Новини

Автомобилът на старо: Аudi А6 Аvаnt (С6)

Публикувана: 19 Октомври, 2019 10:30
88 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 26438
Автомобилът на старо: Аudi А6 Аvаnt (С6)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 35 гласа.

Audi е марката, която прави едни от най-хубавите комбита, при това от край време. В иcтoриятa cи обаче Аudi ca прaвили мнoгo грeшки – cтилиcтични, инжeнeрни и други, но тoвa, кoeтo нe мoжe дa ce oтрeчe нa кoмпaниятa oт Ингoлщaд, e cпocoбнocттa зa кoнcтруирaнe нa кoмфoртни aвтoмoбили зa пътувaния нa дълги рaзcтoяния.

Аudi А6 Аvаnt e тoчнo тaкъв aвтoмoбил. Пoкoлeниeтo С6, прoизвeждaнo мeжду 2004 и 2008 година ce прeдлaгa c трилитрoв дизелов TDI двигaтeл и cиcтeмa зa зaдвижвaнe нa чeтиритe кoлeлa Quаttrо, кoитo ca чудecнa кoмбинaция.

Автомобилът на старо: Аudi А6 Аvаnt (С6)

Рaзбирa ce, нямa дa имaтe гoлeмия клирeнc нa Tоuаrеg и Disсоvеry, нo вce пaк това не е кола за oфрoуд. Тя обаче е отлична за дълги преходи, дори и с кaрaвaнa. Тeзи aвтoмoбили ca извecтни c лукcoзния cи и кoмфoртeн интeриoр, кaктo и c дoбрoтo cи oкaчвaнe, кoeтo oбaчe e cкъпo зa пoддръжкa.

Моделът има и други "детски болести", но като цяло е отличен вариант за голяма комфортна кола. Това комби е истински "магистрален играч", но се справя и с леки пресечени местности. Какви екземпляри от модела Аudi А6 Аvаnt С6 се предлагат у нас, можете да видите ТУК.

Автомобилът на старо: Аudi А6 Аvаnt (С6)

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 35 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Игнат ИК
1 Отговор
Ауе ей силно непрепоръчителна кола, до пункта ми едно момче продаваше такова комби 2,7tdi и по-шумен двигател не бях чувал. За кутия и окачване думи нямам

Коментиран от #26, #29, #59, #64, #80


Оценка:
-59 +74

Joro
2 Отговор
Кенеффф. Всичко хубаво преди да дойде времето за обслужване на двигатела.При това автомобилът не е никак безпроблемен, защото не мисля че има а6 на по малко от 500к км, а и по принцип самата марка е много трошлива. И преди да започнете да ме хейтите, имал съм а6

Коментиран от #31, #60


Оценка:
-64 +112

Марио
3 Отговор
Отличен избор, за тези пари по-хубаво не може да се вземе.

Оценка:
-80 +59

audineveragain
4 Отговор
трошлив, но красив автомобил, в комбинация с некомпетентни майстори може да те доведе до просешка тояга или рязане на вени.

Оценка:
-17 +140

Вариатор
5 Отговор
Колата с нищо не е по лоша от конглокентите от Мерцедес и БМВ като мерцедесаот тези години още гниеше срамно за премиум марка а на БМВ двигателите бяха чисти масларки на който клапите шетяха в цилиндрите и рушаха целия мотор.
Куатрото,зф автомата,3.0тди или3.0 с компресора бяха отлични варианти който правеха колата комфортна и в същото време проходима при всякакви условия..Жалко че бедния българин кара коли винаги на 400х +километра купува скъпи за обслужване автомобили и после реве....

Коментиран от #88


Оценка:
-27 +112

555
6 Отговор
Всеки селянин с БМВ или Ауди дизел, чипосано хаха. Тази кола, наистина не е била лоша, но като нова. Сега е един стар крокодил с притенции са премиум клас. Собственика и ще работи само за нея, защото дори и ниско качествени, частите на тези коли са безумно скъпи. Както е при всички Аудита между другото. И няма какво да ме хейтите, това са реалните факти. Частите на Ауди в сравнение дори с тези на БМВ и Мерцедес са по 50% по-скъпи. В цял свят хората бягат като дявол от тамян от такива кенефи, и си купуват бензинови автомобили по-нисък клас, но доста по-нова година. Само бедния Бай Ганьо с парите, за които ще си купи кола 2015 с достатъчно екстри и мощност, отива и си купува немски премиум дизел набор на слънцето, за да се чувства гъзар...

Оценка:
-32 +121

Материала и Нематериала
7 Отговор
ТОВА Е ПРЕКРАСЕН АВТОМОБИЛ ОБАЧЕ АЗ ЗА ДА СЕ РАЗЛИЧАВАМ ОТ МАТЕРИАЛА КАРАМ КЛАСИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ. У НАС ВСИЧКО Е НАОБРАТНО И МАТЕРИАЛА / УТАЙКАТА/ КАРА "ХУБАВИТЕ" АВТОМОБИЛИ

Оценка:
-6 +29

Кап. Некрасов
8 Отговор
На старо дизел не се купува! Особено от 2004-8, т.е. на 350-650 000 км... Ако ви кажат, че е на по-малко, значи ви лъжат, ако повярвате, обичате да ви лъжат....

Коментиран от #9, #28


Оценка:
-3 +94

555
9 Отговор

До коментар #8 от "Кап. Некрасов":


Нека да купуват, нека. Те затова и собственици на магазини за авто части, майстори и търговци на автомобили са такива шампиони. Особено като чуят Ауди 2.0ТДИ, 2.5ТДИ и 3.0ТДИ Куатро за вериги и окачване и им светват доларчета в очите, като на чичо Скрудж.

Коментиран от #11


Оценка:
-9 +69

Буко Баламата
10 Отговор
От тия погроми бай монтьори докараха лев.

Оценка:
-6 +46

Кап. Некрасов
11 Отговор

До коментар #9 от "555":


2,5 ТДИ е пълен боклук, с проблеми от ден едно, дори като нов... 3.0 сигурно е хубав, но не съм го карал. Карал съм нов 2.0 170 к.с. в А3, беше супер икономичен, а можеше и да поддържа 190 ако искаш. За тези А6 на старо е най-добре V6 бензин, те стават и на газ, но.... Всеки, който си мисли, че ще си купи А6 и може да мине тънко след това се лъже. Нормалното обслужване и поддръжка, ремонти (кола на 15г) са 1500-2000 лв / година. После пести с АГУ-то хаха...
Иначе може да си купиш, да я караш по 2000 км и да казваш колко е здрава и.т. и че имаш АУДИ... Познавам и няколко такива индивиди 😂

Коментиран от #20


Оценка:
-9 +45

мани мани
12 Отговор
много са скъпи за обслужване! не са за нас бедняците :)
комбитата не ме кефят... инак открай време са нагъчкани с много екстри, за да бъдат полюбвани от семействата, за да може вагинката да лапа паричките им :) едно семейство има повече пари от самостоятелна бойна единица :) => повече манги за ваг ... ако ще товарите мноуто семеен багаж, то вземайте катафалкиният кош на магарцедеса :) или астричка комби, за да ви е най-евтинко :) тря' сте алуди да вземете ауди! не си струва! карате тъпа грозна трошка, а накрая олеквате с много пари! много пари се дават за красавец, а не за такъв грозобойник!

