Това заглавие може да ви се стори като реклама, но започваме с уговорката, че статията съвсем не е рекламен трик и определено ще наблегнем на нещо друго. На това как всички фирми трябва да се отнасят към клиентите си.
Става въпрос за уникална услуга, предлагана от вносителя на Infiniti у нас. Наистина, Infiniti е от т.нар. премиум марки при автомобилите, но какво от това? Както често сме свикнали да казваме, че в България нищо не ни е наред.
И точно поради тази причина инициативата на Infiniti ни се струва уникална, а всъщност това е нормална практика в развитите страни и би следвало останалите вносители на нови автомобили у нас да обърнат внимание на този казус. А той е следният:
От Infiniti установяват евентуален проблем в една серия от двигатели, носеща индекс VQ37VHR, свързан с един от лагерите на мотора. За да се осигури възможно най-високо ниво на задоволяване на клиента (както трябва да бъде), от компанията стартират програма за цялостна подмяна на въпросните двигатели. Тук не става дума за ремонт, а за пълна смяна с нов агрегат.
Как става това? Клиентът посочва удобни за него дата и час и от компанията идват на зададения от клиента адрес. Предоставя му се заместващ аналогичен автомобил, проблемното превозно средство се взема, в срок от три дни се извършва смяна и - забележете - нова регистрация на двигателя. Последната пак се извършва от служители на Infiniti в КАТ. Освен това гаранционният период на автомобила остава непроменен.
След което отново ви посещават хората от Infiniti и най-любезно ви връщат автомобила в напълно изрядно техническо състояние. Едва ли често чуваме за подобно отношение. Ето заради това смятаме, че за нашата страна това е наистина уникална услуга и хората от останалите фирми, не само в автомобилния бранш, трябва сериозно да се замислят какво точно означава понятието "Отношение към клиента". Нали все пак сме тръгнали да се мерим с развитите страни, където подобни практики във всевъзможни сфери са ежедневие.
1 Октомври, 2010 19:13 8 273 29
Infiniti предлага уникална услуга за България
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Tрьйков
15:55 08.09.2011
2 Infiniti
15:55 08.09.2011
3 rraptor
15:55 08.09.2011
4 ДЕНДИ
15:55 08.09.2011
5 Сашо
15:55 08.09.2011
6 Радостин
15:55 08.09.2011
7 няма значение
15:55 08.09.2011
8 CuMo
15:55 08.09.2011
9 Geno
15:55 08.09.2011
10 CuMo
15:55 08.09.2011
11 dhgf
15:55 08.09.2011
12 rraptor
15:55 08.09.2011
13 ТРОШАЧА
15:55 08.09.2011
14 ХХХ
За да станем "бяла държава" трябва ние, клиентите, да изискваме, не да чакаме търговците да благоволят да го направят.
Браво на "Инфинити", така се прави.
Е, отделен въпрос е, че клиентите им са няколко десетки и всички се познават лично.....
15:55 08.09.2011
15 Randity
15:55 08.09.2011
16 Moods
Коментиран от #20, #21
15:55 08.09.2011
17 баце ЧОЧКО
Коментиран от #19
15:55 08.09.2011
18 Борис
15:55 08.09.2011
19 aha
До коментар #17 от "баце ЧОЧКО":
e kak 6te mu spadnat gumite be bace misleh 4e ima senzori i se samonapompva ;)15:55 08.09.2011
20 Racer
До коментар #16 от "Moods":
Едно е да ти сменятг една пластина, какъвто беще проблема с тойота, а съвсем друго е са ти сменят целия двигател. Забележи - не го ремонтират, а го сменят. А и още нещо за тойотата у вас ли дойдоха да ти сменят пластината или се реди и чака сума ти време? Услугата наистина е уникална15:55 08.09.2011
21 ufuf
До коментар #16 от "Moods":
A be vsi4ko interesno ti se struva reklama. Mnogo si ograni4en. Materiala e interesen i liubopiten. A i uslugata e nenormalna za BG15:55 08.09.2011
22 Michael
Zatova predlagat uslugi kato tazi.
Konkurenciqta na BMW & MB e mnogo silna.
15:55 08.09.2011
23 Мирослав
15:55 08.09.2011
24 КУРТИ
15:55 08.09.2011
25 docenta
15:55 08.09.2011
26 vladko
15:55 08.09.2011
27 поназнайващ
15:55 08.09.2011
28 Ogi
15:55 08.09.2011
29 Nasko
15:55 08.09.2011