ФАКТИ.БГ

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате

Публикувана: 29 Ноември, 2019 13:34
92 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 82599
TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате
Fiat Panda
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.7 от 68 гласа.

Ежегодната класация на германското дружество за технически прегледи на автомобили, ни показва една интересна класация, която определя надеждността и ненадеждността на употребяваните автомобили.

Renault Twingo

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате

Сега ще спрем вниманието ви на най-чупливите коли според германците, които са непрепоръчителни за покупка на старо. Като най-ненадежден специалистите от TUV определят употребяваните Fiat Panda.

VW Passat CC

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате

Втората позиция в този антирейтинг се държи от Renault Twingo, а своеобразния бронзов медал е за VW Passat CC, който е и единствената немска кола в този анти топ 5. Четвъртата позиция е отредена за Peugeot 207, а петицата се допълва от Fiat Punto.

Peugeot 207

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате

Оказва се, че от петте най-ненадеждни и непрепоръчителни за купуване употребявани коли две са френски и две - италиански. Германската е една, а корейските и японски автомобили са по-напред в класацията.

Fiat Punto

TUV: 5 коли на старо, които не бива да купувате

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.7 от 68 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Фалш
1 Отговор
Тази статия звучи като не купувайте синьо, зелено, червено. Нито са дадени кой модел точно с кой двигател, нито в коя година, и защо да не се купуват. Нищо. Само някакви 5 коли

Коментиран от #22, #62


Оценка:
-23 +362

Я па тия
2 Отговор
Е дали това е вярно-само една немска...Пък за Пандата въобще не са прави-пак измишльотини от псевдо разбирачи.

Оценка:
-32 +175

Автоджамбаз
3 Отговор
Споко в Булгаристан ще се намира кой да ги купи.

Оценка:
-30 +80

продуктово позициониране
4 Отговор
Тя тази "класация" - много избирателна ,бе ! Изредени са най бюджетните (демек евтини) коли на пазара (без Пасата) и ни викат - не купувайте ?! Ми и ние искаме да купуваме само Бентли ,Ролс ,Лексъс и Мерцедес ама ... няма с какво. ПП. А че Пасата купе е дръвце - вЕрно е.

Коментиран от #44


Оценка:
-23 +152

гошо
5 Отговор
аз вече 3-та година карам панда от 2004 год.24 000 съм минал без грам проблем

Коментиран от #14, #82


Оценка:
-20 +129

Истинския ДЖОН РАМБО
6 Отговор
Я ! И немските журналисти са като нашите - ПЛАТЕНА РЕКЛАМНА ужКЛАСАЦИЯ !

Оценка:
-12 +112

ФИАТ
7 Отговор
Абсолютна лъжа е тази "класация" ,имам Панда 4Х4 с 1.3 ТД двигател и 95 коня от 2015 г. вече е на 85000 км. и нищо не е пипано ,гълта по 6 л. нафта градско ,да не говорим ,че е много проходима и че консумативите са смешно евтини.

Коментиран от #72


Оценка:
-18 +132

автосервиз
8 Отговор
Хъммм ,бе я да направим една справка в МОБИЛЕ ДЕ и да видим как се обезценяват гореизброените автомбили и как премиум колите. Така ,да видим - Мерцедес МЛ 166 350 дизел от 2014 г. цена на нов (базова) 76000 Еврака ,сега започват от 18 400 Е ,ФИАТ Панда 4Х4 дизел цена като нов (базова) 16400 Е ,сега 8 700 Евро (?!) ,така чеееее ..... тези които ни дават такива "мъдри" съвети ,най добре да го дух.ат !!!

Оценка:
-20 +135

Капитана
9 Отговор
Относно статията да споделя мнения за два автомобила,които съм притежавал в моето семейство.Пежо 207 1.4 бензин купено за жена ми автомобила беше върнат от лизинг на реални 103000 км. на 4г.когато го придобих,тази кола беше с постоянни ел.проблеми от всякакво естество дразнещи и изискващи време за отстраняване.
Закупен Пасат СС 1.8 бензин,ръчна ск.кутия от частно лице от Белгия на реални 164000 км.Страшен масларник,завишен разход на масло при магистрално каране,проблемен климатроник с клапите,скъпи ремонти.Разкарах и двете коли и си реших проблемите относно возилата като преминах на японски автомобили.За жената Тойота Ярис 1.33 бензин 100 к.с ръчна ск.кутия върнат от лизиг на реални 86000 км. и за мен отново върнат от лизинг Тойота Авенсис Т27 фейслифт седан 2013г. бензин,ръчна ск.кутия 1.8/147 к.с. Който каквото иска да плюе по Тойота за мен са здрави автомобили,безпроблемни искат само каране и обслужване със препоръчаните от Тойота консумативи.

Коментиран от #11, #13, #15, #23, #37


Оценка:
-16 +101

АЛЕКСАНДЪР
10 Отговор
ТОЙОТА С БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ Е ВЪЗМОЖНО
НАИ ДОБРИЯТ ИЗБОР !!! №1

Оценка:
-25 +79

гост
11 Отговор

До коментар #9 от "Капитана":


Ти сега ли разбра за Тойота. Те от 30 години са така. А дето казваш за Яриса, няма спор. Много здрава кола особено за градско е идеален автомобил.

Коментиран от #18


Оценка:
-20 +65

Bmwe38
12 Отговор
Коли съм карал доста френски немски.За мен лично bmw преди 2000 е идеална кола здрава с добри разходи динамична.Но това си е мое мнение лично мен това ми върши работа и е ок стига да се подържа и да не е е взето пред скрапно състояние.Но въпрос на вкус е имал съм 34 комби 525 тдс "проблемния двигател" далеч не е така.Даваше ми добри разходи и беше здрав и надежден.Така че хора не слушайте митове и легенди когато се подържа правилно автомобила си е ок с някой леки изключения който са трагедии като кадета примерно където си е боклук откровен подържаш не подържаш той си е курник

Коментиран от #19, #38


Оценка:
-17 +47

Петър Красимиров
13 Отговор

До коментар #9 от "Капитана":


Много си прав за японките, ама звучиш като да ги рекламираш за продан😉 май бачкаш в Тойота😃

Коментиран от #46


Оценка:
-22 +35

Волвар
14 Отговор

До коментар #5 от "гошо":


Гоше, аз тези километри ги минавам за една година, съвсем не са много.

Коментиран от #24


Оценка:
-10 +13

хазарта
15 Отговор

До коментар #9 от "Капитана":


патологичен лъжец си мой човек

Оценка:
-35 +16

vasik atanasova
16 Отговор
аз харесвам ПАНДА 4 Х 4

Оценка:
-17 +45

мислещ
17 Отговор
Ами всичко на VAG с TSI (Тоест, всичко на VAG, точка. че другото е турбодизел и също не е по-разумен вариант) и всичко на Ford/Ecoboost и всичко на френските производители по дефиниция.

Оценка:
-17 +21

Guest
18 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Незнам кой какво е не и разбрал, ама автомобилите с най-често срещан издайнически син пушек от ауспуха са японски! Установил съм го , след многогодишен личен мониторинг. По-големи маслопийци от япончетата май няма! Пък нека са "надеждни"... Пфу!

Оценка:
-73 +43

159
19 Отговор

До коментар #12 от "Bmwe38":


Двигателя е железен!!! Проблемна беше ГНП-то, като загрее! Ама проблемът се "появяваше", след 1/2 млн. км.

Оценка:
-5 +8

ТМВ
20 Отговор
Който плюе колите на концерна Fiat нека сам си направи по хубава кола,да ама не....!!
Аз карам Lancia Kappa 175 коня бензин 1997 година, бегачка,за 10 години нямам никакви проблеми!!
До сега съм сменял само консумативи,двигателят е трепач!!!!
И естествено никаква АГУ..

Оценка:
-23 +59

Ezio
21 Отговор
Пълна тъпотия, поне да сте се обосновали защо.... аа то не карай Фиат Панда защото чичо Пенчо така разправя смеех...

Коментиран от #48


Оценка:
-7 +47

гларус
22 Отговор

До коментар #1 от "Фалш":


Купи си Хонда и не мисли за всякакви другии марки и модели

Коментиран от #45


Оценка:
-23 +41

шперца
23 Отговор

До коментар #9 от "Капитана":


ЯРИС С ЦЕНТРАЛНО ПОСТАВЕН СКОРОСТОМЕР Е СЛОЖЕН И СЕ ПОЛЗВА САМО ОТ ДЯСНО КРИВОГЛЕДИ КАТО ЖЕНА ТИ

Оценка:
-36 +27

меми
24 Отговор

До коментар #14 от "Волвар":


големи баш шофьори ве, с колелото ли минаваш по 25 000 на година,аман от лъжци тук

Оценка:
-7 +19

Гошо
25 Отговор
Всичко е лъжа аз имам две коли Фиат стило и голф 4 мога да кажа че стилното е в пъти по добро от голфа не само в дизайна и в возията аивъв чистите на голфа съм сменил почти всичко докато на стилното почти нищо а колите са 20 години и двете

Коментиран от #27


Оценка:
-12 +38

мани мани
26 Отговор
не купувайте:
1. бмв
2. опел
3. ауди
4. мерцедес
т'ва е истинската класация! а ако толкова искате немско, макар че такива няма, то се взема порше, но и те са ментета :) немско не!

Коментиран от #49, #90


Оценка:
-37 +45

Q4 00
27 Отговор

До коментар #25 от "Гошо":


Вземи накрая си купи една нормална кола,от ония скъпите

Оценка:
-5 +8

мани мани
28 Отговор
най-добре си бях с мосвича :) ама на... не че имам ся проблеми с евтиният спортен американец, ама всичко западно е кекаво :) все треперя на пътя :) нямам чувството, че е здраво и надеждно, а руските са дуракоустойчиви... баш си бяха за наще улици :)

Оценка:
-15 +20

Q4 00
29 Отговор
А бе, къде е оня "ALFA Q4"?

Коментиран от #76


Оценка:
-6 +9

мани мани
30 Отговор
инак ако тря'ше да избирам от тия на картинките, щях да предпочета реното туинго и после пандата... другите ви ги подарявам :) хеле немската кочина ше ви е идеална за луксозен гълабарник или кокошкарник :P монтьорите щяха да са безработни ако всички бяха кат' мен :)

Оценка:
-14 +13

Бай Тошо
31 Отговор
Колата сама си избира собственика

Оценка:
-1 +18

и още по темата
32 Отговор
Карайте каквото ви харесва,не робувайте на марки.Аз харесвам и немски и френски и японски, даже и по-стари модели.Всички така или иначе се чупят, но ако си я харесваш, плащаш ремонта и караш. Наскоро си продадох японския автомобил, сравнително млад, на 9 год,но и на него му ремонтирах двигателя,кво кат е японски...почна да гори масло.А всички други там съединители, амортисиори и те си имат живот като при другите коли от тоя клас.Естествено, че карам на макс всичките си коли, но нали затова си ги купувам...коли много,аз съм си един .Сега се озъртам за старо купе около 20 годишно,понапомпено, разбира се.

Оценка:
-4 +25

еми
33 Отговор
"Ханс" вместо да си оправи качеството на колите си (немското качество остана в историята да сега съм имал 3 немски 2 леки и една лекотоварна и 4 френски ) статията е да " плюеш " италианците и французите а немските особено EURO 4 (слд 2005) двигателите и електрониката са проблемни лично мое мнение "никога вече немска кола" всеки има право да купува това което иска но за мен немска никога.

Коментиран от #52


Оценка:
-7 +22

6666
34 Отговор
До коментар 28 "Най добре си бях с Москвича" МАНИ мани я ни разкажи като се пукни главата на 412 и се напълни картера с вода как действаше??Ах, какви години бяха .Най хубавото ,че бяхме млади.

Оценка:
-8 +30

Докер
35 Отговор
Това е истината

Оценка:
-3 +5

Таралясников
36 Отговор
Кой си има брада си носи и гребенче! Бая са ми и годините, и колите! Лошо за марка не мога да кажа! Единствено: Колата не се плаши от каране, а от лоша поддръжка! А за рибарлъка и лова ползвам старичка " Панда"- само през комина на ТЕЦ " Дружба" не съм я изкарвал.... Нов " Крузак", на 12 000 км., прогори бутало в Гърция- двата са несравними, но изпълняват предназначението си! Карайте и се не бойте!

Оценка:
-2 +15

filo
37 Отговор

До коментар #9 от "Капитана":


Ти да не си от ТМ ауто бе, защото това прозира.

Оценка:
-6 +5

filo
38 Отговор

До коментар #12 от "Bmwe38":


Кафета за времето си беше най-добрата кола, затова беше и най-масова и бакшишите също я предпочитаха.

Коментиран от #41


Оценка:
-6 +5

filo
39 Отговор
Исках да кажа Кадета!

Коментиран от #43


Оценка:
-8 +4

Алфа Ромео
40 Отговор
Е кво мрънкате само, няма Алфа Ромео...

Оценка:
-5 +3

Алфа Ромео
41 Отговор

До коментар #38 от "filo":


Всички бяха доволни от Кадетите но навремето моя ми скъса нервите, бях редовен клиент на сервизите, моя беше 1.4 i един мастър ми каза че съм взел на калпавия мотор. После имах Астра Ф 1.8 моно и беше безпроблемна колата.

Оценка:
-1 +9

JDM
42 Отговор
Subaru impreza sti

Оценка:
-4 +6

Шишо Бакшишо
43 Отговор

До коментар #39 от "filo":


Малиии..ти па, нема такъв курник, вервай ми ..а ''Рейсъра'' беше на светлинни години пред ''Кадета''..с тях тръгнаха О'Кей такситата...и по-добро от корейските магаренца нема...ако щеш ми вервай, ако щеш -недей...ако искате нещо здраво за кълчене от работа-само ''корейче'' Хюндай или Киа-не че има некаква разлика между тях де...

Коментиран от #51, #68


Оценка:
-7 +17

Ако баба ти беше мъжка
44 Отговор

До коментар #4 от "продуктово позициониране":


Като каже някой срешъл,това е дръвце,дървено,веднага вижда бай Груьо от Майново.Вдлъбнат.

Оценка:
-3 +2

Не благодаря
45 Отговор

До коментар #22 от "гларус":


Не благодаря. Карам само Тойота.

Оценка:
-8 +8

Исмаил
46 Отговор

До коментар #13 от "Петър Красимиров":


Иди виж в Дубай в пустинята какво е в употреба....и тогава давай мнение за Тойота

Коментиран от #47


Оценка:
-5 +7

Гост 5
47 Отговор

До коментар #46 от "Исмаил":


Върви в Европа и виж там какво карат

Оценка:
-4 +5

БЕРК АЛИ АЙХАН
48 Отговор

До коментар #21 от "Ezio":


Аз съм имал Фиат Пунто, Панда и Ритмо СТРАХОТНИ АВТОМОБИЛИ

Оценка:
-5 +15

И. Милетиев
49 Отговор

До коментар #26 от "мани мани":


Абе ташак, карай си талигата с магарето на село и не се опитвай да даваш "съвети".

Оценка:
-4 +8

Мерцедес
50 Отговор
Другото е компромис!

Оценка:
-10 +3

51
Този коментар е премахнат от модератор
Dimirest
52 Отговор

До коментар #33 от "еми":


Пък всеки, който се види с пари напира да купи на Ханс колите Мерцедес, БМВ, Ауди и Волксваген, защо ли?

Оценка:
-9 +9

Шаран БГ
53 Отговор
Не разбирам много от коли. Която си купя, нея карам, нея поддържам и се задълбочавам в устройство и ремонти.-много-много не ходя по сервизи.Все на немски щайги съм . Истински ме впечатли една информация за планински, безпътен, каменист Афганистан. До колко е вярна - не знам! 80% от автомобилите там били "Тойота Корола". Ако е така ....все ще има защо.

Оценка:
-4 +8

гощо
54 Отговор
E всеки адекватен човек знае,че френски и италиански коли не бива да се копуват! Рено си оправиха нещата последно време,ноооо.....

Коментиран от #55


Оценка:
-23 +10

Кози крак
55 Отговор

До коментар #54 от "гощо":


Рено са най -зле от френските бе разбирач!

Коментиран от #87


Оценка:
-16 +11

Passat
56 Отговор
ХА-ха, имах Fiat-Bravo, чисто нов и го карах в София 7г. Не мръдна. Сега имам WV-Passat all track, чисто нов и го карам предимно в чужбина и в Германия, тук живея. Предното окачване скърца , в салона дрънка като в такси. Ако питаш немците, техните банани и атанаси са най-хубаво ти.

Оценка:
-1 +27

Добро утро
57 Отговор
Fiat са номер 1 - евтини и надеждни

Коментиран от #92


Оценка:
-8 +22

Стрелата
58 Отговор
Колите спрямо джобааа тъй че тихооооо

Оценка:
-1 +17

wgw
59 Отговор
Карам бмв х3 от 3години и ми садра джоба от чупене. Не е истина просто- хиляди левове. За съжаление е истина!!!

Оценка:
-2 +28

Ivan Petrov
60 Отговор
Дори да е вярно, за ремонта на Пандата (4х4) ще дадете по-малко, отколкото за сервизно обслужване на БМВ или Мер.,Да не говорим за серията "А" на Мер. - вечно с повреден компютър....

Оценка:
-1 +19

Шофер Хофер
61 Отговор
Ако се върнете назад във времето ще видите че това са едни от най-хвалените и продавани коли, сега има доста от тях втора ръка и е нормално да ви промиват мозъците да си купите други експлоатирани подобни трошки

Оценка:
-0 +9

Сашо
62 Отговор

До коментар #1 от "Фалш":


Поредната супер некомпетентна статия написана от некой "шушляк"

Оценка:
-2 +15

Лаик
63 Отговор
Аз само карам и поддържам. За това не знам колко струват ремонти те. Иначе имам голв 4 на 236000 км. 1.6 100 К.С И МЕРС. С180. CGI 156 К. С. НА 155000 КМ Е И НЯМАМ ПРОБЛЕМИ.

Оценка:
-7 +3

Лаик
64 Отговор
Извинявам се голф-а е 105 к. с.

Оценка:
-10 +1

Раьо
65 Отговор
Ей вие от факти,няма да се научите да пишете и това е.Захващате теми от които нищо не е ясно.Имате ли поне една новина която да е достоверна и описана както трябва.

Оценка:
-0 +8

Яко
66 Отговор
Някой може ли да изкаже мнение за пасат цц...че мислих да си взимам хахах

Оценка:
-1 +5

Скъпа ли е
67 Отговор
поддръжката на Пасат- В-6 ?

Оценка:
-2 +3

Алфа Ромео
68 Отговор

До коментар #43 от "Шишо Бакшишо":


Разликата беше че Рейсъра не ръждясваше така иначе не знам, но щом ги търкаляха яко бакшите сигурно са били яки магарета.

Оценка:
-2 +4

Батман
69 Отговор
Най -здравите коли от френските са Реното!Особено Рено Туинго карам такава от мн време и само бензин наливам и карам без никакви проблеми

Оценка:
-6 +8

70
Този коментар е премахнат от модератор
Батман
71 Отговор
Мерцедес Б класа 2008г пълна трагедия постоянно по ремонти беше а у вече само талибани ги карат

Оценка:
-1 +11

Дърт Комунист
72 Отговор

До коментар #7 от "ФИАТ":


Казано е , на старо- демек на доста километри. Ти с твоята Панда, чакай да стане на 200 000 и ще почне да се разпада. А една Тойота , на 200 000, тепърва започва да върви и има да кара още 200 000. Тва е разликата. Като нови всичките са хубави и не правят проб.

Оценка:
-5 +8

Дърт Комунист
73 Отговор
Аз имам служебна Дачия на 70 000 - също никви проблеми. Но като станат на 200 000 - започват сериозни повреди и износване.

Коментиран от #78, #88


Оценка:
-3 +4

Anadolu Manafesi
74 Отговор
Според отчетите на аналогичната служба във Великобритания , Пежо 207 винаги е на челните места по надеждност

Оценка:
-6 +7

ВсичкиКолиСаЛмарина
75 Отговор
Много АМАТѝОРСКИ поднесена информация - тоест аматьорска статия. Коя кола коя година е произведена, кой двигател е и колко години е ползвана преди да попадне в класацията !! ?!?! То така и Ламборджините е много строшено, щото се има предвид смачканите от камион (но това не е упоменато в обявлението).

Оценка:
-1 +5

Случаен минувач
76 Отговор

До коментар #29 от "Q4 00":


Що,бе? Ти ако си изгорел с некой кукундрелник, що си мислиш, че и другите са кьорави, кога купуват?

Оценка:
-0 +2

Ферат
77 Отговор
Сано дойч

Оценка:
-5 +1

78
Този коментар е премахнат от модератор
боссхосс
79 Отговор
ами гърците си ги купуват а пък нашите разбирачи пеши да ходат и дачия и рено и шкода и фолцваген ауди нека карат

Коментиран от #80


Оценка:
-2 +2

Ахмет
80 Отговор

До коментар #79 от "боссхосс":


Неграмотник!

Оценка:
-2 +1

Дон баро
81 Отговор
И тука идва приказката няма лоша марка има лоша подръжка така чее тия атомни инженери кадето са написали тази статия да сменят професиятя

Оценка:
-0 +6

Pandata
82 Отговор

До коментар #5 от "гошо":


Е как няма да ти е вечна като караш по 1 км на месец )))) абич

Оценка:
-2 +2

Зайко Байко многознайко
83 Отговор
FIAT - (F)ehler (I)n (A) lle (T) eile, грешки във всички части .В далечната 1990 г. от Германия си купих Fiat Rithmo Abarth 135TC. За времето си беше голяма бегачка на турците из Мюнхен им късах главите на светофарите. Един ден се наложи да ида в дилъра на Фиат на Франкфунтер ринг един механик ми каза това което ви писах по-горе. Прав е бил!

Оценка:
-0 +4

Баба Яга
84 Отговор
Кметицата ще даде на всеки по един трулеи или трамвай , не купувайте кола втора ръка

Оценка:
-2 +1

Изобщо Не Ги Разбирам
85 Отговор
Тези автомобили. Само ги карам, обаче, всеки път, когато, пуснат такава статия, я прочитам, само за да видя коментарите след това.
Благодаря ви момичета, много се забавлявам!

Оценка:
-0 +10

86
Този коментар е премахнат от модератор
87
Този коментар е премахнат от модератор
88
Този коментар е премахнат от модератор
Жан
89 Отговор
Не знам колко е трошливо, но наскоро имах удоволствието да покарам точно такова Туинго на една позната, върнах колата от летището. Не напразно употребих "удоволствие", защото останах очарован от отличната возия за малка кола и добрата динамика, както и много добрата маневреност. Отлична колица, особено за града.

Оценка:
-0 +1

Иван
90 Отговор

До коментар #26 от "мани мани":


Абе пич,за всеки влак си има пътник.Карам пасат б5 1999г. 1.9 110 коня.Карам го от 5 години,дори и господ не знае на колко км е,но е здрав и никога не ме е оставял на път,редовна смяна на консумативите и е пушка.Няма да го сменя докато не утре.Като не си фен на немското няма да караш немско... лесно е.Доколкото за мен,аз на друго освен немско не мисля да се качвам.Пак казвам за всеки влак си има пътник...

Оценка:
-1 +1

Ловеч
91 Отговор
Незнам, карал съм 10тина автомобила вече - японски, германски, френски и то средно по около 50х км. Повечето бензин. Всичко си е до късмет, ама за експертите искам да кажа, че Китайския H6 ТD, на който навътртяхме над 150х не е мръднал и е като нов още. Най високото ниво на оборудване и като знам за какви смешни пари е купуван, да ти е. а и премиумите за над 100 000 лева...

Оценка:
-0 +0

Кон
92 Отговор

До коментар #57 от "Добро утро":


Проблема в България не са старите автомобили , а некадърните автомонтьори които ги съсипват с дефектни авточасти ! Сменят здрави възли от неграмотност и вдигат рамене !

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Андрей Райчев
Социологът Андрей Райчев с коментар за отношенията ГЕРБ - ДПС
Борисов направи много голяма сделка с ДПС"

Още бисери