Last news in Fakti

1 Декември, 2019 12:00 31 907 89

TUV: 10-годишна кола? Само германска!

  • tuv-
  • автомобилът на старо
TUV: 10-годишна кола? Само германска! - 1

Преди дни ви показахме една част от класацията на германската асоциация TUV, като наблегнахме на най-непрепоръчителните, според германците, автомобили на старо. Сега ще ви покажем челната петица на този рейтинг, в който, странно или пък не, присъстват само немски коли.

TUV: 10-годишна кола? Само германска!
Porsche 911

Странно е, защото в предишни години там често се наместваха японски употребявани возила, но сега, такива, както и френски, италиански, корейски и американски - няма. Като най-надеждната 10-годишна кола от TUV определят Porsche 911. Трябва да отбележим, че тези автомобили се карат доста по-малко (среден пробег 77 000 км.) и се поддържат основно в скъпи и качествени сервизи.

TUV: 10-годишна кола? Само германска!
Audi TT

Втората позиция е за Audi TT и по-конкретно за неговата втора генерация. Средният пробег на тези коли е 115 000 км. Своеобразният бронзов медал е за ван-версията на VW Golf. Това е Volkswagen Golf Plus със среден пробег от 116 000 км. Едно от обясненията е, че подобен род автомобили се карат от по-улегнали хора.

TUV: 10-годишна кола? Само германска!
Volkswagen Golf Plus

Mercedes SLK също попада в златната петица на употребяваните германски автомобили, като средния му пробег е 91 000 километра. Четвъртата позиция е и заради фактори, сходни с тези на 911 - малък пробег и поддържане, без да се жалят средства.

TUV: 10-годишна кола? Само германска!
Mercedes-Benz SLK

Последен в топ 5 е класиран Volkswagen Eos. Този модел не се купуваше особено, като нов и поради тази причина не се сдоби с наследник. На вторичния пазар Eos също се продава трудно, но пък явно не се чупи толкова много. Средният му пробег за 10 годишна кола е 128 000 км.

TUV: 10-годишна кола? Само германска!
Volkswagen Eos


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 31 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МногоУдобно

    292 36 Отговор
    Много удобен начин да се отървеш от нещата за скрап. Имаш си свои коли, свои тестове ... и убеждаваш бедните членовена ЕС, че трябва да идват да ти изнасят боклука на крак. Немското качество е вече мит, всеки го знае, който мисли, а не робува на статии и промиване на мозъка.

    Коментиран от #11, #17, #51, #73, #74

  • 2 777

    117 69 Отговор
    Аз не копувам нищо немско!

    Коментиран от #10, #32, #43, #44

  • 3 пейо

    156 25 Отговор
    Германия се опитва по всякакъв начин да се раздели със старите си боклуци.
  • 4 JAPCARS4EVER

    155 45 Отговор
    Само немска ... да бе да.По-добре да си взема японска каручка на 20 години и ще ми е сигурно поне,че няма да ме остави на пътя.
  • 5 Иван

    92 10 Отговор
    "Много Удобно" е да си въобразяваш, че в Германия карат само коли от магазина ......
  • 6 мани беги

    116 27 Отговор
    Като изключим поршето другото е някакъв Коледен хумор ха ха ! Абсолютни глупости пак казвам изключая поршето, кото е сглобено грамотно с качествени части !

    Коментиран от #56

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 факт

    21 66 Отговор
    Че кой кара 10 годишни коли вече.

    Коментиран от #9, #21, #49

  • 9 веселяк

    94 3 Отговор

    До коментар #8 от "факт":

    Тези които са си купили нова кола преди 10 години.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Митко

    71 13 Отговор

    До коментар #1 от "МногоУдобно":

    Има погика в мисълта ти, и най-вероятно е така. Но в статията са прави за това че колите в Германия се поддържат както трябва. Статията е за коли ПРОИЗВЕДЕНИ , КАРАНИ И ОБСЛУЖВАНИ ЕДИНСТВЕНО В ГЕРМАНИЯ, И Е ЕСТЕСТВЕНО ЧЕ ЩЕ БЪДАТ НАДЕЖДНИ СЛЕД ПРОДАЖБАТА ИМ. Но докога? Като дойдат в БГ , първо се трошат по пътищата, горивата са некачествени, частите са ментета, във фирмените сервизи е страшно, а като сложим и цената на поддръжка в тях, цялата картинка се изяснява.

