Новини

Volkswagen предупреди за ефекта на "жълтите жилетки" в автомобилната индустрия

Публикувана: 20 Септември, 2019 11:01
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10346
Volkswagen предупреди за ефекта на "жълтите жилетки" в автомобилната индустрия
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 12 гласа.

В германския концерн смятат, че по въпроса за затягане на екологичните стандарти и в стремежа към екология не трябва да се забравя за "психологическата граница", която имат обикновените потребители.

В близко бъдеще германското правителство планира да обяви набор от мерки за борба с изменението на климата, която се очаква да включва повишено данъчно облагане на въглеродните емисии.

Концернът Volkswagen, който играе важна роля в икономиката на страната, подкрепя фундаментално плановете на федералното правителство, но предупреждава за „ефекта на жълтите жилетки“, ако това не бъде направено с повишено внимание, пише вестникът Die Welt.

„Всяка форма на облагане на CO₂ ще доведе до по-високи цени на бензин и дизелово гориво“, казва Томас Стег, главен лобист на концерна. „Въпреки факта, че хората се стремят да допринесат за борбата за околната среда, те имат и психологическа граница.“

Ръководството на германския концерн вижда също значителни рискове за автомобилната индустрия поради разгръщащата се търговска война между САЩ и Китай. Стег също отбеляза, че властите трябва да вземат решения, които ще работят няколко десетилетия.

Припомняме, че по-рано в контекста на обсъждане на нови екологични стандарти, мрачна картина за бъдещето на германската автомобилна индустрия беше представена от ръководителя на концерна Volkswagen Хърбърт Дис.

Volkswagen предупреди за ефекта на "жълтите жилетки" в автомобилната индустрия

По-специално той отбеляза, че обширната кампания „срещу индивидуалната мобилност“, както и „почти истеричната дискусия относно вредните емисии“ заплашват бъдещето на самия автомобил.

Освен това, според Дис, новите европейски изисквания за CO2 за превозни средства са твърде амбициозни и оказват силен натиск върху автомобилните производители, които може да нямат достатъчно време за адаптиране.

Ще припомним още, че на 1 септември в Европа влезе в сила нов стандарт за проверка на нивото на вредните емисии от автомобилите (WLTP), който предвижда тестване на автомобилите за вредни емисии в реални условия.

Освен това по-рано властите на ЕС решиха рязко да намалят емисиите на въглероден диоксид в автомобила до 2030 г. с 35%, постепенно да забранят дизеловите автомобили и да увеличат броя на електрическите автомобили.

На последното автомобилно изложение във Франкфурт Volkswagen обяви нова стратегия - от сега нататък компанията ще стане електрическа, екологична, дигитална и модерна. Ребрандирането се извършва под мотото New Volkswagen.

Промените ще засегнат всички области на концерна - от дизайна и конструкцията на автомобилите до взаимодействието с клиентите. Той поставя началото на нова ера в историята на марката, а първата крачка е разработването от нулата на електрически автомобил - хечбекът ID.3.

Volkswagen предупреди за ефекта на "жълтите жилетки" в автомобилната индустрия

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марио
1 Отговор
Много добър анализ

Оценка:
-4 +16

type-R
2 Отговор
А въглеродните емисии на Китай при производството на нискокачествен електронен шит, който се сменя като носни кърпички, те не са важни! Важното е да оберат обикновените хора с още данъци, за да остане място за Apple и Гуу-Гъл да мърсят! Жълти жилетки отново!

Оценка:
-4 +49

Олимпийска надежда
3 Отговор
При цена 50000лв. за България ID.3 ще е пазарен хит.

Коментиран от #6


Оценка:
-9 +8

type-R
4 Отговор
Защо не забранят loop scrip - те на Гуу Гъл и Епъл, които не правят нищо друго освен да бавят CPUто на телефоните и компютрите и лапетата след 6 мес. бързат, тичат да купуват "по-мощния" "нов" модел? Защо не въведат задължителна 10 годишна гаранция за електроуредите, които в момента китаеца умишлено проектира контактите им да изгарят след точно 2 години? Защото е по-лесно да ни преджобят като улични крадци, ксквито всъщност са!

Коментиран от #8


Оценка:
-2 +36

за гъби съм
5 Отговор
Никой не ги кара мизерниците от ваг да правят дизелгейт! И като им казаха да си го оправят никой не ги кара само да сложат едно ново измано софтуерче и пак старата песен на нов глас. Никой също така не ги кара и да мамят с ад-блу на евро 6 двигателите. Станаха нарицателно за пълна утайка в индустрията. Сега фалит и после с новия собственик може и да тръгнат нещата!

Коментиран от #10


Оценка:
-17 +16

Дедо
6 Отговор

До коментар #3 от "Олимпийска надежда":


Специално за нашият пазар задвижването ще е с педали или тип Флинстоун!...И вредните емисии на шофьора отзад!

Оценка:
-2 +19

7
Този коментар е премахнат от модератор
RADO
8 Отговор

До коментар #4 от "type-R":


Ти ако си производител колко гаранция би дал на стоката ти? И ако гаранцията е 10 години стоката ще е 2,5 пъти по-скъпа! Проста математика. Като търсиш електроуреди със 10 годишна гаранция отиди и си вземи една перална МИЕЛЕ .... Тя е 2.5 пъти по-скъпа от всяка друга и дават гаранция до 7 години

Коментиран от #9, #11


Оценка:
-6 +6

Пежо
9 Отговор

До коментар #8 от "RADO":


Бих купил Миеле със 7 год гаранция,ама е реално 25 месеца

Оценка:
-1 +11

type-R
10 Отговор

До коментар #5 от "за гъби съм":


Ами и този "дизелгейт" беше като кулите на американците. Сами си го скалъпиха, сами си го "разкриха", за да имат сега извинение още по-ожесточено да плямпат: колите така, колите иначе, давай да ви преджобим с още данъци! Мразя нафтата защото ми пречи да си карам с отворен прозорец с кеф, но това с дизелгейт си беше умело скроен ход от крадците на властта!

Коментиран от #12


Оценка:
-3 +12

type-R
11 Отговор

До коментар #8 от "RADO":


Увеличаването на дебелината на металната пластинка където е контакта, с няколко микрона, така че да издържи на напрежението без да се топи, дали струва допълнително 800 лв? Така и със софтуера и много други неща. Не струва повече, но НАРОЧНО е направено така! Същата работа и с моторните масла. АСЕА С3 дава в пъти по-малка защита от А3/В4, но я въведоха заради катализаторите. НО, АКО, не бяха започнали с тия скапани пластмасови моторчета с турбо които горят масло дори като нови, нямаше и да има нужда от С3. Истинската причина е че печелят повече от тези масла защото са по-скъпи а изкарват наполовина.

Оценка:
-3 +12

за гъби съм
12 Отговор

До коментар #10 от "type-R":


това че не харесваш американците каква връзка има с дизелгейт? кой ще плати ей-така 30 милиарда на щатите за фалшиви обвинения? на колко си години че вярваш в щъркели? всички си мислите че европейските еколози понеже защитават природата са малоумни. ама не е така. който е лъгал сега си носи последствията. защо си мислиш, че мерцедес се отказва от двг - ей така щото са много готини, а?

Коментиран от #13, #14


Оценка:
-11 +4

type-R
13 Отговор

До коментар #12 от "за гъби съм":


Напротив, харесвам американски коли. Мисълта ми беше че въпросният дизелгейт удобно развърза ръцете на европейските правителства сега да крадат пари от хората под предлог "екология" . По същия начин по който събарянето на кулите развърза ръцете на американското правителство да въведе недемократичния Patriot's act и оттам да прави каквото си ще. Това което уж, просто се случва в повечето случаи е планирано и обмисляно години преди това от крадците които ще имат изгода.

Оценка:
-2 +16

type-R
14 Отговор

До коментар #12 от "за гъби съм":


Кога, щом стане дума за "промените в климата" ги чу да казват :"ще засадим гори, ще построим повече вятърни елцентрали, ще сложим горски пазачи да стрелят по подпалвачите"? НИКОГА. Вместо това : "толкова акциз ще приберем, толкова данък ще ви вземем, толкова забрани ще ви сложим" Много били заинтересовани, ама някак си така, едностранно заинтересовани , само откъм взимането, никога откъм даването! Затова: ВЪН!

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +32

Вариатор
15 Отговор
Защо питам защо в Америка продължават да се карат камиони по 6,7,8 литра а надупените евро джендъри доведоха нашето автомобилостроене до катастрофа.Ние да караме коли 0,9 1.0 и тн и тн?????Защо а не сме ли всички на една и съща Планета????
Какво пазиш от едната страна като от другата всеки си прави каквото иска....До къде стига джендерастията на Европа...

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +16

type-R
16 Отговор

До коментар #15 от "Вариатор":


В Америка хората отстояват правата си. Там никога няма да въведат акциз върху горивата, и нокой няма да погледне смешните европейски двигатели от моторетка. Но и в Щатите има извращения, като добавянето на спирт в бензина, или изискването да се пести гориво от моторното масло, които са чисти малоумия, ако бъдат разгледани и обмислени обстойно. Въпросът е че гражданите/избирателите трябва да реагират на тези скотщини преди да бъдат гласувани, за да не се окажем като в началото на "сем. Флинтстоун" колата отгоре отдолу пердашат с копита....

Оценка:
-0 +5

за гъби съм
17 Отговор

До коментар #14 от "type-R":


Дизелгейт го направиха правителствата и концерните, а не зелените. Сега пак правителствата/концерните говорят за екология и такси, а не зелените. Къде си видял природозащитници да прибират акциз?!? И да - природозащитници правят кампании и засаждат дървета, даже и в България. Финансовия министър дървета не сади, само прибира акциза и го разпределя между 2-3 мутри. Ама какво са ти виновни еколозите не разбрах??

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка