Японският автомобилен концерн Nissan Motor Co Ltd планира да съкрати над 10 000 души от своя персонал, като по този начин иска да подобри незавидното финансово състояние на марката. Информацията е на Reuters, които се позовават на свой собствен източник от компанията, на който не назовават името.
Официално изявление за предстоящите съкращения няма, но се предполага, че такова ще се появи още утре (25 юли), когато ще бъдат изнесени и официални резултати за финансовото състояние на марката. Съкращенията ще засегнат пазари с ниски финансови показатели.
По данни на Reuters за изминалата година операционните приходи на компанията са намалели с 45%, а според аналитичните агенции приходите ще паднат с още 28%. Ако това се случи приходите на компанията ще станат най-ниските от 11 години насам. Що се отнася до съкращенията на персонал, то най-вероятно те ще са 7% от наличния състав, наброяващ в момента 138 000 души.
Всичко това говори за сериозни проблеми в японската марка, която се опитва да изгради нови отношения с французите от Renault, след скандала с Карлос Гон. Именно Гон бе човекът, измъкнал Nissan от неизбежен фалит, а парадоксалното е, че точно високопоставени лица от Nissan, забиха "нож в гърба" на Гон.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
12:21 24.07.2019
2 Еми
12:22 24.07.2019
3 Bobo
Коментиран от #31
12:42 24.07.2019
4 Мани
12:58 24.07.2019
5 Toto
Коментиран от #6, #14, #16
13:00 24.07.2019
6 валдес
До коментар #5 от "Toto":
Купих предния модел през 2011 г. с фейслифта - бензин 141 к.с и досега освен 2 болта предни не съм сменял. Много съм доволенКоментиран от #8
13:18 24.07.2019
7 До валдес
13:40 24.07.2019
8 TDI
До коментар #6 от "валдес":
Едно е да не "си сменял нищо" друго е да няма за смяна нищо. Да смениш 2 болта за 8 години, означава че въобще не си поддържаш колата или въобще не я караш.Коментиран от #12
13:46 24.07.2019
9 До Toto
Коментиран от #11, #13
13:47 24.07.2019
10 Гон
13:53 24.07.2019
11 qwerty
До коментар #9 от "До Toto":
Какво майкината си означава "отидоха в Рено"? Да ги е бил някой по главата? Отишли. Да се вьрнат могат ли? : )13:57 24.07.2019
12 валдес
До коментар #8 от "TDI":
190 000 км. приятел, масло и антифриз и бензин не смятам!14:11 24.07.2019
13 стоян
До коментар #9 от "До Toto":
До 9 ком =не отидоха в Рено =А от Рено им изкупиха 51% от акциите тъй като Нисан беше пред фалит14:19 24.07.2019
14 хахаха
До коментар #5 от "Toto":
Малко трудно преди 2 години да си купил точно този фейслифт на снимката.Лъжец14:22 24.07.2019
15 гост
14:32 24.07.2019
16 Boxer
До коментар #5 от "Toto":
Комбинацията Нисан/РЕНО обяснява всичко. Сменяш я с нещо старо немско или японско(ако не е изгнило) и си решаваш проблема ;)Коментиран от #17, #19
15:43 24.07.2019
17 ьяа
До коментар #16 от "Boxer":
Сменяш задръстеняшкото си мислене и си решаваш проблемаКоментиран от #25
16:45 24.07.2019
18 Чавдар войвода
Коментиран от #20
17:00 24.07.2019
19 Това което е
До коментар #16 от "Boxer":
написал тото не е истина,аз за над вече 50 х.км. за две години само смяна на консумативи и гуми. Това за Рено Каджар,което е близнак по-комфортен от Къшкай. А за старите немски и японски котори, просто не прави сравнение. Ново със старо няма как да се конкурират. Ползата е винаг и за новото,само безпарични плямпари могат да вадят от 100 кладенци вода в полза на старото.Коментиран от #23, #24
18:25 24.07.2019
20 Просто няма да са
До коментар #18 от "Чавдар войвода":
на мъгливия и отвратителен остров,а ако искаш произведено в Япония,отиваш там и от там си я вземаш. Там си произвеждат за техният пазар само и единствено.18:28 24.07.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 СССР
18:59 24.07.2019
23 Boxer
До коментар #19 от "Това което е":
За рено, от опит говоря, качеството на материалите и надеждността , са в полза на старите. Рено Клио на 28г в ежедневна експлоатация до ден днешен. Рено Сценик 1.9 дци 2004г, от 3 години вече води един по добър живот, под формата на чайници и детски играчки...20:09 24.07.2019
24 hienata
До коментар #19 от "Това което е":
Аз имам Кашкай 2011(бензинов) и мога да ти кажа, че и ти и Toto сте до някъде прави (иначе погледнато до някъде не сте прави). Да пласмасата в купето си е твърдичка, но сравнена с тази в CR-V си е екстра. За 30 000км, освен задължителното обслужване съм сменил само няколко дреболии (датчици и дребни ел.проблеми , като блуждаеща "маса"която ме нервира цяла седмица докато я хвана) характерни повече за френски автомобил, отколкото за японка. Карам я предимно извънградско на газ и от вървенето и разхода съм доволен. За тия пари когато я взех (държах да е бензин) нямаше нищо по-изгодно от конкурентните марки (Тойота и Хонда бяха по-скъпи, а Мазда и Мицукоши не са ми оферта). Не съм я купувал нова.20:19 24.07.2019
25 Boxer
До коментар #17 от "ьяа":
Ммм дааа, за теб рено все още е марка. Едва ли не премиум... Как така ще ти пукам розовият балон? Палиш и тръгваш... Караш и хвърляш... Рено в 21век...20:20 24.07.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Jmorgan
21:17 24.07.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 12345
10:43 25.07.2019
30 Хайл
11:01 25.07.2019
31 Баи мангал
До коментар #3 от "Bobo":
Много се разду балона на автомобилното производство.Иска да бълват хиляди за седмица.Качеството падна драстично.Нова кола на шест месеца тръгваш за софия и по пътя угасва.Хората не са склонни да копуват камари боклуци.Нормално е да има обратен ефект алчноста на производителите.11:06 25.07.2019
32 Баи мангал
11:09 25.07.2019
33 BMW and TOYOTA driver
Нито кашкавала нито трейла предлагат неща които едно Bmw x3 например предлага, нямат автомат 4х4 и бензин в едно, също така и да е над 180 коня.
18:43 25.07.2019
34 fermera
Infiniti FX е от 2002,а през 2008 беше обновен като EX и FX.Всъщност няма 4 цилиндров модел и ръчни скорости.X3 с последното си поколение се доближи до пътното поведение на Infiniti EX но малко от колите са 6 цилиндрови.
22:20 25.07.2019
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 BMW and TOYOTA driver
08:33 26.07.2019
37 ДОКО
10:15 26.07.2019
38 наблюдател
12:38 26.07.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.