    Коментиран от #68

  • 12 Майку фашистичку

    17 26 Отговор
    А над 20 годишна само сделано в панедельник😂😂😂😂😂

    Коментиран от #24, #25

  • 13 jap

    79 19 Отговор
    Тази статия няма нищо общо с реалността.10 годишен VAG продукт е тотална катастрофа.ТSI двигатели и DSG кутии дефектираха още съвсем нови а след 10 години употреба,разходите по ремонтите им биха разорили повечето купувачи на употребявани автомобили.Не е случайно,че в Американските класации за надеждност Немски модели почти не се срещат а там все пак е най големия пазар на автомобили в световен мащаб.

    Коментиран от #14, #18, #33

  • 14 Jap-map

    43 42 Отговор

    До коментар #13 от "jap":

    Даааа,точно така,краварите карат японско,защото им е по-евтино,не че много го обожават,ама то малко мислене трябва...

    Коментиран от #15

  • 15 Mitko prostashki

    30 12 Отговор

    До коментар #14 от "Jap-map":

    По евтино от краварското, я погледни цените на нова краварска кола в същия клас в който ще сравняваш и пак го напиши това което си написал!
  • 16 Хаха

    20 5 Отговор
    падам и умирам
  • 17 УдобноМного

    24 49 Отговор

    До коментар #1 от "МногоУдобно":

    Мит, не мит, факт е че колите им са най-добри и това че се обезценват толкова може само да радва.
  • 18 един

    26 49 Отговор

    До коментар #13 от "jap":

    Това го кажи на десетките милиони хора каращи използвани ВАГ без проблеми и не са разорени.
    И не давай краврски класации за пример ако обичаш. То и китай са най-големия пазар, ама.

    Коментиран от #26

  • 19 Алфа Ромео

    59 14 Отговор
    Гаранция че това не е обективна класация, съгласен съм за Порше и Бенца само, като цяло Тойота и Хонда би трябвало да са на челните места ако трябва да са обективни.

    Коментиран от #57

  • 20 Мдааа

    39 29 Отговор
    Всеки има мнение.
    Аз си карам моя джип ( истински джип) Нисан Патфайндер от 1990 2.4 газ ( записан в талона) и въобще не ме вълнуват нооовите коли от пласмаса. Вие си ги карайте.

    Коментиран от #22

  • 21 Алфа Ромео

    58 3 Отговор

    До коментар #8 от "факт":

    По-богатите българи карат такива, като изключим мутро-олигарсите които карат нови, останалите българи карат 20+ годишни.

    Коментиран от #27

  • 22 Мамата

    20 24 Отговор

    До коментар #20 от "Мдааа":

    Ха и какво му е истински джип на това .явно не си карал друго ,сори И От Нисан
  • 23 Мдааа

    41 30 Отговор
    Кой сериен джип има спечелини 8 титли в Париж-Дакар, освен Нисан Патрола с 12 победи ?
    На кой 2 джипа им казват КАТЕРАЧА.
    На кой джип гредите са от влакови релси.
    На кой джип двигателя е от чугун с ковани бутала, за да издържа на огромно натоварване.
    Кой джип е на бензин,а не на дизел.
    Да се питаш сега през зимата - ще запалили. Ама не запалва.
    На кой джип се освобождават планките на стабилизиращата щанга за по-добър офроуд и клиренс.
    Кой джип е само чиста механика, и е правен от механици за офроуд.
    И защо в Германия ВСИЧКИ СПАСИТЕЛНИ СЛУЖБИ ГО ИЗПОЛЗВАТ НЕГО.
    Защо в Германия сега струва 37 000 €.
    😊 И защо всички софийски тарикати около мен с последни модели "джипове" се счупват да ми звънят рано сутрин за - Братле, помагай неще да запали.
    А ти си карай новата кола от пластмаса.
    Знаеш ли как се оправят леки удари по новите коли когато някой детаил е подгънат. С топла вода човече, понеже пластмасата по новите коли е много тънка. Какво да говорим повече.
    Айде лек ден от мен.

    Коментиран от #31, #50, #60, #84

  • 24 Професионален Безделник си....

    11 2 Отговор

    До коментар #12 от "Майку фашистичку":

    ...написаното от теб няма Нищо общо със статията😂😂😂
  • 25 Само

    13 12 Отговор

    До коментар #12 от "Майку фашистичку":

    Гоуфф на три морета!!!🤘🤘🤘🤣🤣🤣
  • 26 Мдааа

    56 1 Отговор

    До коментар #18 от "един":

    Вли собственик на Грейт Уол във фирменият сервиз на фирмата и пита:
    - Извинете имате ли чистачки ?
    Отговарят му :
    - Да имаме.
    Какви искате,
    оригинални китайски
    или менте Бош.
  • 27 Абсолютен Факт

    29 4 Отговор

    До коментар #21 от "Алфа Ромео":

    Точно така.Автопарк като в средноафриканска държава сме 20г.+

    Коментиран от #30

  • 28 Ккк

    20 41 Отговор
    Няма по добро от немското

    Коментиран от #77

  • 29 Автора

    13 4 Отговор
    на тази статия да си смени професията незабавно
  • 30 Африканец

    17 1 Отговор

    До коментар #27 от "Абсолютен Факт":

    А по доходи сте още по надоло и от нас!! Ха ха
  • 31 333

    29 6 Отговор

    До коментар #23 от "Мдааа":

    Не караш истински джип, караш Нисан. И по-добре, че не караш Jeep. :D
  • 32 Анани Куртев Пурков

    19 5 Отговор

    До коментар #2 от "777":

    КОПИ си учебници по български и тогава ръси акъл в нета, бе кОпувач!
  • 33 Не съвсем

    22 7 Отговор

    До коментар #13 от "jap":

    Най-големия автомобилен пазар е Китай, а не САЩ !
    А относно американските класации се очудвам ако някой изобщо им вярва.
  • 34 AdiBas

    13 31 Отговор
    Те, френските, нови не трябва да се купуват, камо ли 10 годишни ... Аз не искам грозна, японска сапунерка, че ми се гади от дизайна, а все пак трябва да я гледам постоянно. .. За да чиито, въобще, без коментар, те са като турските дънки, също като дънки, ама не са... и какво остана?

    Коментиран от #36, #58

  • 35 Странно

    29 5 Отговор
    Много точна класация. Доказва, че най-здрави са колите които стоят в гаража и се припалват от време на време. Изброените в статията имат годишен пробег по 8-9 хиляди километра.
    За 77 хиляди който прави Поршето за 10 години, дори гумите няма да са му изтъркани, нито спирачките, най-много няколко пъти да смени маслото, какво остава за по-сериозен ремонт. Но това е и за всички коли на 10 години, на 77 хиляди километра. На Жигула дори ремонт на двигателя се прави на над 100-150 хиляди километра.

    Коментиран от #41

  • 36 Adi

    31 7 Отговор

    До коментар #34 от "AdiBas":

    Прав си за френските. Нови да си ги купуваш е страшно набутване. Както и всички други като нови пак са набутване. Само за човек който си е надвил на масрафа е оправдано.Вече като 8-10 годишни френските са супер евтини, а здрави, евтини за поддръжка и комфортни. А немското с 20 коня отгоре на френското е за разни комплексари, да се напъва първи да спре между два светофара и да се кефи че много дърпала.
  • 37 type-R

    39 4 Отговор
    Немско-турски лъжци. По същия начин лъжат както с цените в обирджийските им вериги. Моцарела в Германия цена 45 цента за 125 гр, тук, същата над 2 лв! МАФИЯ!

