Преди дни ви показахме една част от класацията на германската асоциация TUV, като наблегнахме на най-непрепоръчителните, според германците, автомобили на старо. Сега ще ви покажем челната петица на този рейтинг, в който, странно или пък не, присъстват само немски коли.
Странно е, защото в предишни години там често се наместваха японски употребявани возила, но сега, такива, както и френски, италиански, корейски и американски - няма. Като най-надеждната 10-годишна кола от TUV определят Porsche 911. Трябва да отбележим, че тези автомобили се карат доста по-малко (среден пробег 77 000 км.) и се поддържат основно в скъпи и качествени сервизи.
Втората позиция е за Audi TT и по-конкретно за неговата втора генерация. Средният пробег на тези коли е 115 000 км. Своеобразният бронзов медал е за ван-версията на VW Golf. Това е Volkswagen Golf Plus със среден пробег от 116 000 км. Едно от обясненията е, че подобен род автомобили се карат от по-улегнали хора.
Mercedes SLK също попада в златната петица на употребяваните германски автомобили, като средния му пробег е 91 000 километра. Четвъртата позиция е и заради фактори, сходни с тези на 911 - малък пробег и поддържане, без да се жалят средства.
Последен в топ 5 е класиран Volkswagen Eos. Този модел не се купуваше особено, като нов и поради тази причина не се сдоби с наследник. На вторичния пазар Eos също се продава трудно, но пък явно не се чупи толкова много. Средният му пробег за 10 годишна кола е 128 000 км.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 МногоУдобно
Коментиран от #11, #17, #51, #73, #74
12:07 01.12.2019
2 777
Коментиран от #10, #32, #43, #44
12:08 01.12.2019
3 пейо
12:08 01.12.2019
4 JAPCARS4EVER
12:09 01.12.2019
5 Иван
12:11 01.12.2019
6 мани беги
Коментиран от #56
12:12 01.12.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 факт
Коментиран от #9, #21, #49
12:21 01.12.2019
9 веселяк
До коментар #8 от "факт":
Тези които са си купили нова кола преди 10 години.12:35 01.12.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Митко
До коментар #1 от "МногоУдобно":
Има погика в мисълта ти, и най-вероятно е така. Но в статията са прави за това че колите в Германия се поддържат както трябва. Статията е за коли ПРОИЗВЕДЕНИ , КАРАНИ И ОБСЛУЖВАНИ ЕДИНСТВЕНО В ГЕРМАНИЯ, И Е ЕСТЕСТВЕНО ЧЕ ЩЕ БЪДАТ НАДЕЖДНИ СЛЕД ПРОДАЖБАТА ИМ. Но докога? Като дойдат в БГ , първо се трошат по пътищата, горивата са некачествени, частите са ментета, във фирмените сервизи е страшно, а като сложим и цената на поддръжка в тях, цялата картинка се изяснява.Коментиран от #68
12:50 01.12.2019
12 Майку фашистичку
Коментиран от #24, #25
12:52 01.12.2019
13 jap
Коментиран от #14, #18, #33
12:55 01.12.2019
14 Jap-map
До коментар #13 от "jap":
Даааа,точно така,краварите карат японско,защото им е по-евтино,не че много го обожават,ама то малко мислене трябва...Коментиран от #15
12:59 01.12.2019
15 Mitko prostashki
До коментар #14 от "Jap-map":
По евтино от краварското, я погледни цените на нова краварска кола в същия клас в който ще сравняваш и пак го напиши това което си написал!13:12 01.12.2019
16 Хаха
13:15 01.12.2019
17 УдобноМного
До коментар #1 от "МногоУдобно":
Мит, не мит, факт е че колите им са най-добри и това че се обезценват толкова може само да радва.13:20 01.12.2019
18 един
До коментар #13 от "jap":
Това го кажи на десетките милиони хора каращи използвани ВАГ без проблеми и не са разорени.И не давай краврски класации за пример ако обичаш. То и китай са най-големия пазар, ама.
