Last news in Fakti

27 Септември, 2019 11:34 21 620 46

Цени на електрическото Porsche у нас

  • porsche-
  • taycan
Цени на електрическото Porsche у нас - 1

В началото на септември, още преди официалната премиера на първото електрическо Porsche, марката обяви цените за Германия. През средата на месеца, когато Taycan беше показан на салона във Франкфурт, германците потвърдиха цените, на които ще се продава електромобилът.

Никой не е очаквал Taycan да бъде достъпен, но цените за Германия са доста стряскащи. Версията Turbo струва минимум €157 100 (307 260 лв.), а Turbo S - €191 000 (373 563 лв.). Малко след премиерата на модела, стана ясно, че първата електрическа кола на Porsche ще се продава и у нас, но подобно на останалите автомобили се смяташе, че цените ще се по-ниски от тези в Германия.

Цени на електрическото Porsche у нас

Сега, те вече са факт, по-ниски са, но не толкова, колкото се очакваше. У нас базовата версия на Taycan Turbo се предлага за 303 232 лв. с ДДС, а вариантът Porsche Taycan Turbo S - за 368 948 лв. с ДДС. Средно двете версии са по-евтини у нас с по около 4 000 лева.

Цени на електрическото Porsche у нас


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    63 5 Отговор
    Ми българите сме богати почти толкова, колкото германците, така че цените са напълно нормални за България. Даже ще има недостиг от електрически поршета. Така смятам. ЗАКРИВАЙ!!!

    Коментиран от #3

  • 2 Антиелектрика

    44 5 Отговор
    Че тя и най-скъпата Тесла е толкова. Иначе ще дадеш 300 000 лева, за да караш с евтин ток. Лек оксиморон.

    Коментиран от #13, #18, #20, #22

  • 3 Фриман

    39 2 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Търговите са най-голямото безобразие, след депутатитд. Алчни до небето. Слагат огромни надценки. Оня ден гледах един смартфон 196 лева, а днес има промоция 119 лева. Смятай колко отдолу е пак на печалба. Така е и с колите.

    Коментиран от #16

  • 4 Голям Слон

    29 14 Отговор
    Някой да ми обясни какви са тия турбо версии на батерийна кола? Или това е хибрид?

    Коментиран от #5, #7, #33

  • 5 Driving pleasure

    34 12 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    Издънка на маркетолозите на Порше! Сори ама за тия пари си вземеш истинско Порше, не прахосмукачка и ти остават кинти да си бръмчиш

    Коментиран от #24

  • 6 гост

    23 11 Отговор
    Това Порше по нищо не е конкурент на Тесла. Когато го предтавиха говореха за цени под тези на Тесла в Германия, които бяха на 82х.евро, а немците се гласяха за цена от 80х.евро. Изведнъж излизат с двойна цена. И имайте предвид, че модел Ес е скъп заради мита и такси, а не самата кола като цяло, в САЩ цената е много по-ниска отколкото в Европа. Това е немската конкуренция, същото вероятно ще направят и с ФВ Ид, ще обещават едни цени, а после ще излязат със съвсем други. Наскоро гледах един сравнителен репортаж между Рено Алпин и Порше Кайман с 4ц. двигател. Та базовата цена на двете беше сходна малко над 40х.евро, ала в тестваните версии Алпин бе 48х.евро, а Кайман 90х.евро, при което репортера отсече, че това не е нормално и дори изработката да е по-добра и класна или с половин секунда по-бърза, то в никакъв случай не си струва двойната цена.

    Коментиран от #17, #29, #41

  • 7 Енерго Про

    21 10 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    Елементарно!!!! Просто ,,турбо" има турбина само на електро мотора, а ,,турбо S" има турбина и на батериятя!

    Коментиран от #11

  • 8 Behemoth

    10 20 Отговор
    Кисело ли е гроздето ,а?Карате нафтови печки за два Бона а коментирате....аз мисля да си взема едно турбо ес ама черно ...имам ток в гаража ....закачам вечерта и сабалям ......
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Дедо ви

    34 3 Отговор
    Колебая се между двете модификации - Porsche Taycan Turbo S или Porsche Taycan Turbo. . Ще взема накрая да ги купя и двете за да направя сравнение. Ей сега, на 6-ти като дадат пенсиите.