    Коментиран от #65

  • 38 TyЪтрг

    34 6 Отговор
    Бахахаха неско издание хвали немски коли. Каква изненада.
  • 39 Я немски ли

    40 9 Отговор
    Това писание е доста смешно. Какво са 77 000 км.за един съвременен автомобил. Карам Хонда над 400 000 км. без никакви проблеми по двигател и скоростна кутия.Тези японци като са правили коли не са мислили ,че трябва да си продават новите Хонди.
  • 40 kojo

    10 26 Отговор
    немското е номер 1

    Коментиран от #62

  • 41 Не е Странно,а Смешно и несъпоставимо

    15 0 Отговор

    До коментар #35 от "Странно":

    Кой кара жигула?Никъде няма вече.Ако има на старо някъде-осн. ремонт на двг струва колкото една смяна на масло на поршето
  • 42 Jacques Yvec Moineau

    14 0 Отговор
    То по принципа на тази класация и 10 годишен ролс ройс ще е на сметка...
  • 43 Аз купувам

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "777":

    Малко си неграмотен.
  • 44 Аз купувам

    4 3 Отговор

    До коментар #2 от "777":

    Много си неграмотен.
  • 45 ВаскоВ

    9 5 Отговор
    Какви километри изминават в Германия,че нещо не ми се връзват сметките.Аз до работа и обратно изминавам 11хил. в София
  • 46 ВаскоВ

    7 0 Отговор
    Около 35 км на ден които за запада е малко.Там средно изминават по 35-40хил
  • 47 мани мани

    21 11 Отговор
    НИКОГА ГЕРМАНСКА!
  • 48 jyusix

    7 3 Отговор
    xaxa изненада 1porsche,2audi,3vw,4mercedes,vw i obratno
  • 49 Иван

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "факт":

    Много малко са!Всичкото е нагоре.С тези цени на всичко в БГ....
  • 50 луд

    9 6 Отговор

    До коментар #23 от "Мдааа":

    Паджерото е по-добър.

    Коментиран от #78

  • 51 Джейми Карагър

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "МногоУдобно":

    Да, сигурно е така! То на скрап какво друго да изпратиш, освен Порше 911, Ауди ТТ 2-ра генерация и Фолксваген Еос... Все едно 90% от българите не биха се зарадвали да шофира 10-годишен немец пред 30-годишен коптор..
  • 52 Айцуцвайнцудрън

    6 3 Отговор
    Сега карам Спортидж купих я от БГ за 8 и нещо години само консумативи. Другата седмица ще си поръчвам Карог немско/чешка дано се представи като Киата. А гИрманците дрънкат глупости.
  • 53 Biturbo

    8 3 Отговор
    На Германците циганската дето ги хвалеше май умря. Та сега се чудят.... 😄😄😄. Ама то и ние ако произвеждаме щяхме да си хвалим нашите. Така че...
  • 54 Хайл

    9 3 Отговор
    Само луд би се хванал на немските брътежи...тяхното💩най-голямо,най-рядко и най-миришещо...
  • 55 TyЪтрг

    15 5 Отговор
    Дайте да сме реални,немските коли са добри (без Опел) такива са и Японските. Френските и италиянските са малко зад тях, като причината е не друга, а че се опитват да ги докарат по-евтини с повече екстри, въпрос на пазарна политика. От тук нататък вече, като взимаш втора ръка, най-много зависи на каква кошница ще налетиш колко е гърбена и как. Абсолютно всяка марка има и куци модели. Като цяло тук японците са една идея по-добре понеже... имат по-малко модификации. Немските са такъв двигател па онакъв па автомат па без автомат па 4х4 па с предно па със задно.. и все нещо ще се уцели да е куца комбинация
  • 56 Сникерс

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "мани беги":

    Бе и то не е това, което беше
  • 57 Соичиро сан

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "Алфа Ромео":

    Харно думаш
  • 58 Стига ва

    8 1 Отговор

    До коментар #34 от "AdiBas":

    Ремонтирай си бараката сглобена от Мюмюн, Зденек и Попеску при вурстаджийте и си трай
  • 59 Нафърфорий

    14 6 Отговор
    Чада мои, бае ви Ханс няма идея колко още ешелони с бежанци има да изхрани докато се приближи даже на оръдеен изстрел разстояние от японското качество! Амин!

    Коментиран от #67

  • 60 audi a8

    4 21 Отговор

    До коментар #23 от "Мдааа":

    Доста филми гледаш точно на теб да звънят да бе я слез на земята
    Истинските джипове са на марката Land Rover не са японски.

    Коментиран от #61, #79

  • 61 Ха ха

    5 0 Отговор

    До коментар #60 от "audi a8":

    Те заедно с теб все в официалните сервизи кат нови обаче
  • 62 Хайл

    6 2 Отговор

    До коментар #40 от "kojo":

    ...в пунктовете за скраб-прав си👍пълно е с опели и вагове
  • 63 Не ми се вярва

    13 3 Отговор
    Карам старо Субару на газ и съм навъртял 150000 за 4 години без проблеми. Щастлив съм че се отървах от Голф 5 за 2 години и 75000 км долях 35 литра масло. Нека си вярват.......

    Коментиран от #66

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Хайл

    7 0 Отговор

    До коментар #37 от "type-R":

    Както качеството и количеството са различни за България...не купувайте от лиъл мин вода "Баничан" 10 лт защото лично я мерих и излезе 9.5 лт и то от различни градове купена
  • 66 Хайл

    8 4 Отговор

    До коментар #63 от "Не ми се вярва":

    Аз също съм на субару и за 3 г съм минал почти 100 000 км със смяна на една биалетка за 30 лв когато го взех.мой приятел кара пасат и за 3 г смени цялата предница и намрази "немското качество"
  • 67 луд

    11 3 Отговор

    До коментар #59 от "Нафърфорий":

    Я кажете, кои модели на Тойота и Хонда се правят в Япония (японско качество) Корола (Аурис) и Ярис се правят от Мюмюн, Ремзи и Осман в Турция. Сивик (доскоро) го правеха Зденек , Иван и Дражан в Англия. А , или се бъркам нещо ?!?
  • 68 Митю Немецо

    14 3 Отговор

    До коментар #11 от "Митко":

    Голяма заблуда е, че точно в Германия се поддържат както трябва.
    Лъжат и то качествено, защото просто искат продават постоянно ново.

    Та сервизите за поддръжка в Германия, в доста случаи се държат от турчин или арабин, който си е взел и сертификат да заверява и ТЮВ преглед, а за тях бачка и по някой българин...
    Та на крятко казано за подръжката в Немско:
    Просто си представи Бай Ганю и Реджеб Иведик на едно място и се хванат дружно да чоплят коли ..
  • 69 факт

    10 6 Отговор
    Хахаха немските коли никога няма да бият френските.Отиваш в Мароко и виждаш как из пясъка още даянат стари Пежаци и Рендаци.Немските дараци и чеп за зелене става от тях!
  • 70 Аман от немски фалшиви класации

    9 2 Отговор
    Голяма класация направиха от тюв. Класирани са точно моделите, които най-малко се купуват. Най малко се карат и съответно най-малко проблеми (защото никой не ги иска)
  • 71 Зайко Байко многознайко

    14 0 Отговор
    Имам два Mercedes Benz W124 E300D с двигатели съответно OM 606 910 и OM 606 912, шест цилиндрови редови двигатели без турбо. Синът ми се смее и казва баща ми до кога ще се занимаваш с тези куци коне и стари модели, аз спокойно му отвръщам аз тези от както ги имам ти колко коли смени и колко пъти се разваляха и чупеха? Тези два мерцедеса ще надживеят всички останали коли. Дядо ми Мъдрият Заек казваше: " Кола от каранЬе и жена от мандрАсанЬе не се плашат и дълго изкарват"!
  • 72 Докер

