Last news in Fakti

27 Август, 2019 14:44 48 463 66

Какви коли на старо могат да се внесат у нас от САЩ

  • автомобилът на старо-
  • сащ-
  • внос от сащ
Какви коли на старо могат да се внесат у нас от САЩ - 1

САЩ е държавата с най-голям пазар на употребявани автомобили в света. Изборът там е огромен, а предвид по-голямата покупателна способност на населението цените на употребявани автомобили са по-ниски.

У нас има доста фирми, които внасят коли на старо от САЩ и помагат за регистрирането им, но цената им в България е по-висока заради относително скъпия транспорт и различните такси по сертифициране.

Ето и най-популярните марки употребявани коли, които могат да се впишат в родната ни действителност, тоест пригодни са горе-долу за нашите пътища и се намират резервни части и сервизи за тях.

Ford

Какви коли на старо могат да се внесат у нас от САЩ


Американската продукция на тази марка е доста различна от европейската. В САЩ се продават автомобили с по-агресивен дизайн, като най-популярни са различните модели всъдеходи, както и култовия Mustang.

Toyota, Mazda, Honda

Какви коли на старо могат да се внесат у нас от САЩ


Японските коли, продаващи се в САЩ се характеризират с по-големи бензинови двигатели, като наред с това се славят с много добра сглобка. Все пак японците отдавна се борят за надмощие на американския пазар.

Lexus

Какви коли на старо могат да се внесат у нас от САЩ


Това е най-луксазната марка, която може да се вземе за прилични пари от САЩ, а за предимства на автомобилите от този бранд сме чували всички. Освен това покупка от САЩ на Lexus често пъти излиза по-евтино отколкото от Европа.

Kia, Hyundai

Какви коли на старо могат да се внесат у нас от САЩ


Това е най-бюджетното предложение от САЩ. Употребяваните корийски коли зад Океана се предлагат почти на безценица, но ако се спрете на такъв вариант трябва да включите и транспорта и да прецените дали ще ви излезе сметката, защото цената за превоз е една и съща, независимо от цената на колата.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 54 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МаКаТа

    105 12 Отговор
    Лексусът наистина си заслужава от САЩ - много по-евтино излиза. Премиум на такава цена няма друг у нас.
  • 2 Японеца

    139 7 Отговор
    Отговорът на умният въпрос в статията е "Всякакви коли могат да се внесат"!
  • 3 Ицо

    104 16 Отговор
    Да, и Хондите са с по-мощни двигатели 2.4 и са за предпочитане пред европейските версии с прахосмукачки от по 1.6 литра. А и излизат по-евтино.

    Коментиран от #9

  • 4 Еее

    55 58 Отговор
    И кво ще ги правим тия морги в бг-то с тия големи двигатели и цени?

    Коментиран от #11, #23

  • 5 К.К.

    40 9 Отговор
    А има ли нещо от 80те?

    Коментиран от #32

  • 6 ейй

    109 22 Отговор
    Не остана място от което да не е внесен боклук в България - вече ще се казва Боклукландия.
  • 7 Бесен Язовец

    44 39 Отговор
    Глеам ги все гният американците и колите им втора ръка, все едни такива недодялани.
  • 8 Дъ Клаш

    42 96 Отговор
    Пуснали ми цияла статия какви коли моаъ се внесат от Сащ и 99% японски клозети на снимките и само една американска машина.Вие сте някви извратени хора.

    Коментиран от #13, #25, #60

  • 9 Така е но

    38 9 Отговор

    До коментар #3 от "Ицо":

    Митата,транспортните разходи и таксите по пристанищата много товарят цените.Преди време бях решил да си взема от там Тойота Рав4 3.5 от 2009та за 11000долара но като сметнах приблизително последващите разходи и като се замислих,че някога трябва да я продам на безценица защото този двигател тук е непознат се отказах.

    Коментиран от #12

  • 10 Наденица

    23 4 Отговор
    Секви стават само да няма умряли вътре или колата да е на едно парче
  • 11 местен

    24 7 Отговор

    До коментар #4 от "Еее":

    Ще ги джиткаме с кеф!!!
  • 12 Калата

    43 6 Отговор

    До коментар #9 от "Така е но":

    Коклкото по-скъпа е колата, толкова повече излиза сметката, то си го пише и в статията, щото таксите са си едни и същи
  • 13 незнайко

    14 10 Отговор

    До коментар #8 от "Дъ Клаш":

    Абсолютно сте прав !

    Коментиран от #61

  • 14 6262721891

    42 18 Отговор
    Що ви са коли е, имате вече ел. третонетки у Шопия страната на мозъчните боклуци в ЕС, ползвайте ги и след 500 години да се радвате на чистия въздух!