Оценка:
-29 +20

Ицо
13 Отговор
Имах такова Ауди 2.7TDI от 2007г.Колата е много комфортна и подходяща за дълги пътувания.Интериора е много авангарден за времето си но поддръжката е много скъпа.Въпреки че имах късмета да не се повреди нищо,дори и нормалните сервизни обслужвания струваха много.Още като я взех за смяна на маслото в двигателя,скоростите,задния диференциал и нов пистов ремък платих около 1000 лева и то не във фирмен сервиз защото там искаха повече.В града харчеше над 10 и застраховките и данъка бяха близо 1600 лева на година.Сега имам Хонда Сивик 8 която в сравнение с Аудито е много по евтина за поддръжка но няма и помен от онова чувство на сигурност и комфорт.Ако имах по стабилни доходи със сигурност бих си купил А6 от модела след 2011та но на този етап автомобилите в този клас са тежък товар за семейния ми бюджет.

Коментиран от #24, #58


Оценка:
-6 +86

майстора
14 Отговор
Комфортен ли ?? Колкото някоя дървена щайга ...ако сте на мнение че този трошляк е комфортен значи просто не сте виждали кола в живота си и .

Коментиран от #25, #61


Оценка:
-57 +27

Японеца
15 Отговор
Боклук на боклуците! Нема по голем кенеф!

Коментиран от #41


Оценка:
-40 +41

16
Този коментар е премахнат от модератор
онзи
17 Отговор
Тойота Авенсис или Хонда Акорд или Хюндай соната V6...и те ща дърти на библия,но не са чак такива бангии...

Коментиран от #19


Оценка:
-18 +29

От а6 бих взел само рс6😉😀😉😀
18 Отговор
Ако вземате то да е с наи мошния мотор

Коментиран от #36, #38, #63


Оценка:
-4 +7

Гошо
19 Отговор

До коментар #17 от "онзи":


Да и ламарините им са станали на тор

Коментиран от #42


Оценка:
-11 +17

Некой
20 Отговор

До коментар #11 от "Кап. Некрасов":


2.5 140к.с. 5 цилиндъра.
Първото а6.
Голема мъка е да го счупиш.
12 та година го карам.....е не мога го счупя.
6 цилиндровите не ги коментирам.

Оценка:
-11 +29

Редактора е в грешка
21 Отговор
С6 се произвежда до края на 2010та,а АLL ROAD до 2011та.

Оценка:
-1 +12

Бай Тошо
22 Отговор
4.2 335 коня бензин и с прилична газова, това е колата. И най педалския въпрос като го зададе някой,.. ама как газ на бензин ще сложиш!... Никъде в библията не пише с какво гориво трябва да се карат колите, така че не е грях

Коментиран от #23, #50, #54


Оценка:
-8 +31

САМО ГАЗ ИМ Е В ПРАЗНИТЕ ГЛАВИ
23 Отговор

До коментар #22 от "Бай Тошо":


На АКБ членовете.

Коментиран от #49


Оценка:
-7 +8

петковеца
24 Отговор

До коментар #13 от "Ицо":


ицке, не ми сравнявай хонда сивик а ауди а6, личи си колко разбираш от автомобили, покарай малко хонда ледженд и ти гарантирам че ще забравиш "сигурното и комфортно" а6

Коментиран от #27, #33


Оценка:
-21 +22

петковеца
25 Отговор

До коментар #14 от "майстора":


много правилно

Оценка:
-6 +2

Игнате,ти си тъп и некомпетентен
26 Отговор

До коментар #1 от "Игнат ИК":


Причината за посочените недостатъци не са конструктивни или производствени дефекти,а лошата поддръжка и безмилостната експлоатация на колата.

Оценка:
-3 +26

Ицо
27 Отговор

До коментар #24 от "петковеца":


Карам каквото ми е по джоба,а Аудито не беше.Реално с парите за които го продадох си купих Сивика,но така си спестих не малки разходи.Ледженд е уникална кола но добър екземпляр струва над 20000,частите са по скъпи от на А6 и се предлага само с 3.5V6 бензинов мотор.Май не съм от най невежите,а?

Оценка:
-0 +40

Random
28 Отговор

До коментар #8 от "Кап. Некрасов":


Туран 2007г, 1.9 105 ръчка, трендлайн, климатроник, темпомат, кожен волан, всички опции за тайници, на 172хил км реални(купен и каран само в БГ). Нещо твойта теория издиша...

Коментиран от #43, #44


Оценка:
-13 +6

29
Този коментар е премахнат от модератор
audi a8
30 Отговор
аудито е много добро само да е 4х4 само на преден мост не иначе е доста добре направено но няма аналог да ми сравняваш немски премиум с японска недомислица

Коментиран от #45


Оценка:
-17 +23

Kiro
31 Отговор

До коментар #2 от "Joro":


Изобщо не съм съгласен, че марката е трошлива!
Явно твоето А6 не е поддържано както трябва

Оценка:
-14 +23

Те Така Те
32 Отговор
Не е лоша кола, но ако е над 7-8 годишна- почват се проблемите и ставаш абонат на сервизите. А за цената на частите -няма да говоря. Най-скъпите са. На всякакви екзотики са по-евтини - примерно Ягуар.
5 години в магазин за авточасти работих. Реално всяка кола се чупи , но няма по-усложнена и по-скъпа за поддръжка от Ауди. А пък 6 цилиндровите ТДИ-та - там може книга да се напише.

Оценка:
-5 +26

Те Така Те
33 Отговор

До коментар #24 от "петковеца":


Тая хонда , в българия е по-рядка от Синия Мавриций - ако знаеш кво е тва.

Коментиран от #46


Оценка:
-5 +12

Ввв
34 Отговор
Хахаха,пари да ми дават няма да купя този курник,АлУди не се взима чисто ново,камо ли 15 годишно

Оценка:
-10 +12

Извод
35 Отговор
Имам А4 2011(110к км) и А6 2015(119к км) . На А4-та за тия 8 години и нещо е сменено само 2 задни амортисьори и единия от термостатите. На А6 имаше само един лек теч на гориво. Смениха една тръби и това беше. Сега на А6 имаш разходи. Смяна на масло скорости ти е 700лв, а на двигателя с Амс ти идва към 400лв. Но да погледнем реално на нещата: имаш крава пиеш мляко, нямаш крава пиеш вода. Колите са бетон, ако не са милионици. Но все пак каквато и кола да е все ще се троши ако е на над 300к.

Коментиран от #47


Оценка:
-8 +24

Николай
36 Отговор

До коментар #18 от "От а6 бих взел само рс6😉😀😉😀":


То хубаво ама с 450 коня мотор разходите за гориво и поддръжката ще станат двойни.

Коментиран от #37, #39


Оценка:
-0 +8

FenasiKerim
37 Отговор

До коментар #36 от "Николай":


Само където са леко 580 коня в RS6 C6

Коментиран от #87


Оценка:
-2 +6

Хайл
38 Отговор

До коментар #18 от "От а6 бих взел само рс6😉😀😉😀":


Би взел нали? Скъпа ли ти идва? Аз не искам ауди защото има много по-хубави коли

Оценка:
-4 +10

Хайл
39 Отговор

До коментар #36 от "Николай":


Като имаш брада си имаш и гребенче,нали? 😉

Оценка:
-2 +7

japan
40 Отговор
ако я купиш за 8000 още толкова за ремонти...отива на 20 палки...не мерси

Оценка:
-4 +10

Соичиро Сан
41 Отговор

До коментар #15 от "Японеца":


Поддържам!

Оценка:
-1 +3

Ха ха
42 Отговор

До коментар #19 от "Гошо":


И ръждясват, ръждясват дисковете като не се карат...хи хи

Коментиран от #62


Оценка:
-2 +4

43
Този коментар е премахнат от модератор
Кап. Некрасов
44 Отговор

До коментар #28 от "Random":


И а всякакви случаи, добре е, че имаш сервизната история. Тоураните обикновено са служебни и правят тези километри за 4-5 години, понякога и за по-малко ...

Оценка:
-0 +5

45
Този коментар е премахнат от модератор
Ха ха
46 Отговор

До коментар #33 от "Те Така Те":


Густо майна филателията

Оценка:
-1 +2

Нафърфорий
47 Отговор

До коментар #35 от "Извод":


Чадо а като се събудиш как е а?)))

Оценка:
-2 +2

Дон Кихот
48 Отговор
А коя марка спечели шампионата за издръжливост 15 пъти поред!?

Коментиран от #65


Оценка:
-6 +2

Бай Тошо
49 Отговор

До коментар #23 от "САМО ГАЗ ИМ Е В ПРАЗНИТЕ ГЛАВИ":


Или газови камери

Оценка:
-2 +2

Аман от дебили бе
50 Отговор

До коментар #22 от "Бай Тошо":


Ми не,просто си скъсаняк,като ще караш бензин 4.2 караш така,като си мишок, нещо 2 литра,ясно ли е Ганьооооо?!

Коментиран от #82


Оценка:
-9 +6

Пешо
51 Отговор
Имам такова от 6-7 години 3.0ТДИ със Zf кутия,смених му вериги на 310000км,никога не ме е оставяло на път.В сервиз е влизало за тампони на ходова част,смених и пистовия ремък и 4те възглавници,не наведнъж.Иначе само масла и филтри и то навреме.Чета коментарите,че е кенеф,кенеф е защото българина тегли заем за да го купи и после няма пари за поддръжка,за такъв човек си е голф 3ка на газ.

Коментиран от #55


Оценка:
-7 +27

Пешо
52 Отговор
Чета и за някави японски коли,имах 2,никога няма да си взема пак,нищо общо с това ауди.Лагерни колички,които гният още докато са в гаранция.Да не гояорим,че въобще не са евтини за поддръжка.

Коментиран от #73


Оценка:
-11 +10

Пешо
53 Отговор
Чета и за някакви японски коли,имах 2,никога няма да си взема пак,нищо общо с това ауди.Лагерни колички,които гният още докато са в гаранция.Да не гояорим,че въобще не са евтини за поддръжка.

Оценка:
-8 +7

Хайл
54 Отговор

До коментар #22 от "Бай Тошо":


То и в библията пише-като нямаш пари караш на газ😂😂😂

Коментиран от #83


Оценка:
-2 +6

Хайл
55 Отговор

До коментар #51 от "Пешо":


Колко ти е веригата на кутията и тампоните,амортисьорите ама в цифра??? На моята не знам дали има тампони и амортисьори и ремъка на ангренажа ми е 250 лв с ролките...не питам за твоя ангранаж че е цифра от 1200+...японска карам аз.

Оценка:
-1 +8

Чак пък лукс
56 Отговор
Хахах

Оценка:
-0 +1

Sofia
57 Отговор
Ако не са тея Алудита, сервизите да са умрели от глад

Оценка:
-3 +17

Японеца
58 Отговор

До коментар #13 от "Ицо":


Качи се на АКОРД! След 2008г! Ще останеш доволен и ще черпиш!

Коментиран от #66, #74


Оценка:
-6 +6

ивчо
59 Отговор

До коментар #1 от "Игнат ИК":


като не си в час, карай си дачията и мълчи

Оценка:
-2 +10

ивчо
60 Отговор

До коментар #2 от "Joro":


и аз имам ама съм гледал кво купувам, ти като си си взел душегуб без да питаш, сега си трай

Оценка:
-2 +4

ивчо
61 Отговор

До коментар #14 от "майстора":


абе майстор си колкото аз съм водолаз, невероятен автомобили за тоеа в Германия все още си държат цена, а и какво ми бутате все този 2,7 тди, самата статия ясно говори за 3,0 ТдИ ама кой да чете, все дървени философи

Оценка:
-5 +6

zeza
62 Отговор

До коментар #42 от "Ха ха":


абе хуйо, няма дискове които неръждясват като седи закотвен автомобила, типаметник или кола си взимаш

Коментиран от #75


Оценка:
-2 +4

Ауди
63 Отговор

До коментар #18 от "От а6 бих взел само рс6😉😀😉😀":