    4 5 Отговор
    Друго си е Докера 3 та година 130000км не знае пътя до сервиза
  • 73 Гостилничаря

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "МногоУдобно":

    Абсолютно правилно, немците лежат на стари лаври отдавна, вижда се къде стоят автомобилите им в държави със стабилни закони.......

    Коментиран от #75

  • 74 гощо

    6 7 Отговор

    До коментар #1 от "МногоУдобно":

    Виждам,че си се комплексирал на тема немски коли!?!? Вероятно поради факта,че не са ти по джоба! Та прав си за качеството,то е мит вече при ВСИЧКИ коли! Мога да изкажа лично мнение поради факта,че работя в сферата и имам преки наблюдения за марки и модели,но ще настане голям спор с всяклакви разбирачи тук!
  • 75 Абдал

    8 1 Отговор

    До коментар #73 от "Гостилничаря":

    То, има ли още "немски" коли? То всичко е турско само чалми работят,то и затова качеството е такова. Стари лаври,ама декиш вече не хващат.
  • 76 Дзъ

    3 0 Отговор
    Ееее при тези изминати километри за 10г., какво ревете че се превъртат километражите... :-)
  • 77 Техника

    5 4 Отговор

    До коментар #28 от "Ккк":

    Щом е така тогава си купи немски телефон,компютър,климатик,телевизор,мотор и една немска кола за да си ги натовариш тез техники и ходом марш към сервиза.А ние тъпите ще си купим Тойота-кола,Хонда-кола или моторХюндай-кола,Дайкин-климатик,Макита-ъглошлайф и други,Хитачи-безчетков ъглошлайф супер тънак,Самсунг тв,телефон,Сони тв с дисплей който е разделен на три средната част на дисплея е сублуфер а лявата и дясната част са колоните,Панасоник,Айфон,Ейзо-монитор,Никон-фотоапарат и др.

    Коментиран от #88

  • 78 Мдааа

    1 3 Отговор

    До коментар #50 от "луд":

    Явно не си имал Паджеро.
    Паджерото се ремонтира ЕДИНСТВЕНО В ОТОРИЗИРАНИ СЕРВИЗИ, в специални барокамери. Понеже налягането в двигателя достига до 100 атмосфери. Затова ЕДИНСТВЕНО в оторозирани сервизи. За цени няма да ти говоря понеже са астрономически, по-евтино ще ти е да подържаш Майбах.
    А за твое сведение съединител пълен комплект Sako ( виш кои са Sako) за мойта машина с удебелен диск струва 250 лв.
    А газовата бутилка 80 литра изцяло влиза на мястото на резервоара и стоманената защита я покрива изцяло. Това ми е 2 газова уредба до сега.
    Това е мойта машина.
    Истински японски Нисан от 1990.

    Коментиран от #82

  • 79 Мдааа

    4 1 Отговор

    До коментар #60 от "audi a8":

    Хахахааааа 😊😊😊😊😊 мааале човече не се излагай така.
    1. Ланд Роувар го купи индийският автопроизводител Тата. Тата бе човек.
    2. Прави се в ууууужасно бедните райони на Индия, по-точно северна Индия.
    3. Напиши в Гугъл - Индийско автомпбилестроене, там ще видиш в какви "заводи" се прави Ланд Роувъра, и от какви "работници".
    4. Задният диференциал се държи от един шплент за косачки който струва 40 ст., макар, че колата е много скъпа, и този шплент държи всичките зъбчатки в диференциала.
    Позаинтересувай се малко преди така да се излагаш.
    А това, че гъзарията кара Ланд Роувар е понеже е много скъпа и искат да се фукат. Както казват - От студ умри гъзар бъди.
    😊 Я ги питай къде му е правена колата, здраво ще се смееш.
  • 80 ГОЛФ 2 84 година

