ФАКТИ.БГ

Продава се Lada с рядък двигател

Публикувана: 20 Ноември, 2019 10:02
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 34994
Продава се Lada с рядък двигател
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 53 гласа.

В Москва се продава една интересна Lada "осмица", която всъщност е от изключително рядката серия ВАЗ 21083-02. Автомобилът е снабден с карбураторен двигател и е със специална микропроцесорна система на запалването, която не се нуждае от никакви регулировки. Освен това въпросният хечбек се намира в идеално състояние. Пробегът му е само 55 500 километра, но и цената не е никак ниска. Собственикът иска за своята Lada сумата от 200 000 рубли, което се равнява приблизително на 2 830 евро - два пъти повече от средната цена за подобен автомобил.

Продава се Lada с рядък двигател

Под капака на Lada-та 21083-02 е монтиран 1.5-литров бензинов двигател с мощност 73 конски сили. Двигателят работи съвместно с петстепенна механична скоростна кутия. В обявата се подчертава, че колата е от първите екземпляри на ВАЗ-21083 "Спутник" и е била предназначена за износ. Точно поради тази причина е монтирана микропроцесорната система за запалване (МПСЗ).

Продава се Lada с рядък двигател

В сравнение със стандартната система с бобина, тази дава много по-точен момент на запалване, дава по-мощна искра на свещите и по този начин позволява елиминиране на т.нар. микродупки при ускорение. Недостатъкът е, че тази конфигурация на мотора е много рядка и е трудна за обслужване и ремонт, особено в "полеви" условия. Собственикът не скрива, че търси купувач, който е истински ценител на съветските автомобили и който няма да използва колата ежедневно.

Продава се Lada с рядък двигател

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 53 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
2 Отговор
Лада - Спътник с микропроцесорно запалване, те това вече е Евереста на руската инженерна мисъл !

Коментиран от #30


Оценка:
-55 +148

JEEP
3 Отговор
Толкова е рядка, че такива системи се продаваха у нас в зората на демокрацията като хоби китове. Май се водеха "електронно запалване".

Коментиран от #29


Оценка:
-15 +173

маакашвили
4 Отговор
Невиждано,нещо невероятно,не може да бъде,такъв напредък никога не е виждан,ашколсум,евала.Просто да паднеш.

Оценка:
-30 +97

kosama
5 Отговор
ХАХА аз имах такава с такова запалване самара 93'

Коментиран от #8


Оценка:
-6 +57

Такава микропроцесорна
6 Отговор
Още 83-та си бях сложил на москвича, простото електронно запалване, откога стана микропроцесорна с-ма, ей това не разбрах!

Коментиран от #10


Оценка:
-12 +90

Димов
7 Отговор
Запалителната, микропроцесорна система да не е оная, от Зарулем, дето всички руски ентусиасти си я правеха, а по-късно и нашенските? Беше доста популярна схема.

Оценка:
-7 +57

Borislav Popov
8 Отговор

До коментар #5 от "kosama":


Ми имал си разбира се, всички Самари, които са били за износ са били с електронно запалване. Не се подвеждайте на гръмкото заглавие, за редкия двигател, рядък е, ама само в Русия и само за този модел Лада - Спътник, понеже за вътрешния пазар не са слагали такова запалване. Макар, че не виждам, какви пробоеми може да има там, с обслужването на този двигател, както е написано тук в статията...) Те сетне, всички по нови модели - 2109, 21099, 2110 и т.н. вече бяха с такова запалване и въобще никога не е имало проблеми с обслужването им

Оценка:
-8 +57

Идеална
9 Отговор
Красавица

Коментиран от #18


Оценка:
-22 +39

Синдикат на Ало Измамниците
10 Отговор

До коментар #6 от "Такава микропроцесорна":


Той Радко от къде да ги знае тия неща, най-вероятно 83-а баща му е бил на 13 или 15 годин.

Оценка:
-1 +24

Гост
11 Отговор
В семейството имахме Самара Седан във вишнев цвят....Значително по-рядко изпълнение....Такъв боклук трудно се прави! Трябват големи усилия,за да се сглоби толкова некадърна кола! Руснаците се бяха постарали! Това беше символ на пропадането на Съветския съюз и доминацията на Запада във всяко едно отношение! Въпреки,че колата стоеше в изключително топъл гараж и никога не оставаше на улицата пред блока все имаше проблеми...Без слънце да я грее на втората година корите на вратите се разлепиха,а таблото от пасажерската страна се изду и деформира!Баща ми купи от корекома някакви универсални калъфки за колата,че салона започна да сдава багажа! На третата година карбураторът започна да прави проблеми...Продадохме я на 17 хиляди километра с фабричните гуми и оборудване на един бесарабски българин от град Булгар...Сега като видях салона и моторния отсек в съзнанието ми изплуваха толкова много спомени с покойните ми вече дядо и баща...
Може би това е единственото хубаво от всичко преживяно с тази кола...спомените с любимите хора...
Днес караме коли бъкани с електроника и системи за сигурност...Нямаме радио,а мултифункционална система със Spotify...Всичко е несравнимо,но...и любимите хора ги няма...

Коментиран от #17


Оценка:
-16 +87

Мерси
12 Отговор
КензеФи не купувам.

Оценка:
-14 +26

Горбачов
13 Отговор
РАШКИ къъърш!

Оценка:
-9 +19

Газ 66
14 Отговор
Тая специална система е толкова специална че преди няколко години като разчиствах гаража изхвърлих на боклука 2 такива останали от баща ми. Ако знаех че е толкова специална нямаше да ги хвърля а щях да купя 2 самари за по 300лв , да им монтирам специалната система и да им искам в Мобиле бг по 3000евра. Еми така де , може би все щеше да се намерят в България поне двама русофилистични балъка да ми ги купят

Оценка:
-14 +29

Бачо
15 Отговор
Мнооого се постараха руснаците за да развалят Фиат 124. 50 години прогрес. Спрете да пишете тези глупави статии.

Коментиран от #19


Оценка:
-12 +26

Бат.Влад
16 Отговор
А на моя ЗаЗ има БОРД Компютър

Коментиран от #21, #22


Оценка:
-5 +11

SAAB
17 Отговор

До коментар #11 от "Гост":


Е......радвай се сега на 10 годишният в , който чичо ти Хасн е пърдял след наденички със зеле ......или италианската стринка не е сменяла маслото от покупката.....но ти си доволен !

Оценка:
-26 +20

Бачо
18 Отговор

До коментар #9 от "Идеална":


Прав си, добра е. С риск да ме при смеят ще кажа, че това е много леко купе, лесен за обслужване автомобил и евтина поддръжка. Не е хайтек качество, но държи на път. За непретенциозните хора искащи проста но работеща конструкция, сигурен пробег до 250000 към това е работещ автомобил. А за претенциозните, избор голям.

Оценка:
-14 +14

САМО ЗА ТВОЯ ИНФОРМАЦИЯ НЕ СА РАЗВАЛИЛИ
19 Отговор

До коментар #15 от "Бачо":


ФИАТ 124..НАПРОТИВ НАПРАВИЛИ СА ПОДОБРЕНИЯ ПОДСИЛИЛИ СА ДВИГАТЕЛЯ С ОЩЕ ЕДИН ОПОРЕН ЛАГЕР И СЪЩО И КУПЕТО Е НАПРАВЕНО ПО- ЗДРАВО С РАЗРЕШЕНИЕТО НА ФИАТ.. ТОВА Е САМАТА ИСТИНА..ИМА И ФИЛМ ЗА ТОВА..

Коментиран от #20


Оценка:
-8 +15

Бачо
20 Отговор

До коментар #19 от "САМО ЗА ТВОЯ ИНФОРМАЦИЯ НЕ СА РАЗВАЛИЛИ":


Браво. Това е кола за работа. Не е лоша. На кратки разстояния и тия пътища, върши работа, а и разхода бензин масло е в нормите на класа и и секунди Едисън други. Прилича и на Роувър Маестро малко. Естествено, че не можем я сравнява с Хонда, Субару..., но тя е простичко кола с лесно обслужване и на път. Един нов катализатор и в тоя каруца руски трафик тук ще ти върши чудна работа. И АГУ може да сложиш. Колкото повече системи има автомобила, повече скъпа поддръжка има. Колата е добра за нашите пътища.

Оценка:
-9 +13

El Torro
21 Отговор

До коментар #16 от "Бат.Влад":


Сигурно си закачил телефона на таблото.

Оценка:
-4 +4

Kalo
22 Отговор

До коментар #16 от "Бат.Влад":


АмА тъч скрийн ли е

Оценка:
-4 +5

ХХМ
23 Отговор
Променено е разположението на разпределителния вал, формата на бронята, дръжките на вратите и кормилната система.

Оценка:
-2 +5

Шаран БГ
24 Отговор
" Капризи - казала каката- Цял град спи със мен - той не иска. Лека съм била...... Хайде , де ...Капризи !! " Сега и нашенците. Качиха се на БМВ,Ауди, Мерцедес и други японски красоти и....Капризи ! А дядо Ви и тейко Ви как се радваха на такива коли !?. Впрочем руска кола - за руските условия. Когато пропътуваш 400-500 км , и няма ни къща, ни комин , ни човек / не дай Боже и да е студ - минус 20 - 25 градуса/ ще проумееш защо руснака не прави луксозни коли! Естествено, че дори да ми дадат 3 000 евро, също няма да я взема тая тенекия. Не е кола за нашите условия !!! Имаме на 5 километра селище и бензинаджийница - пътищата лоши-лоши, ама асфалтирани и ги имаме. Руснака едва в последните години се сафиряса и започна да прави някой- друг километър автомагистрален път, ама от Москва нанякъде... Ами от Урал до Владивосток колко ли километра са ??? На руснака винаги му трябва топъл всъдеход !!

Оценка:
-6 +21

майстора
25 Отговор
Ох маминкооо

Оценка:
-2 +3

Ръшън Спай
26 Отговор
Аз продавам Жигула 82-ра с инфотейнмънт с тъчскрийн на Андроид. 1500 лв. При интерес ЛС

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +4

Васил
27 Отговор
Даже и в пустинята да се кара където няма дъжд за една година този рядък боклук ще изгние това се отнася и за другите лади 2105-2107

Оценка:
-1 +4

Driver
28 Отговор
Еха - това е флагмана на руската инженерна мисъл и автомобилостроене ! Правят и също толкова добри самолети !

Оценка:
-1 +2

JJеко
29 Отговор

До коментар #3 от "JEEP":


Микропроцесорна бе душа! По тогавашно време не се продаваха микропроцесори ей така свободно!

Изобщо да си трол е голема работа кат малките работи на Бойко!

Оценка:
-1 +0

До Бориславчо
30 Отговор

До коментар #2 от "Borislav Popov":


Коя година е това, ехее преди 1989г.!

Оценка:
-1 +0

31
Този коментар е премахнат от модератор
lako
32 Отговор

До коментар #26 от "Ръшън Спай":


Давай да купувам, ама пусни някоя и друга снимки, а не художествени измислици.

Оценка:
-0 +0

Чичо Венко
33 Отговор
Това беше първия автомобил,който карах след като взех книжка.Беше на 11 години и на 60к километра.Направо си беше гаражна колица.Бащата винаги е имал служебни коли и лична винаги е карал малко.Беше със същия мотор 1.5 с 5 скорости.Самарката определено си беше кошница пълна-таблото беше напукано на 2 места грозно,тапицерията на вратите се отлепяше(с телбот я прикрепяхме),маркучите се пукаха...все течове глупости,делкото се ебаваше,карбуратора непрекъснато се задръстваше.Остави ме 2 пъти...добре че беше в града.Имайте предвид ,че колата си е купувана нова и си е на оригинални километри + основно стояла в гараж.По това време повечето немски и японски марки произвеждаха истински коли,не еднодневки и пластмасови.Така че за времето си,ладата пак си беше ниско качество.Честно казано не мисля че е възможно някой да измине 200 000 км с такава кола без проблеми.Карах я само 9 месеца тая Лада.Все пак има сантиментална стойност за мен и беше супер самия факт,че имам автомобил и мога да пътувам с него.Тогава нямаше и толкова голям избор.Сега карам автомобил за 70 бона,но не е същото.Пък и вече е пълно с хубави коли.На всеки ъгъл има някой с по модерна и по-скъпа.

Оценка:
-0 +3

Бате
34 Отговор
Имах белгийска сглобка с 1300 мотор и 5 скорости, като петата беше почти не използваема, защото дори на магистралата губеше мощност. Външно само предната решетка беше различна и имаше фарчета за мъгла в бронята, но покритието на купето беше много по-добро и салона беше с елементи и седалки от по-траен текстил. Таблото си беше същия боклук, след две години се пукна на две места. Общо взето имах не съм имал много проблеми, но като цяло е дървена кола.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери