ФАКТИ.БГ

TUV: 10-годишна кола? Само германска!

Публикувана: 1 Декември, 2019 12:00
89 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 25706
TUV: 10-годишна кола? Само германска!
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.5 от 31 гласа.

Преди дни ви показахме една част от класацията на германската асоциация TUV, като наблегнахме на най-непрепоръчителните, според германците, автомобили на старо. Сега ще ви покажем челната петица на този рейтинг, в който, странно или пък не, присъстват само немски коли.

Porsche 911

TUV: 10-годишна кола? Само германска!

Странно е, защото в предишни години там често се наместваха японски употребявани возила, но сега, такива, както и френски, италиански, корейски и американски - няма. Като най-надеждната 10-годишна кола от TUV определят Porsche 911. Трябва да отбележим, че тези автомобили се карат доста по-малко (среден пробег 77 000 км.) и се поддържат основно в скъпи и качествени сервизи.

Audi TT

TUV: 10-годишна кола? Само германска!

Втората позиция е за Audi TT и по-конкретно за неговата втора генерация. Средният пробег на тези коли е 115 000 км. Своеобразният бронзов медал е за ван-версията на VW Golf. Това е Volkswagen Golf Plus със среден пробег от 116 000 км. Едно от обясненията е, че подобен род автомобили се карат от по-улегнали хора.

Volkswagen Golf Plus

TUV: 10-годишна кола? Само германска!

Mercedes SLK също попада в златната петица на употребяваните германски автомобили, като средния му пробег е 91 000 километра. Четвъртата позиция е и заради фактори, сходни с тези на 911 - малък пробег и поддържане, без да се жалят средства.

Mercedes-Benz SLK

TUV: 10-годишна кола? Само германска!

Последен в топ 5 е класиран Volkswagen Eos. Този модел не се купуваше особено, като нов и поради тази причина не се сдоби с наследник. На вторичния пазар Eos също се продава трудно, но пък явно не се чупи толкова много. Средният му пробег за 10 годишна кола е 128 000 км.

Volkswagen Eos

TUV: 10-годишна кола? Само германска!

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.5 от 31 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
МногоУдобно
1 Отговор
Много удобен начин да се отървеш от нещата за скрап. Имаш си свои коли, свои тестове ... и убеждаваш бедните членовена ЕС, че трябва да идват да ти изнасят боклука на крак. Немското качество е вече мит, всеки го знае, който мисли, а не робува на статии и промиване на мозъка.

Коментиран от #11, #17, #51, #73, #74


Оценка:
-36 +289

777
2 Отговор
Аз не копувам нищо немско!

Коментиран от #10, #32, #43, #44


Оценка:
-69 +116

пейо
3 Отговор
Германия се опитва по всякакъв начин да се раздели със старите си боклуци.

Оценка:
-24 +153

JAPCARS4EVER
4 Отговор
Само немска ... да бе да.По-добре да си взема японска каручка на 20 години и ще ми е сигурно поне,че няма да ме остави на пътя.

Оценка:
-45 +153

Иван
5 Отговор
"Много Удобно" е да си въобразяваш, че в Германия карат само коли от магазина ......

Оценка:
-10 +91

мани беги
6 Отговор
Като изключим поршето другото е някакъв Коледен хумор ха ха ! Абсолютни глупости пак казвам изключая поршето, кото е сглобено грамотно с качествени части !

Коментиран от #56


Оценка:
-27 +114

7
Този коментар е премахнат от модератор
факт
8 Отговор
Че кой кара 10 годишни коли вече.

Коментиран от #9, #21, #49


Оценка:
-66 +20

веселяк
9 Отговор

До коментар #8 от "факт":


Тези които са си купили нова кола преди 10 години.

Оценка:
-2 +92

Jonathan
10 Отговор

До коментар #2 от "777":


Карай си зазката!

Оценка:
-28 +16

Митко
11 Отговор

До коментар #1 от "МногоУдобно":


Има погика в мисълта ти, и най-вероятно е така. Но в статията са прави за това че колите в Германия се поддържат както трябва. Статията е за коли ПРОИЗВЕДЕНИ , КАРАНИ И ОБСЛУЖВАНИ ЕДИНСТВЕНО В ГЕРМАНИЯ, И Е ЕСТЕСТВЕНО ЧЕ ЩЕ БЪДАТ НАДЕЖДНИ СЛЕД ПРОДАЖБАТА ИМ. Но докога? Като дойдат в БГ , първо се трошат по пътищата, горивата са некачествени, частите са ментета, във фирмените сервизи е страшно, а като сложим и цената на поддръжка в тях, цялата картинка се изяснява.

Коментиран от #68


Оценка:
-13 +70

Майку фашистичку
12 Отговор
А над 20 годишна само сделано в панедельник😂😂😂😂😂

Коментиран от #24, #25


Оценка:
-26 +17

jap
13 Отговор
Тази статия няма нищо общо с реалността.10 годишен VAG продукт е тотална катастрофа.ТSI двигатели и DSG кутии дефектираха още съвсем нови а след 10 години употреба,разходите по ремонтите им биха разорили повечето купувачи на употребявани автомобили.Не е случайно,че в Американските класации за надеждност Немски модели почти не се срещат а там все пак е най големия пазар на автомобили в световен мащаб.

Коментиран от #14, #18, #33


Оценка:
-19 +78

Jap-map
14 Отговор

До коментар #13 от "jap":


Даааа,точно така,краварите карат японско,защото им е по-евтино,не че много го обожават,ама то малко мислене трябва...

Коментиран от #15


Оценка:
-42 +41

Mitko prostashki
15 Отговор

До коментар #14 от "Jap-map":


По евтино от краварското, я погледни цените на нова краварска кола в същия клас в който ще сравняваш и пак го напиши това което си написал!

Оценка:
-12 +30

Хаха
16 Отговор
падам и умирам

Оценка:
-5 +20

УдобноМного
17 Отговор

До коментар #1 от "МногоУдобно":


Мит, не мит, факт е че колите им са най-добри и това че се обезценват толкова може само да радва.

Оценка:
-49 +24

един
18 Отговор

До коментар #13 от "jap":


Това го кажи на десетките милиони хора каращи използвани ВАГ без проблеми и не са разорени.
И не давай краврски класации за пример ако обичаш. То и китай са най-големия пазар, ама.

Коментиран от #26


Оценка:
-49 +26

Алфа Ромео
19 Отговор
Гаранция че това не е обективна класация, съгласен съм за Порше и Бенца само, като цяло Тойота и Хонда би трябвало да са на челните места ако трябва да са обективни.

Коментиран от #57


Оценка:
-14 +59

Мдааа
20 Отговор
Всеки има мнение.
Аз си карам моя джип ( истински джип) Нисан Патфайндер от 1990 2.4 газ ( записан в талона) и въобще не ме вълнуват нооовите коли от пласмаса. Вие си ги карайте.

Коментиран от #22


Оценка:
-28 +38

Алфа Ромео
21 Отговор

До коментар #8 от "факт":


По-богатите българи карат такива, като изключим мутро-олигарсите които карат нови, останалите българи карат 20+ годишни.

Коментиран от #27


Оценка:
-3 +57

Мамата
22 Отговор

До коментар #20 от "Мдааа":


Ха и какво му е истински джип на това .явно не си карал друго ,сори И От Нисан

Оценка:
-24 +20

Мдааа
23 Отговор
Кой сериен джип има спечелини 8 титли в Париж-Дакар, освен Нисан Патрола с 12 победи ?
На кой 2 джипа им казват КАТЕРАЧА.
На кой джип гредите са от влакови релси.
На кой джип двигателя е от чугун с ковани бутала, за да издържа на огромно натоварване.
Кой джип е на бензин,а не на дизел.
Да се питаш сега през зимата - ще запалили. Ама не запалва.
На кой джип се освобождават планките на стабилизиращата щанга за по-добър офроуд и клиренс.
Кой джип е само чиста механика, и е правен от механици за офроуд.
И защо в Германия ВСИЧКИ СПАСИТЕЛНИ СЛУЖБИ ГО ИЗПОЛЗВАТ НЕГО.
Защо в Германия сега струва 37 000 €.
😊 И защо всички софийски тарикати около мен с последни модели "джипове" се счупват да ми звънят рано сутрин за - Братле, помагай неще да запали.
А ти си карай новата кола от пластмаса.
Знаеш ли как се оправят леки удари по новите коли когато някой детаил е подгънат. С топла вода човече, понеже пластмасата по новите коли е много тънка. Какво да говорим повече.
Айде лек ден от мен.

