ФАКТИ.БГ

BMW X7 с водороден агрегат от Toyota

Публикувана: 18 Ноември, 2019 11:23
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4295
BMW X7 с водороден агрегат от Toyota
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 13 гласа.

Следващото поколение на най-големия баварски всъдеход може да получи водороден хибриден тракт, който ще бъде разработен съвместно с Toyota. Според информация от изданието Motor, баварците са твърдо убедени, че водородните агрегати са бъдещето за автомобилите, но те все още не разполагат с необходимите технологии и за това ще ползват помощта на японците от Toyota.

Идеята на баварците е това да се случи през 2023 година. Ще припомним, че BMW подписа договор за сътрудничество с Toyota в областта на разработка на водородни агрегати още през 2016-а. Най-вероятно новата Х7-ица ще е с електромотор, който ще има водороден тракт, за увеличаване на автономния преход. Подробности по темата обаче, все още няма. Ако това обаче се случи то Х7 ще е първото серийно BMW, работещо на водород.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
само където водород се добива адски скъпо и е 16 долара на литър и резервоарите имат по 5 литра в тях и ако гръмне което естествено, че ще ни казват, че няма да стане.. заминава цял паркинг

Коментиран от #22


Оценка:
-24 +12

Manhart
2 Отговор
"водородните агрегати са бъдещето за автомобилите" - И аз така си мисля!

Коментиран от #8


Оценка:
-7 +29

3
Този коментар е премахнат от модератор
4
Този коментар е премахнат от модератор
Рамбо
5 Отговор
ТАКА Е КАТО bmw НЕ СА КАДРНИ ДА СИ НАПРАЯТ МОТОР !!!???

Коментиран от #7, #9, #10


Оценка:
-20 +18

Или поне
6 Отговор
Не чак такъв голям боклук

Оценка:
-3 +6

Навремето можеха
7 Отговор

До коментар #5 от "Рамбо":


Ама имаше специалисти са са само чикиджии с някви дипломи

Оценка:
-0 +11

гост
8 Отговор

До коментар #2 от "Manhart":


Хибридите и водородите нямат смисъл. Мъск го каза, щом имаш технологията да направиш кола на батерия, защо да правиш двойни системи, вместо да инвестираш в една голяма батерия и това е. Хибридът има 24квч батерия, електромотор, двигател, резервар и една купчина компютри които да осъщяествяват управлението на системите. Защо? Водородната клетка струва към ден днешен 40х.долара, следва карбонов резервар за водорода и да не се забрява системата за зареждане под изключително високо налягане, след това идва въпросът колко енергоемко се добива водород. Към днешен ден един квч батерия струва 120долара или 100квч, което при среден разход от 15-16квч/100км означава пробег от 500-600км, какъвто е на повечето бензинови коли например. И това ти струва 12х.долара. Имаш електродвигател и батерия, нищо повече. Ток идва от възобновяемите източници, складира се в употребените батерии, които след това се рециклират напълно. Има я схемата, обаче големите концерни те убеждават и лобират, че сложни и скъпи системи са по-добре от прости и евтини такива.

Коментиран от #18


Оценка:
-16 +14

Иванчо l-ви
9 Отговор

До коментар #5 от "Рамбо":


Да бе !!! За това ли Супрата е с мотор БМВ ???

Оценка:
-10 +10

МВР
10 Отговор

До коментар #5 от "Рамбо":


Рамбо. Чета написаното от теб и се чудя...Ти от кой етнос си ?!?

Коментиран от #21


Оценка:
-5 +9

Специалисти
11 Отговор
Тука всички са над нивото на разните му там световни инжинери и между слагането на зеле и цъкане на белотче, разбират от водородни клетки и синтез... Убедих се, че в България всеки Гунчо е специалист по всичко...

Оценка:
-0 +30

Петърчо
12 Отговор
Иии БМВ да вкарат нещо качествено от Тойота

Оценка:
-6 +8

бмв боклук
13 Отговор
Тоя варел поне ще има една качествено нещо

Коментиран от #23


Оценка:
-10 +7

Blackthorn
14 Отговор
Лошото на тази свадба е, че БМв няма да стане като Тойота, но Тойота ще стане кочина като БМВ! :(

Оценка:
-4 +8

Джапан Тесларов
15 Отговор
А защо не ел.двигател и акумулатори от Tesla - германците знаят защо

Оценка:
-2 +5

Мартин Кръстев
16 Отговор
Не рентабилно тъй като въпреки че го намалиха с 30% все още в клетката се ползва платина като намерят начин да го заменят с по евтина алтернатива ще станат масови.

Оценка:
-0 +5

Ферхунде
17 Отговор
А Мони Паси иска да прецака американците с Белене

Оценка:
-0 +3

Ами
18 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Прав е човекът в багажника слагаш 1 генератор и пускаш времето е наше и ние сме всеки километър. А той с парички кеф ти лимузина хеликоптер хотел яхта каквото подаде лентата на горкият човек.

Оценка:
-0 +0

TREV
19 Отговор
Истината е в хибрида, независимо от източника на енергия, бензин, дизел, метан, пропан!
Технологията TREV с метан е 180гр/1000км! Не греша на 1000км!

Оценка:
-0 +0

20
Този коментар е премахнат от модератор
Димов
21 Отговор

До коментар #10 от "МВР":


Публикувано във факти.бг: "....означава пробег от 500-600км, какъвто е на повечето бензинови коли" ------- Само ако е градско. Навън, при разход 7/100, една проста бензинка 2000сс, с 63л резервоар минава 900км - с 50% повече, отколкото залъгваш.

Оценка:
-0 +0

Иван
22 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


Затова само "Задръстър" на ток... Опа, те още нямат!

Оценка:
-0 +0

Иван
23 Отговор

До коментар #13 от "бмв боклук":


И аз така казах на жена ти, ама, добавям, сега ще го извадя и приключваме за днеска... А технологията с водорода е интересна и перспективна, макар да е енергоемко да се добива водород. Все пак, струва ми се, че ако автомобилите на водород станат по-масови, то ще се постигне икономия от мащабите на добив на водород. Все пак са възможни комбинации на отделните процеси - от разлагане на вода на водород и кислород под въздействието на електрически ток та до химични реакции...

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Константин Тренчев
Лидерът на КТ "Подкрепа" обяснява защо синдикатите искат оставката на финансовия министър:
Симеон Дянков е болен и по начина, по който управлява финансите, той ще загроби цялата държава."

Още бисери