11 Март, 2022 10:18 11 061 13

48-годишното полско Fiat-че на Том Ханкс беше продадено за рекордна сума

  • полски фиат-
  • fiat-
  • 126p-
  • том ханкс
48-годишното полско Fiat-че на Том Ханкс беше продадено за рекордна сума - 1

На онлайн търга Bring a Trailer , бе продаден миниатюрен полски Fiat 126p от ​​1974 г., собственост на известния холивудски актьор Том Ханкс. Ексклузивното мини бе подготвено от жители на полския град Биелско-Бяла. В резултат на модификациите компактният автомобил е напълно възстановен, а интериорът основно преработен. По време на търга за въпросния Fiat 126p беше платена сумата от 83 500 долара, което е рекорд за този модел.

48-годишното полско Fiat-че на Том Ханкс беше продадено за рекордна сума

Жителите на полския град Биелско-Бяла подаряват Fiat 126p на Том Ханкс през 2017 г. Освен това ентусиастите не случайно избират такъв необичаен подарък. Година преди това филмовият актьор беше сниман няколко пъти до подобни модели в Будапеща. Преди да предадат автомобила на новия собственик, поляците възстановиха субкомпактния автомобил, а също така изцяло преработиха интериора, като го тапицираха в яркозелена кожа. В салона на малката кола се появиха няколко тематични емблеми и цитат от култовия филм "Форест Гъмп".

48-годишното полско Fiat-че на Том Ханкс беше продадено за рекордна сума

Техническите компоненти на автомобила остават същите. Под капака на Fiat 126 се намира двуцилиндров двигател с мощност 23 конски сили, който е оборудван с четиристепенна механична скоростна кутия. Полските ентусиасти инвестират около 20 000 долара за надграждане на автомобила. По време на търга за ексклузивния Fiat беше платена сумата от 83 500 долара. Всички приходи от продажбата на субкомпактния Fiat на Том Ханкс ще отидат за благотворителната фондация Hidden Heroes, която подкрепя хората, които се грижат за ветерани.

48-годишното полско Fiat-че на Том Ханкс беше продадено за рекордна сума


Поставете оценка:
Оценка 5 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Лудница

    8 7 Отговор
    Това е изкривено то мислене на хората и тяхната перверзия.
  • 2 W 124

    8 9 Отговор
    Ужас! В сравнение с това недоразумение трабантът беше W 126.

    Коментиран от #4

  • 3 Студопор

    9 3 Отговор
    Той си продаде Тойотата, продаде си караваната, сега и полския Фиат... Всичко разпродаде. Ако бях на жена му, щях да му правя само мусаки и баниици, че знае ли се...? Току-виж я размени в Арабия за камила.
  • 4 Мини

    16 1 Отговор

    До коментар #2 от "W 124":

    Малката кола е голямо удобство в града. Тази е по-компактна и от Смарт. Жалко, че ги спряха поляците, виждал съм такова Фиатче да дърпа каравана

    Коментиран от #5

  • 5 W 124

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Мини":

    Човече, хем си прав, хем не съвсем. Возил съм се на тази играчка доста километри, не е работа. А с това стартерче между седалките беше голям майтап. Помня кога дойде първото фиатче в България. Един дългуч от Варна беше женен за полякиня. Едвам се надипляше вътре. Виждал съм пък друг, който беше махнал шофьорската седалка и сядаше отзад. Ако искаш вярвай.

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    11 1 Отговор

    До коментар #5 от "W 124":

    Баскетболиста Георги Глушков имаше такова!

    Коментиран от #9

  • 7 Луд

    9 0 Отговор
    Аз пък много се кефих на това Фиатче.На такова съм се учил да карам като бях 13 -14 годишен.После продължим да си го карам.Има някой неща по него който са доста добре конструирани.Задно разположен двигател със задно предаване(дава ти проходимост на джип,защото елекичко и подскача като пинг понг) Точно ръчката за стартера опростява много конструкцията.Предното окачване е от един ресьор разположен напречно(никъде другаде не съм го виждал и омекотява още повече).Въздушно охлаждане(няма помпи маркучи и радиатори)Точно въздушното охлаждане позволява да загрее за минутка и почва да топли купето мигновено все едно е с печка.Вентилатора общува и катера който е с двойна ламарина и не можеш да го прегрееш каквото и да направиш.Турбината която охлажда едновременно и праща въздух към карбуратора което заедно с късите скорости го прави учудващо пъргав.Всичко е толкова леко ,че двигател с кутия и полуоски ги носех сам както са сглобени .Харесва ми тази кола.Тясна е и е малка и няма багажник ,но ми е първата любов.Имах и москич ,но ФИАТЧЕТО беше страхотно.

    Коментиран от #13

  • 8 ДЖОН ДО ВСИЧКИ ГЕРБЕРСКИ ТРОЛЧЕТА

    5 0 Отговор
    25 години в мотехника русе продавах авточасти на уаз фиат 125 фиат 126 знаех всички слаби места тези автомобили та специално за Мальохата както поляците наричат фиат 126 проблема беше в каретата на полуоските и фланеца с шлици към тях износят ли се оставаш на пътя за туй поляците имаха винаги тези части в принадлежностите смяната им и много лесна 4 болта на каре и дий към съни бийч
  • 9 Косача

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Верният отговор е Атанас Голомеев. Лично съм го виждал да го кара от задната седалка;)

    Коментиран от #11

  • 10 ДЖОН

    3 1 Отговор
    и сега като виядя това фиатче си спомням за една подробност че капачката на резервоара за бензин беше с ключ и тя ставаше за всички лади и жигулита и застави които имаха капачки ама не се зключваха и струваше 2.50 лв а сърбия брат джон пласираше за 10 лв ех колко бизнес направих преди 30 години
  • 11 Цеко сифоня

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Косача":

    Тц, грешиш. Виждал си Голомеев във Фиатчето на Глушков. Георги и моя кум се возеха с него когато играеха в "Лъсков" Ямбол.
  • 12 Сек

    0 0 Отговор
    Отивам вика с мадама за секс в полско фиатче, свършвам, бъркам в жабата и вадя техническата книжка, уж всичко пише, ама как се излиза на дървен от полско фиатче никъде не пише
  • 13 Знайко

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Луд":

    Предното окачване на Трабанта е също с напречен ресор, чиито краища са закачени на двете предни гуми. Един диджей от Варна имаше такова с изнесени лети джанти. Не се ускоравя лесно , но има какво да се направи по карбуратор, ауспух, запалване и смесообразуване за да се съживи малко.