Вносителят на продукцията на АвтоВАЗ в Германия намери нови партньори, съобщава Auto Motor und Sport. Вместо руски автомобили Lada Automobile GmbH ще продава на немците китайски електромобили от марките ZhiDou и Joylong.
Двете компании са практически непознати извън родината си. ZhiDou е дъщерно предприятие на Geely, а Joylong е известна с копията на модели на Toyota.
На първо време в Германия ще се продава градското мини ZhiDou D2S, дебютирало през 2016 г. Двуместното електромобилче може да измине до 180 км с едно зареждане и струва около €20 000. За толкова пари Lada Automobile GmbH предлагаше Lada Vesta SW Cross в най-високото ниво на оборудване.
През есента трябва да започнат и продажбите на товарния бус Joylong EW5, който практически не се различава от предишното поколение Toyota Hiace. Фургонът със задно предаване се задвижва от електромотор с мощност 136 к.с. и може да измине до 325 км с едно зареждане. Товароносимостта е 1 650 кг, а полезният обем - 10 кубически метра.
От Lada Automobile GmbH твърдят, че партньорството им с китайските производители няма да повлияе на отношенията с АвтоВАЗ. Руската компания планира да се завърне на европейските пазари до няколко години с нови модели, които покриват екологичните стандарти в ЕС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Реално
Коментиран от #5
19:20 07.08.2019
2 ииии
19:23 07.08.2019
3 А БЕ
19:27 07.08.2019
4 Anti miliktsioner
19:29 07.08.2019
5 РЗС
До коментар #1 от "Реално":
китайците дръпнаха толкова напред защото са единствените, които печелят от ниска цена и голям оборот, а всички останали са алчни и го изтискват и последната стотинка на клиентите си. Фактически китайците нямат конкуренция, това го изгради корпоративната алчност на големите компанииКоментиран от #17, #24
19:51 07.08.2019
6 Дъ Клаш
19:59 07.08.2019
7 Биг дик
20:14 07.08.2019
8 Дженев
Лада 4х4 и Урбан отчитат ръст от 8 % за първото полугодие.
Явно дилърчето търси лазарна ниша.Едва ли АвтоВАЗ ще усети неговото отсъствие.
Коментиран от #10, #20
20:55 07.08.2019
9 Random
21:10 07.08.2019
10 Devil666
До коментар #8 от "Дженев":
Продават...на кукуво лято...Те руснаците са толкова зле откъм автомобили , че нямам думи...! Освен тежка товарна и военна техника нищо не произвеждат откъм автомобили ! Само на рисунки от неизвестни дизайнери...И дотам ! За Путина и руснаците е по-важно КГБ !Коментиран от #11, #16
21:26 07.08.2019
11 мильо
До коментар #10 от "Devil666":
Ма ти сериозно ли? Честито новата ти индийска придобивка.Те наистина правят коли и ти си я заслужи напълно с бликащата от теб прозорливост.
21:38 07.08.2019
12 Карл Бенц
22:22 07.08.2019
13 стоян георгиев
Коментиран от #15
00:40 08.08.2019
14 Калоян
04:37 08.08.2019
15 Fox81
До коментар #13 от "стоян георгиев":
Като изключим крайно неграмотния коментар, останалото е точно.06:18 08.08.2019
16 Random
До коментар #10 от "Devil666":
И с какво Веста е по-зле от Логан? По-голям двигател, повече оборудване, по-ниска цена?Коментиран от #18
08:12 08.08.2019
17 Ххх
До коментар #5 от "РЗС":
Да те питам, има ли в Китай демокрация?Коментиран от #22
09:44 08.08.2019
18 Като гост
До коментар #16 от "Random":
Защото е лада12:07 08.08.2019
19 Алфа Ромео
13:31 08.08.2019
20 Сург
До коментар #8 от "Дженев":
А знаеш ли колко общо лади се продават в света тия дни, по рядко от Ламборджини да речемКоментиран от #21
18:55 08.08.2019
21 Random
До коментар #20 от "Сург":
Само в Русия са към 750000.В Европа за миналата година бяха към 5100, няма реклама, няма нищо
20:05 08.08.2019
22 РЗС
До коментар #17 от "Ххх":
няма ограничения в частния сектор20:54 08.08.2019
23 Българин във Воронеж
21:38 08.08.2019
24 Китайче
До коментар #5 от "РЗС":
Китаецът като го клъвне някъде някоя змия даже не го и търсят. Тъй че ясно е защо са ниските цени. Човешки ресурс в излишък.14:35 09.08.2019
25 Този коментар е премахнат от модератор.