Следващото поколение на най-големия баварски всъдеход може да получи водороден хибриден тракт, който ще бъде разработен съвместно с Toyota. Според информация от изданието Motor, баварците са твърдо убедени, че водородните агрегати са бъдещето за автомобилите, но те все още не разполагат с необходимите технологии и за това ще ползват помощта на японците от Toyota.
Идеята на баварците е това да се случи през 2023 година. Ще припомним, че BMW подписа договор за сътрудничество с Toyota в областта на разработка на водородни агрегати още през 2016-а. Най-вероятно новата Х7-ица ще е с електромотор, който ще има водороден тракт, за увеличаване на автономния преход. Подробности по темата обаче, все още няма. Ако това обаче се случи то Х7 ще е първото серийно BMW, работещо на водород.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #22
11:26 18.11.2019
2 Manhart
Коментиран от #8
11:27 18.11.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Рамбо
Коментиран от #7, #9, #10
11:31 18.11.2019
6 Или поне
11:31 18.11.2019
7 Навремето можеха
До коментар #5 от "Рамбо":
Ама имаше специалисти са са само чикиджии с някви дипломи11:32 18.11.2019
8 гост
До коментар #2 от "Manhart":
Хибридите и водородите нямат смисъл. Мъск го каза, щом имаш технологията да направиш кола на батерия, защо да правиш двойни системи, вместо да инвестираш в една голяма батерия и това е. Хибридът има 24квч батерия, електромотор, двигател, резервар и една купчина компютри които да осъщяествяват управлението на системите. Защо? Водородната клетка струва към ден днешен 40х.долара, следва карбонов резервар за водорода и да не се забрява системата за зареждане под изключително високо налягане, след това идва въпросът колко енергоемко се добива водород. Към днешен ден един квч батерия струва 120долара или 100квч, което при среден разход от 15-16квч/100км означава пробег от 500-600км, какъвто е на повечето бензинови коли например. И това ти струва 12х.долара. Имаш електродвигател и батерия, нищо повече. Ток идва от възобновяемите източници, складира се в употребените батерии, които след това се рециклират напълно. Има я схемата, обаче големите концерни те убеждават и лобират, че сложни и скъпи системи са по-добре от прости и евтини такива.Коментиран от #18
11:38 18.11.2019
9 Иванчо l-ви
До коментар #5 от "Рамбо":
Да бе !!! За това ли Супрата е с мотор БМВ ???11:53 18.11.2019
10 МВР
До коментар #5 от "Рамбо":
Рамбо. Чета написаното от теб и се чудя...Ти от кой етнос си ?!?Коментиран от #21
11:54 18.11.2019
11 Специалисти
11:56 18.11.2019
12 Петърчо
12:09 18.11.2019
13 бмв боклук
Коментиран от #23
12:30 18.11.2019
14 Blackthorn
17:01 18.11.2019
15 Джапан Тесларов
17:59 18.11.2019
16 Мартин Кръстев
18:14 18.11.2019
17 Ферхунде
20:59 18.11.2019
18 Ами
До коментар #8 от "гост":
Прав е човекът в багажника слагаш 1 генератор и пускаш времето е наше и ние сме всеки километър. А той с парички кеф ти лимузина хеликоптер хотел яхта каквото подаде лентата на горкият човек.01:51 19.11.2019
19 TREV
Технологията TREV с метан е 180гр/1000км! Не греша на 1000км!
08:31 19.11.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Димов
До коментар #10 от "МВР":
Публикувано във факти.бг: "....означава пробег от 500-600км, какъвто е на повечето бензинови коли" ------- Само ако е градско. Навън, при разход 7/100, една проста бензинка 2000сс, с 63л резервоар минава 900км - с 50% повече, отколкото залъгваш.09:40 19.11.2019
22 Иван
До коментар #1 от "сектант":
Затова само "Задръстър" на ток... Опа, те още нямат!12:18 20.11.2019
23 Иван
До коментар #13 от "бмв боклук":
И аз така казах на жена ти, ама, добавям, сега ще го извадя и приключваме за днеска... А технологията с водорода е интересна и перспективна, макар да е енергоемко да се добива водород. Все пак, струва ми се, че ако автомобилите на водород станат по-масови, то ще се постигне икономия от мащабите на добив на водород. Все пак са възможни комбинации на отделните процеси - от разлагане на вода на водород и кислород под въздействието на електрически ток та до химични реакции...12:25 20.11.2019