ФАКТИ.БГ

Hyundai дава пожизнена гаранция за проблемни мотори

Публикувана: 15 Октомври, 2019 18:04
41 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 16563
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.7 от 23 гласа.

Повече от 3 000 случая на самозапалили се автомобили Hyundai и Kia с дефектни двигатели от семейството Theta II принудиха корейския концерн да предприеме драстични мерки в опит да овладее надвисналата заплаха от хиляди съдебни искове в САЩ. От пазара ще бъдат изтеглени над 4 млн. коли, а на собствениците им е обещана пожизнена гаранция за проблемните мотори.

Акцията засяга моделите Kia Sorento, Optima, Sportage, Hyundai Santa Fe и Sonata с 2.0- и 2.4-литрови бензинови двигатели GDI. Kia е уведомила собствениците на 1.8 млн. автомобила, а Hyundai - 2.3 млн. В рамките на акцията ще бъде обновен софтуерът на моторите, за да се избегнат бъдещи пожари.

Точният размер на обезщетенията ще бъде определен до края на месеца. За компенсации ще могат да претендират собственици, които са понесли загуби от проточили се ремонти или са им били отказани такива в рамките на гаранцията.

За момента няма информация дали сервизната акция ще засегне автомобили на Hyundai и Kia, продадени в други страни. Липсват и данни са документирани случаи на самозапалване на коли с двигатели Theta II извън САЩ.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.7 от 23 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Random
1 Отговор
А иначе руснаците като им се случи да изтеглят 100хил за някаква дреболия и тука се вдига вой до небесата от сороснята...

Коментиран от #9, #38


Оценка:
-44 +59

Това е достойно
2 Отговор
Ако VW бяха коректни щяха да направят същото,но едва ли някога най алчния производител ще прояви човечност.

Коментиран от #7


Оценка:
-15 +89

Някой
3 Отговор
Корееца може само да копира японеца и нищо друго. Като се почне от електроника, та се стигне до механика. И то нескопосани копия. Алфа са копия на 4G1x, Бета на 4G9x, Theta са 4B1x. Така добре са измислили блока че охладителната течност се събира от едната страна и другата прегрява откъдето следва разход на масло от около 1л/100км. Честито на корейофилите, да не забравят да проверят пожарогасителя преди лягане, току-виж самсунга гръмнал...

Оценка:
-45 +37

Антиелектрика
4 Отговор
Бензинови коли, горят! Неееееееееееееее, нееееееееееее!

Коментиран от #13


Оценка:
-12 +15

5
Този коментар е премахнат от модератор
type-R
6 Отговор
LSPI, сега пък самозапалване.... Даунсайзинг прогрес!

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +11

type-R
7 Отговор

До коментар #2 от "Това е достойно":


Аз викам WC-тата TDI направо да ги забранят със закон! Не си виждал колко претъпкани са онкологиите.....

Оценка:
-9 +34

Гост
8 Отговор
3000 коли на 4 млн.! Тесла има 20 коли изгорели повечето след катастрофа, на 1 млн. продадени! Ба. ма.. му, аз ли не мога да смятам! Давайте процентите, да смятаме.

Коментиран от #15, #24


Оценка:
-14 +17

Брат ми
9 Отговор

До коментар #1 от "Random":


Руснаците няма какво да изтеглят бре. Хахаха.

Оценка:
-11 +35

el texeran
10 Отговор
най-смотаните коли... Хюндай..

Оценка:
-40 +17

Туземец от Враца
11 Отговор
Я ,те и бензиновите коли се палели, аз си мислех ,че само електрическите. Колко съм тъп

Оценка:
-13 +8

Те Така Те
12 Отговор

До коментар #6 от "type-R":


Къф даунсайзинг, бе брато? 2.4 мотор. Извън Америка тва се смята за голям мотор

Оценка:
-1 +15

Антиелектрика
13 Отговор

До коментар #4 от "Антиелектрика":


Пак ли крадеш никове, безгръбрачно? Ех да беше прочел статията поне: Публикувано във факти.бг: "Липсват и данни са документирани случаи на самозапалване на коли с двигатели Theta II извън САЩ". И тъй като нямаш топки да пишеш с един ник, няма и смисъл да питам колко коли с ДВГ са се самозалили 2 месеца след като веднъж са били изгасени.

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +10

Ахахаха
14 Отговор

До коментар #13 от "Антиелектрика":


Значи, щом не се пали извън Америка, всичко е точно, ахахахаха. Комик. И последната опорка, продължаваш да я дъвчеш,ами да ти кажа-защото не са взели нужните мерки за гасене на електрическа кола, за това се е запалила пак, ясно. Ясно си пише какво трябва да се прави при пожар в батерията на електрички, ако не се направи може пак да се запали. Това е.

Коментиран от #16


Оценка:
-13 +3

Антиелектрика
15 Отговор

До коментар #8 от "Гост":


Какви 20 самозапалили се Тесли и какви 1 млн. продадени от тях? Едното е доказан дефект, а другото е технологичен проблем. Да не мислиш, че няма самозапалили се и други електрички като Nissan Leaf например? Много обичате да изкривявате фактите, ама за 100-те път да попитам коя кола с ДВГ се самозапалва 2 месеца след като веднъж е била изгасена?

Коментиран от #17, #33


Оценка:
-4 +15

Антиелектрика
16 Отговор

До коментар #14 от "Ахахаха":


Аха, сега пък значи пожарникарите са виновни? Комик викаш, а? Ама те пожарникарите, шофьорите и цялата галактика са виновни като изгори електричка, но никога и технологията им на силнозапалимите литиево-йонни батерии не е виновна. Хюндай признава за проблем, а Тесла до сега не съм прочел нещо да е признала и да е отзовала колите си за това, че се палят като факли.

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +16

Borislav Popov
17 Отговор

До коментар #15 от "Антиелектрика":


Статията със статистиките. БЕНЗИНОВИ КОЛИ СЕ ПАЛЯТ ПОВЕЧЕ ОТ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ!

https://www.businessinsider.com/tesla-facing-scrutiny-for-car-fires-but-more-ice-fires-2019-5?r=US&IR=T

Коментиран от #18


Оценка:
-8 +4

Антиелектрика
18 Отговор

До коментар #17 от "Borislav Popov":


Това ли ти е статистиката? Празни приказки и сравняващи Тесла с изгорели коли с ДВГ с неизвестна възраст и цена. Страшно коректно, няма що!

Оценка:
-4 +14

До комика
19 Отговор

До коментар #16 от "Антиелектрика":


Хюндай викаш признават за проблема! Признават след 3000 запалени! Айде и Теслите като се запалят 3000 и тях ще ги изтеглят.

Коментиран от #20


Оценка:
-11 +5

Антиелектрика
20 Отговор

До коментар #19 от "До комика":


Нищо не викам, смеши. Нали точно тези марки като Хюндай трябва да правят масови електрички или викаш всеки с Тесла за по 300 бона? Опорки, чужди никове, простотии - сигурен знак, че пише електрофилен трол.

Оценка:
-4 +13

Алфа Ромео
21 Отговор
GDI това не ли е мотор на Митсубиши, можи би са купили лиценза.

Коментиран от #31


Оценка:
-5 +6

Дъ Клаш
22 Отговор
А БМВ кога ще дават гаранция за таралясниците си които изтеглят всяка седмица?!

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +10

audi a8
23 Отговор
това е понеже са много добри и надежни нема що.Карай те си ги с здраве и за здраве.

Оценка:
-5 +4

Хайл
24 Отговор

До коментар #8 от "Гост":


Мисли за норвегия и тесла с любоф

Коментиран от #26


Оценка:
-2 +2

25
Този коментар е премахнат от модератор
26
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
27 Отговор

До коментар #26 от "До Антиелектрика":


Как върви параноята? Я погледни в гардероба дали не те наблюдавам и от там. А да ме обвиниш, че пиша с много никове е толкова нелепо, колкото аз да те обвиня, че си нормален. А най-смешното е, че ти пишеш с много и чужди никове, но си тръгнал мен да обвиняваш в това. Свиквай, все повече хора ще ви се смеят и накрая ще ви замерят с камъни, електрофилчета жалки.