    Коментиран от #20

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 селянин 1

    26 10 Отговор
    Вмомента от щатите е най добре да си вземеш нов,,мръсен дизел,,на вагените,,има статия за тях..
  • 17 Иве

    36 6 Отговор
    Най добре от Канада защото са в км а не в мили.

    Коментиран от #45

  • 18 Благо

    48 10 Отговор
    Преди две години купих от една бабиера един Бюик Парк Авеню 2006 на 46000 км. 4 нови лятни с джантите и 4 нови эимни също с джанти , климатик , кожен салон , система ОН СТАР за 1200 $ канадски . За съжеление тази пролет го удавих в едно езеро и купих една нова Джета - пълен боклук .
  • 19 гост

    46 4 Отговор
    Нагласете си малко над 6х.лв и нерви, добавете тези пари от колата, която искате да си купите, сравнете ги с предлагането у нас и си преценете. Смисъл има при редките коли, които ги няма у нас, например Буик, Камаро, американското Шеви и др., или пък искате голям сув на някоя японска марка като Тойота Такома, Хонда Пилот и де.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Сузана

    39 14 Отговор
    От Щатите колите са в пъти по бъкани с екстри от колкото тези в Европа.
  • 22 Шишамана

    26 5 Отговор
    Те ще ги внесът на евтино ама бай ганьо ще ги пусне на заводски цени..
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 123

    22 2 Отговор
    Бих си купил Мустанг, Камаро или Додж Чарджър ама държат цени.
  • 25 Хайл

    17 4 Отговор

    До коментар #8 от "Дъ Клаш":

    Нищо не разбираш от коли дъ клош/ар/
  • 26 Неосведомен

    0 12 Отговор
    Верно ли е,че горивата са им с мн.ниско октаново число и с евро горивата се съсипнат двигателите им?

    Коментиран от #28, #29, #31, #53

  • 27 Ганьо

    28 2 Отговор
    Форд Мюстеенг.... Страхотна кола която всеки американски работник може да си позволи. Но ха посмее евророб да поиска да се покефи на живота с такава..... Макрон и компания ще го разорят с данъци, акцизи и "застраховки" .... Ехх тая криворазбрана системкааа....
  • 28 Любезния лос

    11 4 Отговор

    До коментар #26 от "Неосведомен":

    В Щатите използват различен метод за определяне на октановото число. На колонката то е по- ниско от в Европа но реално горивата са с еднакви характеристики.
  • 29 Неeee

    15 2 Отговор

    До коментар #26 от "Неосведомен":

    Бензинът е същия, просто числото се изчислява по друг начин.
    Потърси RON, MON и (RON+MON)/2
  • 30 Townboy

    15 4 Отговор
    Внасят най-често наводнени от ураганите им тотал щети и ги продават "изгодно" на родни тарикати. Или удряни щото там са без пари а тук струват много особено японските.
  • 31 Ivan

    17 3 Отговор

    До коментар #26 от "Неосведомен":

    Вярно е имах Х5 американец и на всеки 4-5 седмици светваше check engine. Тогава в Камор ми взимаха луди пари за да чистят грешката докато един не ме светна че е софтуерен проблем заради бензина - в САЩ масовото гориво е като нашия А-86. Инсталирах нов софтуер и всичко се оправи.
  • 32 2429

    12 3 Отговор

    До коментар #5 от "К.К.":

    Баба ми има на село една каручка-двуколка от 80те, с мощност от една добре охранена магарешка сила. Ако искаш ще говоря с нея да ти я даде на промоция.
  • 33 zzzz

    5 1 Отговор
    пример- Lexus is200 2016 на 75000 мили се предлага за 15000$. тоест крайната цена ще е около 32 х.лв. тука толкова искат за 2013г модела

    Коментиран от #42

  • 34 Бричка

    7 3 Отговор
    Как какво ще ги правим? Караме ги! Аз имам Форд Бронко и потдръжката ми е като на голф 3. А от Швабия какво ги правите изгнилите им чуруци дето никъде по светът не могат да минат преглед?
  • 35 Бричка

    16 2 Отговор
    И от европа ги внасят наводнени и тотализирани! Ама на много по-високи цени. За 9 години с автопазара всичко видях. И фашкиите в опаковка.
  • 36 абе фактибг

    6 2 Отговор
    "най-луксазната марка", "корийски коли", сигурно има и други...
    Абе четете какво сте написали преди да публикувате ☺
  • 37 Ром ама кубински

