Last news in Fakti

10 Септември, 2019 14:24 11 539 34

Mercedes-Benz показа електрическата S-Klasse

  • mercedes-benz-
  • vision eqs-
  • фракнфурт 2019

Централно място на щанда на Mercedes-Benz във Франкфурт е предоставено на бъдещия изцяло електрически еквивалент на S-Klasse. Серийната версия на суперлуксозния Vision EQS най-вероятно ще стане основно изкушение за потенциалните купувачи на Porsche Taycan.

Концептът има футуристичен дизайн. "Радиаторната" решетка се състои от 940 светодиода и продължава във фаровете Digital light, всеки от които има по четири модула холографски лещи. Те се въртят със скорост 2 000 об/мин и изглеждат статични за човешкото око, но създават обемен ефект и сякаш "плуват" в черните ниши. Задницата пък е украсена с 229 светещи звезди.

Дизайнерите на Vision EQS са черпили вдъхновение от разкошните яхти. Арматурното табло прелива през целия салон. От Meredes-Benz казват, че така ще изглежда интериорът на всичките им бъдещи луксозни модели.

Немците са се отнесли с особено внимание към използваните материали. Салонът е тапициран с тъкан от кристално бяло микровлакно, получено при преработката на пластмасови бутилки, а декорациите са от натурално дърво, добито в германски гори, за да се сведе до минимум въглеродният отпечатък. Покритието на тавана пък е от рециклиран океански боклук.

Общата мощност на двата електромотора на Vision EQS е 476 к.с. Благодарение на интелигентната система за разпределяне на въртящия момент седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Автономният пробег, измерен по цикъла WLTP, е 700 км, а зареждането на батерията до 80% отнема по-малко от 20 минути.

Vision EQS разполага с автопилот от трето поколение. Mercedes-Benz разполага и с доста по-напреднала технология за автономно управление, но инженерите са се ръководили от принципа "кола за шофьори". Електрическата S-Klasse трябва да бъде под контрола на водача, а не на електрониката.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    22 56 Отговор
    Сапун Бочко - същата форма. (иначе немците правят най-добрите коли, ама мерцедес нещо дизайна взе да им куца)

    Коментиран от #9, #21

  • 2 Гост

    36 26 Отговор
    "Салонът е тапициран с тъкан от кристално бяло микровлакно, получено при преработката на пластмасови бутилки, а декорациите са от натурално дърво, добито в германски гори, за да се сведе до минимум въглеродният отпечатък. Покритието на тавана пък е от рециклиран океански боклук". Няма такава тъпотия!!!

    Коментиран от #29

  • 3 РЗС

    26 19 Отговор
    най-голямата глупост е да имаш нещо в бяло по салона, недай си боже седалките. Цапа се и се захабява като никой друг цвят.

    Коментиран от #15, #27

  • 4 сектант

    39 17 Отговор
    защо не сложат Лед светлини отдолу на топките да ти свети чатала да се вижда колко е малък докато караш
  • 5 жжжж

    8 22 Отговор
    Рено Меган!
  • 6 ИНАЧЕ КАЗАНО...

    27 14 Отговор
    ШЕДЬОВЪР !
  • 7 Коментар📝

    14 9 Отговор
    ТОВА МАЙЧЕ Е ОТ ДЕКОРА НА ФИЛМА РАЗРУШИТЕЛЯТ ОТ 1996.И СА МУ ПЛЕСНАЛИ ЕДНА ЕМБЛЕМА НА МЕРДЖАН
  • 8 how much

    11 8 Отговор
    а цената каква е??? сигурно като поршето,към 200000Евра. Ако иска да убие тесла трябва да стане около нейните цени, което се съмнявам, защото знаят че за всеки влак си има пътници

    Коментиран от #10

  • 9 Мартин

    12 6 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Много си прав, друго си е Лада Веста - истински стил и класа.
  • 10 Елон Мъск

    15 9 Отговор

    До коментар #8 от "how much":

    Тая кола няма да се бори с Тесла бе браточка. C-Класата ще се бори с Тесла, а не S-Класата.
  • 11 эээ

