Новини

Една достъпна кола, която ще поскъпва

Публикувана: 24 Август, 2019 10:30
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 22792
Една достъпна кола, която ще поскъпва
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 60 гласа.

Цената на повечето коли пада драстично още с напускането на магазина, а с течение на времето поевтиняването им продължава. Има обаче и такива коли, които достигат до едно ниво на поевтиняване и оттам насетне започват отново да поскъпват. Сега ще спрем вниманието ви на един такъв автомобил, дело на легендарна марка, която за съжаление днес вече не съществува.

Една достъпна кола, която ще поскъпва

У нас обаче все още могат да се намерят запазени екземпляри. Говорим за достъпни коли от 90-те, които се очаква да поскъпват. По-конкретно става дума за Saab 900 и най-вече за модификацията NG. Това е последният 900 и дори и днес е изключителна кола, когато е с 2-литровия турбомотор с интеркулер. Тази генерация се произвежда от 1994 до 1998 година.

Една достъпна кола, която ще поскъпва

Той дава на шведската машина мощност от 185/200 к.с. и обяснява изцяло близостта на Saab с производството на бойни самолети. Макар NG поколението да не е толкова ценно, колкото първия модел на 900, стойността на турбо версията на тази кола ще върви само в една посока и тя е нагоре. Добрата новина е, че вторичният пазар е богат на такива коли, особено във версия кабриолет, а именно те са още по-добра инвестиция. Какви екземпляри от модела Saab 900 се продават у нас, вижте ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 60 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
да да
1 Отговор
Не лъжете Хората !

Коментиран от #5, #21


Оценка:
-12 +57

Devon
2 Отговор
Saab ги уважавах с качествените и надеждни автомобили. След умишления фалит на автомобилното им производство ми отпаднаха като критерий!

Оценка:
-4 +44

Аахххахахххааххах
3 Отговор
Ахахахаххахахаххахахаххахахахахахаххахахаххахахахахахххахахахахахаххахахааххаахх. По-фоляма простотия не бях чел от месеци! Даже Боко тъпомера не може да се сравни!

Коментиран от #6


Оценка:
-30 +20

bizнесмен
4 Отговор
Супер! Ще ги изкупя всички!

Оценка:
-2 +19

ретро
5 Отговор

До коментар #1 от "да да":


Подкрепям ! Бях решил преди няколко години да си взимам едно кабрио но след обстойно проучване от потребители и малкото реди сервизни майстори силно се отказах ;) Макар собствениците на такива коли да са меко казано сектанти нямаше, как да скрият многото недостатъци на тези коли! Тези в статията са на база опел Вектра с всичките му минуси ! Заслужава си евентуално истински СААВ 900 Classic произвеждани 78 до 94 г, но такъв читав не намерих тогава. След това от 94 нататък NG (опел) не си заслужава, скъпи и редки резервни части ! Да ме извиняват сектантите от сааб, но нека не си кривят душата! Все пак тези коли имат тесен сегмент фенове на които пожелавам да са им здрави и безаварийно ;)

Коментиран от #10, #26


Оценка:
-5 +32

hhhhh
6 Отговор

До коментар #3 от "Аахххахахххааххах":


ЗА Боко не съм много сигурен, той всякога може да изненада!

Оценка:
-7 +21

7
Този коментар е премахнат от модератор
Порно
8 Отговор
Сааб беше наистина уникален автомобил, но преди простотиите с Опел.

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +31

Random
9 Отговор
Opel Vectra

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +18

Антонн
10 Отговор

До коментар #5 от "ретро":


Какви са всичките минуси на вектрата?
Нали е Опел,защо са скъпи и редки частите?
Питам за един приятел,ще купува такъв!

Оценка:
-3 +17

Tangens
11 Отговор
Няма база за сравнение с i40 комби. Имал съм и двата модела, Сааба не са фалирали случайно.

Коментиран от #15


Оценка:
-7 +5

Шведа
12 Отговор

До коментар #8 от "Порно":


Точно това поколение SAAB 900, направен под контрола на GM с компоненти от Opel, няма никаква стойност, да не говорим пък за поскъпването му в бъдеще. Виж предходния модел е друго нещо - шведско и с оригинален дизайн.

Оценка:
-4 +13

Шофер
13 Отговор
Ай стига глупости бе , СААБ е слаб - 2 .

Коментиран от #28


Оценка:
-7 +7

Турбо
14 Отговор
Моделите след 2002г са взаимствени с опел... преди това са си чист сааб

Коментиран от #16


Оценка:
-5 +4

Random
15 Отговор

До коментар #11 от "Tangens":


Сааб не фалира сам, ГМ са пълни ид*оти. Няма как да продаваш кола за 50 хил(да кажем, заради инфлацията), базирана на кола за 30 хил и да имаш и претенции че е съвсем друга. Те и шведите не са слушали много де. Абе де що хамер е пипнал, не е останало нищо - сааб, опел, даеу...

Оценка:
-3 +11

Random
16 Отговор

До коментар #14 от "Турбо":


Посления чист сааб е 900 1-ва генерация. 9000 е на базата на Фиат и Ланчия.

Оценка:
-2 +5

Мани
17 Отговор
Като се има в предвид, че това бяха напудрени опели си бяха доста добри коли! За съжаление не бяха толкова масови като донора им, плюс това напудрен опел на приблизително еднаква цена със съпоставима с Мерцедес или БМВ! Няма как да стане, никаква изненада, че фалираха

Коментиран от #29


Оценка:
-2 +7

Алфа Вълкът
18 Отговор
Доста грозна кола, не виждам какъв антиестет трябва да си да се качиш в това нещо!?