    15 2 Отговор
    От Сащ човек има шанс да си купи кола на реални километри в една голяма част от случаите.Ограниченията са 65-75мили в час,а не много отгоре се води криминално нарушение и може да преспиш в ареста.Предполага се ,че двигател и трансмисия много рядко са работили в гранични режими.Също така коли с лек удар които се водят салвидж вървят доста по евтино,тъй като американците обикновенно ги избягват.
  • 38 Ивайло

    8 0 Отговор
    Те не могат да пишат и да го прочетат няма хванат грешките👨‍🎓
  • 39 Баро

    11 1 Отговор
    Кви коли ве. Вий нямате пари за салам,а ще слагате бензин за 100 лв да отидете на работа .Луди
  • 40 Morgoth

    7 5 Отговор
    Най-добре не си я внасяйте от никъде. Вземете си карана в България, поддържана в официален сервиз, с известна история и километри. Всичко друго е лотария - може да е хубава, а може и да е след тотална щета. Километрите може и да са реални, но по-вероятно да са стотици хиляди отгоре или дори да е била такси.
  • 41 Ха ха

    7 6 Отговор
    Ми бегай у Краварско Ко дремеш тук
  • 42 yorval

    4 1 Отговор

    До коментар #33 от "zzzz":

    Допълнително, обаче мисля, че следват и мита, митнически такси плюс акциз, предполагам и всичко накуп оскъпява доста подобна придобивка
  • 43 гощо

    14 12 Отговор
    Лично съм си внасял кола от САЩ. Контейнери,пакетажи с други коли отваряш срязани гуми,чакаш другите от пакетажа да дойдат.Кой редовен кой не,голяма разправия! Освен всичко една кола правена за САЩ е с много по НИСКО КАЧЕСТВО от същата правена на Европа! Живял съм там и го заявявам и твърдя! Така,че много се замислете! Ако са от топлите щати колите нямат АБС-и и тем подобни.Все пак там се кара с макс 65мили и се спазва.Което прави някой системи ненужни!
  • 44 Варненец(натурализиран).

    16 5 Отговор
    Имам от САЩ Тойота Камри. 2.4 двигател 158 коня. Разбирачите ще кажат че слаб. Обаче ресурса му е такъв че изкарва 1 000 000 без ремонт, нещо непостижимо за Соцвагенн.

    Коментиран от #57, #58, #65

  • 45 наблюдаващотдалеч

    6 1 Отговор

    До коментар #17 от "Иве":

    Американските са и в мили и в км. С едно натискане на бутон, колата сменя системата. Сигурен съм че и канадските коли имат функцията. По-старите коли, са с разграфен километраж, в мили и км
  • 46 Някой

    7 5 Отговор
    Пропуснали сте Дачия Дъстър.

    Коментиран от #49

  • 47 onq s konq

    9 3 Отговор
    Моито беенве е внесено от щатите и е с мотор 1.6 ама връви много начи!

    Коментиран от #66

  • 48 expert

    11 7 Отговор
    Примерно, американските бензинови БМВ-та са много по-добри от европейските.

    Коментиран от #51

  • 49 Цецо Цв

    15 6 Отговор

    До коментар #46 от "Някой":

    Начи имам Дъстър внесен от САЩ, на 900 км, 1 месец каран от една баба и ми легна 23$ до пристанището. Още 5 хил. лева за контейнер и сега си джиткам с чистак бърсак нова кола. Бил й отпуснат вместо инвалидна количка по социална програма ама тя се усетила. Начи дигатела е пъргав, форсиран 280 коня и не усеща купето.. Музиката сватба, стъклата-джъъц, тавана- черга...

    Коментиран от #63

  • 50 ьежь

    7 7 Отговор
    Никакъв избор не предлагат тия отвъд океана !
    Нямат нито москвичи, трабантите, Жигули, волги или зазки ?!
    За какво се перчат, като основните им класики липсват ?!
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Саmaro

    2 1 Отговор
    Кажи какво търсиш, ще ти пратя оферта
  • 53 Българоамериканец

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "Неосведомен":

    Вярно е, че бензина в щатите е с по ниско октаново число 87,89 и 93.На бензиноколонките ги наричат regular, silver and premium.Затова добавят минимум 10% етанол,за по добро изгаряне.Затова и колите им са с по мощни двигатели,за да издържат и от друга страна да харчат повече.Виждал съм как карат американците и трябва да ви кажа,че така ги издухват като светне зелено.От американските марки цена държат Shevrolet I Останалите не струват.

    Коментиран от #55

  • 54 Българин

    6 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: предвид по-голямата покупателна способност на населението цените на употребявани автомобили са по-ниски. Значи какво му трябва на българския народ Висока покупателна способност
  • 55 неамериканец

    7 0 Отговор

    До коментар #53 от "Българоамериканец":

    Пълни глупости. Както вече са обяснили по-горе, числата на октана се изчисляват по-различен начин и оттам идва заблудата, че в Америка бензинът е с по-ниско октаново число. Колите са с големи двигатели, защото бензинът е евтин и данъкът за колата не зависи от мощността. Колите на Chevrolet, като изключим Corvette и Camaro е ширпотреба, с кратък период на полу-разпад. Пикапите им, както и на Форд и Додж са здрави- все пак са малки камиони.

    Коментиран от #62

  • 56 2793

    4 1 Отговор
    Един приятел търкаля американски Пасат Б5, разликата с европейските е, че отзад вдлъбнатината за номера е квадратна. Бъкан е с екстри, махагони, кожи и пр. Но най-важното е, че ламарините му оцеляха при голямата градушка през 2014 в София. Лично го видях - съседните коли ламарините им накъдрени, а на тоя пасат само лака му олющен. Явно има бая разлики в дебелината на панелите по каросерията, в сравнение с европейския ВАГ....
  • 57 !!!

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "Варненец(натурализиран).":

    Напълно възможно! Vw повече от 300/400хил. не може да изкара!

    Коментиран от #59

  • 58 гощо

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "Варненец(натурализиран).":

    чАй ти кажЕн нещо сЯ,че гледам малко си се Убъркал! Всяка средностатистическа кола може да изкара 1000.000км дори и с не до там правилна подръжка! Та таз Тойотка не трее те впечатлява толкоз! А споменатите ВАГини те си идват у нас на по 700-800хил и си ги карат тук по още 10г и то без особена подръжка поради неплатежоспособност и надскачане на възможности! Та не се превъзбуждай така от нищо!
  • 59 гощо

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "!!!":

    Ей развесели ме и ти хахаххахаха.....Защо не си караш 15годишното Рено и не спреш да се изказваш неподготвен?!?!
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 кура ми янко

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    то самия ти ник си е незнайко, демек нищо не знаеш и го потвърждаваш като подкрепяш абсолютно неадекватно изказване
  • 62 наблюдаващотдалеч

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "неамериканец":

    Поздрави за точният коментар! С малко уточнение: След като смениха основно модели и двигатели, шеви вече стоят по-добре.
  • 63 питър пан

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "Цецо Цв":

    драги ми цецо в щатите не са и чували за дъстър та камо ли да са карали, тяма няма такива недоразумения
  • 64 Радев

    0 1 Отговор
    Това са камиони дето горят яко и който си е купил тук и монтира или газ или метан но иначе се правим на баровци но издишаме.
  • 65 Тишо

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Варненец(натурализиран).":

    Купих кола от Сащ . Хонда Mercedes-Benz E 63 AMG -Klasse 164,000 мили
    Та вносителите ми казаха,че частите с европейските са единтични,а и по-логика не мислех,че трябва да има някаква промяна.
    Всъщност ми казаха вносителите,че са в този бизнес от 15 години и не са имали оплакване от клиенти за каквото и да било.
    Евентуално във външният дизайн ,е могло някое стопче да има,та ме успокоиха,че няма да имам проблеми.
    Да,ама не...
    Трябваше да сменям части и гледай какво разминаване имаше,направо се побъркаха продавачите.
    Няма да правя реклама,но съм поръчвал части от най силната фирма за части в България.
    И така продадох колата на загуба с около 1500лв защото + пари за обслужването и които не помня.
    После отидох в Германия и купих същит по години Мерцедес
    Само,че любим на цвят за мен бял 225,000км 18,700Евро на обява.
    Спазарих го 17,500Евро.
    Колите се купуват на търг : казва се цена примерно до 15,000$,обаче се взима за 16 или 17,000$,че има много надаваня.
    Плащаше се и такса с 500-600$ мисля,че бяха +ДДС + 100 вида такси такси,регистрация. Колата ми излезна 22,600$ и чакане 2 месеца.
    Мой най добър приятел си купи БМВ 5 3000мотор 2017 от Канада.
    То самият си е механик и като я повдигна колата в сервиза,цялата ръжда.
    Самият той каза,все едно съм купил кола на не на 3 години,а на 30 години.
    Прожините чак бяха изгнили.
    Това което спести за по евтина кола от Канада ги даде за смяна на всичко изгнило.
    Добре,че е механик,че ако беше дал пари на майст
  • 66 Ляпчо

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "onq s konq":

    Твоето бенфе е от гурубляне бе селяк.
    Вземи да се научиш да пишеш,че си срам голям.
    Ти Америка на картата по география не можеш да намериш....