    Коментиран от #12

  • 11 Така се прави

    15 5 Отговор

    До коментар #7 от "Енерго Про":

    Това се прави, за да се взимат пари за поддръжка на турбото. Смяна на масло на турбо, смяна на турбо когато се развали, така!

    Коментиран от #14

  • 12 Рьоне Артоа

    24 1 Отговор

    До коментар #10 от "Дедо ви":

    Прав си дедо. За пенсионерите тая кола е много добър вариант щото е на ток и ще ви излиза по-евтино.
  • 13 гост

    12 8 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Е не е толкова , даже в Щатите е точно ДВА ПЪТИ по-евтина , ама хайде !!! По важния въпрос е колко пъти е продадена и колко пъти ще се продаде това "турбо" , хахах !!! А отговора е , че в следващите 10 години това Порше няма да се продаде колкото е продал Модел С само миналата година , а за общо даже няма да смятам , това за Порше ще е просто НИКОГА !!!!

    Коментиран от #34, #40

  • 14 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Така се прави":

    Нееее , това е само периодичното !!!! Обаче веселбата идва , като се стигне до АВТОМАТИКА !!!! Което значи максимум на 3 (третата) година !!!!
  • 15 ОБ4

    11 2 Отговор
    Отказах се.За 300хил.маже да се купи бензин който да стигне за цял живот
  • 16 Хайл

    8 2 Отговор

    До коментар #3 от "Фриман":

    Само за печалба мислят и живеят на стари лаври-каквото ново да вземеш е боклук
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Ама не си сигурен, а

    9 5 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Няма да ти казвам, че в цената на Поршето не са включени даже и парктроници. Абсолютно всичко се доплаща. Това не го знаеше, нали?
  • 19 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #17 от "Хайл":

    Ами то всъщност си го свършил това вече в гащите си , така че едва ли ще имаш възможност да го правиш на друго място !! По добре се скрий някъде да не ти с е смеят хората и да омирисваш въздуха !!
  • 20 гост

    7 12 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Малко четиво за петролофилчета !! Какво ги чака в съвсем близко бъдеще !! Само едно изречение : До 2040 г. в ЕС се очаква да се движат 900 милиона превозни средства на ток !!!!!!!!!!!
    ЕС разполага с 2-3 години, за да заеме водещото място в света при производството на батерии за електрически превозни средства. Това заяви заместник-председателят на Европейската комисия Марош Шефчович, цитиран от БТА.

    Той отбеляза, че за разработката на европейските батерии вече са привлечени пет милиарда евро. По неговите думи засега се наблюдава липса на достатъчно обучени кадри за производствените мощности.

    Според Шефчович до две-три години ЕС ще бъде готов със законодателство, което да урежда основните въпроси за производството на батерии. Той изрази очакването до 2025 г. европейските батерии да се произвеждат в масови количества, както и занапред те да станат по-важни от двигателите на автомобилите.

    Шефчович съобщи, че полезните изкопаеми за това производство ще бъдат осигурявани от Финландия, Португалия, Испания и Чехия. Суровини ще бъдат доставяни от Белгия, Финландия, Германия, Италия, Франция и Полша. Предвижда се производството на клетки да бъде разпределено в Швеция, Франция, Германия, Италия, Чехия и Словакия. Батериите ще бъдат сглобявани в Германия и Полша, като там и в Белгия ще има места за преработката на употребявани батерии.

    Само за последната година в развитието на батериите в ЕС са били насочени 100 милиарда евро. Очаква се в тази индустрия

    Коментиран от #21, #27, #32

  • 21 гост

    6 10 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Само за последната година в развитието на батериите в ЕС са били насочени 100 милиарда евро. Очаква се в тази индустрия на континента да бъдат разкрити нови четири милиона работни места. До 2040 г. в ЕС се очаква да се движат 900 милиона превозни средства на ток. Предвижда се, след като отпаднат от употреба за движение, батериите да бъдат годни за използване в домакинствата и индустриалното производство. До 2025 г. европейският пазар на електромобили се предвижда да достигне 250 милиарда евро годишно.

    Коментиран от #25, #31

  • 22 гост

    5 10 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    И за да не стават недоразумения , от тия 900 милиона превозни средства на ток личните ще са не повече от 30% !!! Останалите ще са "споделени" , тоест под наем и товарни автономни от най-малкото до най-голямото !! А професията "професионален шофьор" ще съществува в музея !

    Коментиран от #30

  • 23 Див селянин

    5 2 Отговор
    Продавам чушки ,,Сиврия,, по 3 лева килото. ,,Капията,, пък ми е МАРКОВА и я давам по 35 лева килото (сурова), стока само за баровци и ,,терикати,,. Купувай народе! Днеска има, утре нема! Айдеее на Капиятаааа.....
  • 24 РЗС

    8 4 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    безусловни си прав, панамера на батерийки на тройна цена. Кога ще се избият тия 200 хиляди лева разлика, горе долу след 5 милионния километър. Панамерки за 100 бона колкото щеш
  • 25 Язе

    7 2 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Ако си в апартамент,къде ще я сложиш тази батерия?Под масата?С такива обещания отклоняват истината,че след изваждането от употреба ще ги копаят в държави като нашата.По темата-цената на Порше кърти.Кой ще си го купи не е много ясно.Трябва да си пълен идиот да дадеш над 300хил.лв.за да караш този миксер.Една S класа АМГ за два пъти по-евтино и много по-доволен.
  • 26 Много си го закъсал

    4 4 Отговор
    След като не можеш да намериш място в жилището си за нещо което е широко 15см и дълго 75 см. Шкафчето за обувки е по по-голямо.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Ха ха ха ха ха ха ха

    6 0 Отговор
    Как може да сложиш модел турбо на електрическа кола????
  • 29 Димов

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    "Това Порше по нищо не е конкурент на Тесла"…..... Просто няма смисъл да чета нататък останалите ти тъпизми.
  • 30 Димов

    10 2 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    "А професията "професионален шофьор" ще съществува в музея !"........... Това е отколешната мечта на всеки некадърник, неуспял да вземе шофьорския изпит. Унизен от неуспехът си, неспособен да координира долните си крайници с горните, той дивее от кеф, че най-сетне Илончо му измисли кола, която ще се кара сама, и сега вече може хем да е смотльо, хем да е шофьорин. Че и категория Б1 ви измислиха, като за полу-идиоти. Честито!
  • 31 Димов

    8 2 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    "Само за последната година в развитието на батериите в ЕС са били насочени 100 милиарда евро."…....... А как се развиха батериите за последната година? Коя велика иновация оправда тази инвестиция? Или е важно да се инвестира, пък за възвръщаемост да му мислят тия, след нас?
  • 32 Димов

    6 2 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    ..... И да бъдат заравяни в България.
  • 33 Димов

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    Това е нещо, като турбо-фолк. Внушително определение пред недоумение.
  • 34 Димов

    7 6 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Тъпи сравнения. Тесла е кола масовка: Набързоскалъпен сбирщайн, с нулево качество и без какъвто и да било намек за стил и вкус. Образец на пошлост и посредственост. Докато Порше е луксозен, висококачествен автомобил за ценители - хора с класа, от елитните кръгове. Няма да ме разбереш. Липсва ти нещо. Май е хромозом.

    Коментиран от #36

  • 35 Този

    5 0 Отговор
    С допълнителните екстри към модела цената става 450 000лв. Съмнява ме в Бг дори една бройка да се продаде.
    За 300-400 хил може да се вземе доработено АМГ от някое ателие, което ще е уникално и ще върви повече.
    Харесвам електромобили, но този уж щеше да е най-добрият сериен.
  • 36 Този

    6 0 Отговор

    До коментар #34 от "Димов":

    Ще изчакаме първо про3тите да си купят, а ние умните след десетина години като оправят качеството.
  • 37 Интериорът

    3 0 Отговор
    То тва е като некаква киа тези с истинските двигатели са хубави другите са миксери и шевни машини с звук 1 към 1
  • 38 The Trooper

    2 0 Отговор
    Мнооо пара. Уж щяха да са по 80-90. "Чак" след 2 години щели да са на печалба. За такъв нов сегмент 2 години нищо не са. Хубава кола, но надценена.
  • 39 незнайко

    3 0 Отговор
    ПОЧНАХ ДА ГИ НЕНАВИЖДАМ !!! НЕ СЕ НАЯДАХА НА ПАРИ !!! БИЛО ПОРЩЕ, ГОЛЯМ ПРАЗ !!!
  • 40 333

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    В Щатите цените са без ДДС, защото ДДС е различно в различните щати. P100D е над 110х евро, ако включиш автопилота, който в Европа е орязан, понеже уби няколко човека. Последният убит беше март тази година, инженер от Apple, само 8 секунди след като е активирал "автопилота". Това е старата Тесла, която зарежда бавно, със старите батерии, не знам дали са оправили прегряването. Виждал съм я да прегрява за по-малко от 2 минути и половина, и намали мощността. Освен това, за да стане бърза, цъкаш по едни менюта, чакаш минути да подготви оптимален режим, и тогава прави тия 2.х от 0-100. Освен това, пише, че не е много добре за колата да я вкарваш в тоя режим, не само I want mommy и Bring it on. Предупреждават те хората. А тия от Порше направиха над милион километра тестове по цял свят. На топло, студено и т. н. Въртяха обиколки до откат на ринга, и поршето не се счупи.
  • 41 333

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Така е, ама Рено са продали под 2000 бройки Алпин миналата година в Европа, Порше продават по 4000 каймана. A Porsche не продават само в Европа.
    Там някакъв писал, че ще си купи S Classе AMG, щото била наполовина на Taycan. Ми не е. Не е под 150х евро в никакъв случай, даже може да е над 180 хиляди евро AMG. И между другото, ще има и по-евтин Taycan. Tesla не пусна веднага евтиния Model 3, отначало продаваха само скъпите версии.
  • 42 Алфа Ромео

    6 0 Отговор
    Тази кола е безумно скъпа даже за обикновен нормален европеец, за мизерна България няма да коментирам че и базова Дачия е скъпа за обикновен работник.

    Коментиран от #43

  • 43 Антон

    2 3 Отговор

    До коментар #42 от "Алфа Ромео":

    Обикновения нормален европеец кара нов форд фокус, опел , пасат, пежо, предимно нисък и около средния клас коли. Порше е скъп бранд в която и да е част на света и се кара от образовани, умни, успели хора. Така че никой от компанията не се вълнува дали в България ще ни се види евтина, скъпа, достъпна. Само тук някой дебил може да изсипе на местния автоджамбазин 20-30-40 хил.лв. за премиум нов внос, като за същите пари може да вземе нов автомобил с поне 2-3 год. гаранция...

    Коментиран от #44

  • 44 Манго италиано

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Антон":

    В развитите европейски държави,видиш ли 10+ годишна премиум кола от сорта на Ауди а6,Бмв 5-та серия,Мерцедес Е класа,вътре по подразбиране седи местен циганин,или гастербайтер от страна от третия свят,сбъднал мечтата си.И почти всички тези вече “премиум” автомобили са очукани,пушат,потъмнели фарове...абе кой да направи сметка,че потдръжката на тези коли също е с “премиум” цена,макар и след 10-15 години.Е някой припознава ли се?
  • 45 Dido

    2 0 Отговор
    На база на какво се е очаквало да са по-евтини в БГ и кои нови коли изобщо са по-евтини в БГ от колкото в Германия да речем?!?! Масово там новите коли са по евтини. Единствено там за определени марки гаранцията е по-малка от в БГ, но като знам нивото на фирмените сервизи тук, всеки месец повече обслужване при тях е загуба за теб и колата!!!

    Коментиран от #46

  • 46 Някой

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Dido":

    Грешка. Новите автомобили по каталожни цени са по-евтини в БГ. Всеки с малко познания по немски може да отвори немски уебсайтове на официалните дилъри напосоки и да сравни