Коментиран от #30


Оценка:
-7 +8

Miron
19 Отговор
Само не мога да си обясня защо съвсем редовно качвате снимки от Австралия. Как попадате на тях?

Оценка:
-1 +6

Mercedes E500
20 Отговор
Towa beshe nai typata kola koqto imah 2.0benzin 185 konq ahahahahahahahahahahahahahaha

Оценка:
-2 +5

Ганьо
21 Отговор

До коментар #1 от "да да":


Преди да си купя Акорда обмислях този Сааб. Отговора на майстора беше че за това "чудо", както го нарече, няма и една резервна част!

Коментиран от #31


Оценка:
-3 +5

НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ ОТ СТАТИЯТА ЧЕ Е СААБ
22 Отговор
ТОВА Е ПЪЛЕН БОКЛУК..КАКТО СА ПИСАЛИ ПО ГОРЕ СААБ Е НА БАЗАТА НА ОПЕЛ МНОГО СКЪПИ ЧАСТИ АКО ГИ НАМЕРИТЕ РАЗБИРА СЕ..А ЧАСТИ ЩЕ ВИ ТРЯБВАТ ПОВЯРВАЙТЕ МИ..И НЯМА ДА ВИ КАЗВАМ КАК ГОРИ ТОЗИ БОКЛУК..

Оценка:
-2 +4

vasik atanasova
23 Отговор
радо как се намират части за тази бангия
спряха ги от производства SAAB от доста време

Коментиран от #32, #34


Оценка:
-2 +4

От селото
24 Отговор
Точно тоя модел и около тея години ги има тука почти без пари (Швеция), да не говорим че и даже ги изхвърлят. Виж, двувратите, или тези от около 78-80год. в малко по-добро състояние, почват от 45 000 крони нагоре...

Оценка:
-0 +4

Жоро
25 Отговор
https://youtu.be/of4pAiMql0s. Това е само теста с тавана...
Препоръчвам ви да гледате целия епизод на Топ Гиър посветен на марката, пък после коментирайте...

Оценка:
-0 +2

Kirumo
26 Отговор

До коментар #5 от "ретро":


Кажи какви са тези недостатъци? SAAB 900 има почти толкова общо с Опел Вектра А, колкото Lamborghini Urus има с VW Touareg. Много ми е любопитно като бивш собственик на 9-3 1-во поколение турбо бензин (на този автомобил дължа живота си). Недостатъци не можах да намеря. моите впечатления са : Автомобил с душа и характер - Много бърз за кубиците и конете си, практичен, комфортен, здрав, безопасен, икономичен предвид мощността, държи на модификации. Само една забележка за 9-3 първо поколение, версията със 150к.с. не е добър, ако някой ще взима 9-3, то трябва да е версията със 154к.с. или нагоре.

Оценка:
-0 +1

Kirumo
27 Отговор

До коментар #9 от "Random":


Ако СААБът е Опел Вектра, то това означава, че Bentley Continental е Ауди А8 и Lamborghini Urus е VW Touareg.

Коментиран от #36


Оценка:
-0 +1

Kirumo
28 Отговор

До коментар #13 от "Шофер":


Какъв ти е опита, че даже го оценяваш? Образовай се малко преди да пишеш.

Оценка:
-0 +1

Kirumo
29 Отговор

До коментар #17 от "Мани":


Напудрени Опели, но с подсилени шасита, различни двигатели, скоростни кутии, окачване и спирачки в топ модификациите. То от Опел почти нищо не е останало. Имаха приблизително еднаква цена с Ауди, БМВ и Мерцедес защото бяха много по-добри и качествени във всяко едно отношение (тук говоря за 9-3 и 9-5), единствено изключение прави, че не завиват толкова добре, колкото БМВ 3-та серия.

Оценка:
-0 +1

Kirumo
30 Отговор

До коментар #18 от "Алфа Вълкът":


Нима мислиш, че BMW Е36, Mercedes W202 и Audi B5 са по-красиви?

Оценка:
-1 +1

Kirumo
31 Отговор

До коментар #21 от "Ганьо":


Значи майстора ти не става за нищо.

Оценка:
-0 +1

Kirumo
32 Отговор

До коментар #23 от "vasik atanasova":


То и Голф 3 е спрян от производство преди 20 години, но има части нали?

Оценка:
-0 +1

Kirumo
33 Отговор
Хубаво е да се каже, че това е автомобил, който спокойно изминава над 40 ХИЛЯДИ километра със средна скорост от над 226км/ч. на овал. В тази скорост влизат и пит стопове и каране при дъжд, слънце, ден и нощ. Тук всички са големи разбирачи и отворковци, но турбо бензинов СААБ сте виждали само на картинка.

Оценка:
-0 +3

34
Този коментар е премахнат от модератор
гощо
35 Отговор
Сааб Аеро кабрио е супер готина кола!

Оценка:
-0 +2

гощо
36 Отговор

До коментар #27 от "Kirumo":


Лично съм виждал расфасовано Бентли сле челен удар на което по части и куплонги седяха щампи на Шкода и VW

Оценка:
-0 +2

Венци
37 Отговор
Нищо няма да поскъпва. Сааб след 89-та са едни изгъзени опели с дори по-ниско качество и ужасно скъпи части.

Оценка:
-0 +1

BMWPower
38 Отговор
Тия недоразумения, ще поскъпнат точно никога.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Стефан Шарлопов
Бизнесменът Стефан Шарлопов отхвърля обвиненията
Не разрушавам фиорди, защитавам имота си"

Още бисери