ФАКТИ.БГ

Продават се редки японски резачки

Публикувана: 24 Юли, 2019 10:51
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11276
Продават се редки японски резачки
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 22 гласа.

В началото на следващия месец, на 3 и 4 август на аукциона Classic Car Auctions ще бъдат пуснати за продажба едни от най-култовите японски автомобили. Сред най-апетитните са Lancer Evolution в изпълнението си Tommi Makinen, както и един от 500-те произведени цивилни Skyline GT-R Nismo R32. Mitsubishi-то Tommi Makinen е в чест на рали състезателя, който четири пъти печели световния рали шампионат.

Продават се редки японски резачки

Тази версия се отличава с увеличен размер на спойлера, със седалки Recaro, както и със система за разпределяне на въртящия момент между задните колела. Първоначалната цена за тази кола ще е 30 000 британски паунда. На търга ще бъде продаден и Nissan Skyline GT-R в изпълнение 34 и в цвят Bayside Blue - същият, с който колата беше представена в лентата "Бързи и яростни"

Продават се редки японски резачки

Състоянието на всички японски автомобили, които ще бъдат предложени на търга е оценено с четири от пет възможни звезди, което означава, че състоянието им е отлично и са експлоатирани изключително рядко. Феновете на японската автомобилна промишленост ще имат възможност да наддават и за лимитираното Subaru Impreza WRX STI, произведено в малка серия от 1000 екземпляра. Колата също е в марковия син цвят и е с рали индекса 555.

Продават се редки японски резачки

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 22 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
Аз пуснах на търг рядка румънска резачка - дачия 1300 с начална цена 80 000 рубли

Оценка:
-27 +35

Безсмъртният
2 Отговор
Скайлайнът не е толкова рядък. Виж, ако е M-spec или Z-tune или този V-spec на снимката беше в червено (60 и нещо бройки), щях да се съглася.

Оценка:
-16 +13

Юрий
3 Отговор
Продавам лада тарзан.

Оценка:
-11 +24

onq s konq
4 Отговор
Тези бяха резачки през миналия век, сега са антики ... като моето БМВ.

Коментиран от #10, #27, #35


Оценка:
-33 +23

Komapak
5 Отговор
Ех.... А бяхме млади! Колко сме въздишали по тези автомобили. Японска класика. Независимо от възрастта съм сигурен, че и днес да ги настъпи ще е неповторим кеф.

Оценка:
-4 +54

Арнолд
6 Отговор
Пожелавам на всеки по една от тези коли да си подава газ и да се кефи.

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +58

jdm
7 Отговор
На тези коли в бъдеще цената само ще се вдига. Легенди. Интересното е че с малко тунинг стават по-бързи и от новите бегачки.

Оценка:
-2 +45

Румен
8 Отговор
Вече не правят такива коли за жалост.

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +53

Синдикат на Ало Измамниците
9 Отговор
😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

Оценка:
-2 +5

jdm
10 Отговор

До коментар #4 от "onq s konq":


Къде сравняваш умрялото бмв с тези легенди. Бмв-то каквото и да му правиш няма как да стане бързо. А тези с малко тунинг като ги пипнеш стават по 500 коня и убиват новите спортни коли.

Коментиран от #12


Оценка:
-10 +35

11
Този коментар е премахнат от модератор
Random
12 Отговор

До коментар #10 от "jdm":


Пхахаха, абе ти случайно да не си от марс? За М50, М30, N54 и B58 не си ли чувал? Много по-добри двигатели от повечето японски, N54 неслучайно му викат 2JZ на 21-ви век. Сега B58 е още по-напред. А 500 коня стават след като налееш две кофи с пари - ново турбо, инжектори, валове, бенз. помпа и т. н., признавам че карантията е здрава и няма да се сменя, ама хич не си въобразявай че стават 500 коня ей тъй.

