.06.2019
5 Вальоо
До коментар #1 от ""гаранция франция"":
Ми има хора който и до ден днешен търсят и си купуват. Средно голяма,евтина и различна от другите марки. Това че ти караш 316ка с газова и не те кефят други марки си е твой проблемКоментиран от #6
11:26 01.06.2019
6 333
До коментар #5 от "Вальоо":
Все едно света се изчерпва с голф и БМВ. Пежо/Ситроен са най-лошите коли, които съм карал.Една позната скъса полуоска на такава. На по-малко от година и 10х километра. Щеше да се убие. Пострада сериозно, и искаха да и ремонтират колата, която се беше въртяла през таван от вносителя. Фиат не съм карал по-продължително, ама и те са значително по-удобни от всичко, което съм карал на PSA.
Коментиран от #7, #9
11:40 01.06.2019
7 Вальоо
До коментар #6 от "333":
Опити различни,мненията също. За мене пък няма по-приятна и комфортна кола от Citroën. След дълго пътуване се чустваш отпуснат и релаксиран. Пример-возих се в голф 4 от София до Гърция. Е нема такъв некомфортен котор.Коментиран от #12
11:45 01.06.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 444
До коментар #6 от "333":
Един приятел скъса ангренажна верига на гаранционно ВМW Х6 3.0sd и псевдо SUV-а стоя 7 месеца при дилъра докато се чуди дали да сменят мотора или да го ремонтират.Накрая го смениха и му поискаха близо 8000 лева за части и труд които смяната налага но гаранцията не покрива.Сега кара Тойота Ленд Круйзър 200 и няма проблеми.Коментиран от #10, #11
11:56 01.06.2019
10 333
До коментар #9 от "444":
На хюндая му смениха двигателя заради проблем с клапан...А можеше да се ремонтира.
12:00 01.06.2019
11 гост
До коментар #9 от "444":
Какви са тези гаранции при вас бе,хора? Части и труд,които гаранцията не покрива! След като е в гаранция и се наложи ремонт,който не е планиран по книжка,как ще плащате? Скъсал верига,в гаранция! Ще ремонтират мотор! В гаранция! В гаранция трябва да се сменя,а не ремонтира! БГ сервизи!Коментиран от #13
12:09 01.06.2019
12 333
До коментар #7 от "Вальоо":
Ситроен, ама хидравличен. Не върви да сравняваш такъв с голф. Ако ситроена не е на хидравлика нищо не става от него. Сигурно вози хубаво, ама люлее като параход. Предпочитам стегнато, отколкото люлеещо. С клио стигам София Созопол без да спра. Не съм толкоз нежен. На Пежото какво ли не му слагаше жената на седалките, за да не я боли кръста, а ситроена беше дори по-зле.Коментиран от #14, #16
12:10 01.06.2019
13 333
До коментар #11 от "гост":
Сега се сетих, че клиент ми се оплакваше за пежо 507, че счупил съединител на 7 км. Изкарал го от дилъра, и не можал да стигне до бензиностанцията да го зареди. И искаха да плаща, защото той го бил счупил. И се съдиха.Коментиран от #17, #22, #46
12:12 01.06.2019
14 гост
До коментар #12 от "333":
Браво! Това са цели 400 км.без стоп! Това никой не може да го направи!12:13 01.06.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Вальоо
До коментар #12 от "333":
Не говорим само за хидравличните. Дори и тези с нормално окачване возят доста по-добре от повечето други коли които виждаш. Возих се в една Xsara Picasso и возеше като Ц5-Ц6,а е на пружини.Коментиран от #21
12:20 01.06.2019
17 гост
До коментар #13 от "333":
Пежо 507? Това трябва да е един интересен модел!Коментиран от #20
12:36 01.06.2019
18 308
12:41 01.06.2019
19 Бай Миле автомонтьора
Коментиран от #45
13:24 01.06.2019
20 333
До коментар #17 от "гост":
407 беше, натиснал съм съседна цифра.Коментиран от #23
13:40 01.06.2019
21 333
До коментар #16 от "Вальоо":
Зависи какво разбираш под хубава возия. За мен люлееща не е хубава. 206-цата например вози ужасно твърдо, но беше сравнително стабилна. Меко, въпреки това стабилно, возят хидравличните. И разни с многораменни окачвания, каквито французите нямат. Аз кола по марка не си избирам, избирам си тия, които са ми удобни, и ми пасват на бюджета. Слагам начална година в Mobile, слагам и мощност, която ме интересува, и елементарни неща като климатик и брой врати. PSA и Fiat не искам, просто, и ги подминавам. Ама гледах и фордове, рена. Немски рядко имаше в ценовия диапазон, който ме интересува, а премиум немски съвсем. Ако направят Хлопел с двигател от PSA, бих го карал с кеф, че Опел почнаха да правят едни маслояди напоследък.Коментиран от #24, #41
13:46 01.06.2019
22 filo
До коментар #13 от "333":
Пежо 507 няма, но и да има ще взема да ти повярвам на глупостите, на 7км. Айде бегай!13:59 01.06.2019
23 filo
До коментар #20 от "333":
Аз имам 407 и никога не съм имал проблем. Явно доооооста послъгваш. Няма друго обяснение. Като не ти харесва не си купувай Пежо, но не ръси глупости.Коментиран от #25
14:03 01.06.2019
24 Вальоо
До коментар #21 от "333":
Хубава е тази возия в която не чустваш неравностите на пътя,дупките и легналите полицай. Когато слезеш от колата и след 1ч пак ти се прииска да минеш през кофти пътищата и да не ги почустваш. Малко марки имат това умение,но само една е тази която е истински достъпна и евтина. Иначе опел са от пса вече и ги правят с двигатели на Пса.Коментиран от #26
14:06 01.06.2019
25 гост
До коментар #23 от "filo":
Защо да послъгва. Мислите,че не излизат дефектни коли от фабриката ли?Това,че едната върви не значи че всички ще вървят.Може да я е правил,ученик който е забравил да завие някой болтове и готово! Винаги могат да се получат грешки! На мой колега му се счупи колянов вал,на 116 хил.км. РЕАЛНИ,не е в БГ.Колата беше подържана само в оторизиран сервиз. Двигателя беше 1.6 дизела. Това не значи че всички на този км. заминават.14:15 01.06.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Ситроен
Коментиран от #33
16:21 01.06.2019
28 Вальоо
До коментар #26 от "Елееее само хейт":
Citroen DS,CX,BX и XM. Избери си. Никви възглавници и многоточкови глупости,сферите са истината. Няма технология която да е по-добра от тази и до ден днешен.Коментиран от #34
17:26 01.06.2019
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Лъки
До коментар #15 от "Буко Баламата":
Не чети статията тогава, кой те пита.18:09 01.06.2019
31 jdm
18:47 01.06.2019
32 Иво
22:24 01.06.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Ацо
До коментар #28 от "Вальоо":
И като излезеш некоя сутрин и ситроена е полегнала е Тодора с изпуснали сфери? Ни дърпане ни бутане,играл съм го тоя мач!Коментиран от #43
07:05 02.06.2019
35 Сашо
07:12 02.06.2019
36 уточнение
08:06 02.06.2019
37 Калоян безкури
До коментар #4 от "anti vag":
Ситроен Ц4 Гранд Пикасо е най грозното след Фиат мултиплаКоментиран от #47
08:54 02.06.2019
38 уточнение на уточнението
08:59 02.06.2019
39 AdiBas
09:36 02.06.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Язе
До коментар #21 от "333":
Бла,бла.Дали нямат многораменно окачване французите?Имат и дори е и със сфери.Явно толкова и разбираш от коли.Пежо 206 няма ама никаква возия.Никаква.Относно клатенето,като не ти харесва.....има бутон спорт и колата е като на релси.За класа и цената си С4 е добър избор.Като не ви харесва не взимайте.Няма да забравя колега взе.....17годишно А4 за 7К лв и на возия е абсолютна каруца.Нещо като Пежо 206.12:13 02.06.2019
42 Необяснимо
Останалите какъв зор имат да я оплюват, ето това за мен е необяснимо.
Сякаш тяхната, ще стане нещо повече от малоумните им обобщаващи коментари, че френските за нищо не ставали, а немските/между който са и трабант/ са върха.
Но хвалят немски, каквито не могат не нови, дори и 10 годишни не могат да си купят, но припадат и обясняват как техния изгнил 15-20 годишен коптор е уникален и по-добър от нов френски и че вече и новите немски не струват.
Но така е, като искаш да си като батковците, а имаш 2000 лв за кола, ще вземеш Мерцедес и БМВ каквито отдавна германците не карат и ще казваш че друга марка няма.
12:19 02.06.2019
43 Вальоо
До коментар #34 от "Ацо":
Няма как да стане това :) Системата е на повече от 50 години и е усъвършенствана. Това може да се случи само когато сферите са за смяна и няма живот в тях вече.13:04 02.06.2019
44 Asko
17:23 02.06.2019
45 Язе
До коментар #19 от "Бай Миле автомонтьора":
Ти пък къде си видял колиба дето сменят само масло и гуми да правят коли?Запретвай ръкави и продължавай да изправяш джанти и да слагаш баланси.18:37 02.06.2019
46 джоджен
До коментар #13 от "333":
Няма такова нещо приятел,измисли нов модел на ПЕЖО защото лъжеш.Няма модел 507,претполагам че си мислиш за 508 .22:46 02.06.2019
47 Алфа Ромео
До коментар #37 от "Калоян безкури":
Така е,грозно и не се разбира кое е предница кое задница.23:43 02.06.2019
48 Алфа Ромео
23:53 02.06.2019
49 винкело от перник с гоуфо
До коментар #2 от "софиянец":
АКО ГОВОРИШ ЗА ОНЯ СЕКТАНТА С дачията Дрьстеро ,ОН НЕ ГО ПРАВИ ВАГ А РЕНДЕТО ВИОРНЕР , НЕЩО СИ СЕ ОБЬРКАЛ МАИ .22:54 03.06.2019
50 гощо
09:22 04.06.2019
51 Ситроен
До коментар #33 от "Антон 1":
Ситроена не е комби, а като семеен автомобил 307 SW е по-практичното. Второ отпред Ситроена е по-широка от конкуренцията, особено пък от бмв 1-ца, (3-ката също), седалките са по-широки и с по-стабилни подпори (194см съм). Изпълнението на интериора е по-добро (не е като да не съм ги сравнявал или шофирал други автомобили...), както казах за 80 000 км няма скърцане, няма тропане. За кеф от шофирнато, пробвай 2.0 - 180к.с. За дизеловите версии, най-добре май е 1,6hdi 90к.с., защото е без маховик (по спомен). Парното работи отлично, зимата на 2-3-та минута духа топло (отвън -15) в колата си по тениска..., климатика също е добър.14:27 04.06.2019