4 Септември, 2019 17:42 18 171 76

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

  • porsche-
  • taycan
Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди - 1

Точно четири години след представянето на Mission E-Concept на салона във Франкфурт през 2015-а Porsche сложи край на очакването и показа серийната версия на първия електромобил в историята си едновременно в Канада, Германия и Китай. Taycan дебютира с двете си най-мощни и бързи версии, но моделното семейство тепърва ще се разраства с различни модификации.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

В имената Turbo и Turbo S няма грешка, въпреки че звучат като названия на автомобили с ДВГ. Избрани са, за да обозначат топ вариантите в съзвучие с утвърдената номенклатура на Porsche.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Немците натъртват на факта, че Taycan Turbo може да бъде каран продължително време на максимума. Въпреки това 93.4-киловатчасовата батерия позволява автономен пробег от 450 км по методиката WLTP.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Turbo S има още по-впечатляващи характеристики. Към четирите колела се предават 761 коня, които позволяват спринт от 0 до 100 за 2.8 сек. Максималната скорост също е 260 км/ч.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

И двата "тайкана" имат 800-волтова електрическа система вместо обичайната 400-волтова. Това означава, че могат да бъдат зареждани изключително бързо - пет минути в зарядното са достатъчни за изминаването на 100 км, а за 22.5 мин. се попълват 80% от капацитета на батерията.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Специфична е и трансмисията. При Taycan тя е двустепенен автоматик. Първата предавка осигурява ураганно ускорение, а втората пести батерията.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

От Porsche вече показаха интериора на електромобила и изненади липсват. На таблото има значително по-малко бутони, отколкото в останалите модели на марката. Повечето функции се управляват от сензорен екран или с гласови команди.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

В салона на Taycan няма кожа. Всички използвани материали са рециклирани. Багажникът има обем от едва 366 литра, но под предния капак могат да се поберат още 81.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Инженерите на Porsche са обърнали особено внимание на шасито. То е снабдено със системата 4D Chassis Control, която анализира и синхронизира всички други системи като PASM (Porsche Active Suspension Management), PDCC Porsche Dynamic Chassis Control and PTV (Porsche Torque Vectoring Plus).

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Водачът може да избира между различни режими: Sport Plus, Sport, Normal и Range. Както подсказват имената, те градират от най-динамичния към най-икономичния. Има и режим Individual с персонализирани настройки.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Никой не е очаквал Taycan да бъде достъпен, но цените са доста стряскащи. Версията Turbo струва минимум €157 100, а Turbo S - €191 000. Porsche вече приема поръчки, а първите готови електромобили ще бъдат доставени на купувачите през януари.

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди

Porsche Taycan: 761 коня за €191 хиляди


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Driver

    42 14 Отговор
    По-добрата Тесла ...

    Коментиран от #12

  • 2 jo hustan

    32 6 Отговор
    Уникален автомобил, много са близо производителите да измислят батерия с едно зареждане да се минават 700-1000км и ще вземем да си купуваме ел. автомобили.

    Коментиран от #73

  • 3 Tate

    14 32 Отговор
    Без да се заяждам но ще попитам "РУСОФИЛЧЕТАТА" КОЙ Е ПОБЕДИТЕЛ И КОЙ ЗАГУБИ втората война !! А наздраве Дойчланд Юбер Алес !!
  • 4 Синче на ДС

    16 5 Отговор
    Ефтина е колата! защото татка ми се сдоби с имоти ощи вначалото на прехода и преподаваме и с един имот купуваме 2-3 автомобила!
    :-) ) ) ) )
  • 5 Behemoth

    22 13 Отговор
    Ами немското си е немско ....и няма телевизор върху таблото ....
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Дъ Клаш

    19 33 Отговор
    Ахаха клоуни немски.По всеки един показател бил той пробег или ускорение отстъпва на Тесла и то на модел отпреди 7 години.