Оценка:
-3 +5

28
Този коментар е премахнат от модератор
гост
29 Отговор
Инак всеки разбира когато Тесла се запали, ама когато се запали Хюндай никой нищо не е чул за тези 3 хиляди случая, нали? Ето за това говореше Мъск, понеже инциденти и запалвания се случват много по-често при останалите коли, но не се отразяват, а при се палят 1 на 50х., а другите 2 на 50х. са след удар и повреда на корпуса, нещо което при удар на бензинова и разкъсване на резервара се случва много по-често. Обаче за другите се мълчи и се разплащат тайно дела и милиони, акции и др., без да им се отразява същественно. Когато удари някъде Тесла и се запали, всички медии тръбят и акциите на компанията падат, изкуственно подбутнати, макар да са 10 пъти по-сигурни спрямо бензинова кола.

Оценка:
-8 +4

гост
30 Отговор
Ето ти сравнението, най-точното:
пожари на милиард пропътувани километра
Тесла : 5 на 1млрд. ; ДВГ: 55 на 1млрд. Върти го, сучи го, 1 към 11 в полза на електричката.

Коментиран от #32, #34, #40


Оценка:
-7 +2

Random
31 Отговор

До коментар #21 от "Алфа Ромео":


gdi е съкращение. И освен да са изкопирали технологията, няма какво друго да са направили, тия са по-зле от китайците

Оценка:
-6 +4

Антиелектрика
32 Отговор

До коментар #30 от "гост":


Едно си баба знае, едно си бае. Първо, няма 3000 случая на самозапалили се Хюндаи, а има случаи на мирис на нагар. "Причината бяха жалби на собствениците заради поява на дим и миризма в купето, както и заради няколко случая на самозапалване и изграяне на колите". Второ, продължаваш да сравняваш Тесла с незнай автомобили с ДВГ като възраст и цена. Пак да те питам, коя кола с ДВГ ще се самозапали 2 месеца след като е била изгасена, както и коя кола с ДВГ ще се самовзриви след като часове наред е стояла в подземен паркинг? Да не говорим десетките килограми силно отровни флуорни съединения, които се отделят при горенето и.

Коментиран от #35


Оценка:
-4 +8

Хайл
33 Отговор

До коментар #15 от "Антиелектрика":


Не им обяснявай на тия невежи профани, нека си стоят неуки

Оценка:
-2 +2

Хайл
34 Отговор

До коментар #30 от "гост":


Знаем че си профан...дерзай

Оценка:
-3 +2

гост
35 Отговор

До коментар #32 от "Антиелектрика":


Вероятно всички развити нации, включително Китай, са много слабо интелигентни и не могат да видят смисъла в това, което обясняваш. Ние тук българите, знаем всичко по-добре, макар че сме прошляците на Европа и най-корумпираната и бездейна купчина хора. Отказвам да мисля като теб.

Коментиран от #36, #37, #41


Оценка:
-6 +1

Хайл
36 Отговор

До коментар #35 от "гост":


Както и никой не е длъжен да мисли като теб,а щом мислиш че си прошляк явно си такъв и ако обичаш не си натрапвай мнението-никой не ти го иска

Оценка:
-2 +3

Антиелектрика
37 Отговор

До коментар #35 от "гост":


Охо, значи като не ти отърват фактите и го избиваме на политика? Те всички политици са много умни, за това е имало две световни войни. Пък за Китай изобщо не ми говори, защото са най-заинтересовани от производство на миксери, защото са монополисти в част от ресурсите за батерии.

Оценка:
-1 +5

Random,зомбираният путинист
38 Отговор

До коментар #1 от "Random":


Вместо злонамерено да изопачаваш обективната действителност,откровено си признай - ти руски автомобил ли караш? И обясни защо в така.
Вероятно Румен Гривна е твой любимец. Както той,така и жена му,и баща му карат Мерцедес.Автомобил,произведен в държава от "загниващия капитализъм,който ще рухне всеки момент". Както ни учеха още по времето на бай Тошо.

Оценка:
-0 +0

39
Този коментар е премахнат от модератор
Ами
40 Отговор

До коментар #30 от "гост":


Или по точно липсва индекс. Значи куп двг от които някои изобщо не стават и не се вземат естествено. Да не си луд. Тесла доказан проблем и го купуваш звучи а самсунг гърми ще си купя тая година по малко ще гърмят😆

Оценка:
-0 +0

Ами
41 Отговор

До коментар #35 от "гост":


И друго ме човърка банката дали ще ми даде кредит за тесла къща в хавай до вулкан и гърмящ самсунг. Какво може да се обърка 😈

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери