Last news in Fakti

29 Ноември, 2019 13:34 91 218 94

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате

  • tuv-
  • автомобилът на старо
TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате - 1
Fiat Panda

Ежегодната класация на германското дружество за технически прегледи на автомобили, ни показва една интересна класация, която определя надеждността и ненадеждността на употребяваните автомобили.

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате
Renault Twingo

Сега ще спрем вниманието ви на най-чупливите коли според германците, които са непрепоръчителни за покупка на старо. Като най-ненадежден специалистите от TUV определят употребяваните Fiat Panda.

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате
VW Passat CC

Втората позиция в този антирейтинг се държи от Renault Twingo, а своеобразния бронзов медал е за VW Passat CC, който е и единствената немска кола в този анти топ 5. Четвъртата позиция е отредена за Peugeot 207, а петицата се допълва от Fiat Punto.

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате
Peugeot 207

Оказва се, че от петте най-ненадеждни и непрепоръчителни за купуване употребявани коли две са френски и две - италиански. Германската е една, а корейските и японски автомобили са по-напред в класацията.

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате
Fiat Punto


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 70 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фалш

    364 23 Отговор
    Тази статия звучи като не купувайте синьо, зелено, червено. Нито са дадени кой модел точно с кой двигател, нито в коя година, и защо да не се купуват. Нищо. Само някакви 5 коли

    Коментиран от #22, #62

  • 2 Я па тия

    178 32 Отговор
    Е дали това е вярно-само една немска...Пък за Пандата въобще не са прави-пак измишльотини от псевдо разбирачи.
  • 3 Автоджамбаз

    81 30 Отговор
    Споко в Булгаристан ще се намира кой да ги купи.
  • 4 продуктово позициониране

    153 23 Отговор
    Тя тази "класация" - много избирателна ,бе ! Изредени са най бюджетните (демек евтини) коли на пазара (без Пасата) и ни викат - не купувайте ?! Ми и ние искаме да купуваме само Бентли ,Ролс ,Лексъс и Мерцедес ама ... няма с какво. ПП. А че Пасата купе е дръвце - вЕрно е.

    Коментиран от #44

  • 5 гошо

    130 20 Отговор
    аз вече 3-та година карам панда от 2004 год.24 000 съм минал без грам проблем

    Коментиран от #14, #82

  • 6 Истинския ДЖОН РАМБО

    112 12 Отговор
    Я ! И немските журналисти са като нашите - ПЛАТЕНА РЕКЛАМНА ужКЛАСАЦИЯ !
  • 7 ФИАТ

    133 18 Отговор
    Абсолютна лъжа е тази "класация" ,имам Панда 4Х4 с 1.3 ТД двигател и 95 коня от 2015 г. вече е на 85000 км. и нищо не е пипано ,гълта по 6 л. нафта градско ,да не говорим ,че е много проходима и че консумативите са смешно евтини.

    Коментиран от #72

  • 8 автосервиз

    135 20 Отговор
    Хъммм ,бе я да направим една справка в МОБИЛЕ ДЕ и да видим как се обезценяват гореизброените автомбили и как премиум колите. Така ,да видим - Мерцедес МЛ 166 350 дизел от 2014 г. цена на нов (базова) 76000 Еврака ,сега започват от 18 400 Е ,ФИАТ Панда 4Х4 дизел цена като нов (базова) 16400 Е ,сега 8 700 Евро (?!) ,така чеееее ..... тези които ни дават такива "мъдри" съвети ,най добре да го дух.ат !!!
  • 9 Капитана

    101 16 Отговор
    Относно статията да споделя мнения за два автомобила,които съм притежавал в моето семейство.Пежо 207 1.4 бензин купено за жена ми автомобила беше върнат от лизинг на реални 103000 км. на 4г.когато го придобих,тази кола беше с постоянни ел.проблеми от всякакво естество дразнещи и изискващи време за отстраняване.
    Закупен Пасат СС 1.8 бензин,ръчна ск.кутия от частно лице от Белгия на реални 164000 км.Страшен масларник,завишен разход на масло при магистрално каране,проблемен климатроник с клапите,скъпи ремонти.Разкарах и двете коли и си реших проблемите относно возилата като преминах на японски автомобили.За жената Тойота Ярис 1.33 бензин 100 к.с ръчна ск.кутия върнат от лизиг на реални 86000 км. и за мен отново върнат от лизинг Тойота Авенсис Т27 фейслифт седан 2013г. бензин,ръчна ск.кутия 1.8/147 к.с. Който каквото иска да плюе по Тойота за мен са здрави автомобили,безпроблемни искат само каране и обслужване със препоръчаните от Тойота консумативи.

    Коментиран от #11, #13, #15, #23, #37

  • 10 АЛЕКСАНДЪР

    80 25 Отговор
    ТОЙОТА С БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ Е ВЪЗМОЖНО
    НАИ ДОБРИЯТ ИЗБОР !!! №1
  • 11 гост

    65 20 Отговор

    До коментар #9 от "Капитана":

    Ти сега ли разбра за Тойота. Те от 30 години са така. А дето казваш за Яриса, няма спор. Много здрава кола особено за градско е идеален автомобил.

    Коментиран от #18

  • 12 Bmwe38

    47 17 Отговор
    Коли съм карал доста френски немски.За мен лично bmw преди 2000 е идеална кола здрава с добри разходи динамична.Но това си е мое мнение лично мен това ми върши работа и е ок стига да се подържа и да не е е взето пред скрапно състояние.Но въпрос на вкус е имал съм 34 комби 525 тдс "проблемния двигател" далеч не е така.Даваше ми добри разходи и беше здрав и надежден.Така че хора не слушайте митове и легенди когато се подържа правилно автомобила си е ок с някой леки изключения който са трагедии като кадета примерно където си е боклук откровен подържаш не подържаш той си е курник

    Коментиран от #19, #38

  • 13 Петър Красимиров

    35 22 Отговор

    До коментар #9 от "Капитана":

    Много си прав за японките, ама звучиш като да ги рекламираш за продан😉 май бачкаш в Тойота😃

    Коментиран от #46

  • 14 Волвар

    13 10 Отговор

    До коментар #5 от "гошо":

    Гоше, аз тези километри ги минавам за една година, съвсем не са много.

    Коментиран от #24

  • 15 хазарта

    16 35 Отговор

    До коментар #9 от "Капитана":

    патологичен лъжец си мой човек
  • 16 vasik atanasova

    46 17 Отговор
    аз харесвам ПАНДА 4 Х 4
  • 17 мислещ

    21 17 Отговор
    Ами всичко на VAG с TSI (Тоест, всичко на VAG, точка. че другото е турбодизел и също не е по-разумен вариант) и всичко на Ford/Ecoboost и всичко на френските производители по дефиниция.
  • 18 Guest

    43 73 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Незнам кой какво е не и разбрал, ама автомобилите с най-често срещан издайнически син пушек от ауспуха са японски! Установил съм го , след многогодишен личен мониторинг. По-големи маслопийци от япончетата май няма! Пък нека са "надеждни"... Пфу!
  • 19 159

    8 5 Отговор

    До коментар #12 от "Bmwe38":

    Двигателя е железен!!! Проблемна беше ГНП-то, като загрее! Ама проблемът се "появяваше", след 1/2 млн. км.
  • 20 ТМВ

    60 23 Отговор
    Който плюе колите на концерна Fiat нека сам си направи по хубава кола,да ама не....!!
    Аз карам Lancia Kappa 175 коня бензин 1997 година, бегачка,за 10 години нямам никакви проблеми!!
    До сега съм сменял само консумативи,двигателят е трепач!!!!
    И естествено никаква АГУ..
  • 21 Ezio

    47 7 Отговор
    Пълна тъпотия, поне да сте се обосновали защо.... аа то не карай Фиат Панда защото чичо Пенчо така разправя смеех...

    Коментиран от #48

  • 22 гларус

    42 23 Отговор

    До коментар #1 от "Фалш":

    Купи си Хонда и не мисли за всякакви другии марки и модели

    Коментиран от #45

  • 23 шперца

    28 36 Отговор

    До коментар #9 от "Капитана":

    ЯРИС С ЦЕНТРАЛНО ПОСТАВЕН СКОРОСТОМЕР Е СЛОЖЕН И СЕ ПОЛЗВА САМО ОТ ДЯСНО КРИВОГЛЕДИ КАТО ЖЕНА ТИ
  • 24 меми

    19 7 Отговор

    До коментар #14 от "Волвар":

    големи баш шофьори ве, с колелото ли минаваш по 25 000 на година,аман от лъжци тук
  • 25 Гошо

    39 12 Отговор
    Всичко е лъжа аз имам две коли Фиат стило и голф 4 мога да кажа че стилното е в пъти по добро от голфа не само в дизайна и в возията аивъв чистите на голфа съм сменил почти всичко докато на стилното почти нищо а колите са 20 години и двете

    Коментиран от #27

  • 26 мани мани

    45 37 Отговор
    не купувайте:
    1. бмв
    2. опел
    3. ауди
    4. мерцедес
    т'ва е истинската класация! а ако толкова искате немско, макар че такива няма, то се взема порше, но и те са ментета :) немско не!

    Коментиран от #49, #90

  • 27 Q4 00

    8 5 Отговор

    До коментар #25 от "Гошо":

    Вземи накрая си купи една нормална кола,от ония скъпите
  • 28 мани мани

    20 15 Отговор
    най-добре си бях с мосвича :) ама на... не че имам ся проблеми с евтиният спортен американец, ама всичко западно е кекаво :) все треперя на пътя :) нямам чувството, че е здраво и надеждно, а руските са дуракоустойчиви... баш си бяха за наще улици :)
  • 29 Q4 00

    9 6 Отговор
    А бе, къде е оня "ALFA Q4"?

    Коментиран от #76

  • 30 мани мани

    13 14 Отговор
    инак ако тря'ше да избирам от тия на картинките, щях да предпочета реното туинго и после пандата... другите ви ги подарявам :) хеле немската кочина ше ви е идеална за луксозен гълабарник или кокошкарник :P монтьорите щяха да са безработни ако всички бяха кат' мен :)
  • 31 Бай Тошо

    18 1 Отговор
    Колата сама си избира собственика
  • 32 и още по темата

    25 4 Отговор
    Карайте каквото ви харесва,не робувайте на марки.Аз харесвам и немски и френски и японски, даже и по-стари модели.Всички така или иначе се чупят, но ако си я харесваш, плащаш ремонта и караш. Наскоро си продадох японския автомобил, сравнително млад, на 9 год,но и на него му ремонтирах двигателя,кво кат е японски...почна да гори масло.А всички други там съединители, амортисиори и те си имат живот като при другите коли от тоя клас.Естествено, че карам на макс всичките си коли, но нали затова си ги купувам...коли много,аз съм си един .Сега се озъртам за старо купе около 20 годишно,понапомпено, разбира се.
  • 33 еми

    22 7 Отговор
    "Ханс" вместо да си оправи качеството на колите си (немското качество остана в историята да сега съм имал 3 немски 2 леки и една лекотоварна и 4 френски ) статията е да " плюеш " италианците и французите а немските особено EURO 4 (слд 2005) двигателите и електрониката са проблемни лично мое мнение "никога вече немска кола" всеки има право да купува това което иска но за мен немска никога.

    Коментиран от #52

  • 34 6666

    30 8 Отговор
    До коментар 28 "Най добре си бях с Москвича" МАНИ мани я ни разкажи като се пукни главата на 412 и се напълни картера с вода как действаше??Ах, какви години бяха .Най хубавото ,че бяхме млади.
  • 35 Докер

    5 3 Отговор
    Това е истината
  • 36 Таралясников

    15 2 Отговор
    Кой си има брада си носи и гребенче! Бая са ми и годините, и колите! Лошо за марка не мога да кажа! Единствено: Колата не се плаши от каране, а от лоша поддръжка! А за рибарлъка и лова ползвам старичка " Панда"- само през комина на ТЕЦ " Дружба" не съм я изкарвал.... Нов " Крузак", на 12 000 км., прогори бутало в Гърция- двата са несравними, но изпълняват предназначението си! Карайте и се не бойте!
  • 37 filo

    5 6 Отговор

    До коментар #9 от "Капитана":

    Ти да не си от ТМ ауто бе, защото това прозира.
  • 38 filo

    5 6 Отговор

    До коментар #12 от "Bmwe38":

    Кафета за времето си беше най-добрата кола, затова беше и най-масова и бакшишите също я предпочитаха.

    Коментиран от #41

  • 39 filo

    4 8 Отговор
    Исках да кажа Кадета!

    Коментиран от #43

  • 40 Алфа Ромео

    3 5 Отговор
    Е кво мрънкате само, няма Алфа Ромео...
  • 41 Алфа Ромео

    9 1 Отговор

    До коментар #38 от "filo":

    Всички бяха доволни от Кадетите но навремето моя ми скъса нервите, бях редовен клиент на сервизите, моя беше 1.4 i един мастър ми каза че съм взел на калпавия мотор. После имах Астра Ф 1.8 моно и беше безпроблемна колата.
  • 42 JDM

    6 4 Отговор
    Subaru impreza sti
  • 43 Шишо Бакшишо

    17 7 Отговор

    До коментар #39 от "filo":

    Малиии..ти па, нема такъв курник, вервай ми ..а ''Рейсъра'' беше на светлинни години пред ''Кадета''..с тях тръгнаха О'Кей такситата...и по-добро от корейските магаренца нема...ако щеш ми вервай, ако щеш -недей...ако искате нещо здраво за кълчене от работа-само ''корейче'' Хюндай или Киа-не че има некаква разлика между тях де...

    Коментиран от #51, #68

  • 44 Ако баба ти беше мъжка

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "продуктово позициониране":

    Като каже някой срешъл,това е дръвце,дървено,веднага вижда бай Груьо от Майново.Вдлъбнат.
  • 45 Не благодаря

    8 8 Отговор

    До коментар #22 от "гларус":

    Не благодаря. Карам само Тойота.
  • 46 Исмаил

    7 5 Отговор

    До коментар #13 от "Петър Красимиров":

    Иди виж в Дубай в пустинята какво е в употреба....и тогава давай мнение за Тойота

    Коментиран от #47

  • 47 Гост 5

    5 5 Отговор

    До коментар #46 от "Исмаил":

    Върви в Европа и виж там какво карат
  • 48 БЕРК АЛИ АЙХАН

    15 5 Отговор

    До коментар #21 от "Ezio":

    Аз съм имал Фиат Пунто, Панда и Ритмо СТРАХОТНИ АВТОМОБИЛИ
  • 49 И. Милетиев

    8 4 Отговор

    До коментар #26 от "мани мани":

    Абе ташак, карай си талигата с магарето на село и не се опитвай да даваш "съвети".
  • 50 Мерцедес

    3 10 Отговор
    Другото е компромис!
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Dimirest

    9 9 Отговор

    До коментар #33 от "еми":

    Пък всеки, който се види с пари напира да купи на Ханс колите Мерцедес, БМВ, Ауди и Волксваген, защо ли?
  • 53 Шаран БГ

    8 4 Отговор
    Не разбирам много от коли. Която си купя, нея карам, нея поддържам и се задълбочавам в устройство и ремонти.-много-много не ходя по сервизи.Все на немски щайги съм . Истински ме впечатли една информация за планински, безпътен, каменист Афганистан. До колко е вярна - не знам! 80% от автомобилите там били "Тойота Корола". Ако е така ....все ще има защо.
  • 54 гощо

    10 23 Отговор
    E всеки адекватен човек знае,че френски и италиански коли не бива да се копуват! Рено си оправиха нещата последно време,ноооо.....

    Коментиран от #55

  • 55 Кози крак

    11 16 Отговор

    До коментар #54 от "гощо":

    Рено са най -зле от френските бе разбирач!

    Коментиран от #87

  • 56 Passat

    27 1 Отговор
    ХА-ха, имах Fiat-Bravo, чисто нов и го карах в София 7г. Не мръдна. Сега имам WV-Passat all track, чисто нов и го карам предимно в чужбина и в Германия, тук живея. Предното окачване скърца , в салона дрънка като в такси. Ако питаш немците, техните банани и атанаси са най-хубаво ти.
  • 57 Добро утро

    22 8 Отговор
    Fiat са номер 1 - евтини и надеждни

    Коментиран от #92

  • 58 Стрелата

    17 1 Отговор
    Колите спрямо джобааа тъй че тихооооо
  • 59 wgw

    28 2 Отговор
    Карам бмв х3 от 3години и ми садра джоба от чупене. Не е истина просто- хиляди левове. За съжаление е истина!!!
  • 60 Ivan Petrov

    19 1 Отговор
    Дори да е вярно, за ремонта на Пандата (4х4) ще дадете по-малко, отколкото за сервизно обслужване на БМВ или Мер.,Да не говорим за серията "А" на Мер. - вечно с повреден компютър....
  • 61 Шофер Хофер

    9 0 Отговор
    Ако се върнете назад във времето ще видите че това са едни от най-хвалените и продавани коли, сега има доста от тях втора ръка и е нормално да ви промиват мозъците да си купите други експлоатирани подобни трошки
  • 62 Сашо

    15 2 Отговор

    До коментар #1 от "Фалш":

    Поредната супер некомпетентна статия написана от некой "шушляк"
  • 63 Лаик

    3 7 Отговор
    Аз само карам и поддържам. За това не знам колко струват ремонти те. Иначе имам голв 4 на 236000 км. 1.6 100 К.С И МЕРС. С180. CGI 156 К. С. НА 155000 КМ Е И НЯМАМ ПРОБЛЕМИ.
  • 64 Лаик

    1 10 Отговор
    Извинявам се голф-а е 105 к. с.
  • 65 Раьо

    8 0 Отговор
    Ей вие от факти,няма да се научите да пишете и това е.Захващате теми от които нищо не е ясно.Имате ли поне една новина която да е достоверна и описана както трябва.
  • 66 Яко

    5 1 Отговор
    Някой може ли да изкаже мнение за пасат цц...че мислих да си взимам хахах
  • 67 Скъпа ли е

    3 2 Отговор
    поддръжката на Пасат- В-6 ?
  • 68 Алфа Ромео

    4 2 Отговор

    До коментар #43 от "Шишо Бакшишо":

    Разликата беше че Рейсъра не ръждясваше така иначе не знам, но щом ги търкаляха яко бакшите сигурно са били яки магарета.
  • 69 Батман

    8 6 Отговор
    Най -здравите коли от френските са Реното!Особено Рено Туинго карам такава от мн време и само бензин наливам и карам без никакви проблеми
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Батман

    12 1 Отговор
    Мерцедес Б класа 2008г пълна трагедия постоянно по ремонти беше а у вече само талибани ги карат
  • 72 Дърт Комунист

    8 5 Отговор

    До коментар #7 от "ФИАТ":

    Казано е , на старо- демек на доста километри. Ти с твоята Панда, чакай да стане на 200 000 и ще почне да се разпада. А една Тойота , на 200 000, тепърва започва да върви и има да кара още 200 000. Тва е разликата. Като нови всичките са хубави и не правят проб.
  • 73 Дърт Комунист

    4 3 Отговор
    Аз имам служебна Дачия на 70 000 - също никви проблеми. Но като станат на 200 000 - започват сериозни повреди и износване.

    Коментиран от #78, #88

  • 74 Anadolu Manafesi

    7 6 Отговор
    Според отчетите на аналогичната служба във Великобритания , Пежо 207 винаги е на челните места по надеждност
  • 75 ВсичкиКолиСаЛмарина

    5 1 Отговор
    Много АМАТѝОРСКИ поднесена информация - тоест аматьорска статия. Коя кола коя година е произведена, кой двигател е и колко години е ползвана преди да попадне в класацията !! ?!?! То така и Ламборджините е много строшено, щото се има предвид смачканите от камион (но това не е упоменато в обявлението).
  • 76 Случаен минувач

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Q4 00":

    Що,бе? Ти ако си изгорел с некой кукундрелник, що си мислиш, че и другите са кьорави, кога купуват?
  • 77 Ферат

    1 5 Отговор
    Сано дойч
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 боссхосс

    2 2 Отговор
    ами гърците си ги купуват а пък нашите разбирачи пеши да ходат и дачия и рено и шкода и фолцваген ауди нека карат

    Коментиран от #80

  • 80 Ахмет

    1 2 Отговор

    До коментар #79 от "боссхосс":

    Неграмотник!
  • 81 Дон баро

    6 0 Отговор
    И тука идва приказката няма лоша марка има лоша подръжка така чее тия атомни инженери кадето са написали тази статия да сменят професиятя
  • 82 Pandata

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "гошо":

    Е как няма да ти е вечна като караш по 1 км на месец )))) абич
  • 83 Зайко Байко многознайко

    4 0 Отговор
    FIAT - (F)ehler (I)n (A) lle (T) eile, грешки във всички части .В далечната 1990 г. от Германия си купих Fiat Rithmo Abarth 135TC. За времето си беше голяма бегачка на турците из Мюнхен им късах главите на светофарите. Един ден се наложи да ида в дилъра на Фиат на Франкфунтер ринг един механик ми каза това което ви писах по-горе. Прав е бил!
  • 84 Баба Яга

    1 2 Отговор
    Кметицата ще даде на всеки по един трулеи или трамвай , не купувайте кола втора ръка
  • 85 Изобщо Не Ги Разбирам

    10 0 Отговор
    Тези автомобили. Само ги карам, обаче, всеки път, когато, пуснат такава статия, я прочитам, само за да видя коментарите след това.
    Благодаря ви момичета, много се забавлявам!
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Жан

    1 0 Отговор
    Не знам колко е трошливо, но наскоро имах удоволствието да покарам точно такова Туинго на една позната, върнах колата от летището. Не напразно употребих "удоволствие", защото останах очарован от отличната возия за малка кола и добрата динамика, както и много добрата маневреност. Отлична колица, особено за града.
  • 90 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "мани мани":

    Абе пич,за всеки влак си има пътник.Карам пасат б5 1999г. 1.9 110 коня.Карам го от 5 години,дори и господ не знае на колко км е,но е здрав и никога не ме е оставял на път,редовна смяна на консумативите и е пушка.Няма да го сменя докато не утре.Като не си фен на немското няма да караш немско... лесно е.Доколкото за мен,аз на друго освен немско не мисля да се качвам.Пак казвам за всеки влак си има пътник...
  • 91 Ловеч

    0 0 Отговор
    Незнам, карал съм 10тина автомобила вече - японски, германски, френски и то средно по около 50х км. Повечето бензин. Всичко си е до късмет, ама за експертите искам да кажа, че Китайския H6 ТD, на който навътртяхме над 150х не е мръднал и е като нов още. Най високото ниво на оборудване и като знам за какви смешни пари е купуван, да ти е. а и премиумите за над 100 000 лева...
  • 92 Кон

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Добро утро":

    Проблема в България не са старите автомобили , а некадърните автомонтьори които ги съсипват с дефектни авточасти ! Сменят здрави възли от неграмотност и вдигат рамене !
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.