    3 2 Отговор
    Немските коли винаги са били дървени и са имали много дефекти. Едно време на нас ни се струваха голяма работа, щото в сравнение с руските коли, са на светлинни години. 1994 година си купих първата кола западна кола -Голф2 - произведен 1984. Преди него имах няколко години една жигула. Тогава си мислех ,че Фолксваген е най-великата и яка кола на света . 1.6 бензин, 5 скорости , кво говориш. Убеждението ми изтрая до момента в който ,братовчед ми си купи Волво 360 ГЛТ . Нема да ви казвам, че след като се возих и карах Волвото ,повече не ми се качваше в Голфа - пълна каруца. После един колега си купи Нисан - и той беше 100 пъти по-добър от Голфа. И още няколко други марки имах възможност да покарам и повече немска кола не си купих. Не вярвайте на платени репортажи- изпробвайте сами.
  • 81 Гранда

    1 0 Отговор
    Гранда на Чероки 2014 си е супер. Не го заменям за нищо на света.
  • 82 луд

    3 0 Отговор

    До коментар #78 от "Мдааа":

    :)) Заяждам се :)) Всъщност имам бус Space Gear 2.4 i 128 к.с от 2003г с ГИ (60л бутилка) и по-леките ремонти сам си го правя. Това ми е колата за риболов , повярвай ми нямам барокамера и сервизите в които я карам също нямат, ремонтирана е главата + веднъж я сменяха. Колата в момента е на 370 000, ама колко е скрил търговеца , никой не знае. Там където минавам , само УАЗ съм виждал да минава. Машината е чук и е елементарна за поддръжка. Не те знам как си с Нисана, но това бусче не е за подценяване, а Паджерото е по-добро и то доста.

    Коментиран от #86, #87

  • 83 Bigmuk

    2 0 Отговор
    Не знам какъв ви е проблема с немските коли!аз карам 10г Ауди и нямам никакви проблеми!
    Според мен въпросът е как се поддържат колите...ако си е обслужвана редовно и качествено и жигулата е отлична кола
  • 84 Дид

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Мдааа":

    Гръмни са пич....
  • 85 Мици

    1 1 Отговор
    Да Караш Немско кола и да Яздиш Френска жена,това е!
  • 86 Мдааа

    2 0 Отговор

    До коментар #82 от "луд":

    😊 Ни сЪ заяждам.
    Ванчето ти действително е хубаво. Един приятел кара същото.
    Това е хубаво че двигателя не е с атмосферите.
    Виж особененностите на двигателите Митцубиши.
    Айде чао от мен. Засега.
  • 87 Мдааа

    3 0 Отговор

    До коментар #82 от "луд":

    Забравих.
    Паджерото е много тежко, апък е и със Select скоростна кутия която много се чупи. За ремонта и не питай, че там е "седемта самурая".
    Също така е и дизел масово, бензина е рядка серия. А аз исках бензин, за да пали при всякакъв студ.
    И най вече всякакви части за него са много скъпи ( за мен де).
    Не ми се мисли пълен комплект съединител на Sako за Паджеро каква цена е. Вече 16-17 години си карам "МОЯ ПРИЯТЕЛ" и никога не ме е оставил. Вярно, че като го купих дадох още бая пари за да го направя върховен, но си заслужаваше НАПЪЛНО. Газовата ми инсталация покрива спокойно Евро 5, понеже изцяло е на газ, така е и записано в талоните. Е, лек ден от мен.
  • 88 Татко ти

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "Техника":

    И всичките правени в Китай.
  • 89 Умният

    1 0 Отговор
    За швабите има приказка/Лъжливото овчарче/Това е.На една струна свиреха Дизел,Дизел.Лапнаха милиарди от фондове и правителство за иновации.Сега има нова Електро..серенада.Шайзе