Новини

Mercedes-AMG C 63 минава на... 2.0-литров мотор

Публикувана: 17 Октомври, 2019 17:29
99 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 34389
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 32 гласа.

Следващото поколение на най-мощната и бърза C-Klasse ще се оборудва с 2.0-литров четирицилиндров турбодвигател вместо със сегашния V8 с двойно по-голям работен обем, твърди британското сп. Autocar, като се позовава на свои информатори от компанията.

Новият Mercedes-AMG C 63 ще получи силова установка на базата на най-мощния четирицилиндров мотор в света М139 и меката хибридна система EQ-Power+. Това ще позволи да се намали теглото на автомобила и да се постигне по-добро разпределение на масата между двете оси.

В сегашния си най-напомпан вариант М139 развива 421 к.с. и 500 Нм. Този двигател тежи 48.5 кг по-малко от сегашния V8 М177 и дори в комбинация с електромотора и батерията ще бъде по-лек от него. Хибридната трансмисия, задвижваща четирите колела, пък ще снижи центъра на тежестта.

Актуалният Mercedes-AMG C 63 S W205 разполага с 510 к.с. и 700 Нм. В Щутгарт обаче били убедени, че ще успеят да постигнат дори по-високи показатели с 2.0-литровия агрегат и спомагателния електромотор.

Дебютът на новия AMG C 63 е насрочен за края на 2021 г. Малко по-рано ще бъдат представени обикновените версии с каросерия седан, комби, купе и кабриолет.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 32 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Кико
1 Отговор
Прибързаха май да го сложат на А класата, сега ще изглежда малко ляво да го слагат същия и на C класата.

Оценка:
-6 +63

Гошо
2 Отговор
И тея се из*********ха, почнаха с 6.3 AMG пък 5.0л. мотор, сега пък c63 с 2.0л мотор.....Не само в автоиндустрията, целия свят се из******сти, не отиват на добре нещата

Коментиран от #4, #44, #56


Оценка:
-9 +183

Краси
3 Отговор
А ресурса май ще е около 200 000 км., не повече...

Коментиран от #8, #74, #95


Оценка:
-10 +146

Миризлив пор
4 Отговор

До коментар #2 от "Гошо":


Прогреса си върви напред колкото и да не ни кефи. В случая електродвигателя дава много по-голям въртящ момент на ниски обороти и може да се окаже че дори комбинацията е по-пъргава от 8-мака естествено докато има ток в батерията. Ще е интересно да се види кой какво е измислил и какво ще приложи на практика.

Коментиран от #10, #13, #24


Оценка:
-40 +43

Driving pleasure
5 Отговор
Да сложат един мотор от чистаките на старата S-класа W140, ще има повече мощност от тая джендърска простотия

Коментиран от #78


Оценка:
-6 +168

бай онзи
6 Отговор
да очакваме G63 със същия съвсем скоро демек... като почнем да се гънем пред счетоводители и зелени лайн ари ще е така. Кой карал V8 - карал.

Оценка:
-4 +92

sex shop
7 Отговор
Същият мотор, ще се вгражда и в новите С каса вибратори! При покупка на два получавате и подарък мерцедес ;)

Оценка:
-3 +85

Бенца
8 Отговор

До коментар #3 от "Краси":


200 000 са много !

Оценка:
-3 +68

Ввв
9 Отговор
А следващият модел очаквайте-1.3 литра,4 турбини,2 ел.мотора,ресурс на двигателя-20 хил.км.

Оценка:
-6 +106

Driving pleasure
10 Отговор

До коментар #4 от "Миризлив пор":


В общи линии няма сполучлив хибриден вариант на малък двигател с голямо купе! Просто малкия двигател няма тягата и никакви ел мотори не могат да го наваксат

Коментиран от #19, #45


Оценка:
-11 +67

Кап. Некрасов
11 Отговор
Много тъжно, но това е бъдещето... Сигурно ще могат да извадят повече к.с. и Нм с турбото, но ресурсът на двигател става много по-малък. Няма да има вече милионници с оригинални части под капак.
Всички върви към употреба докато е в гаранция и после в кофата 😭

Оценка:
-2 +74

Номера на Китайката
12 Отговор
Икономисват от материали и така печелят повече.Колко се влага в един V8 и колко в 4цилиндров?

Оценка:
-4 +50

Driving pleasure
13 Отговор

До коментар #4 от "Миризлив пор":


П.С. Нали "хиперкара" им е с 1.6 литров мотор от формула 1 заедно с няколко ел мотора... и още не могат да го подкарат и си признават че ресурса на този мотор е ужасно малък... и взеха на едни хора едни пари, а сега се чудят как и колко още да отлагат старта на продажбите :)

Оценка:
-5 +36

Хах
14 Отговор
1.3 само че три цилиндров

Оценка:
-1 +26

Пената
15 Отговор
половинка със салата е най-добре

Оценка:
-2 +27

16
Този коментар е премахнат от модератор
Николай
17 Отговор
С две думи С63 АМГ с двигател от прахосмукачка.

Коментиран от #93


Оценка:
-3 +51

Хайл
18 Отговор
Да му сложат от смарт-целия смарт тежи колкото 8 цилиндровия мотор...ба си злагацията

Оценка:
-0 +34

Миризлив пор
19 Отговор

До коментар #10 от "Driving pleasure":


Все пак натам вървят нещата, не ние решаваме кое и как ще става, има си пазар за тази цел. От друга страна от към 2004-2010 са започнали да правят "еднократни" автомобили като тенденцията е да се утрепе вторичния пазар, кола да се купува като нова и след 5 години на скрап защото поддръжката струва повече от колкото да изплащаш нов автомобил. Каквото и да си говорим полека-лека големите двигатели отиват в остприята.

Коментиран от #20, #21


Оценка:
-6 +23

Driving pleasure
20 Отговор

До коментар #19 от "Миризлив пор":


За съжаление не си съвсем прав... не пазара решава! Решава тумба слабоумни политици под натиска на силно ревящи еко-кретени. Ако пазара беше свободен нещата щяха да са други :)

Коментиран от #26, #33, #66


Оценка:
-4 +57

Ввв
21 Отговор

До коментар #19 от "Миризлив пор":


Що за глупости говориш?!Истинат е просто една-производителите стават все по лакоми и то с невероятни темпове,второ-притиснати са от регулациите за отделяни газове!Не е случайно,че вече не се предлагат атмосферни двг-прекалено са добри!

Оценка:
-3 +45

ghost
22 Отговор
ТОВА ЩЕ Е КРАЯ!!!

Оценка:
-1 +25

Пврничанина
23 Отговор
Еее ба...и C63 AMG с 2 литра мотор,аз с голфа ще го мина

Коментиран от #25


Оценка:
-5 +25

Хайл
24 Отговор

До коментар #4 от "Миризлив пор":


Нас този "прогрес" не ни кефи...честито на загубилите битката с чиновниците

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +27

Хайл
25 Отговор

До коментар #23 от "Пврничанина":


То както е тръгнало и пеш ще го минеш...записват звук от v8 и го пускат по тонколоните вече

Оценка:
-1 +40

Хайл
26 Отговор

До коментар #20 от "Driving pleasure":


Прав си абсолютно,но малоумните екоактивисти не могат да разберат че ги използват и то за страшно много пари иде реч...малоумниците крещят срещу "затопянето" ама не крещят срещу урагани,бури,торнадо щото нищо не зависи от човека

Оценка:
-4 +19

Джуган
27 Отговор
Аз ще си запазя V-осмака, че след време ще ми плащат да му записват звука и да го пускат през колоните на новите трицилиндрови “бегачки”

Оценка:
-2 +38

Миризлив пор
28 Отговор

До коментар #24 от "Хайл":


Е, как да ти кажа че ме кефи? просто консуматорско общество и т'ва е. Колкото до "еко изискванията" се ползват за да се унищожи конкуренцията на развиващите се страни - в случая не им се дава шанс да се развиват, единствено развитите страни разполагащи със съответните технологии могат да инвестират като ползват местната работна ръка като наемен труд.

Оценка:
-0 +20

Много са
29 Отговор
И 2 литра са му много даже.
При ограничение на 99.999999999% от пътищата по света под 140 км в час, за какво са тези изхвърляния с 5 или 6 литра ?
Вместо да ги ограничават електронно на 250, на 140 да ги ограничат. Да ме може за повече от 20 секунди да ги надвишиш, колкото в едно безопасно изпреварване.

Коментиран от #89


Оценка:
-13 +24

Бай Тошо
30 Отговор
Звука ще е страшен на 4 цилиндровия

Оценка:
-5 +14

Щудгардски некадърници
31 Отговор
Закъсняха!Сетила се мара да се побара! Много са назад, тепърва почват с хибридите, а с електричките кога ? Когато Тесла пуснат следващият модел ли?

Оценка:
-12 +10

Куra mi янко
32 Отговор
Ако ще и на 2л. Ракия да мине АМГ, пак толкова ще ми пука колкото и сега, докато пиша да сИра в кИнефът

Оценка:
-2 +15

Като не ти харесва
33 Отговор

До коментар #20 от "Driving pleasure":


Като не ти харесва пазара, защо не се местиш в Африка?Там е свободен. А има и големи, черни..... за теб.

Оценка:
-8 +5

34
Този коментар е премахнат от модератор
МайкоМила
35 Отговор
Че то мойто с220 е с 2,2 литра бе

Оценка:
-1 +21

36
Този коментар е премахнат от модератор
Ivan
37 Отговор
Работих преди 10 години момче за водата при едни батоквци, имах възможността да го карам тоя двигател на C, S, G клас Мерцедес 6,2 литра атмосферен двигател....... Няма такъв звяр, сега прахосмукчки ще се карат

Оценка:
-3 +22

38
Този коментар е премахнат от модератор
Коко
39 Отговор
хора не говорете глупости бе с електромоторите ще е над 500 коня както каза един колега по-нагоре Докато има ток колата ще ускорява за под пет секунди така че

Коментиран от #90


Оценка:
-8 +8

DBS
40 Отговор
Супер .... Ще ги направят лесни за смяна ... Две масла и нов двигател

Оценка:
-3 +22

Биофизик
41 Отговор
Ко-ко-ко-кочина :)

Оценка:
-1 +9

Рено
42 Отговор
Отново Рено ще им помага със двигателите😀😀😀

Оценка:
-1 +23

бесен клиент
43 Отговор
Как ще сложите 2.0 бензин на C63 AMG бе о***ни,м***а ви д***а и ****.Само да го пипна тоя дето му е дошла тая идея,ще му счупя крака и ще го пребия с него.Вие пасатор ли ще правите с тоя 2.0 бензин бе ненормалници..леле много съм бесен.Минавам на Тойота..Поне ако ще карам миксер да е как си трябва.

Оценка:
-3 +22

Мартин
44 Отговор

До коментар #2 от "Гошо":


Леле, леле - бедният българин се е притеснил, че C63AMG ще е с 2 литра мотор, а не с по-голям. Колата е 200 бона, вас какво ви касае какъв ще е мотора? Някой даже отричат и глобалното затопляне... брутална трагедия сте. Модела ще го представят 2021, ще излезе 2022, а вие ще си го купита най-рано 2042, така че се успокойте малко, има и по-належащи проблеми.

Коментиран от #48


Оценка:
-9 +40

Мартин
45 Отговор

До коментар #10 от "Driving pleasure":


А45 АМГ с този мотор ускорява до 100км/ч за 4.2 секунди и има въртящ момент от 475нютона, при все че мотора е на 381 коня. Представи си сега като го буустнат до 500 коня, като му сложат 2 електромотора по 100-на коня. Нещата стават доста сериозни. Глупаво е да отричаш прогреса, във Ф1 да не карат с V12..

Коментиран от #46, #47, #63, #91


Оценка:
-7 +15

Бенц 6.3 мотора
46 Отговор

До коментар #45 от "Мартин":


За мен лично AMG без V8 и типичния звук за този мотор,не е AMG.Съжелявам ама,ако ще и 1000 коня да го направят няма нищо общо с бранда.Поне да го променят от C63 AMG,на C2.0 AMG ама и те са наясно,че звучи нелепо.

Оценка:
-2 +23

Бенц 6.3 мотора
47 Отговор

До коментар #45 от "Мартин":


Нали,знаеш..само млякото и сока идват в опаковки от 2.0 литра..

Оценка:
-2 +16

Антиелектрика
48 Отговор

До коментар #44 от "Мартин":


Ти да видиш, намесихме и Глобалното затопляне. Всъщност го отричат и доста учени, но сигурно и те са брутална трагедия сравнение с твоя епохален интелект. Дали това е прогрес или регрес, времето ще покаже.

Оценка:
-3 +8

За добро или лошо
49 Отговор
Миналата година един приятел си взе Х6 М5D с огромен двигател от 3.0 и две ли, три ли турбини. Звук няма, мощ няма, кола няма. Те тва е. Ако имате някой стар V8 запазете го, че ще сте като Уил Смит в I, robot :D

Оценка:
-2 +14

Borislav Popov
50 Отговор
Интересно ми е да чета коментарите на троловете тук, как са се развълнували и място не могат да си намерят - Как можахте така да направите бе, хора, цели 4 цилиндрв сте премахнали и сте оставили само жалките 421 к.с. бива ли такова нещо ?? По вечето от коментиращите тук, такива коли са ги виждали само на картинка или на Ютюба. Но тук така се косят и се тюхкат, всякаш са мислили да си купуват, АМГ именно със стария двигател, но немците ги преепали с тоз проклет даун сайз.

Оценка:
-9 +9

Borislav Popov
51 Отговор
Реален даун-сайз, от 8 на 4 цилиндра веднага, но от 2 литра, да изкараш 421 к.с., не е шега работа !

Оценка:
-5 +8

Хер Флик
52 Отговор
ДВГ умря! Да се бориш за под 5 секунди от 0-100 е като да се бориш да не изпаднеш от първа дивизия. Сред най-добрите си, но на никого не му пука за теб. В момента има серийни автомобили с ускорение под 2.3 секунди. Самото име на този автомобил е подигравка с Мерцедес и автомобилостроенето. Компанията си кръщаваше автомобилите така - всички знаят защо. Сега зад тези цифри "6" и "3" не стои нищо освен копнежа на някоя пикла или комплексар да се правят на интересни. Преди колите бяха интересни в механично отношение, сега само каква ти е навигацията в колата или какъв е дизайна на купето. Пълна скръб...

Коментиран от #75


Оценка:
-3 +7

Бивш гост от Норвегия Теслараст
53 Отговор
И два литра са много за този кош, бъдещето е на електромобилите, джендърите и епилираните вегани, Тесла е номер едно, Илон е велик, урааааа!!!!

Оценка:
-15 +4

vasik atanasova
54 Отговор
ДА ЗАЧЕРКНЕТО ГО ВЕЧЕ ТОЗ МЕРЦ
ЗА НИЩО НЕ СТАВА

Оценка:
-5 +4

гост
55 Отговор
Накрайниците на изпускателната система на Це-клас вижте, за да ви стане ясно на какво ниво са. Дори китайските не си позволяват такива неща да правят, а немците масово започнаха да прилагат лъскав накрайник без изход.

Оценка:
-1 +8

Borislav Popov
56 Отговор

До коментар #2 от "Гошо":


Не се притеснявай бе, брат, ето какво можеш да си купиш сега от автосалона в София, стига да имаш парички - Тaкa чe призът зa нaй-cкъп aвтoмoбил нa caлoнa oтивa при Mеrсеdеs-АMG GT Соupе R Prо (477 220 лeвa). Нaй-впeчaтлявaщият Mеrсеdеs нa щaндa ca "Cилвър Cтaр" нa caлoнa в Coфия e имeннo двуврaтoтo GT. Пoд кaпaкa му имa V8 двигaтeл, рaзвивaщ 631 к.c. Тoзи aвтoмoбил мoжe дa бъдe купeн нa caлoнa в Coфия.

