Last news in Fakti

27 Юли, 2019 10:30 7 226 59

Електрически Escalade с 644 км пробег

  • escalade-
  • cadillac

Според "Cadillac обществото" в интернет предстоящото 5-то поколение на Escalade ще се предлага с три варианта за задвижване, един от които ще бъде изцяло електрически. Той едва ли ще бъде достъпен от самата премиера на луксозния всъдеход през 2021-ва, но се очаква да се появи като модификация малко след това.


Най-интересната спекулация от неофициалните източници е, че пробегът на електрическия Escalade ще бъде над 400 мили или 644 км, което, като се вземат предвид внушителните му размери и тегло, предполага огромен акумулаторен блок.


За сравнение, в момента единственият електрически SUV на американския пазар - Tesla Model X предлага пробег от 325 мили(523 км), използвайки 100 kWh батерия. Все пак, докато електрическият Cadillac Escalade излезе на пазара, Tesla също може да е на 400 мили пробег. Другият претендент в сегмента на луксозни и големи SUV е Rivian R1S.


Очакваме с нетърпение по-масивните електрически превозни средства с голям пробег, като джипове и камиони. И на двата сегмента се залага и спекулира много, поради причината, че те биха могли да засилят още повече аргумента за електрическото задвижване, и че имплементирането му като алтернатива на ДВГ е не само възможно, но и вече съвсем близо.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Завистта

    14 7 Отговор
    Динко може да ми завиди ако карам такова чудовище.
  • 2 Кой68

    27 16 Отговор
    То хубаво елавтомобили но никой неказва какво се крие зад това?Как ще се подменят батерийте и каква ще е технологията за рецеклиране и т
    .н..Да не се окаже че сме изправени пред нови предимвикателства?

    Коментиран от #3, #16, #28

  • 3 Пич

    9 18 Отговор

    До коментар #2 от "Кой68":

    Твърде много мислиш негативно. Просто не мисли и се подай на живота и хич да не ти пука за последствията.
  • 4 Факт!

    15 9 Отговор
    Ти недей мисли за това тъй като си прост.Има умни те си го мислят

    Коментиран от #6

  • 5 Borislav Popov

    17 12 Отговор
    А бе, Кадилак, Кадилак, ама руските гении са измислили да сложат на УАЗ-Патриот дизелов двигател от Форд -Транзит, така, че ядец, другари хамериканци, много хляб ке има дя ядете, докато настигнете русите.

    Коментиран от #11

  • 6 Кой68

    12 8 Отговор

    До коментар #4 от "Факт!":

    То заради такива умници като теб сме на това дередже😉.Немисля негативно,а много лъскаво и светло бъдеще се описва...То вече сме в едно такова светло което ни описваха преди 25-27 години.....

    Коментиран от #9

  • 7 Джуган

    16 5 Отговор
    В БГ няма да може да се кара с обикновена шофьорска книжка защото ще е над 3,5 тона
  • 8 гост

    14 13 Отговор
    Тесла са на светлинни години напред!!!! Не мога да си представя как ще отида на Прайда с такова грозотилище!!!1!!

    Коментиран от #21

  • 9 мислител

    19 9 Отговор

    До коментар #6 от "Кой68":

    Хайде тогава се "замисли" за петрола - как извира на бензиностанцията, какви индустрии разработват сондите, дето правят сондажите или платформите, какви правят тръбите, колко гориво (от най-скапаното) се използва от танкерите, за изработката на един танкер също, колко ужасно "мръсен" ток хаби една рафинерия, и накрая малко разнос с цистерни... и това за нещо дето го имаш за даденост и "не замърсявало" по сметките за въглеродните емисии. После да речем платината в катализаторите, добивът и замърсява колкото и добива на лития, а нито дума от петролозомбитата, за сметка на това изследвали колко въглеродни емисии са отишли да се направят циповете на комбенизоните на работниците в някакъв завод за батерии... направо сте жалки.

    Коментиран от #43

  • 10 Гаргамел

    3 4 Отговор
    Може ама само ако вместо 2 и 3 рвд седалки са сложили батерии
  • 11 Някой

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Къде си тръгнал да сравняваш кола за 130000 с такава за 30000?

    Коментиран от #15

  • 12 Кой68

    4 3 Отговор
    Вие изобщо четете ли какво е написано преди да коментирате?Да си плещим ей така.......Пишете си не пречите даже е забавно-научаваш колко скрити гении има...
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Кой68

    2 3 Отговор
    Затова писах че има нещо недоизказано и скрито?Хареса ми как е обяснено👍
  • 15 Borislav Popov

    4 6 Отговор

    До коментар #11 от "Някой":

    Аз не сравнявам колите колега, а достиженията, прогреса който са досигнали, относно автомобилостроението американците и руснаците !

    Коментиран от #18, #47

  • 16 DuduFufi

    9 11 Отговор

    До коментар #2 от "Кой68":

    То е ясно че една електрическа кола е много по голям замърсител. Като изхвърлиш няколкостотин кг отровни батерии на 4-5 години.

    Коментиран от #23

  • 17 Йцйгйжо

    3 5 Отговор

    До коментар #13 от "Driving pleasure":

    Абсолютно подкрепям казаното! Същото е и със слънчевите батерии .
  • 18 Random

    9 9 Отговор

    До коментар #15 от "Borislav Popov":

    Не са искали, не са направили. За чий им е електричка на руснаците?

    Коментиран от #19

  • 19 Borislav Popov

    4 10 Отговор

    До коментар #18 от "Random":

    Е, айде сега не са искали, таратанци, ми те направиха вече един на основата на ИЖ -а и го показваха там на някаква изложба, ама после утихнаха нещо и не се видя този ИЖ никъде по вече.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Анти , антиии , съвсем се излагаш вече , кифладжиите са великани спрямо твоите лакардии !!! То ясно , че кръв ти капе от сърцето , като гледаш как "оръжието" на матушката си заминава безвъзвратно , ама що реши , че някой ще се впечатли от глупости за прайдове , като гледат какви излагации час по час изкарват стогодишните ??!! Та за Кадилак , Тесла го би и то много по продажби още миналата година , а тази ще го бие поне двойно , а за 2022 , когато ще празнува 120 години (!!!! Хахаххаха ) ако се появи това недоразумение ще го е била 10 пъти и то спрямо петролните модели , за електрически даже няма нужда да споменавам , там нещата са абсолютно безнадеждни !!!!

    Коментиран от #27

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 гост

    12 6 Отговор

    До коментар #16 от "DuduFufi":

    Ами Тесла вече мина 7 години производство и поне 250-300 000 са над 4 годишни !!! Значи според теб някъде трябва да има изхвърлени към 240 000 000 кг батерии само от Тесла !!!! Да бъдеш така добър да ни осветлиш къде е това ??? Ако не май най-малкото можеш да си признаеш , че си жалък плювач и злобар , дето лъже повече от най-лъжливия циганин от махалата !!!!

    Коментиран от #24, #33

  • 24 Driving pleasure

    6 9 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Айде изчакай де... експертите са изчислили че около 2025 ще започне натрупването на батерии, в момента Т'слата подменя единични бройки... другите просто изгарят ;) Изчакай да почне масова подмяна - все още няма мощности за рециклирането им и ще сме изправени пред нов проблем, за който по-умни от електричарите отдавна предупреждават!

    Коментиран от #25

  • 25 гост

    10 8 Отговор

    До коментар #24 от "Driving pleasure":

    Тия "експерти" дето били "изчислили" , хаххахахахахха . сигурно са от вашата групичка , нали , хаххахахаха ?? !!! Еми пожелавам ти приятно чакане , ама да си знаеш , не 2025 , 2045 няма да дочакаш Публикувано във факти.бг: натрупването на батерии, хаххахах !!! В момента търсенето на втора употреба е около 5 ПЪТИ по-голямо от производството на НОВИ , да не говорим за употребявани !!!! А живота им като стационарни е поне два пъти по-голям , отколкото като автомобилни !!!! И като вземеш предвид , че дори БМВ и Фолксваген гарантираха , че батериите им са проектирани за НАД 15 години живот в автомобил (!!!!) , а батериите на Тесла са поне два пъти по-добри от техните , просто не ми се мисли колко ще трябва да чакаш за "натрупване на батерии" , хахахах !!! Според мен няма да го доживееш , ама хайде да не те разочаровам прекалено !!!

    Коментиран от #26, #30, #46

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Да да

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "Кой68":

    БатериИте ще се рециклират, както се рециклират и днес. Само че, няма да ги носим в магазина в специални кошчета, а ще има пунктове, както има такива за смяна на масло. Всяка новост има време на развитие. Ще се внасят и части за елки, както се внасят сега за петролки. Утре ще направят и стандарт за батериите и една ще пасва ма няколко марки коли. Пазара ще определи правилата, политиците могат да дадат насоки. Едва ли някой ще остави батерия от кола на сметището!
  • 29 Да да

    7 5 Отговор

    До коментар #27 от "Антиелектрика":

    Предлагам ти когато Тесла достигне 1 мил. броя елки годишно да си направиш сепуко. Жалко че няма да има кой да обяснява на децата че трябва да заложат на новата технология ДВГ с водород и КПД цели 30%, вместо на елки със старата технолофия със 98% КПД. Ама добре си го замислил. Аз ако бях изписал толкова глупости като теб, отдавна да съм се скрил от сайта.

