1 Октомври, 2010 19:13 8 273 29

Infiniti предлага уникална услуга за България

  • infiniti-
  • ремонт

Това заглавие може да ви се стори като реклама, но започваме с уговорката, че статията съвсем не е рекламен трик и определено ще наблегнем на нещо друго. На това как всички фирми трябва да се отнасят към клиентите си.

Става въпрос за уникална услуга, предлагана от вносителя на Infiniti у нас. Наистина, Infiniti е от т.нар. премиум марки при автомобилите, но какво от това? Както често сме свикнали да казваме, че в България нищо не ни е наред.

И точно поради тази причина инициативата на Infiniti ни се струва уникална, а всъщност това е нормална практика в развитите страни и би следвало останалите вносители на нови автомобили у нас да обърнат внимание на този казус. А той е следният:

От Infiniti установяват евентуален проблем в една серия от двигатели, носеща индекс VQ37VHR, свързан с един от лагерите на мотора. За да се осигури възможно най-високо ниво на задоволяване на клиента (както трябва да бъде), от компанията стартират програма за цялостна подмяна на въпросните двигатели. Тук не става дума за ремонт, а за пълна смяна с нов агрегат.

Как става това? Клиентът посочва удобни за него дата и час и от компанията идват на зададения от клиента адрес. Предоставя му се заместващ аналогичен автомобил, проблемното превозно средство се взема, в срок от три дни се извършва смяна и - забележете - нова регистрация на двигателя. Последната пак се извършва от служители на Infiniti в КАТ. Освен това гаранционният период на автомобила остава непроменен.

След което отново ви посещават хората от Infiniti и най-любезно ви връщат автомобила в напълно изрядно техническо състояние. Едва ли често чуваме за подобно отношение. Ето заради това смятаме, че за нашата страна това е наистина уникална услуга и хората от останалите фирми, не само в автомобилния бранш, трябва сериозно да се замислят какво точно означава понятието "Отношение към клиента". Нали все пак сме тръгнали да се мерим с развитите страни, където подобни практики във всевъзможни сфери са ежедневие.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Tрьйков

    42 4 Отговор
    Аз обаче не карам Инфинити, а обикновена Тойота Корола и веднъж закъсах и просто хората от Тойота ми скъсаха нервите. Две седмици бях без кола и не ми признаха повредата в двигателя, тоест колата беше гаранционна, ама си платих ремонта. За съжаление в БГ е така, а гореспомената услуга, наистина е уникална.
  • 2 Infiniti

    37 9 Отговор
    Bravo na Infiniti
  • 3 rraptor

    26 5 Отговор
    Tva 4e ti davat analogi4na kola da zamestva tvoita e dosta dobre :)
  • 4 ДЕНДИ

    22 7 Отговор
    Тъкмо щях да кажа, че от Тойота трябва малко да се замислят какво правят с тези трошки техните, но човека преди мен беше написал пост за тях! Наистина е добре да има добро отношение към клиента в такива случай след като си им дал един куп пари за колата!
  • 5 Сашо

    24 10 Отговор
    Супер
  • 6 Радостин

    27 8 Отговор
    Евала,така трябва да се обслужват клиенти.
  • 7 няма значение

    15 12 Отговор
    е то би трябвало това да е практика на всички марки, а не само за коли от ценовия клас 80-100 хиляди и на горе.
  • 8 CuMo

    18 8 Отговор
    Това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ! И всеки, който чете малко или много списание Auto Bild го знае! Не казвам, че точно това списание е някакъв еталон за надеждност, защото супер често правят реклама на Фолксваген (във всеки сравнителен тест тяхна кола печели), та там дори пише, че например при повреда по двигателя на някакъв Пасат или Голф, ТОЧНО В ГЕРМАНИЯ и то САМИЯ ФОЛКСВАГЕН си прави на ударен и поема отчасти ремонта и цената на частите. Скъпи ми сайт - не подвеждайте хората, че в другите страни е така! Не е до страна - до производител на коли е!
  • 9 Geno

    7 1 Отговор
    Мисля че сайта не греши...казва ,че за нашата страна това е уникална услуга...и че на запад го има във всевъзможни сфери..това е така...но общите моабети и модерните лафове като - уникален,страхотен,супер...леко дразнят..
  • 10 CuMo

    4 2 Отговор
    За нашата страна наистина е уникална услуга, но и в другите страни, който и да е производител няма да тръгне да ти смени нещо ей така или да ти го поправи. Или ще имаш много разправий и ще ти го направят с триста зора или пак ще бъдеш принуден да заплатиш поне труда за ремонта, всеки производител би си направил оглушки като стане нещо такова. Май само Инфинити си взимат колата безпрекословно и си сменят всичко както трябва да е, не знам.
  • 11 dhgf

    3 1 Отговор
    Хората признават, че явно има двигатели със заводски дефект и чест им прави, че поемат всички главоболия. В крайна сметка, клиента няма вина, още повече, че е изсипал една шапка пари.Добре би било и немските марки(а и не само) да се поучат от този пример. Колегата по-горе е много прав с поста си за Ауто Билд. Редовно има шикалкавене от страна на производителя.
  • 12 rraptor

    5 0 Отговор
    Ma verno tuka malko sa se unesli s tva, 4e na zapad bilo postoqnna praktika. No ina4e mnogo marki pravqt izteglqniq na po 100 000 avtomobila (primerno) da popravqt nqkuv si fabri4en defect. Edva li usigorqvat analogi4ni avtomobili za sobstvenicite na defectnite. prosto e sme6no... Qvno ot infiniti imat dosta malka broyka avtomobili v bg i mogat da si pozvolqt da davat dr avtomobili vremenno i da se dondurkat :). Ne lo6 PR su6to. Ina4e nqma lo6o.
  • 13 ТРОШАЧА

    9 0 Отговор
    АБЕ ПО ДОБРЕ ДА НЕ ТИ СЕ СЛУЧВА КОЛА С ДЕФЕКТЕН ДВИГАТЕЛ !
  • 14 ХХХ

    6 1 Отговор
    Миналото лято имахме малък проблем (лек шум) в скоростната кутия на Ситроен С5 битурбодизел (2009 г), в гаранция. За времето на ремонта (2 седмици) след лек скандал все пак ни предоставиха за ползване съвсем нов С4 купе дизел, без ограничение на километража.
    За да станем "бяла държава" трябва ние, клиентите, да изискваме, не да чакаме търговците да благоволят да го направят.
    Браво на "Инфинити", така се прави.
    Е, отделен въпрос е, че клиентите им са няколко десетки и всички се познават лично.....
  • 15 Randity

    11 3 Отговор
    Карам Ford Mondeo (2006)и преди време имах проблем с него и за времето където колата ми беше в сервиза не ми дадоха дори една малка количка(фиеста) говориме за порядъка от 1 месец защото колата беше труп
  • 16 Moods

    4 3 Отговор
    Според мен тази статия си е чиста скрита(явна)реклама. Нищо против марката "Инфинити", но ни се представя тази "уникална" услуга като нещо непознато за България а всъщност е реален проблем на самия производител с определена партида мотори които вече са в екслпотация.Всеки един автомобилен производител провежда такива акции при установяване на дефектни агрегати или елементи.Не знам дали си спомняте но в началото на година "Тойота" имаха такава акция по подмяна на педала на газта на определени модели която беше много мащабна. Та идеята ми е ,че всички автомобилни концерни провеждат такива акци, но е въпрос на маркетинг дали да се дава гласност за тях. Така, че мислете преди да се прехласвате по "уникалните" услуги на този или онзи, защото това е нормална практика която трябва да ни говори относто качеството на даден продукт(марка). А относто скритата реклама какво да кажа...Мобиле.бг да отворят една рекламна агенция като чета някои от статите им. Успех на всички.

    Коментиран от #20, #21

  • 17 баце ЧОЧКО

    5 5 Отговор
    При моето Айго няма такива работи. Моят механик бай Тасков го сервизира и на баце ви ЧОЧКО не му трябват такива услуги. Днес бай Тасков ми помпи гумите, айде че ми загаря обяда

    Коментиран от #19

  • 18 Борис

    5 1 Отговор
    Любопитно ми е колко коли с този мотор има в България?И колко са закупени от представителя в България?
  • 19 aha

    8 2 Отговор

    До коментар #17 от "баце ЧОЧКО":

    e kak 6te mu spadnat gumite be bace misleh 4e ima senzori i se samonapompva ;)
  • 20 Racer

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Moods":

    Едно е да ти сменятг една пластина, какъвто беще проблема с тойота, а съвсем друго е са ти сменят целия двигател. Забележи - не го ремонтират, а го сменят. А и още нещо за тойотата у вас ли дойдоха да ти сменят пластината или се реди и чака сума ти време? Услугата наистина е уникална
  • 21 ufuf

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Moods":

    A be vsi4ko interesno ti se struva reklama. Mnogo si ograni4en. Materiala e interesen i liubopiten. A i uslugata e nenormalna za BG
  • 22 Michael

    3 0 Отговор
    Infinity se bori da ocelee v BG.
    Zatova predlagat uslugi kato tazi.
    Konkurenciqta na BMW & MB e mnogo silna.
  • 23 Мирослав

    2 9 Отговор
    Аз имам VOLVO XC60 и имаше фабричен дефект на ангреажния ремък и получих писмо да заведа колата за смяна на двигателя с нов но нямах време същата седмица и точно след 2 дни ремъка се скъса и изпочупи клапъните.Колата беше 1 седмица в сервиз и през това време ми дадоха едно чисто ново S80 е това ако не е обслужване...
  • 24 КУРТИ

    8 1 Отговор
    ОТ ИНФИНИТИ ЯВНО ИМАТ МНОГО ДВИГАТЕЛИ НА СКЛАД И ЗА ДА НЕ ХВАЩАТ ПАЯЖИНА СИ ИЗМИСЛЯТ ПРОБЛЕМ С ДВИГАТЕЛЯ! ЕДИН ОТ ЛАГЕРИТЕ!!!! АМИ НЕ МОГАТ ЛЕ ЗА ТРИ ДНИ ДА СМЕНЯТ ТОЗИ ЛАГЕР,АМИ ЦЯЛ ДВИГАТЕЛ И ТО НОВ ?! ТЕЗИ ДВИГАТЕЛИ ДА НЕ ГИ ПРОИЗВЕЖДАТ В КИТАЙ ЗА 100-200E ? АБЕ МИРОСЛАВЕ,ПИШЕ СЕ КЛАПАНИТЕ. И МАЛКО МЕ СЪМНЯВА,ЧЕ СИ СИ КУПУВАЛ КНИЖКАТА,АЗ НЕ ЗАМ КАК СИ СИ НАПИСАЛ ИМЕТО БЕЗ ПРАВОПИСНА ГРЕШКА?!
  • 25 docenta

    1 3 Отговор
    bravo na infi,taka triabva da e,viarno che i nie triabva da si iskame,no hubavo e i te da se seshtat sami.
  • 26 vladko

    1 0 Отговор
    na infiniti dvigatelite se pravqt ot nisan v qponiq mnogo dobri ma6ini sa ,samo znam 4e v bg infiniti v momemta predlaga da vi kupqt stariq model i sre6tu skromno dopla6tane ot va6a strana okolo 40 000 lv da vi dadat nqkoi nov model
  • 27 поназнайващ

    3 0 Отговор
    Само за ваша информация. За цялата 2009 и 2008 г Infiniti са продали в България 19 (деветнадесет!) автомобила. За 2010 бройката е по-малко от 5. И това общия брой продажби от всички модели. Що се касае до услугата - това е изцяло решението на производителя, а не на местния вносител. Защото представете си дали би зидържал той, ако трябва да смени цял двигател (чиято цена е около 40000 лева) при положение, че общите му продажби от този модел са не повече от няколко бройки през последните няколко години.
  • 28 Ogi

    1 4 Отговор
    Явна реклама, съшита с бели конци, за да продадат някоя бройка повече. Нещо толкова елементарно е описано така витиевато, че звучи като алабализъм. Никой вносител не е особено загрижен към клиентите си, след като прибере парите, освен ако проблемът не е сериозен и няма накъде да се шикалкави. Но защо да не си направят и реклама покрай проблема?
  • 29 Nasko

    3 0 Отговор
    На мой близък му смениха мотора през изминалата седмица.Много е доволен и от заместващия автомобил(FX30d) и от собствената си кола.Хората са си спазили обещаните срокове.Сменен номер на ДВГ в талона,дозастрахована и си я получи все едно е минала пълна автокозметика.Така,че явно в Infiniti се мисли не само за печалби и пари,а и за клиента като такъв.Браво на екипа в БГ