    Коментиран от #39, #42, #43

  • 8 Кико

    14 5 Отговор
    Ее супер е колата. Акъл каква била не искам, пари трябват.
  • 9 Дъ Клаш

    13 34 Отговор
    Ужас само с дизайн не става хаха 4 индивидуални места никакви думи за бързо зареждане и за колко време.Безумно висока цена рециклирани матряли.А автопилота и на малкото пръсче на Теслата немое атъпи ако изобщо го има.Добре че имам немски флаг в гардероба пазя го за такива случаи отивам да го запаля.
  • 10 Driving pleasure

    15 15 Отговор
    Може да е Порше ама пак си е електрическа кочина и не си чини парите!

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    7 28 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    За първи път ти слагам плюс , ама с едно допълнение !! Що е Порше , все е боклук !! И то голям , хахаххахах !!!

    Коментиран от #37

  • 12 гост

    7 24 Отговор

    До коментар #1 от "Driver":

    Верно ли ?? Особено с "двустепенния автоматик " , хаххахахахха !!! А ако не си вдянал , даже са два , на всеки мост по един , хахахха !!! А честито в сервиза за автоматици след третата година най-много !! За другите му издънки даже няма да пиша , щото и пет коментара няма да стигнат !! Само догодина като обявят нищожни продажби ще си умирам от смях , хаххахах !!
  • 13 Бай Салам

    23 8 Отговор
    Еми ако раэбираш от Немски или Английский щеше да разбереш защо Инженерите на Порше са поставили скоростна кутия !!!!
    На кой да вярвам на теб или на инженерите на Порше селски???

    Коментиран от #15, #17

  • 14 22b

    8 14 Отговор
    Не е лошо ама и цената не е малка. За половината пари ще се направи едно subaru или evo пак толкова коне. Хем ще е по-бързо хем ще има по-хубав звук. И ще е по-интересно за каране защото няма толкова електрически шитни.
  • 15 гост

    10 16 Отговор

    До коментар #13 от "Бай Салам":

    Ама много добре си разбирам ша знаеш , хахаххахах !!! Та да ти отрежат главата до кръста още с края на гаранцията , за кво друго , хаххахах !!! Те старите навици трудно се оттучват , нали знаеш ?? Не стига , че прежалихме двг-то , дето "поддръжката и обслужването" му бяха колкото още една кола , та сега искате и от "автоматика" да се откажем , амаха , хаахахха !! И ще ви замазваме очите , че е за "икономия" , пък Тесла и без автоматик ще има 30% ПО-МАЛЪК разход , хахаххаха !!!! И ще кара по милион км без "обслужване" , ама порше феновете без сервиз не могат , те обичат да ги "обслужват" , хахаххаха !!!!

    Коментиран от #22

  • 16 Чао Тесла

    17 22 Отговор
    Чао Тесла ти вече си в историята...
    Сори твоето време отмина...
    Дори и Свети Илон не може да спре най големия концерн ВАГ Порше
    Давай. Довиждане
  • 17 гост

    8 12 Отговор

    До коментар #13 от "Бай Салам":

    И кво викаш , не разбирам англиискиЙ , хаххаха !!! Ти май не разбираш български , а ?? Към "майчиния" ушанковски си те влече като гледам , хаххаха !!!
  • 18 Бай Салам

    9 5 Отговор
    Знаем те тебе !!
    Обичаш Краварите но идва края на вашето време..
    Вземи пуканки и вашата любима Кола и се наслаждавай на края ви....
  • 19 не може

    20 4 Отговор
    Колата е хубава,цената не. Порше не може да победи по продажби Тесла с тази кола. Колата ще се купува от фенове на марката и не може да стане масова,заради ниската практичност! Но колата е хубава! Модел С ,ще продава по-добре,но ако излезе нов модел. Старият вече остаря като дизайн,трябва нов.