    14 14 Отговор
    Малко ми идва шармантно това Рено с тия диодчета. Иначе французите са се доказали в дизайна на линиите.
  • 12 Дъ Клаш

    9 3 Отговор
    Ще...Бъдеще неопределено.
  • 13 реалист

    14 15 Отговор
    Random пий си хапчетата редовно Мерцедес и всички останали
  • 14 Гринго

    3 6 Отговор
    Masterpiece !!!
  • 15 123

    17 4 Отговор

    До коментар #3 от "РЗС":

    Еее пич, не така. Хората все пак не карат една кола по 20 години. Освен това пътищата и тротоарите им не са целите в кал и прах. Пък като се позацапа ще го продаде на някой новобогаташ в БГ.
  • 16 Печка

    6 8 Отговор
    Прилича на сапун
  • 17 Само

    12 12 Отговор
    Каруци за вас индианци. Простотията и кича са заседнали дълбоко в гербераските ви мозъци. Няма такива завистници.

    Коментиран от #28

  • 18 наблюдател

    4 4 Отговор
    много е обла
  • 19 Behemoth

    7 9 Отговор
    Цигания!
  • 20 дявола

    6 3 Отговор
    За мене колите са 2 марки мерцедес и всичко останало но това някак си него приемам като кола.Това ми прилича на количка за деца да и се радват и ти да я командваш със дистанционно
  • 21 РЗС

    8 6 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    на мерца дизайна е като застрелян кон, като последната най-нова линия е най-зле от както мерцедес съществува. Супер консервативни линии, всички модели си приличат и почти не се различават, вътре едно и също табло със залепеното таблетче. Единствено бмв реанимираха малко дизайна със решетките на Х7 и 7серия, които не се харесват засега, но колата се познава от километър, не да карам Ес класа за 100к евро и като ме видят да казват я глей новата ц класа за 20к евро, или ес класа купе и е класа купе са неразличими отзад. Иначе са като сапуни всичките нови мерцове.

    Коментиран от #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Julio

    2 4 Отговор
    Кич...
  • 24 Tottenham Hotspur

    7 0 Отговор

    До коментар #21 от "РЗС":

    Не съм съгласен, S class винаги се е различавала от останалите! Иначе за таблетите си прав, вече все едно не караш кола...
  • 25 Vlado

    4 0 Отговор
    Няма къде да си поставя кафето 😆
  • 26 Ивайло

    4 4 Отговор
    Как може в С-класа материала за седалките да е от рециклирана пластмаса, а тапицерията на тавана - от рециклиран океански боклук??? Що за лукс??? Богатият плаща да седи на качествен материал, а не на рециклирана пластмаса и болкуци!!!
  • 27 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "РЗС":

    Тази кола не е за Ганьо който да я държи на улицата потънала в боклуци.Хората от Европа имат навика на си почистват колите поне веднъж седмично,така,че не ги мисли дали ще се запаца салона.
  • 28 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #17 от "Само":

    Тези които завиждат са комунета и русофили.Бедни горките,защото рублата се срина и сега получават копейки.
  • 29 И един мармот завива шоколад...

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Ногу си прав!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 гост

    0 2 Отговор
    "Преминахме етапа, в който възприемахме електрическия автомобил предимно като инженерно предизвикателство. Сега електрическите автомобили са секси", заяви Гордън Вагнер, главен дизайнер в компанията майка на Mercedes-Benz – Daimler !!!! Хахахаххахахха !!! Честито на петролофилчетата !!! А че при електромобилите Мерцедес никога няма да настигне Тесла е ясно на всички , освен на конете с капаци !!
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "Иванов":

    700 км , ама след 4-5 години !!! И пак не е сигурно !! Искаш ли да познаеш колко ще има тогава Тесла , при положение , че днес има почти 600 !! Само едно жокерче , догодина излиза Роадстер с 1000 (хиляда) км пробег !!! И можеш да се хванеш на бас , че батерията му до 2 години ще бъде в Модел С и съответния пробег също !! Сори , хахах !!
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.