Новини

Тотал щета за култово Lambo, веднага след покупката

Публикувана: 15 Септември, 2019 10:30
35 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 18204
Тотал щета за култово Lambo, веднага след покупката
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 21 гласа.

В Австралия на търг беше продаден един екземпляр от най-ранната версия на култовото Lamborghini Diablo. Новият собственик, който печели търга и купува колата за половин милион щатски долара, решава да я изпробва, сяда зад волана и натиска газта.

Съвсем скоро обаче той губи контрол над автомобила, който излиза от пътя и се разбива в крайпътно дърво. За щастие пострадали няма, но въпросното Lamborghini Diablo е трудно възстановимо.

Тотал щета за култово Lambo, веднага след покупката

В загубата на контрол над този автомобил няма нищо странно, коментират специалисти по пътна безопасност, разследващи случая. Явно водачът е бил по-неопитен, ранните версии на Diablo, каквато е тази, са само със задно предаване.

Като се прибави към това и липсата на електронни системи и мощността от 492 конски сили, идваща от V-образния дванайсетцилиндров мотор, не е чудно, че водачът е "изпуснал" автомобила. Тази грешка обаче ще му струва скъпо.

Тотал щета за култово Lambo, веднага след покупката

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 21 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Кенгору
1 Отговор
Абуриген!

Коментиран от #2, #6, #7, #9


Оценка:
-34 +82

Гост
2 Отговор

До коментар #1 от "Кенгору":


Ти като си много добър шофьор,защо не си го купиш Ламбото?

Коментиран от #3, #4


Оценка:
-53 +40

Кенгору
3 Отговор

До коментар #2 от "Гост":


Не си падам по вехтории за 500 хил. $! Ти с твоето старо кабрио ще е бягаш ли с новия Мерц?

Оценка:
-56 +15

Щото
4 Отговор

До коментар #2 от "Гост":


Като си купуваш Ламбо не те питат дали си добър шофьор, а дали имаш лев, глупако.

Коментиран от #24, #31


Оценка:
-13 +79

Анонимен
5 Отговор
Пише се "абориген" неграмотник !

Оценка:
-6 +72

Анонимен
6 Отговор

До коментар #1 от "Кенгору":


Пише се "абориген" неграмотник !

Оценка:
-7 +49

БЕЛ
7 Отговор

До коментар #1 от "Кенгору":


И "кенгуру" неграмотник

Оценка:
-6 +48

Тежък спомен
8 Отговор
Преди 7 години със същия акъл унищожих BMW E38 740i.Просто не си представях,че колите в този клас на моменти са по неуправляеми и от най бюджетните.От тогава наближа ли завой връщам предавка а по някога 2 и дори да е лято си представям,че съм върху лед.

Коментиран от #16, #23, #33


Оценка:
-20 +32

9
Този коментар е премахнат от модератор
10
Този коментар е премахнат от модератор
Смех
11 Отговор
И под тази статия ли успяхте да се скарате. ..?:)))

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +53

Бай хой
12 Отговор
Ми не е изненада. Явно стотинките не си ги е спечелил с ум и интелект. Сейчас сороспиите да ревнат как западналите милионери си печелят парите с труд и ум.

Коментиран от #25


Оценка:
-10 +16

Spawn
13 Отговор
Това ме заболя доста... Диаблото ми е любимото старо Ламбо, даже май изобщо! Много тъпо за колата... поне няма пострадали.

Оценка:
-2 +25

14
Този коментар е премахнат от модератор
Хойо
15 Отговор

До коментар #10 от "Кенгору":


Ей шимпанзе.🤣

Оценка:
-3 +11

Язе
16 Отговор

До коментар #8 от "Тежък спомен":


Ти си представяш, че си на лед, ама ако наистина си върни две предавки надолу да видиш колко интересно ще стане...

Коментиран от #17, #19


Оценка:
-4 +22

Тежък спомен
17 Отговор

До коментар #16 от "Язе":


Имам предвид,че много внимателно намалявам скоростта преди да вляза в завоя и обикновено го вземам със скорост по ниска и от позволената.BMW -то ми създаваше заблудата,че е много стабилно във завоите дори с висока скорост но веднъж на сух път се завъртях и се обърнах 2 пъти през таван без поведението на колата и най малко да подскаже за загубата на сцепление.Когато видях колата на какво прилича след това а аз нямах и драскотина,разбрах една от причините нова да е струвала над 200000лева.

Коментиран от #20


Оценка:
-6 +25

Тодоров
18 Отговор
Същото ми се случи и на мен с Е38 Разкошни автомобили са но не търпят компромис в ходова ЧАСТ и поднасят много неприятни изненади Най добре е ново но......

Оценка:
-2 +19

Гост
19 Отговор

До коментар #16 от "Язе":


Винаги съм се чудил на такива шофьори, които на лед или загуба на сцепление, свалят предавки, та още по-хубаво да се завъртят. Та сега се зачудих направо защо моя автоматик в зимен режим тръгва от втора, а не от първа, след като професорите тук обясняват как на лед трябвало да се свали предавка :))) Той и този се е завъртял защото не е карал на 4-та, а е решил да свали две предавки надолу :)))

Оценка:
-14 +11

Гост
20 Отговор

До коментар #17 от "Тежък спомен":


Едно е да намалиш и да включиш на по-ниска предавка без газ, съвсем друго е да валиш предавка и да даваш газ.

Оценка:
-5 +23

Неграмотен
21 Отговор
По времето когато е продавана тази кола е нямало системи за сигурност като ESP, TRACTION CONTROL и дори ABS. Когато си купиш такава кола от Lamborghini ти провеждат специален едномесечен курс за да се научиш да я караш и паркираш (защото няма задно стъкло, а камерата за задно виждане се внедрява след 20 години). А който има пари нека си я купува и да си я кара със здраве!

Коментиран от #34


Оценка:
-3 +31

L.p.
22 Отговор

До коментар #11 от "Смех":


🤣🤣🤣🤣🤣

Оценка:
-1 +0

type-R
23 Отговор

До коментар #8 от "Тежък спомен":


Грешка. Връща се газта. Свалянето на предавка увеличава въртящия момент. Освен ако не намаляваш от 100 на, да речем, 30...

Оценка:
-1 +16

Глас
24 Отговор

До коментар #4 от "Щото":


То само селски пръчки като теб ще си купят Ламбо без да са добри шофьори. Явно не си чувал,че Ламбо организират курсове по пилотиране .

Оценка:
-0 +18

Гост
25 Отговор

До коментар #12 от "Бай хой":


Ами вярно е! Западняците си печелят парите с ум и много труд! Това да не са каскетите-от сутринта мисли как да се напие и нищо полезно не може да измисли!

Оценка:
-14 +10

Готин
26 Отговор
Тука ли е форума за начинаещи и кандидат шофьори!? Сега ми е ясно що се трепете по пътищата. Говоря за дрифтаджиите с немски каски.

Оценка:
-3 +14

Гусето
27 Отговор
Тъпяк, пише се кенгУрО и абОриген, ти си обориген а не той

Оценка:
-4 +7

Тигърът на Седемте тепета
28 Отговор
За "изпробване" на такива коли трябва да пращат купувачите на самолетни писти.

Оценка:
-0 +11

Шляхтиц
29 Отговор
Доколкото ми е извество, засега само в Германия, за да си купи човек подобен автомобил, се изисква удостоверение за преминат успешно и издържан изпит за управление на такъв клас МПС. Не всеки, който има пари, може да управлява 500 конски сили.

Оценка:
-2 +11

Ивайло
30 Отговор
Мале ама го е подострил на заглавка!!! Колите от едно време са истински точно заради факта, че няма електронни помощници, а всичко зависи от шофьора и трябва да си концентриран и да усещаш нещата, защото всяка грешка се наказва!!! Както се вика тракшън контрола е в десния крак!!! Жалко за колата, но важно е че човека е жив и здрав!!! И другия път ще знае, че кола от 80-те или 90-те с над 400 к.с. не е като днешните плейстейшъни и таблети на колела!!!

Оценка:
-0 +5

asdas
31 Отговор

До коментар #4 от "Щото":


Аз доколко знам трябва да минеш някакъв тест нищо че имаш книжка и пари за да купиш ламбо или друга така кола

Оценка:
-0 +1

Японеца
32 Отговор
Няма тракшън и колата тръгва.

Оценка:
-1 +0

Хектор
33 Отговор

До коментар #8 от "Тежък спомен":


Ами то тея коли не са за кретени! Вече 7 години карам такава и защо ли не съм я потрошил все още?!

Оценка:
-0 +1

Хектор
34 Отговор

До коментар #21 от "Неграмотен":


Паркирам на странични огледала, за какъв чеп ми е задно стъкло?!

Оценка:
-0 +1

Alexander
35 Отговор
Да я оставят на Артур Тусик, той ще я направи като нова.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка