Все още няма и месец откакто баварците показаха обновения вариант на своя флагман 7er, а компанията Alpina вече е готова със своето виждане по темата. Специалистите от Alpina демонстрираха доработка на версията 750i, която е обозначена с индекс B7.
Ще припомним, че фирмата Alpina се смята за автомобилен производител, а не за тунинг ателие. Сътрудничеството й с BMW датира от доста време, така че не е чудно как специалистите на Alpina са се "докопали" предварително да обновената седма серия и вече са готови със своя вариант.
На външен вид B7 се отличичава незначително от донора, като основното е нов аеродинамичен обвес. В Alpina обаче са обърнали сериозно внимание на двигателя и помощните възли и агрегати. Интерес представлява адаптирането на осемстепенната автоматична трансмисия към V8 мотора.
На сериозна доработка е подложен и самият агрегат. 4.4-литровият битурбомотор, познат ни от предишни разработки на Alpina, този път е форсиран до 547 к.с. Максималният му въртящ момент е 728 Нм и заедно с новата трансмисия ускорява масивния седан от 0 до 100 км/ч за 4.3 секунди.
Максималната скорост също е увеличена. Предшественикът може да достигне до 100 за 4.7 секунди, а максималната му скорост е 280 км/ч. Новата Alpina B7 достига 312 км/ч. Иначе всички иновационни системи, с които е оборудвана новата седмица, са налични и при B7.
Продажбите на Alpina B7 ще стартират в САЩ през месец август. Преди това официална премиера моделът ще направи по време на ежегодното събитие Pebble Beach Concours d'Elegance. Цените на новата Alpina B7 ще варират от $128 495 до $135 395.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 голфа
10:54 19.06.2012
2 330и
Коментиран от #14
10:56 19.06.2012
3 Смях
11:29 19.06.2012
4 VVV
12:25 19.06.2012
5 Емил
13:09 19.06.2012
6 до Смях
13:10 19.06.2012
7 как....
13:47 19.06.2012
8 как....
13:57 19.06.2012
9 123
14:08 19.06.2012
10 TAZ
14:16 19.06.2012
11 Донко
Коментиран от #15
15:13 19.06.2012
12 BMW master
15:30 19.06.2012
13 ahaha
16:24 19.06.2012
14 520 zender
До коментар #2 от "330и":
Доста време я разглеждах преди да прочета статията .Това е невероятно.Да задвижиш двутонна лимузина за 4.3сек да стотачката си е сериозна работа.Даже бих казал че 750 В7 тежи повече от 2 тона.Невероятна кола...Е струвала 120-130 000 долара..Нормално е-че това е БМВ, да не ееее...незнам си там кво...Даже е евтина според мене....Е това е братче-тунинг премиум автомобил а не шир потреба..17:22 19.06.2012
15 520 zender
До коментар #11 от "Донко":
Ааааабе момче,циферблатите на Алпина винаги са в синьо или поне след Е28.Ти па намери косур.Е кво ще кажеш за предницата..ами за задницата с тия четири гърла.БЕЗЦЕННА.....17:25 19.06.2012
16 Маримба
Коментиран от #17
17:29 19.06.2012
17 520 зендер
До коментар #16 от "Маримба":
Аз също-но бих се ориентирал към пета серия...17:32 19.06.2012
18 Кирил Червенков
18:36 19.06.2012
19 кик
Коментиран от #21, #28, #30
18:40 19.06.2012
20 Тео
18:41 19.06.2012
21 520 зендер
До коментар #19 от "кик":
Ти акъл не ни давай.Куатрото е за аматьорчетата.Задното е за майсторите на пътя.Коментиран от #25, #27
19:38 19.06.2012
22 Никола
Само аз ли смятам, че щуротията им е била напразна на тези от Albena ли е, Aljira ли е....
21:38 19.06.2012
23 Dido732
22:15 19.06.2012
24 Фосето
23:37 19.06.2012
25 кик
До коментар #21 от "520 зендер":
абе земи се покрий некъде 4е си смешен04:42 20.06.2012
26 Tomas
09:03 20.06.2012
27 ВИП АМГ
До коментар #21 от "520 зендер":
napalno si prav10:11 20.06.2012
28 ВИП АМГ
До коментар #19 от "кик":
abe ti ne razbra li che hvalisg edin prost klozet.10:12 20.06.2012
29 BMW антифен
13:32 20.06.2012
30 ТАД
До коментар #19 от "кик":
А бе кикчо, подразбира се, че не обичаш да четеш. Вземи поне погледай клипчета в youtube: има достатъчно примери доказващи нагледно как системата за задвижване на четирите колела на AUDI, губи пред тази на ACURA (honda), която пък на свой ред е разбита от X drive на БМВ!http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68
http://www.youtube.com/watch?v=96aQ-qbjcXA&feature=fvwrel
Коментиран от #31
21:14 20.06.2012
31 520 zender
До коментар #30 от "ТАД":
Тук става въпрос за задно задвижване-стига сте си мерили антрашпиците с двойно задвижване.БМВ като автомобил със динамични наклонности има задно-сравнявайте това а не Х-драйв.Изобщо не споря дали е добра или лоша-нямам си понятие -статията е за Алпина-двутонната торпила която ускорява за 4.3сек до 100км.Ще й завиждат доста псевдо спортисти които имат половината й тегло.21:27 23.06.2012
32 520 zender
22:12 23.06.2012