14 Юни, 2019 10:17 6 601 15

Първа спец. версия за Koenigsegg Jesko

  • koenigsegg-
  • jesko
Първа спец. версия за Koenigsegg Jesko - 1

Специално за един от дилърите на марката в Koenigsegg направиха ексклузивен хиперкар Red Cherry Edition, който се отличава с по-особеното си оформление на каросерията и с ефектни джанти от въглеродни нишки.

Първа спец. версия за Koenigsegg Jesko

Премиерата на Koenigsegg Jesko се състоя през тази пролет в Женева, а първите клиенти ще си получат новите хиперкари през следващата година. 125-те машини обаче отдавна са разпродадени, но както се оказва, те могат да бъдат и доработени.

Първа спец. версия за Koenigsegg Jesko

Първата доработка е направена от шведската марка по поръчка на автосалона Luxuryandexpensive. Колата е с черно-червена окраска и с многобройно карбонови акценти. Предните джанти са 20-цолови, а задните - с размер 21 цола.

Първа спец. версия за Koenigsegg Jesko

За съжаление няма информация за промените по салона, но такива със сигурност има. Специалната версия на колата с 1 600 конски сили Jesko Red Cherry Edition ще бъде пусната за продажба на цена от €2 350 000 без ДДС.

Първа спец. версия за Koenigsegg Jesko


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бенц

    12 7 Отговор
    колеги само да ми кажете за кво ги правят тия коли дет почти не могат да се карат два дни последователно без няква настройка

    Коментиран от #3, #9, #11

  • 2 сектант

    5 5 Отговор
    това е хубаво да си го сложиш в хола и да го гледаш но за всеки ден колата е ясна коя е!

    Коментиран от #8

  • 3 AUDI

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Бенц":

    За тия с парите се правят... Боли го Швейцареца ,че ще я кара 3 пъти в годината и то само на писта...ама е*аааа ти кефа

    Коментиран от #4

  • 4 Мъка

    6 5 Отговор

    До коментар #3 от "AUDI":

    Те тия с два екипа с два различни Koenigsegg от две изкарвания на пистата имат 2 катастрофи!

    Коментиран от #5

  • 5 AUDI

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "Мъка":

    Толкова си могат :D
  • 6 Ракия

    6 4 Отговор
    Където свършва Кьонигсег започва Дачия Дъстър
  • 7 123

    3 1 Отговор
    като я гледам и ми напомня на дачия мойе да ползват един дизайнер
  • 8 123

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    е дачия много ясно
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Швед

    10 1 Отговор
    Откакто Кьонигзегг биха рекорда за скорост от недорязумението Бугатти мълчат кат пръднали.Тоя широн стана непродаваем.
  • 11 асддса

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бенц":

    Не могат ли ? А на ралито което е в момента Gumball 3000 как ги карат там ? 5000км за седмица.
    Който има за такава кола намира как да я кара.

    Коментиран от #13

  • 12 Карал

    0 3 Отговор

    До коментар #9 от "Trt":

    Не и такива като тази измишлййотина Тя е само за богати комплексирони чикиджии, дет ако им се спука гума викат пътна помощ, но иначе разбират от коли щот са играли нa ps
  • 13 Даймлер

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "асддса":

    Как с 20 човека екип и един тир части и един бус компютри. Така ги карат ама ти как ще е караш не знам
  • 14 Кумчо Вълчо

    5 2 Отговор
    Има хубав дизайн. За разлика от Тесла.

    Коментиран от #15

  • 15 Реплика

    6 2 Отговор

    До коментар #14 от "Кумчо Вълчо":

    На Мъск му се свиди да даде някой долар отгоре. Затова са му зле дизайнерите.