Коментиран от #31, #50, #60, #84


Оценка:
-29 +40

Професионален Безделник си....
24 Отговор

До коментар #12 от "Майку фашистичку":


...написаното от теб няма Нищо общо със статията😂😂😂

Оценка:
-2 +11

Само
25 Отговор

До коментар #12 от "Майку фашистичку":


Гоуфф на три морета!!!🤘🤘🤘🤣🤣🤣

Оценка:
-12 +13

Мдааа
26 Отговор

До коментар #18 от "един":


Вли собственик на Грейт Уол във фирменият сервиз на фирмата и пита:
- Извинете имате ли чистачки ?
Отговарят му :
- Да имаме.
Какви искате,
оригинални китайски
или менте Бош.

Оценка:
-1 +56

Абсолютен Факт
27 Отговор

До коментар #21 от "Алфа Ромео":


Точно така.Автопарк като в средноафриканска държава сме 20г.+

Коментиран от #30


Оценка:
-4 +29

Ккк
28 Отговор
Няма по добро от немското

Коментиран от #77


Оценка:
-40 +20

Автора
29 Отговор
на тази статия да си смени професията незабавно

Оценка:
-4 +13

Африканец
30 Отговор

До коментар #27 от "Абсолютен Факт":


А по доходи сте още по надоло и от нас!! Ха ха

Оценка:
-1 +17

333
31 Отговор

До коментар #23 от "Мдааа":


Не караш истински джип, караш Нисан. И по-добре, че не караш Jeep. :D

Оценка:
-6 +28

Анани Куртев Пурков
32 Отговор

До коментар #2 от "777":


КОПИ си учебници по български и тогава ръси акъл в нета, бе кОпувач!

Оценка:
-5 +18

Не съвсем
33 Отговор

До коментар #13 от "jap":


Най-големия автомобилен пазар е Китай, а не САЩ !
А относно американските класации се очудвам ако някой изобщо им вярва.

Оценка:
-7 +21

AdiBas
34 Отговор
Те, френските, нови не трябва да се купуват, камо ли 10 годишни ... Аз не искам грозна, японска сапунерка, че ми се гади от дизайна, а все пак трябва да я гледам постоянно. .. За да чиито, въобще, без коментар, те са като турските дънки, също като дънки, ама не са... и какво остана?

Коментиран от #36, #58


Оценка:
-31 +13

Странно
35 Отговор
Много точна класация. Доказва, че най-здрави са колите които стоят в гаража и се припалват от време на време. Изброените в статията имат годишен пробег по 8-9 хиляди километра.
За 77 хиляди който прави Поршето за 10 години, дори гумите няма да са му изтъркани, нито спирачките, най-много няколко пъти да смени маслото, какво остава за по-сериозен ремонт. Но това е и за всички коли на 10 години, на 77 хиляди километра. На Жигула дори ремонт на двигателя се прави на над 100-150 хиляди километра.

Коментиран от #41


Оценка:
-5 +27

Adi
36 Отговор

До коментар #34 от "AdiBas":


Прав си за френските. Нови да си ги купуваш е страшно набутване. Както и всички други като нови пак са набутване. Само за човек който си е надвил на масрафа е оправдано.Вече като 8-10 годишни френските са супер евтини, а здрави, евтини за поддръжка и комфортни. А немското с 20 коня отгоре на френското е за разни комплексари, да се напъва първи да спре между два светофара и да се кефи че много дърпала.

Оценка:
-7 +30

type-R
37 Отговор
Немско-турски лъжци. По същия начин лъжат както с цените в обирджийските им вериги. Моцарела в Германия цена 45 цента за 125 гр, тук, същата над 2 лв! МАФИЯ!