Коментиран от #18, #36


Оценка:
-33 +7

13
Този коментар е премахнат от модератор
Иво
14 Отговор
Страхотни легенди не като сегашните немски трошки

Оценка:
-6 +20

42 quattro
15 Отговор
#Random ако вярваш в Бмв значи вярваш и в дядо коледа

Коментиран от #16, #25


Оценка:
-3 +25

Random
16 Отговор

До коментар #15 от "42 quattro":


Ма карай си оризарниците без шумоизолация и с евтина пластмаса навсякъде и си мисли че си голямата работа, само да не ревнеш после по форумите като те изпревари някое БМВ или Мерс.

Коментиран от #17


Оценка:
-22 +7

42 quattro
17 Отговор

До коментар #16 от "Random":


#Random не ми се е случвало да ме изпревари такова недоразумение,не вярвам и да се случи

Оценка:
-7 +20

Антонн
18 Отговор

До коментар #12 от "Random":


R 34 е проектиран за 550к.с но тогава всички коли са били максимум 280к.с
Едва ли са нужни кофи,куфари с пари освен ако не визираш Бе Ем Веее.
Защото тези мотори принудително са ограничени,и не е все едно дали ще надграждаш за коне или ще ги пуснеш да тичат. JAMA

Коментиран от #19


Оценка:
-3 +14

Random
19 Отговор

До коментар #18 от "Антонн":


Тая па глупост къде я прочете? Като е уж направен за 550 коня що за 400 сменят всичко, включително и карантията? (400R, Z-Tune и др.). Никой мотор на БМВ не е ограничен, ограничени са ви мозъците.

Коментиран от #31


Оценка:
-11 +6

Komapak
20 Отговор
Няма по надценена нация от Германската. Всичко, което произвеждат е боклук. Плод на Стара слава. Новата им сила е Реклама! Колкото пъти съм си купил нещо тяхно съм псувал! Как пък нищо японско не е казало гък! Работата ми предполага да искам от машините лимита им. Немския инженерен гений умря 1996

Оценка:
-6 +14

Ганьо
21 Отговор

До коментар #6 от "Арнолд":


Е, не, някъде в UK или в САЩ може би.. . Но тук обичаме да подаваме не газ, а дим от нафтовата Вагина.

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +12

Ганьо
22 Отговор

До коментар #8 от "Румен":


Е как да не правят? Правят! Правят СУФ. СПОРТ ама Уди се Факай хахаха!

Оценка:
-0 +2

QUADRIFOGLIO
23 Отговор
Все автомобили доказали се в спорта на времето. Като интериор са доста скромни, дори и за времето си, но спорт и лукс не всеки умее да съчетае успешно.
Към днешна дата от към възможности могат да впечатлял само човек, дето не се е качвал на друго освен на голфът си 100 коня.
Колкото до видеата с проекти пърдящи и гърмящи, те нямат много общо с заводските автомобили, върху които са построени, пък и ги изрязват здраво няколко пъти, и пак започва разглобяване и ремонт на пъзела. Мен лично твърде много ме мързи, или по-скоро намирам удоволствия в други занимания, от реденето и ремонта на японски тунинг пъзели. Всеки иска автомобил, който да върви още с завода, да е комфортен, и що годе надежден. По тази причина повечето хора се хвърлят на автомобили от сорта на Мерцедес Е-клас и БМВ 5-та серия, макар че още от времето на Е60 М-ките са си трошливи. Компресорния 55АМГ беше много здраво животно, макар да не вървеше колкото 10 цилиндровия атмо трошляк на БМВ. Кутията на М5 Е60 същата работа, трошлива, скъпи ремонти дори и днес цената реже глави от кръста.

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +9

Някой се на 12
24 Отговор
Брат нито една от тези коли не е рядка, това че годината им е преди 2000-ната година не значи е са рядки. Примернно скайлайна или по позна като Skyline не е ряда може да се намери с цеда най-малко от 25,000 долара до 47,000,48,000 български лева и са почти на всяко шоу за тининг. BTW

Оценка:
-3 +2

Вярно е
25 Отговор

До коментар #15 от "42 quattro":


Вярно е xD

Оценка:
-1 +2

гощо
26 Отговор
Мой познат имаше много люто Митцубиши ево.....и така както беше голяма резачка така едно AMG се подигра лошо с нас веднъж!

Оценка:
-3 +6

Шедьовър
27 Отговор

До коментар #4 от "onq s konq":


За японеца няма минал и сегашен век, и сега наказва немски автомобили на 4-5 год. ОСОБЕНО Skyline . Твоите бмта са каси с домати пред тези шедьоври на автомобилното строене, не бъди такъв мазохист да си против тези автомобили, че сам знаеш че нямат място за сръвнение. Като искаш кожен салон и навигация си купи ДВД аудио система и мек, кожен диван и гледаи някои премиера в хола, като искаш истински автомобил, си вземи японец с две седалки плюшен салон и велурена кожа на таблото, за да разбереш в този живот, че като пише БМВ на щайгата ти за 500лв, не караш М5 competition, a е36, 46 с пробито гърне, за да може да реве като я водиш на кафе. ✓

Коментиран от #28, #29


Оценка:
-7 +12

Komapak
28 Отговор

До коментар #27 от "Шедьовър":


Уцели десятката с този коментар. Браво пич!

Оценка:
-5 +4

42 quattro
29 Отговор

До коментар #27 от "Шедьовър":


Toчен коментар !

Оценка:
-3 +3

Конфуци
30 Отговор
Много ме кефи как някои хора отговарят даже без правилно да са прочели какво има в предвид дори статията

Оценка:
-1 +4

Антонн
31 Отговор

До коментар #19 от "Random":


На RB26DETT мотор,тръгнеш ли да сменяваш "карантиятя",отиваш над 800к.с.
До 500-600 к.с сменяш турбо изп.колектор ,кулер,раздвижени колела на валовете,бобини ,дюзи и помпа.Като говорим за коне на колелата.
Е нямат 6-цилиндрова редова чугунена мивка със 150к.с
Дай да не си говорим глупости,не е сериозно да сравняваш Бе Ем Вее което и да е то.Със Skyline или Gtr.
Карай си "циганската тройка" Е36 или Е34 "селската лимузина" и се радваи.
Остави жълтите нека да не могат да прават коли.

Оценка:
-3 +9

32
Този коментар е премахнат от модератор
jdm
33 Отговор

До коментар #23 от "QUADRIFOGLIO":


Къде сравняваш голф 100 коня с тези коли по 300коня.

Може да не са толкова мощни като новите бмв-та но примерно импрезата е 1250кг което като го сравним с е60 м5 (1800кг) си е огромна разлика.

0-100 на всяка от тези коли е около 4.5 сек. Което е много бързо като помислим че са с ръчни скорости и няма системи като launch control.

Оценка:
-0 +3

Бат Ман
34 Отговор
Имах Евро 8. Заводски 300к.с. Без надуване и подуване си вървеше добре. Няколко човека ме спираха за гонка или за оферта за купуване по светофарите. Който не е имал или карал такава кола, по-добре да не обяснява как върви. Особено по завои в планината. Комфорт няма , но и не е създадена за комфорт. Тази кола иска да я мачкаш и то без да мислиш че нещо ще се счупи.

Оценка:
-0 +5

z00mche
35 Отговор

До коментар #4 от "onq s konq":


Твоето БМВ винаги е и винаги ще бъде антика спрямо тези легенди.

Оценка:
-1 +2

Айде бее
36 Отговор

До коментар #12 от "Random":


Аз имм нисан 300зх (з32) twin turbo от 90та и с безопасно надуване на моите си стокови гарет турбини отивам на над 400 коня.,без да съм вложил 1ст. За тунинг части и т.н. 😉✌️ Мотора е VG30DETT

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Фермер
Фермер в телевизионното предаване "Бразди"
Животът ми мина в търсене на идеалното говедо!"

Още бисери
ТОП 5