ФАКТИ.БГ

Сериозни проблеми за Nissan: уволняват над 10 000 души

Публикувана: 24 Юли, 2019 12:16
39 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9747
Сериозни проблеми за Nissan: уволняват над 10 000 души
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.

Японският автомобилен концерн Nissan Motor Co Ltd планира да съкрати над 10 000 души от своя персонал, като по този начин иска да подобри незавидното финансово състояние на марката. Информацията е на Reuters, които се позовават на свой собствен източник от компанията, на който не назовават името.

Официално изявление за предстоящите съкращения няма, но се предполага, че такова ще се появи още утре (25 юли), когато ще бъдат изнесени и официални резултати за финансовото състояние на марката. Съкращенията ще засегнат пазари с ниски финансови показатели.

По данни на Reuters за изминалата година операционните приходи на компанията са намалели с 45%, а според аналитичните агенции приходите ще паднат с още 28%. Ако това се случи приходите на компанията ще станат най-ниските от 11 години насам. Що се отнася до съкращенията на персонал, то най-вероятно те ще са 7% от наличния състав, наброяващ в момента 138 000 души.

Всичко това говори за сериозни проблеми в японската марка, която се опитва да изгради нови отношения с французите от Renault, след скандала с Карлос Гон. Именно Гон бе човекът, измъкнал Nissan от неизбежен фалит, а парадоксалното е, че точно високопоставени лица от Nissan, забиха "нож в гърба" на Гон.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
да дойдат в българия така де турция

Оценка:
-10 +27

Еми
2 Отговор
Решението е бордът на директорите да направи колективно посещение в затвора, може Гон да се смили и да им даде насоки

Оценка:
-1 +34

Bobo
3 Отговор
Топ менажера Карлос Гон ги бе извадил от дъното, джапанките тръгнаха да го съдят и сега мястото заслужено им е на дъното на добър път към дълбините с мизерията

Коментиран от #31


Оценка:
-9 +26

Мани
4 Отговор
Взеха се за голяма работа и само една година по-късно нещата отиват на зле, заслужават си го! Ако продължават така след някоя година ще се молят на Рено да ги изкупи докрай

Оценка:
-4 +24

Toto
5 Отговор
Хей това на фотоса е най големият възможен кенеф на света! Дееба и легена пробит! Купих го на 18км, и за 2 години и 24к км се разскърца като дарак, отделно отзад кюлее като каруца: нямаше пластмаса дето да не скърца- най смотаната кола която съм имал

Коментиран от #6, #14, #16


Оценка:
-14 +30

валдес
6 Отговор

До коментар #5 от "Toto":


Купих предния модел през 2011 г. с фейслифта - бензин 141 к.с и досега освен 2 болта предни не съм сменял. Много съм доволен

Коментиран от #8


Оценка:
-7 +18

До валдес
7 Отговор
Тогава Гон още е бил началник

Оценка:
-0 +14

TDI
8 Отговор

До коментар #6 от "валдес":


Едно е да не "си сменял нищо" друго е да няма за смяна нищо. Да смениш 2 болта за 8 години, означава че въобще не си поддържаш колата или въобще не я караш.

Коментиран от #12


Оценка:
-10 +13

До Toto
9 Отговор
Явно само си сънувал Нисан. Това е най надеждната кола в света. Имат лош мениджмънт. Проблемите им започнаха точно когато отидоха в Рено с цел по голямо присъствие в Европа, но това се оказа грешка. Имат и един изключително грозен модел Juke, който също се оказа провал. Грешка е и , че отидоха да сглобяват в Испания.

Коментиран от #11, #13


Оценка:
-16 +11

Гон
10 Отговор
Ахахаха.

Оценка:
-2 +3

qwerty
11 Отговор

До коментар #9 от "До Toto":


Какво майкината си означава "отидоха в Рено"? Да ги е бил някой по главата? Отишли. Да се вьрнат могат ли? : )

Оценка:
-3 +8

валдес
12 Отговор

До коментар #8 от "TDI":


190 000 км. приятел, масло и антифриз и бензин не смятам!