    Коментиран от #37, #44

  • 30 Driving pleasure

    6 7 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Батериите и соларните панели, които се произвеждат от редки елементи, няма да могат превърнати отново в продукти, каквато е идеята на кръговата икономика, а ще бъдат изхвърлени на сметища.
    На този етап няма икономически изгоден метод за тяхното рециклиране. Затова и повечето от тези батерии попадат на сметищата или се трансформират в прости евтини уреди, като разходите за това са по-големи от ползите.
    Ситуацията с оловото или медта е съвсем различна - рециклирането им е много доходен бизнес, защото при процеса се получава суровина с изходните качества на метала. При лития или другите редки метали това не е така. Нещо повече - при извличането на кобалта например може да се стигне до замърсяване на водите, при други елементи - до изпускане на токсични газове.
    През 2030 година се очаква електрическите автомобили да бъдат поне 140 млн., а този бум ще остави към 11 млн. тона използвани батерии, за които все още няма решение как да бъдат унищожавани

    Коментиран от #45

  • 31 Driving pleasure

    7 9 Отговор
    Живот на батериите 15 години а на т'слата 30 а... сигурно за това вече не малко собственици на тесла карат с втора и трета батерия ;) Ти как си го представяш да ти направят вечно задвижване и да пропуснат милиарди печалба за да ти е кеф на тебе.

    Това че ти си глупав да вярваш в добрата фея не значи, че всички са така. Електричките от век и половина имат 1 проблем - батерията и към днешна дата той все още е нерешим! Може би след още половин век и то много евентуално ще ви се получи. Реално продажбите на тия кочини все още се движат благодарение на много ама много солидн субсидии, а не на качествата им.
  • 32 Driving pleasure

    6 5 Отговор
    И накрая част от едно интервю на Йошихиро Сава шефа на Lexus, който казва:

    Lexus усилено работи върху развитието на всички видове силови агрегати, включително и електрически мотори и батерии. Компанията обаче няма да пусне модел на ток, докато окончателно не станат ясни предимствата за клиентите на този тип автомобили, както и приемуществата им за екологията.

    Чистите електромобили към момента изискват прекалено много време за зареждане. В същото време процесът по производството на батерии нанася сериозни вреди на околната среща. Трябва да се отчете и бъдещата им преработка, която също не е безвредна. Това е много по-сложен процес, отколкото всички ни обясняват. Трябва да бъдем честни и открити към случващото се с електромобилите, а не да заблуждаваме хората

    Като си по-голям от хората, които първи вкараха ел мотор и батрия било то за хибрид в автомобила няма какво повече да споря с тебе. Със сектанти не се спори - чупи им се главата за доброто на масата! Мъск е откровен разбойник от друсане мозъка му е разкашкан и ще дойде ден да си плати за всички простотии!
    Няма какво повече да кажа!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Хайл

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "мислител":

    А киселините с които се добиват металите за батериите,тока който се ползва за да се получат метала в батерията,пластмасата в батерията от къде я вземат,или тя расте по дърветата,после докато се сглоби колко енергия се изразходва,там няма ли кабели и метала в тях как се добива,нали са с изолация тези кабели,тая пластмаса от къде идва,и накрая нали тоя боклук електрически се зарежда с ток-тока от къде идва,пак от петрол и въглища...така че тези боклуци електричарките са много по-вредни от колкото предполагаш,БОМБА СЪС ЗАБАВЕНО ДЕЙСТВИЕ...и къде ще се "рециклират" батериите след като им изтече времето???

    Коментиран от #49

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Хайл

    6 0 Отговор

    До коментар #30 от "Driving pleasure":

    Това се обяснява на грамотен човек който ще те разбере,а тоя си мисли че е като в лунапарка-качваш се на количката,късат билетчето,пускат тока и тръгва...тоя не мисли за последствията
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Хайл

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Borislav Popov":

    А ти постигнал ли си нещо в автомобилостроенето или ей така да плюем само
  • 48 Пич

    1 5 Отговор
    Електрическото бъдеще е тук.
    Ако не сега , то след 3-4 години всички вече ще го видят .

    Коментиран от #50

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 123

    0 4 Отговор

    До коментар #48 от "Пич":

    Не се знае за България! Те все още не знаят, дали ще минават на водород, на метан, на пръдня! За България е трудно да се каже!
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 дявола

    2 1 Отговор
    Поредните боклуци
  • 54 Driving pleasure

    1 0 Отговор
    ...само да отбележа, че коментар 42 не е от мен, някой ми е ползвал ника, да е жив и здрав. Чао!
  • 55 Глупак 13

    1 0 Отговор
    Поредната велика глупост на краварите,не могат да работят водороден двигател и Европа тича след тях като пале. Къде е европейската научна мисъл.Това е въпросът.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.