Коментиран от #65


Оценка:
-4 +38

TyЪтрг
38 Отговор
Бахахаха неско издание хвали немски коли. Каква изненада.

Оценка:
-6 +33

Я немски ли
39 Отговор
Това писание е доста смешно. Какво са 77 000 км.за един съвременен автомобил. Карам Хонда над 400 000 км. без никакви проблеми по двигател и скоростна кутия.Тези японци като са правили коли не са мислили ,че трябва да си продават новите Хонди.

Оценка:
-9 +40

kojo
40 Отговор
немското е номер 1

Коментиран от #62


Оценка:
-25 +10

Не е Странно,а Смешно и несъпоставимо
41 Отговор

До коментар #35 от "Странно":


Кой кара жигула?Никъде няма вече.Ако има на старо някъде-осн. ремонт на двг струва колкото една смяна на масло на поршето

Оценка:
-0 +14

Jacques Yvec Moineau
42 Отговор
То по принципа на тази класация и 10 годишен ролс ройс ще е на сметка...

Оценка:
-0 +14

Аз купувам
43 Отговор

До коментар #2 от "777":


Малко си неграмотен.

Оценка:
-4 +4

Аз купувам
44 Отговор

До коментар #2 от "777":


Много си неграмотен.

Оценка:
-3 +4

ВаскоВ
45 Отговор
Какви километри изминават в Германия,че нещо не ми се връзват сметките.Аз до работа и обратно изминавам 11хил. в София

Оценка:
-5 +9

ВаскоВ
46 Отговор
Около 35 км на ден които за запада е малко.Там средно изминават по 35-40хил

Оценка:
-0 +7

мани мани
47 Отговор
НИКОГА ГЕРМАНСКА!

Оценка:
-11 +21

jyusix
48 Отговор
xaxa изненада 1porsche,2audi,3vw,4mercedes,vw i obratno

Оценка:
-3 +7

Иван
49 Отговор

До коментар #8 от "факт":


Много малко са!Всичкото е нагоре.С тези цени на всичко в БГ....

Оценка:
-1 +4

луд
50 Отговор

До коментар #23 от "Мдааа":


Паджерото е по-добър.

Коментиран от #78


Оценка:
-6 +9

Джейми Карагър
51 Отговор

До коментар #1 от "МногоУдобно":


Да, сигурно е така! То на скрап какво друго да изпратиш, освен Порше 911, Ауди ТТ 2-ра генерация и Фолксваген Еос... Все едно 90% от българите не биха се зарадвали да шофира 10-годишен немец пред 30-годишен коптор..

Оценка:
-3 +6

Айцуцвайнцудрън
52 Отговор
Сега карам Спортидж купих я от БГ за 8 и нещо години само консумативи. Другата седмица ще си поръчвам Карог немско/чешка дано се представи като Киата. А гИрманците дрънкат глупости.

Оценка:
-3 +6

Biturbo
53 Отговор
На Германците циганската дето ги хвалеше май умря. Та сега се чудят.... 😄😄😄. Ама то и ние ако произвеждаме щяхме да си хвалим нашите. Така че...

Оценка:
-3 +8

Хайл
54 Отговор
Само луд би се хванал на немските брътежи...тяхното💩най-голямо,най-рядко и най-миришещо...

Оценка:
-3 +9

TyЪтрг
55 Отговор
Дайте да сме реални,немските коли са добри (без Опел) такива са и Японските. Френските и италиянските са малко зад тях, като причината е не друга, а че се опитват да ги докарат по-евтини с повече екстри, въпрос на пазарна политика. От тук нататък вече, като взимаш втора ръка, най-много зависи на каква кошница ще налетиш колко е гърбена и как. Абсолютно всяка марка има и куци модели. Като цяло тук японците са една идея по-добре понеже... имат по-малко модификации. Немските са такъв двигател па онакъв па автомат па без автомат па 4х4 па с предно па със задно.. и все нещо ще се уцели да е куца комбинация

Оценка:
-5 +15

Сникерс
56 Отговор

До коментар #6 от "мани беги":


Бе и то не е това, което беше

Оценка:
-1 +3

Соичиро сан
57 Отговор

До коментар #19 от "Алфа Ромео":


Харно думаш

Оценка:
-0 +5

Стига ва
58 Отговор

До коментар #34 от "AdiBas":


Ремонтирай си бараката сглобена от Мюмюн, Зденек и Попеску при вурстаджийте и си трай

Оценка:
-1 +8

Нафърфорий
59 Отговор
Чада мои, бае ви Ханс няма идея колко още ешелони с бежанци има да изхрани докато се приближи даже на оръдеен изстрел разстояние от японското качество! Амин!

Коментиран от #67


Оценка:
-6 +14

audi a8
60 Отговор

До коментар #23 от "Мдааа":


Доста филми гледаш точно на теб да звънят да бе я слез на земята
Истинските джипове са на марката Land Rover не са японски.

Коментиран от #61, #79


Оценка:
-21 +3

Ха ха
61 Отговор

До коментар #60 от "audi a8":


Те заедно с теб все в официалните сервизи кат нови обаче

Оценка:
-0 +5

Хайл
62 Отговор

До коментар #40 от "kojo":


...в пунктовете за скраб-прав си👍пълно е с опели и вагове

Оценка:
-2 +6

Не ми се вярва
63 Отговор
Карам старо Субару на газ и съм навъртял 150000 за 4 години без проблеми. Щастлив съм че се отървах от Голф 5 за 2 години и 75000 км долях 35 литра масло. Нека си вярват.......

Коментиран от #66


Оценка:
-3 +13

64
Този коментар е премахнат от модератор
Хайл
65 Отговор

До коментар #37 от "type-R":


Както качеството и количеството са различни за България...не купувайте от лиъл мин вода "Баничан" 10 лт защото лично я мерих и излезе 9.5 лт и то от различни градове купена

Оценка:
-0 +7

Хайл
66 Отговор

До коментар #63 от "Не ми се вярва":


Аз също съм на субару и за 3 г съм минал почти 100 000 км със смяна на една биалетка за 30 лв когато го взех.мой приятел кара пасат и за 3 г смени цялата предница и намрази "немското качество"

Оценка:
-4 +8

луд
67 Отговор

До коментар #59 от "Нафърфорий":


Я кажете, кои модели на Тойота и Хонда се правят в Япония (японско качество) Корола (Аурис) и Ярис се правят от Мюмюн, Ремзи и Осман в Турция. Сивик (доскоро) го правеха Зденек , Иван и Дражан в Англия. А , или се бъркам нещо ?!?

Оценка:
-3 +10

Митю Немецо
68 Отговор

До коментар #11 от "Митко":


Голяма заблуда е, че точно в Германия се поддържат както трябва.
Лъжат и то качествено, защото просто искат продават постоянно ново.

Та сервизите за поддръжка в Германия, в доста случаи се държат от турчин или арабин, който си е взел и сертификат да заверява и ТЮВ преглед, а за тях бачка и по някой българин...
Та на крятко казано за подръжката в Немско:
Просто си представи Бай Ганю и Реджеб Иведик на едно място и се хванат дружно да чоплят коли ..

Оценка:
-3 +12

факт
69 Отговор
Хахаха немските коли никога няма да бият френските.Отиваш в Мароко и виждаш как из пясъка още даянат стари Пежаци и Рендаци.Немските дараци и чеп за зелене става от тях!

Оценка:
-6 +9

Аман от немски фалшиви класации
70 Отговор
Голяма класация направиха от тюв. Класирани са точно моделите, които най-малко се купуват. Най малко се карат и съответно най-малко проблеми (защото никой не ги иска)

Оценка:
-2 +8

Зайко Байко многознайко
71 Отговор
Имам два Mercedes Benz W124 E300D с двигатели съответно OM 606 910 и OM 606 912, шест цилиндрови редови двигатели без турбо. Синът ми се смее и казва баща ми до кога ще се занимаваш с тези куци коне и стари модели, аз спокойно му отвръщам аз тези от както ги имам ти колко коли смени и колко пъти се разваляха и чупеха? Тези два мерцедеса ще надживеят всички останали коли. Дядо ми Мъдрият Заек казваше: " Кола от каранЬе и жена от мандрАсанЬе не се плашат и дълго изкарват"!

Оценка:
-0 +13

Докер
72 Отговор
Друго си е Докера 3 та година 130000км не знае пътя до сервиза

Оценка:
-5 +4

Гостилничаря
73 Отговор

До коментар #1 от "МногоУдобно":


Абсолютно правилно, немците лежат на стари лаври отдавна, вижда се къде стоят автомобилите им в държави със стабилни закони.......

Коментиран от #75


Оценка:
-0 +6

гощо
74 Отговор

До коментар #1 от "МногоУдобно":


Виждам,че си се комплексирал на тема немски коли!?!? Вероятно поради факта,че не са ти по джоба! Та прав си за качеството,то е мит вече при ВСИЧКИ коли! Мога да изкажа лично мнение поради факта,че работя в сферата и имам преки наблюдения за марки и модели,но ще настане голям спор с всяклакви разбирачи тук!

Оценка:
-7 +6

Абдал
75 Отговор

До коментар #73 от "Гостилничаря":


То, има ли още "немски" коли? То всичко е турско само чалми работят,то и затова качеството е такова. Стари лаври,ама декиш вече не хващат.

Оценка:
-1 +7

Дзъ
76 Отговор
Ееее при тези изминати километри за 10г., какво ревете че се превъртат километражите... :-)

Оценка:
-0 +3

Техника
77 Отговор

До коментар #28 от "Ккк":


Щом е така тогава си купи немски телефон,компютър,климатик,телевизор,мотор и една немска кола за да си ги натовариш тез техники и ходом марш към сервиза.А ние тъпите ще си купим Тойота-кола,Хонда-кола или моторХюндай-кола,Дайкин-климатик,Макита-ъглошлайф и други,Хитачи-безчетков ъглошлайф супер тънак,Самсунг тв,телефон,Сони тв с дисплей който е разделен на три средната част на дисплея е сублуфер а лявата и дясната част са колоните,Панасоник,Айфон,Ейзо-монитор,Никон-фотоапарат и др.

Коментиран от #88


Оценка:
-3 +4

Мдааа
78 Отговор

До коментар #50 от "луд":


Явно не си имал Паджеро.
Паджерото се ремонтира ЕДИНСТВЕНО В ОТОРИЗИРАНИ СЕРВИЗИ, в специални барокамери. Понеже налягането в двигателя достига до 100 атмосфери. Затова ЕДИНСТВЕНО в оторозирани сервизи. За цени няма да ти говоря понеже са астрономически, по-евтино ще ти е да подържаш Майбах.
А за твое сведение съединител пълен комплект Sako ( виш кои са Sako) за мойта машина с удебелен диск струва 250 лв.
А газовата бутилка 80 литра изцяло влиза на мястото на резервоара и стоманената защита я покрива изцяло. Това ми е 2 газова уредба до сега.
Това е мойта машина.
Истински японски Нисан от 1990.

Коментиран от #82


Оценка:
-2 +1

Мдааа
79 Отговор

До коментар #60 от "audi a8":


Хахахааааа 😊😊😊😊😊 мааале човече не се излагай така.
1. Ланд Роувар го купи индийският автопроизводител Тата. Тата бе човек.
2. Прави се в ууууужасно бедните райони на Индия, по-точно северна Индия.
3. Напиши в Гугъл - Индийско автомпбилестроене, там ще видиш в какви "заводи" се прави Ланд Роувъра, и от какви "работници".
4. Задният диференциал се държи от един шплент за косачки който струва 40 ст., макар, че колата е много скъпа, и този шплент държи всичките зъбчатки в диференциала.
Позаинтересувай се малко преди така да се излагаш.
А това, че гъзарията кара Ланд Роувар е понеже е много скъпа и искат да се фукат. Както казват - От студ умри гъзар бъди.
😊 Я ги питай къде му е правена колата, здраво ще се смееш.

Оценка:
-1 +4

ГОЛФ 2 84 година
80 Отговор
Немските коли винаги са били дървени и са имали много дефекти. Едно време на нас ни се струваха голяма работа, щото в сравнение с руските коли, са на светлинни години. 1994 година си купих първата кола западна кола -Голф2 - произведен 1984. Преди него имах няколко години една жигула. Тогава си мислех ,че Фолксваген е най-великата и яка кола на света . 1.6 бензин, 5 скорости , кво говориш. Убеждението ми изтрая до момента в който ,братовчед ми си купи Волво 360 ГЛТ . Нема да ви казвам, че след като се возих и карах Волвото ,повече не ми се качваше в Голфа - пълна каруца. После един колега си купи Нисан - и той беше 100 пъти по-добър от Голфа. И още няколко други марки имах възможност да покарам и повече немска кола не си купих. Не вярвайте на платени репортажи- изпробвайте сами.

Оценка:
-2 +3

Гранда
81 Отговор
Гранда на Чероки 2014 си е супер. Не го заменям за нищо на света.

Оценка:
-0 +1

луд
82 Отговор

До коментар #78 от "Мдааа":


:)) Заяждам се :)) Всъщност имам бус Space Gear 2.4 i 128 к.с от 2003г с ГИ (60л бутилка) и по-леките ремонти сам си го правя. Това ми е колата за риболов , повярвай ми нямам барокамера и сервизите в които я карам също нямат, ремонтирана е главата + веднъж я сменяха. Колата в момента е на 370 000, ама колко е скрил търговеца , никой не знае. Там където минавам , само УАЗ съм виждал да минава. Машината е чук и е елементарна за поддръжка. Не те знам как си с Нисана, но това бусче не е за подценяване, а Паджерото е по-добро и то доста.

Коментиран от #86, #87


Оценка:
-0 +3

Bigmuk
83 Отговор
Не знам какъв ви е проблема с немските коли!аз карам 10г Ауди и нямам никакви проблеми!
Според мен въпросът е как се поддържат колите...ако си е обслужвана редовно и качествено и жигулата е отлична кола

Оценка:
-0 +2

Дид
84 Отговор

До коментар #23 от "Мдааа":


Гръмни са пич....

Оценка:
-0 +2

Мици
85 Отговор
Да Караш Немско кола и да Яздиш Френска жена,това е!

Оценка:
-1 +1

Мдааа
86 Отговор

До коментар #82 от "луд":


😊 Ни сЪ заяждам.
Ванчето ти действително е хубаво. Един приятел кара същото.
Това е хубаво че двигателя не е с атмосферите.
Виж особененностите на двигателите Митцубиши.
Айде чао от мен. Засега.

Оценка:
-0 +2

Мдааа
87 Отговор

До коментар #82 от "луд":


Забравих.
Паджерото е много тежко, апък е и със Select скоростна кутия която много се чупи. За ремонта и не питай, че там е "седемта самурая".
Също така е и дизел масово, бензина е рядка серия. А аз исках бензин, за да пали при всякакъв студ.
И най вече всякакви части за него са много скъпи ( за мен де).
Не ми се мисли пълен комплект съединител на Sako за Паджеро каква цена е. Вече 16-17 години си карам "МОЯ ПРИЯТЕЛ" и никога не ме е оставил. Вярно, че като го купих дадох още бая пари за да го направя върховен, но си заслужаваше НАПЪЛНО. Газовата ми инсталация покрива спокойно Евро 5, понеже изцяло е на газ, така е и записано в талоните. Е, лек ден от мен.

Оценка:
-0 +3

Татко ти
88 Отговор

До коментар #77 от "Техника":


И всичките правени в Китай.

Оценка:
-0 +2

Умният
89 Отговор
За швабите има приказка/Лъжливото овчарче/Това е.На една струна свиреха Дизел,Дизел.Лапнаха милиарди от фондове и правителство за иновации.Сега има нова Електро..серенада.Шайзе

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът Бойко Борисов разкрива своите впечатления от Давос.
На всеки баир има по 10 лифта"

Още бисери