    Коментиран от #23

  • 20 Julio

    12 2 Отговор
    Нищо за отбелязване. Ако вече имаш шест други коли (включително поне едно Ферари), става за седма. Бай Кристиано сигурно ще си вземе една такава...
    Иначе немеца си остава хитър търговец. Не мое го обвиниш че подлага крак на "бъдещето". Произвежда и продава електромобили, нали?
  • 21 Дъ Клаш

    11 15 Отговор
    450 км пробег е повече от жалко.Само просто германофилче мое да възхвалява тази грешка на автомобилната индустрия.Хохохо
  • 22 Driving pleasure

    10 7 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Баце поне си показа, че си обикновен сектант на друсания африканец! Мнозина вече разработват скоростни кутии за електричките, защото те повишават ефективността, ама за тебе явно, че щом не е направено от един друсан престъпник не важи. Нищо де да си жив и здрав, той радикализма ти ще се погрижи за останалото!

    Коментиран от #25, #30, #32

  • 23 Driving pleasure

    14 7 Отговор

    До коментар #19 от "не може":

    Има една разлика, Порше никога не е целяла да става масов производител! Порше е премиум! Порше е ексклузивоност, нямат желание да наводняват пазара и голяма част от солената цена е надценка за имиджа. Т'слата се бори за масова марка, ама още си гони миналогодишните нормативи.
  • 24 София

    10 0 Отговор
    ей, таман спестих 191 хилки и те ги увеличиха :(
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "русия е джудже":

    Не им и трябва да е видим, за чий им е?
  • 27 гост

    2 19 Отговор
    Аз живея в Норвегия и имам Тесла. Теслата бие това немско недоразумение по всички показатели при това на много по ниска цена. Потенциалните купувачи в БГ са крадците по еврофондовете и нискочелите, без да забравяме и напомпаните до пръсване със силикон техни компаньонки.

    Коментиран от #40

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 TSV

    4 4 Отговор
    3 години четем как идвал конкурента на тесла.. А то с тая цена какво стана?
  • 30 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "Driving pleasure":

    Давай да ги видим "мнозината" , хахахха !!! Само серийни модели в производство , ако обичаш , нямам нужда от рисунки на умопомрачени наркомани !!
  • 31 Jacques Yves Moineau

    1 0 Отговор
    Часовника кърти! !!!
  • 32 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #22 от "Driving pleasure":

    Нали знаеш , че до края на годината излиза новия Модел С ?? БЕЗ АВТОМАТИК !!!! Да не говорим пък с два , хахаххахахах !!! Той не че и стария не го удря в земята това недоразумение от Порше !! А следващата година новия Роадстер , на същата цена , само дето ще го минава като спряло това "ефективното" с автоматика , хахаххаха !!! И пак ще е БЕЗ автоматик !!! А "неефективната" Тесла още сега има 100 км по-голям пробег , а с новия модел ще станат поне 200 !! Щото не може да е "ефективна" като автоматика , хахаххахах !!!!
  • 33 Антон

    10 1 Отговор
    Господа вас кой ви е излъгал че порше трябва да бъде масова и достъпна кола?

    Коментиран от #34

  • 34 гост

    6 7 Отговор

    До коментар #33 от "Антон":

    А тебе кой те излъга , че "немасовите" и "недостъпни" модели могат да са с ПО-ЛОШИ показатели от масовите и достъпни ?? Още повече след като пет години ги обявяват като "убиец" на същите масови и достъпни , хахахха !!! С тия заклинания за "елитното" Порше вече никой не впечатляваш , Антончо !!! Хората гледат показатели и цена , а това недоразумение издиша и по двете !!
  • 35 Зелено

    5 2 Отговор
    Най- якото е че са запазили означенията турбо и турбо С. Колкото до американските преклонници, ако седнете и в двете коли ще усетите защо има такава разлика в цената. Най- малкото в поршето няма да ги има фугите между панелите и няма да мирише на гадна пластмаса. А и със сигурност ще е по- надеждно от теслата

    Коментиран от #36

  • 36 Ха ха

    4 3 Отговор

    До коментар #35 от "Зелено":

    Този е сядал и в двете и знае кое как мирише.😂😂😂😂

    Коментиран от #53

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Дъ Клаш

    2 5 Отговор
    Тесла е премиум марка и навсякъде я сравняват с Мерк БМВ и тн.Дори Ягуара има сходен пеобег а е на вече две години а и той е премиум.

    Коментиран от #74

  • 39 123

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дъ Клаш":

    Имбецил на хоризонта

    Коментиран от #46

  • 40 123

    7 3 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Ти си прост гастарбайтер. Никого не впечатляваш с това, че живееш в Норвегия и караш Тесла :) Аз живея в България и карам ново Ауди (голям праз).

    Коментиран от #41

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 123

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дъ Клаш":

    Затова производствен директор на Тесла е Петер Хьохолдингер - бивш ръководител на производството на а4/5/q5. Наред с един бюлюк немски инженери, бивши кадри на Даймлер, БМВ и VW (вътрешна информация от състудент от Калфорнийския технологичен институт - CALTECK, където завърших машинно инженерство през 2012). Ти прецени дали немците са смешките. Лек ден
  • 43 123

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "Дъ Клаш":

    Затова производствен директор на Тесла е Петер Хьохолдингер - бивш ръководител на производството на а4/5/q5. Наред с един бюлюк немски инженери, бивши кадри на Даймлер, БМВ и VW (вътрешна информация от състудент от Калфорнийския технологичен институт - CALTECH, където завърших машинно инженерство през 2012). Инвестициите в дизел и бензин, направени в началото на века трябва да се възвърнат преди окончателното минаване на ток и както всичко немско и това е разграфено прецизно - 2027/2028 по вътрешни разпоредби в БМВ (пак от колега). Технологията е стара като смъртта а първата електрическа кола въобще е на Порше от 1898 г...Ти прецени дали немците са смешки или просто умеят да печелят пари. Лек ден

    Коментиран от #45

  • 44 Дъ Клаш

    3 4 Отговор
    Технология на порше бла бла ти за толко години не си разбрал че батерията е важна ел.двг е ясен.Ми Америка е свободна държава немец българин отиваш и работиш там.Като плащат 10 пъти повече от в германия отиват.Да не са ходели техен проблем.Лека седмица и приятно довършване на месеца.
  • 45 за гъби съм

    3 7 Отговор

    До коментар #43 от "123":

    Тоя Петер го уволниха преди 2 месеца, явно си е бил шпионин на ваговете. Германците уж много велики ама разглобяват Тесли на поразия и изкарват 30% по-консумиращи коли, айде няма нужда от такива гении. Като изкарат нещо по-добро от тесла тогава ги хвали, не само на стари лаври да лежат.

    Коментиран от #47

  • 46 Дъ Клаш

    3 6 Отговор

    До коментар #39 от "123":

    Обиждаме ли дойчо не ставаш за немец изпускаш си нервичките просто си едно бг германофилче комплексирано криещо се зад немците щото си мислиш че са по-можачи от тебе и компенсираш с тях.Слабо!
  • 47 123

    3 1 Отговор

    До коментар #45 от "за гъби съм":

    Достатъчно много продават и без да вадят нещо специално,за да си компрометират другите 95% от продажбите за момента...Само е трона в първия месец 850 с/у 1000 модел х :д хроника на една предизвестена смърт е историята на тесла. А за батерията си наистина си гениален! Успех с форумите и живота на заплатка :Д Чао

    Коментиран от #48

  • 48 за гъби съм

    3 7 Отговор

    До коментар #47 от "123":

    Какви 1000 модел Х бе хлапе, ти нещо си прекалил с бозата май. Тесла продава по 1000 на ден, къде отиваш с тоя етрон. А мерцедес EQC колко бройки продаде или ти си фенче само на ВАГ? И що реши че съм на заплата - да не си нереализирана врачка?