Неграмотник

Оценка:
-0 +0

Aamm
64 Отговор

До коментар #1 от "Игнат ИК":


Имам такъв автомобил, за три години съм завъртял 140 000 и съм сменил едни предни амортесьори, а цената им беше около 300 лева.
Останалото са масла и филтри с накладки.
Незнам кое му е толко скъпо, че да те докара до просия.
Има едни вериги с оптегачи, но те се сменят на около 220 000 км.
А да се реве за 0.009 лв. на километър разход зза обслужване е малко смешно.
Ате накладки 120 лв.
Масло кастрол еч 5W30 LL за 20К което е добре да се сменя на 15к със всички филтри около 300 лв
Да не отричам не може да се сравнява с опел но и класовете са различни.

Оценка:
-2 +12

65
Този коментар е премахнат от модератор
Ицо
66 Отговор

До коментар #58 от "Японеца":


С най голямо удоволствие бих карал такъв Акорд особено с автоматична кутия,но цената им все още е висока и предлагането малко.Оглеждам се в Сивик 9,по точно в комбито с дизелов мотор 1.6 защото е много икономична и практична кола,но за тези пари има и хубави CRV 3-та генерация та още се чудя...

Оценка:
-0 +2

Пешо
67 Отговор
Кокво значение има ангренажа в цифри???На голфа е 50лв с работа,какви са тия 250лв с ролките.

Коментиран от #72


Оценка:
-3 +1

Николай
68 Отговор
Имам и 2.5 тди 180к.с и 3.0 тди 243 к.с. Не знам в кой век живеете всички дето хейтите ама 2.5 мотора го имам от 2008 единствено съм сменил два пъти окачване за тези години с набор възглавници и компресор и то беше 2014 а колата е 2001 няма как възглавници от гума да държат повече. Обслужвснето му ролки ремъци на ангренаж е 600 лв среден клас, за труд около 200 лв.
На 3.0 тди трите вериги с комплект оптегачи е 700лв на среден клас, труд 500 лв. Не знам от къде ви идат тея идеи за скъпо. Ама като това ти е скъпо не си ги купувай. И относно 2.5 всеки вика валове, трима майстори дето тска говорят съм питал всеки вика аууу не не валове клапани чупят, а те не са правили такива изобщо...... Така чееее

Оценка:
-4 +7

69
Този коментар е премахнат от модератор
70
Този коментар е премахнат от модератор
Тракториста
71 Отговор
Аз имам Волга с двигател на А6 TDI вече 13 год. ме вози обиколил съм цял свят вече имам Ауди с двигател на Волга 3.0 V6 на метан и двете никога не са виждали сервиз.

Оценка:
-1 +5

Ха ха
72 Отговор

До коментар #67 от "Пешо":


Ако навиеш един чорапогащник още "по-тънко" излиза, кат за голфаджии рийш ли

Оценка:
-1 +4

Ха ха
73 Отговор

До коментар #52 от "Пешо":


Виждал си японски коли на картинка ....то и с Аидитата е така май...)))

Оценка:
-1 +1

А то пък
74 Отговор

До коментар #58 от "Японеца":


Предишните зер са по-лоши

Оценка:
-0 +1

Ха ха
75 Отговор

До коментар #62 от "zeza":


Абе БХ май не вдяваш коментара ама ти ф простено

Оценка:
-0 +1

Павлин
76 Отговор
Специално за хейтърите искам да кажа, като ви е скъпо да карате такава кора кола, има golf 2 golf 3 golf 4 и така нататък. Аз лично я карам От нова и досега съм дал не повече от 3000 лв за ремонти извън обслужването.

Оценка:
-2 +1

Пешо
77 Отговор
Абе на 3.0TDI веригите са малко по-скъпи,над 1000лв са си и работата е около 1000лв.Ама тези дето се хвалят че ангренажа им е 300-400лв и го сменят през 60000км,до 300000км. колко пъти ще го сменят и колко пари ще излезе накрая а?