Оценка:
-4 +10

стоян
13 Отговор

До коментар #9 от "До Toto":


До 9 ком =не отидоха в Рено =А от Рено им изкупиха 51% от акциите тъй като Нисан беше пред фалит

Оценка:
-1 +18

хахаха
14 Отговор

До коментар #5 от "Toto":


Малко трудно преди 2 години да си купил точно този фейслифт на снимката.Лъжец

Оценка:
-3 +15

гост
15 Отговор
Заради борба за власт натопиха и изгониха най-добрия си мениджър, който вършеше тройна работа като директор на Нисан, Рено и Мижубиши. Бил купил къща на името на фирмата, а той я ползвал и си бил направил разточително парти за сватбата пак за сметка на фирмата. И за няколко стотин хиляди изхарчени за удоволствие сега Нисан губи десетки, а може и стотици милиони. Не е ли глупаво това. Ами като управлява три марки, а взима само 15млн. борда на директорите не се ли досеща, че този човек измъкна марките от банкрута, а те вместо да го носят на ръце го разпънаха на кръст и сега са пряко отговорни за лошите резултати, да го обяснят на хилядите бъдещи безработни.

Оценка:
-1 +18

Boxer
16 Отговор

До коментар #5 от "Toto":


Комбинацията Нисан/РЕНО обяснява всичко. Сменяш я с нещо старо немско или японско(ако не е изгнило) и си решаваш проблема ;)

Коментиран от #17, #19


Оценка:
-12 +8

ьяа
17 Отговор

До коментар #16 от "Boxer":


Сменяш задръстеняшкото си мислене и си решаваш проблема

Коментиран от #25


Оценка:
-5 +12

Чавдар войвода
18 Отговор
Най-вероятно, подготвят почвата да затворят завода в Англия, заради Брекзит. Евросъюзът и Япония вече подписаха договор за премахване на убийствено високите мита за японски автомобили и и производствата им в Англия стават излишни. Въпрос на време е Тойота и Хонда да се махнат от там. И пак ще има made in Japan.

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +21

Това което е
19 Отговор

До коментар #16 от "Boxer":


написал тото не е истина,аз за над вече 50 х.км. за две години само смяна на консумативи и гуми. Това за Рено Каджар,което е близнак по-комфортен от Къшкай. А за старите немски и японски котори, просто не прави сравнение. Ново със старо няма как да се конкурират. Ползата е винаг и за новото,само безпарични плямпари могат да вадят от 100 кладенци вода в полза на старото.

Коментиран от #23, #24


Оценка:
-4 +8

Просто няма да са
20 Отговор

До коментар #18 от "Чавдар войвода":


на мъгливия и отвратителен остров,а ако искаш произведено в Япония,отиваш там и от там си я вземаш. Там си произвеждат за техният пазар само и единствено.

Оценка:
-2 +7

21
Този коментар е премахнат от модератор
СССР
22 Отговор
Жигата е най-добре. От 30 години само волана и навигацията сменям, че да по-съвременна

Оценка:
-3 +4

Boxer
23 Отговор

До коментар #19 от "Това което е":


За рено, от опит говоря, качеството на материалите и надеждността , са в полза на старите. Рено Клио на 28г в ежедневна експлоатация до ден днешен. Рено Сценик 1.9 дци 2004г, от 3 години вече води един по добър живот, под формата на чайници и детски играчки...

Оценка:
-1 +10

hienata
24 Отговор

До коментар #19 от "Това което е":


Аз имам Кашкай 2011(бензинов) и мога да ти кажа, че и ти и Toto сте до някъде прави (иначе погледнато до някъде не сте прави). Да пласмасата в купето си е твърдичка, но сравнена с тази в CR-V си е екстра. За 30 000км, освен задължителното обслужване съм сменил само няколко дреболии (датчици и дребни ел.проблеми , като блуждаеща "маса"която ме нервира цяла седмица докато я хвана) характерни повече за френски автомобил, отколкото за японка. Карам я предимно извънградско на газ и от вървенето и разхода съм доволен. За тия пари когато я взех (държах да е бензин) нямаше нищо по-изгодно от конкурентните марки (Тойота и Хонда бяха по-скъпи, а Мазда и Мицукоши не са ми оферта). Не съм я купувал нова.

Оценка:
-2 +8

Boxer
25 Отговор

До коментар #17 от "ьяа":


Ммм дааа, за теб рено все още е марка. Едва ли не премиум... Как така ще ти пукам розовият балон? Палиш и тръгваш... Караш и хвърляш... Рено в 21век...

Оценка:
-3 +4

26
Този коментар е премахнат от модератор
Jmorgan
27 Отговор
От конгломерат, застанал на първо място в света до срутване по всички параметри - ето до това водят завистта и интригантството. Колкото и велик човек да им изпратиш, дребните душици ще го унищожат и ще съсипят всичко.

Оценка:
-1 +10

28
Този коментар е премахнат от модератор
12345
29 Отговор
Автоиндустрията влиза с криза. Така започна икономическата криза 2008г. Ние понеже сме баровци си купуваме прескъпи самолета Явно пак ще затягаме коланите, само незнам с колко дупки.

Оценка:
-1 +3

Хайл
30 Отговор
Ако не бяха дали наварата да я правят ония неможещите от мерцедес сега щяха да назначават хора...немеца освен да съсипе нещо хубаво друго не може-справка-крайслер

Оценка:
-0 +7

Баи мангал
31 Отговор

До коментар #3 от "Bobo":


Много се разду балона на автомобилното производство.Иска да бълват хиляди за седмица.Качеството падна драстично.Нова кола на шест месеца тръгваш за софия и по пътя угасва.Хората не са склонни да копуват камари боклуци.Нормално е да има обратен ефект алчноста на производителите.

Оценка:
-1 +7

Баи мангал
32 Отговор
Аз работя в производството на цилиндрови глави за форд.Виждам как се надуват,искат по 12-15 хил глави за седмица.Ние ги даваме с много 12 часов труд и взимат две три партиди и после камионите им никакви ги няма повече от месец.

Оценка:
-0 +7

BMW and TOYOTA driver
33 Отговор
Нямат вълнуващ автомобил дори в hot CUV сегмента.
Нито кашкавала нито трейла предлагат неща които едно Bmw x3 например предлага, нямат автомат 4х4 и бензин в едно, също така и да е над 180 коня.

Оценка:
-4 +1

fermera
34 Отговор
Nisan са създателите на СУВ сегмента.
Infiniti FX е от 2002,а през 2008 беше обновен като EX и FX.Всъщност няма 4 цилиндров модел и ръчни скорости.X3 с последното си поколение се доближи до пътното поведение на Infiniti EX но малко от колите са 6 цилиндрови.

Оценка:
-1 +2

35
Този коментар е премахнат от модератор
BMW and TOYOTA driver
36 Отговор
Да INFINITY FX беше уникален автомобил като излезе в началото много исках да си купя такъв, и сега изглежда уникално дори се чудех между него MURANO и BMW X3 но INFINITI FX All wheel drive лично според мен е по-зле от X drive на БМВ. Инфинитито след като караш по бързо от 40 км/ч обръща само на задно, по добре нисан мурано, където си с предно и ако трябва подава на задните колела. Аз лично карам от 1992 и съм имал много различни автомобили, задното задвижване е за кеф, но не и да имаш насрешно движение по пътя.

Оценка:
-0 +0

ДОКО
37 Отговор
НЕМА ПРОБЛЕМ РАБОТНИЦИТЕ МОГАТ СПОКОЙНО ДА СЕ НАЗНАЧАТ В НАШИЯТ ПАРЛАМЕНТ..

Оценка:
-0 +1

наблюдател
38 Отговор
аз си взех нисанка кашкай 4*4 има опция,дизел е,нема така бегачка,че и на гориво е евтина.возията е номер1,минаваш през дупката и нищо не усещаш.който не е доволен да си купи от франчулята пежо и да види кон боб яде ли ха-хах.

Оценка:
-2 +4

39
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Соломон Паси
Шефът на Атлантическия клуб Соломон Паси притеснен за развитието на Стария континент.
Популизмът пречи на развитието на Европа."

Още бисери