    Коментиран от #50

  • 49 Дъ Клаш

    3 4 Отговор
    Хаха мноу си оригинален хохо.И кво бъдещето е Е трон според теб.Ахаха и кво бе мой ще станат лидери на електричките ли немските клоуни кога тва.Дай предположи кога немските паляци ще станат глобален лидер при електричките да видим и да се посмеем.
  • 50 Joro

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "за гъби съм":

    Явно това се визира:

    Audi sold 856 e-Tron electric SUVs in May, closing in on Tesla, which sold 1,000 Model X vehicles in the same month.


    https://www.google.com/amp/s/amp.interestingengineering.com/tesla-gets-some-ev-competition-from-audis-e-tron

    Тесла нямат производствения и интелектуален капацитет да се конкурират с големите концерни, въпрос на време е (имат 1% от производствените мощности на Daimler, BMW и VW). Economies of scale най-малкото...

    Коментиран от #52, #54

  • 51 Дъ Клаш

    2 4 Отговор
    Нямат ама и пеоизводственият им капацитет не е зает от талаш 7 серия 8 серия 3 серия 5 серия 1 серия 2 серия и тн. боклуци.
  • 52 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #50 от "Joro":

    А как се визира това : Продажби Е-трон за Европа 2019 г до юли -8079 . Продажби Тесла за Европа 2019 г до юли , Модел С- 4986 , Модел Х-4202 или общо 9188 . Продажби Е-трон за САЩ 2019 г до юли -2513 . Продажби Тесла за САЩ 2019 до юли , Модел С - 8525 , Модел Х - 10600 или общо 19125 . Общо за двата пазара Е-трон - 10592 , Тесла - 28313 . За Китай няма да ги включвам , щото умрелия Е-трон даже не се продава там !! Ей тук ако искаш си ги проверявай !! И реално трябва да ти включа и Модел 3 , щото в Европа е на почти същата цена , ама ще стане отчайващо , та айде тоя път ще пропусна !! http://carsalesbase.com/

    Коментиран от #56

  • 53 Зелено

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Ха ха":

    Ами... Честно казано съм. Седни и ти и тогава дай пак Ха Ха

    Коментиран от #55

  • 54 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #50 от "Joro":

    И да припомня все пак , че едното са модели на 6-8 години , които до месеци ще бъдат сменени и е нормално купувачите да изчакват новия модел , а другото е съвсем нов модел , който сега трябва да е в пика си !!
  • 55 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Зелено":

    Честно казано си , ама дръжки !! Поршето току що показаха и даже още е само на поръчки , най-малко до догодина !! Та къде викаш си сядал , на нечие Порше-лост сигурно , хахахх !!!
  • 56 Joro

    3 2 Отговор

    До коментар #52 от "гост":

    Визира се, че Е трон се продава от май като за начало :Д визират се и глобалните данни за юли ако искаш - 2027 е трона, 1359 (модел с), 1485 (модел х). Визира се и че това е само началото на потъването преди да пуснат и еквивлентите на модел с, модел 3 и тн бмв мерц vw и тн. Не се напрягай :)

    https://www.google.com/amp/s/seekingalpha.com/amp/article/4287932-tesla-model-x-s-sales-numbers-savaged-audi-jaguar

    Коментиран от #57, #65

  • 57 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #56 от "Joro":

    Не ме вземай толкова насериозно!!! Аз съм леко зомбиран Теслолюб и пиша с няколко ника!!! Редовно изопачавам фактите и хваля Тесла с надеждата че ще бъда забелязан от нашия възюбен вожд, Свети Илон Надрусанний!!!!!!!
  • 58 desperate housewife от Перник

    5 3 Отговор
    Моят съпруг се е побъркал с този Илон Мъск и неговата глупава Тесла. Изобщо не ми обръща никакво внимание, затваря се в стаята си, не излиза никъде и постоянно виси по разни форуми, включително и тук и хвали Тесла под най различни никове. Понякога чати на камера с разни други симпатизанти на Тесла, които ми звучат като джендъри. Не сме се любили от поне 5-6 месеца и просто не зная как да си възстановя брака. Ето сега бих предпочела дори да дойде и да ме набие, но поне да забележи че съществувам. Какво ще ме посъветвате?

    Коментиран от #60

  • 59 gost

    0 0 Отговор
    софтуера за зарядно му устройство все се доработва в софия....
  • 60 Driving pleasure

    2 3 Отговор

    До коментар #58 от "desperate housewife от Перник":

    Ами хайде да се залюбим тогава двамата, писна ми да я карам само на клиенти от махалата :( с радост ще стана норвежка булка, само дай 2 коня на баща ми и сме уредени.

    Коментиран от #62

  • 61 TSLA BG

    3 3 Отговор
    Тесла Модел 3 е трета по продажби в Англия от всички коли, за месец август! Също, следващата седмица Модел С, ще прави обиколка на Ринга от професионален шофьор на затворена писта, за да атакува времето на Тайкан! Ще има изненади!
  • 62 До гост Многониковий

    5 3 Отговор

    До коментар #60 от "Driving pleasure":

    Никове много, коментари едни и същи, остава само да решиш дали си мъж, жена или джендър, дали живееш в Норвегия или в Перник, дали имаш Тесла или Голф и да си избереш подобаващ ник, защото вече всички ти се подиграват. А тази новина за Тесла с професионален пилот на Ринга, по скоро се нуждаете от професионални пожарникари на всеки завой.

    Коментиран от #63

  • 63 Driving pleasure

    3 1 Отговор

    До коментар #62 от "До гост Многониковий":

    Готин, ама ти сега намеци ли ми правиш нещо?! Давай 2-та коня на бащата и може и ти да се класираш ;)

    Коментиран от #66

  • 64 гост

    4 4 Отговор
    Такаааа ! Не минаха и два дена и почват да лъсват една по една новите лъжи на ВАГ , хахах !!! Първо прословутото "бързо" зареждане !! Порше са обявили мощност на зареждане 270 квт , сигурно щото Тесла пусна новите зарядни с 250 квт !! Обаче са забравили да уточнят , че важи САМО за зарядни на 800 волта !!! А такива са по-малко от десетина и в Европа и в Америка !! И тъй като Поршето е единствения модел с 800 волта и скоро друг не се очаква дори от роднината Ауди , такива зарядни няма да има поне още 5 години !!! А на масовите 400 волта зарядни , мощността на зареждане ПАДА НА САМО 50 квт !!!!! Хахаххаха , честито 5 ПЪТИ по-бавно зареждане от Тесла !!! Освен това Порше са обявили официално разход 27 квтч /100 км !!!!! При елементарна сметка с тая батерия 94 квтч се получава пробег ПОД 350 км !!!!! За обявения от 450 км трябва разход от 20 квт , който явно ще е постижим при скорост под 100км/ч !!! Само че при тази скорост дори сегашната Тесла постига НАД 600 км пробег !! Щото е "неефективна" и най-вече без "автоматик" , хахахха !!!! Колко човека ще се съгласят да карат "великото" Порше с 90 км/ч , отделен въпрос за немски фенове !!! За ускорението и максималната скорост е ясно , че Тесла го бие , а за десерт цените в САЩ са точно по две , 99 990 долара за Тесла С Пърформънс и 189 000 за Поршето !! Айде сега чакайте "продажби" хахаххах !!!!

    Коментиран от #75

  • 65 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #56 от "Joro":

    Е-трон се продава не от май , а от април , ама в САЩ !!!!! В Европа се продава от МИНАЛАТА ГОДИНА !!!!! Дал съм ти официална статистика ПО МЕСЕЦИ и отделна за САЩ и ЕВРОПА , ти продължаваш да ми пробутваш статийки от някой си за някъде си !!! И пак повтарям , това е без продажбите в Азия , където умрелия ти Е-трон не се продава , а Тесла си има сериозни продажби !!!! А за кой се напрягал си личи , щом отричаш явни факти , явно много си се "напънал" , само гледай колко голямо ще го изкараш , сещаш се какво , хахахха !!!!