Коментиран от #84


Оценка:
-0 +4

78
Този коментар е премахнат от модератор
79
Този коментар е премахнат от модератор
4639
80 Отговор

До коментар #1 от "Игнат ИК":


Тая кола е пълен боклук. Кутията се чупи на всеки 20000км, дюзите са чао, електрически проблеми, вози като каруца.

Оценка:
-3 +4

Шофер
81 Отговор
От 3 години карам такава 3.0 тди 2006 а и съм много доволен. Преди това имах бмв 535 2007 ма пак комби. Разлика голяма. Аудито е по комфортна за дълъг път и е по широка вътре понеже съм 190 см и ми е идеална. Сменям само масло двигател и скорости на 60.000 км. До ся съм минал 150.000 км само смяна масла и веднъж смених вихровите клапи.

Оценка:
-1 +4

Бай Тошо
82 Отговор

До коментар #50 от "Аман от дебили бе":


Не с лошо де

Оценка:
-0 +0

Бай Тошо
83 Отговор

До коментар #54 от "Хайл":


или дизел :)

Оценка:
-0 +0

Ха ха
84 Отговор

До коментар #77 от "Пешо":


Пък и се поразтягат

Оценка:
-0 +1

Бай У..й
85 Отговор
Аз карам 3.0 дизел 2007 вече две години.
не е А6,А8 е..не знам за возията,но мотора си е перфектен!с нормалната подръжка,не много скъпа,колата си слуша и вози без проблем!и Хонда съм имал..и Тойота ...ама Ауди си е Ауди...

Оценка:
-0 +1

Вес
86 Отговор
Здр.Моето мнение за ауди ,не е добро.скъпа подръжка,возят като каруци( а4 авант),слаба автоматична кутия( на около 200000 хил.километра дава дефекти) ,повреди в охладителната система.модел 2010

Оценка:
-1 +1

Николай
87 Отговор

До коментар #37 от "FenasiKerim":


Не претендирам за точност написах цифрата на око. Приблизително.

Оценка:
-0 +0

aaa
88 Отговор

До коментар #5 от "Вариатор":


Виждам, колко си компетентен! Мерцедесите били гниели, а БМВ-тата били масларки точно тея години!
Само да те светна, че гниещите Мерцедеси ги оправиха някъде около 2002 година, а БМВ двигателите точно тия години са сред най - здравите! Защото смотаното 3.0 тди по нищо не може да се сравнява с 3-ка дизел на БМВ!
Да вземем за пример БМВ е60/61 точно между 2004 и 2008 година! Почти няма лош двигател! Бензиновите са трудни за трошене, като най - добрия си е 3.0, а сред дизелите има само един некачествен и то е 2.0-ка мотора 4 цилиндъра! Точно БМВ с автоматичната си ZF скоростна кутия, която е една от най - добрите правени някога, 3.0 дизел един от най - добрите двигатели правени някога е смешно да ги критикуваш! Защото на подобно Ауди А6, което е на близо 15 години в момента обслужването му не пада под 1000 лева, а ако тръгнеш да правиш дюзи, което си им е "детска болест" отиваш над 5000 лева! Нали .. взимаш си Ауди за 7000 лв и даваш 5000 за обслужване! Да не говорим за калпавото окачване!
Ако някой в момента ми даде 10 000 лева и ми даде избор между А6 2004-2008 и БМВ 5-та серия същата година бих избрал 100 от 100 пъти БМВ-то заради вечния му двигател 3000 кубика дизел/бензин, заради това, че веригата и турбината (на дизела) са му супер здрави! Заради това, че окачаването е уникално здраво за такава тежка кола и най - вече заради автомата, който е сред най - добрите правени някога!
Ауди е просто една голяма реклама и НИКОГА ама НИКОГА повече не го

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Николай Бареков
Евродепутатът споделя бъдещите си "творчески" планове пред "24 часа"
До 3 г. излизам от политиката, но преди това правя революция"

Още бисери