Оценка:
-0 +7

57
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
58 Отговор
И два литра са много за този кош, бъдещето е на електромобилите, джендърите и епилираните вегани, Тесла е номер едно, Илон е велик, урааааа!!!!

Коментиран от #60, #61


Оценка:
-9 +7

гощо
59 Отговор
СмЕх,смЕх,гУем смЕх!!! AMG63 4 цилиндров пффффф....тцттцтцтцт.....

Оценка:
-0 +4

Антиелектрика
60 Отговор

До коментар #58 от "Антиелектрика":


И две мозъчни клетки са ти много да побере кухата ти кратуна, шизофреник.

Оценка:
-4 +3

61
Този коментар е премахнат от модератор
Рори
62 Отговор
Купуваш го и на 50к километра разбираш че трябва да сменяш батерията пък тя 10 000 лв. На 100к км трябва да сменяш или рециклираш турбо, то струва 5к лв. А да, няма майстори за тези неща в БГ, ходи в лицензиран сервиз.

Оценка:
-2 +9

Аман от дебили като Мартинчо
63 Отговор

До коментар #45 от "Мартин":


Много си прост Саааше,чарът ти е в мълчанието!!!

Коментиран от #81


Оценка:
-2 +1

Plameni
64 Отговор
За тия дето толкова страдат , че Mercedes -AMG C63 минава на 2.0 литров мотор има Mercedes - AMG E63 с V8 4.0 би турбо мотор има и много други ,като Mercedes -AMG GT 63s 4 door ,S 63 ,GLS63, G63 така че недейте плака.

Коментиран от #84


Оценка:
-3 +4

джендър ековеган
65 Отговор
А три цилиндъра няма ли?

Оценка:
-2 +2

гост
66 Отговор

До коментар #20 от "Driving pleasure":


И кое не му е свободното на пазара? Имаш пари и взимаш решение да купиш или не. Никой не те спира нито ти забранява. След като Мерцедес те е разочаровал тогава не си купуваш повече мерцедес. Според мен последните 10г. страшно много се дънят всички европейски производители и лежат на стари лаври. Самите те си го знаят, има предавания за това, проучвания и интервюта. Новите китайски коли са за предпочитане, по-истински са и много по-качествени от общоприетото за тях. Имат поне истински ауспуси :). Бива ли ауди ес6 да има фалшиви накрайници? Според мен такова решение отказва всеки здравомислещ и разклаща доверието в този, който е произвел колата.

Оценка:
-1 +8

Аудиджия
67 Отговор
и сега кво май всички ще станат като оня миксер на бмв и8 по 1.5 и електромотори .....май наистина натам отива всичко

Оценка:
-1 +5

гост
68 Отговор
Ех кето чете човек как ревете за големите мотори на мерцедес човек започва да се чуди как България е най бедна в Еропа.

Коментиран от #69, #77


Оценка:
-4 +4

мислещ
69 Отговор

До коментар #68 от "гост":


НАпротив, точно малките моторчета са за богаташчета, понеже са правени да караш 100-150К и за брак. А като включим и поддръжка (Смяна) на батерии, става съвсем трагично. Много "Еко", много "икономично".

Коментиран от #70, #72


Оценка:
-1 +8

гост
70 Отговор

До коментар #69 от "мислещ":


Имам s320 разходът му в града е около 17л. извън около 10л. мислиш ли че е за бедни.А като си купиш нова кола и изминаваш около 10-15хил. на година 15години ли ще я караш за да изминеш измислените 150-200хиляди,които и една умряла лада изминаваше до ремонт.

Коментиран от #71


Оценка:
-4 +2

мислещ
71 Отговор

До коментар #70 от "гост":


И моята барака със 100 к.с. харчи горе-долу толкова на по-къси разстояния. Обаче почти нищо не пипам по нея и мога да си я позволя без да съм богаташ. Да не говорим, че не е ясно на колко километра е, докато тези "еко" боклуци изобщо няма да изкарат до продажба

Оценка:
-2 +3

Обикновен човек
72 Отговор

До коментар #69 от "мислещ":


Много правилно казано. Няма ресурс. Аз също карам нов миксер с три цилиндъра. Дали е икономичен-нямам идея, дали е скъпо обслужването-да. Смятам да я разкарам преди да изтече гаранцията. Къде е проблемът-цената. Ако всички нови кошници са на нормални цени, всеки ще кара нова и ще сменя на 5 години. Уви производителите са алчни и скоро няма да го проумеят.

Коментиран от #73


Оценка:
-1 +5

мислещ
73 Отговор

До коментар #72 от "Обикновен човек":


Така е, но и не е само тяхна вината, а на либерастите от комунистическия съюз и джендър-либерастите, които ги подкрепят. С тези изисквания за изгорелите газове, няма и как да имат много по-голям ресурс. И в крайна сметка природата се замърсява много повече с тази огромна скрап (Особено батериите) и изхарчени мощности за производството й (А и за производството на електроенергия за чистите електрички).

Оценка:
-2 +6

Краси
74 Отговор

До коментар #3 от "Краси":


И познайте кой ще купи тези коли след като навъртят тези 200000км. И ще сме в сервиза всеки месец.

Оценка:
-0 +8

ДВГ
75 Отговор

До коментар #52 от "Хер Флик":


100 години са страшен застой.
Време беше да измислят нещо да смени ДВГ.

Оценка:
-5 +1

76
Този коментар е премахнат от модератор
Домакин
77 Отговор

До коментар #68 от "гост":


Точно така.
Баба ми все 6.5 литра е карала.
Смешници с 1,4 двигатели се притеснили за Мерцедес, дето няма и да го видят на живо.

Оценка:
-5 +2

haha
78 Отговор

До коментар #5 от "Driving pleasure":


Зхахахахахахахахах :D :D :D

Оценка:
-0 +0

IneeDpoweR
79 Отговор
Съсипаха ги тея автомобили!!!
Вместо да ти боботи осмак под капака ще цвърчи мишок - мЪкАаАа !!!

Оценка:
-2 +4

Ее кво толкоз станало😂😂😂
80 Отговор
Се едно сите пишешти тука карате нови и можете да си позволите новия модел на мержана от магазина та се дрънкате😂😂😂😂

Оценка:
-1 +4

Мартин
81 Отговор

До коментар #63 от "Аман от дебили като Мартинчо":


Колкото и да съм прост, поне не ме е срам от личността ми. Не се крият зад 158 различни псевдонима, заставам с името си. Кажи сега ти каква кола караш, че толкова те заболя даунзайзинга?

Оценка:
-0 +3

Да си ги карат
82 Отговор
Мисля че се готвят за новата много екологична концепция, при смяна на маслото на 30 хил, в комплета ти дават три кашона, с маслото, с 0.5 л двигател и с турбото от тир , плюс стартово въженце от косачка...

Оценка:
-1 +5

1234
83 Отговор
Тук екологията няма нищо общо, само оборота има значение. Кое е по екологично, да се кара кола с 4 литров двигател 700 хиш км или 1.1 л 150 хил, като в този случай се хвърля цялата кола!

Оценка:
-0 +8

Хер Флик
84 Отговор

До коментар #64 от "Plameni":


AMG GT 63s 4 door - 4.0L twin-turbocharged V8 engine.
S 63/V8 biturbo (M177 DE 40 AL)/Обем: 3,982 cc
GLS63 - такъв модел все още няма, но продължава да се произвежда GL 63 AMG, който е с 5,5-литров двигател.
G 63 AMG/V8 turbo (M 177 DE 40 AL)/Обем: 3,982 cc.

Накратко "63" е маркетингов трик и очаквайте и посочените модели от 4-литрови двигатели да станат 2-литрови...

Коментиран от #88


Оценка:
-1 +2

123
85 Отговор
Благодарете на ЕС. В САЩ още си карат 12-цилиндровите спокойно. С ниски данъци такси, 1лв литър гориво.
Европа малко сме преебани :)

Коментиран от #96


Оценка:
-0 +8

dsadsa
86 Отговор
Колко тъжни коментари все едно всички карате последния Ц63 и чакате новия за да го смените :((

Оценка:
-1 +2

бай онзи
87 Отговор
искрено се забавлявам как немците преоткриват турбо двигателите на Mitsubishi отпреди 20-30г

Оценка:
-0 +4

Plameni
88 Отговор

До коментар #84 от "Хер Флик":


Mercedes -AMG GLS 63 се произвеждат от 2016г V8 5.5 За справка Mobile.de За GLS 2019г.цените започват от 126 000$ в USA

Коментиран от #99


Оценка:
-0 +3

Човек със не закупено СУМПС
89 Отговор

До коментар #29 от "Много са":


Щом изпреварването Ви трае 20 секунди, по-добре патувайте с Автобус!!!

Коментиран от #97


Оценка:
-0 +4

Хайл
90 Отговор

До коментар #39 от "Коко":


А като свърши тока почва с кабела докато го измъкне от щепсела и следва бутане😂😂😂😂

Оценка:
-0 +0

91
Този коментар е премахнат от модератор
Ебльо
92 Отговор
Айде следващото ще е 1.1 с 10 турбини , 450коня и живот на двигателя 2 пълни резервоара. Честито.
Аз пък ще си карам дъртото Ренде и хич не ми дреме .

Оценка:
-0 +5

Завижда
93 Отговор

До коментар #17 от "Николай":


А твоя двигател от какво е от кафеварка, смешко, 2-ка турбо, къса ти врата!!

Оценка:
-3 +2

Фичо гоуфу
94 Отговор
Скоро ще ги направят така, че с голфчето ми да ги размажа бързите коли

Оценка:
-2 +0

Нннн
95 Отговор

До коментар #3 от "Краси":


Може и толкова да не изкара.

Оценка:
-0 +1

Сюнетчи Ага
96 Отговор

До коментар #85 от "123":


Бил съм 2 години в Щатите, Европа е изостанала с най-малко 100 години от тях. Най-голямата ми грешка е, че се върнах в тази кочина Европа. За съжаление комунистите от ЕС правят всичко възможно, за да ни убедят колко сме “напреднали” на Стария контитент.

Оценка:
-0 +3

Шофьор на автобус
97 Отговор

До коментар #89 от "Човек със не закупено СУМПС":


За една кола не са необходими 20 секунди, но за минаване наведнъж на редица камиони , автобуси и коли си трябва време. Като се кротнат на магистралата дълга колона, в лява лента съм стоял доста дълго. А и на нормален път се натрупват бавно движещи.

Оценка:
-0 +3

Марин
98 Отговор
Сигурно ще е с мотор на Рено

Оценка:
-0 +0

Хер Флик
99 Отговор

До коментар #88 от "Plameni":


Въпреки че явно си поредният баламурник, който вярва на обяви от разни автоджамбази по разни интернет платформи, ще ти отговоря и обясня защо НЯМА КЪМ МОМЕНТА GLS 63 AMG.
GLS абревиатурата се отнася за модел X167, който ще започне да се произвежда през 2020 година.
X167 СПОДЕЛЯ ПЛАТФОРМАТА И МНОГО ЧАСТИ С X166 И X164, КОИТО КАТО АБРЕВИАТУРА СА "GL".
X166 има модел GL63 AMG, който е 5.5 литра двигател, но ако изкарвал нещо повече от 3 по математика знаеш, че има разлика от по 800 кубични сантиметра с двигател с обем 6.3.
И въпреки че ми отговори, не посочи Мерцедес с двигател 6.3 литра, защото просто няма, а скоро всички ще станат 2 лилтрови и само ще си сравнявате емблемите.... Пълен смях!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Юсейн Болт
Най-бързият човек на планетата се самопредложи на английския футболен гранд.
Нека Манчестър Юнайтед ми предложи 5-годишен договор."

Още бисери