Новини

Fiat в перспектива: само малолитражки

Публикувана: 21 Август, 2019 11:39
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4124
Fiat в перспектива: само малолитражки
Fiat 500
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

Шефът на Fiat Оливие Франсоа сподели плановете на марката за близкото бъдеще. Fiat отдавна не е представяла нов модел, като последния такъв е нискобюджетният Fiat Tipo, предназначен за определени страни в Европа. И ако изключим лекотоварната гама, с която се занимава подразделението Fiat Professional, то марката разполага с ограничен брой модели, които не се продават добре.

Плановете на Fiat обаче не са за разширяване на гамата, а напротив - за свиване. Според думите на Франсоа, Fiat повече няма да има големи автомобили, премиум модели и спорткари, което автоматично означава, че на първо време Fiat 124 Spider, който е направен на базата на Mazda MX-5, няма да има наследник. Не е потвърден и наследник на Fiat Punto, производството на който бе спряно през 2018-а. Така Fiat ще съсредоточи усилията си основно върху семейството 500, като ще се опита още веднъж да го превърне в нещо, което BMW направи с Mini.

Fiat 124 Spider

Fiat в перспектива: само малолитражки

Плановете са първо да се появи електромобил на базата на 500, който ще има оригинална каросерия и ще е с врати, отварящи се обратно на посоката на движение. Той ще е по-голям от базовия 500 и ще започне да се продава още през следващата година. Веднага след това ще има и наследник на Fiat 500L, който вече ще прилича на по-традиционно комби и ще е аналог на Mini Clubman. След това на бял свят ще се появи наследник на кросоувъра 500Х.

През 2021-а поколението ще смени и малката Panda, а две години по-късно и тя ще се сдобие с електрическа версия. Споменатото в началото на материала Tipo, също ще получи наследник, но той ще е във вид на компактен кросоувър. И с тези модели се затваря портфолиото на марката Fiat. По думите на Франсоа, за останалите, концерна FCA разполага с други марки.

Fiat Tipo

Fiat в перспектива: само малолитражки

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марто
1 Отговор
Правилно. Там им е силата.

Оценка:
-6 +17

Няма перспектива
2 Отговор
Фиат отдавна е в агония.През 2007-а пуснаха 500 и взеха малко въздух но от тогава нямат следващи креативни прояви и за 12 години интереса към модела намаля много.

Оценка:
-11 +11

3
Този коментар е премахнат от модератор
ххх
4 Отговор
Жалко за Пунто..

Коментиран от #13


Оценка:
-2 +17

e36
5 Отговор
Честно казано в днешно време, когато колите са направени да изкарат до 100 хиляди километра, каквото и да си купиш все ще е грешка така и фиатите вече стават.

Коментиран от #6


Оценка:
-2 +24

Авер
6 Отговор

До коментар #5 от "e36":


Да за тези пари имат учудващо здрави двигатели.

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +15

gvdff
7 Отговор

До коментар #6 от "Авер":


Едни от сравнително здравите и безпроблеми малки двигатели са именно на фиат. Великото JTD също, а и дори е доста чист за дизел. В момента италианците правят 'гаражна разпродажба' на моделите си. Смятам, че са адекватен аналог на останалите автомобили в сегментите, в които са представени.

Оценка:
-0 +17

ФИАТ
8 Отговор
Каран ФИАТ 500Х купен нов пре 2016 г. (с най малкия двигател 1.3 дизел мултиджет с 95 к.с.) .колата е на 66 000 км, в момента и не и е пипано абсолютно нищо ,разхода е под 6 л. (основно градсдко каране) ,пълна е всички възможни електроники ,нави и пр. ,зимата е проходима ,за лятото климатика е супер - за парите си ,това е супер кола ( е ,за същите пари можете да си вземете и Мерцедес на десет години и на мин. 500 000 км, да се абонирате в някой сервиз и да се правите на "важни" - въпрос на вкус ).

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +31

Ай стига бе
9 Отговор

До коментар #8 от "ФИАТ":


Най малкия двигател на този ФИАТ е 2 цилиндров,а зимната му проходимост едва ли е отличителната му черта.Някой ден когато тръгнеш да го продаваш и сметнеш колко се е обезценил ще предпочетеш да го подариш.

Коментиран от #10


Оценка:
-25 +5

ФИАТ
10 Отговор

До коментар #9 от "Ай стига бе":


Ами .какво да кажа - първо ,двигателя е четирицилиндров ,1258 куб. см. ,разхода е под 6 л. в София ,цената му беше 39 450 лв. ,в момента мога да го продам за около 26-28 000 лв. (според мобиле.бг) ,Мерцедес МЛ 250 ,купен нов (от Балкан стар) през 2015 г. за 126 000 лв. в момента трудно ще го продам за 50 000 лв. (пак според Мибиле.бг). ПП. Ако не ми вярваш ,че ги имам колите - дай ми мейл и ще ти изпратя копие от талоните. Та така - това е равносметката : загуба от ФИАТА - 10 бона .от Бенца - 80 бона (двете коли са на горе-долу едни и същи километри).

Оценка:
-1 +23

11
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
12 Отговор
Много ме кефи Фиат 500, едно малко бижу е, ако бях внук на крадлив комунист щях да си го купя като втора кола, ей така да си го карам за кеф само.

Оценка:
-1 +18

Алфа Ромео
13 Отговор

До коментар #4 от "ххх":


Пунто добре се продаваше май, не знам що го затриват.

Оценка:
-0 +11

Random
14 Отговор
В бъдещето : Кой двигател? Големия, 600 кубика. Уау!

Оценка:
-4 +4

Moby
15 Отговор
Според мен, каквито и модели да пускат задължително трябва да имат и спортна версия, защото именно тя привлича вниманието към модела. След това хората си купуват по слабите версии

Оценка:
-1 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Майкъл Хъмфрис
Майкъл Хъмфрис, шеф на представителството на Европейската комисия в България в периода 2006 – 2007 г., пред в. "Труд"
Като ирландец изобщо не съм почитател на Уинстън Чърчил"

Още бисери