    Коментиран от #68, #71

  • 66 мнение

    4 3 Отговор

    До коментар #63 от "Driving pleasure":

    Само едно уточнение, Driving Pleasure май е пич, докато на всички е ясно че ти си многониковия гост, няма да те охарактеризирам за да не ме баннат
  • 67 Driving pleasure

    3 2 Отговор
    Споко бе нали аз ги банвам, няа ядове! Кажи сега ще ходим ли на среща довечера, да знам дали да си боядисам косатъа розова?
  • 68 Мнение

    3 3 Отговор

    До коментар #65 от "гост":

    гост, я кажи кой продава най много розови прашки, че искам да съм като теб на прайда

    Коментиран от #70

  • 69 Селянин с кололо

    0 1 Отговор
    ДАно не се запалват , като бензиновите.
  • 70 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #68 от "Мнение":

    Ела ми на гости, аз имам много чисто нови прашки, всякакви цветове, искаш ли заедно да мерим и да се подготвим за прайда???? Имам и Тесла, ще отидем с нея!!!!!
  • 71 Joro

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "гост":

    От втората половина на април се продава в америка, устройва ли те 😀 самият факт че отговаряш на всички съобщения от всеки с 600 безакълни реда та даже ме блокираш показва кой се напъва 😀 статийките са конкретни - юни юли и август 19 европа+сащ : е трон = моделх. От 16 юли в индия, по-натам китай, провери, напиши и дисертация, ама няма да помогне 😀 жив и здрав, няма да ти развалям спокойствието повече, наздраве от южна франция (ти най-вероятно си в обеля) ;)

    Коментиран от #72

  • 72 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #71 от "Joro":

    Как си позволяваш, аз живея в Норвегия и имам Тесла!!!
  • 73 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "jo hustan":

    Няма начин да не вземем да си купуваме със 700-1000 лева масова заплата....
  • 74 333

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Дъ Клаш":

    Крайслер, Кадилак, Линкълн и прочее американски марки също са премиум. Ама да ги сравниш с европейски премиум е малко ... Бе вече и в Щатите не щат да ги купуват.
  • 75 333

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "гост":

    Mode S P100d не може да мине София-Пловдив-София със 140км/ч. Собственика си я кара със 110, за да е сигурен.
    С магистрални скорости разхода на P100 хич не е толкова нисък. Моля, имайте предвид, че в Щатите ограничението в повечето случаи на магистрала е 65mph, което е доста под 130, каквото е в Европа.
    800V зарядни в Европа има стотици. В Щатите няма. Ама да кажеш как са десетина в Европа и в Щатите е малко заблуждаващо.
    Model S не може да зарежда на повече от 150kW дори и на V3 Tesla 250kW supercharger. Колко е логично по-скъпата им кола да е по-скапана от по-евтината е съвсем резонен въпрос и въпрос, който е свързан с потенциала им за създаване на устойчив бизнес. Тесла печалба нямат, откакто са компания. Имаха едно, две тримесечия, малка печалба ама после я похарчиха. Сигурно нямат пари да пуснат нов Model S.
    У нас съм виждал един fast charger на магистралата, 50kW, което означава час, два зареждане. Цената е 0.71ст на kW. Това означава, че София Бургас ми струва 35лв, което е колкото 8.5л/100.
    BTW, най-ефективната ел кола е Hyundai Ioniq. Не е Тесла.
  • 76 До 75

    0 0 Отговор
    Сметките са ти грешни. 35 лв не са 35л. гориво.
    По скоро излиза между 3 и 4 на сто като разделиш на 2.25лв за литър.

    При всички случаи основен проблем на електричките е зареждането. И като време и като нужда от зарядно. Ако нямаш гараж не са опция.

    Иначе ел Поршето е за имидж отколкото за нещо друго.