Коментиран от #26
13:23 01.12.2019
19 Алфа Ромео
Коментиран от #57
13:35 01.12.2019
20 Мдааа
Аз си карам моя джип ( истински джип) Нисан Патфайндер от 1990 2.4 газ ( записан в талона) и въобще не ме вълнуват нооовите коли от пласмаса. Вие си ги карайте.
Коментиран от #22
13:35 01.12.2019
21 Алфа Ромео
До коментар #8 от "факт":
По-богатите българи карат такива, като изключим мутро-олигарсите които карат нови, останалите българи карат 20+ годишни.Коментиран от #27
13:40 01.12.2019
22 Мамата
До коментар #20 от "Мдааа":
Ха и какво му е истински джип на това .явно не си карал друго ,сори И От Нисан14:15 01.12.2019
23 Мдааа
На кой 2 джипа им казват КАТЕРАЧА.
На кой джип гредите са от влакови релси.
На кой джип двигателя е от чугун с ковани бутала, за да издържа на огромно натоварване.
Кой джип е на бензин,а не на дизел.
Да се питаш сега през зимата - ще запалили. Ама не запалва.
На кой джип се освобождават планките на стабилизиращата щанга за по-добър офроуд и клиренс.
Кой джип е само чиста механика, и е правен от механици за офроуд.
И защо в Германия ВСИЧКИ СПАСИТЕЛНИ СЛУЖБИ ГО ИЗПОЛЗВАТ НЕГО.
Защо в Германия сега струва 37 000 €.
😊 И защо всички софийски тарикати около мен с последни модели "джипове" се счупват да ми звънят рано сутрин за - Братле, помагай неще да запали.
А ти си карай новата кола от пластмаса.
Знаеш ли как се оправят леки удари по новите коли когато някой детаил е подгънат. С топла вода човече, понеже пластмасата по новите коли е много тънка. Какво да говорим повече.
Айде лек ден от мен.
Коментиран от #31, #50, #60, #84
15:21 01.12.2019
24 Професионален Безделник си....
До коментар #12 от "Майку фашистичку":
...написаното от теб няма Нищо общо със статията😂😂😂15:25 01.12.2019
25 Само
До коментар #12 от "Майку фашистичку":
Гоуфф на три морета!!!🤘🤘🤘🤣🤣🤣15:31 01.12.2019
26 Мдааа
До коментар #18 от "един":
Вли собственик на Грейт Уол във фирменият сервиз на фирмата и пита:- Извинете имате ли чистачки ?
Отговарят му :
- Да имаме.
Какви искате,
оригинални китайски
или менте Бош.
15:31 01.12.2019
27 Абсолютен Факт
До коментар #21 от "Алфа Ромео":
Точно така.Автопарк като в средноафриканска държава сме 20г.+Коментиран от #30
15:36 01.12.2019
28 Ккк
Коментиран от #77
16:22 01.12.2019
29 Автора
16:43 01.12.2019
30 Африканец
До коментар #27 от "Абсолютен Факт":
А по доходи сте още по надоло и от нас!! Ха ха16:49 01.12.2019
31 333
До коментар #23 от "Мдааа":
Не караш истински джип, караш Нисан. И по-добре, че не караш Jeep. :D17:11 01.12.2019
32 Анани Куртев Пурков
До коментар #2 от "777":
КОПИ си учебници по български и тогава ръси акъл в нета, бе кОпувач!17:17 01.12.2019
33 Не съвсем
До коментар #13 от "jap":
Най-големия автомобилен пазар е Китай, а не САЩ !А относно американските класации се очудвам ако някой изобщо им вярва.
17:22 01.12.2019
34 AdiBas
Коментиран от #36, #58
17:23 01.12.2019
35 Странно
За 77 хиляди който прави Поршето за 10 години, дори гумите няма да са му изтъркани, нито спирачките, най-много няколко пъти да смени маслото, какво остава за по-сериозен ремонт. Но това е и за всички коли на 10 години, на 77 хиляди километра. На Жигула дори ремонт на двигателя се прави на над 100-150 хиляди километра.
Коментиран от #41
17:46 01.12.2019
36 Adi
До коментар #34 от "AdiBas":
Прав си за френските. Нови да си ги купуваш е страшно набутване. Както и всички други като нови пак са набутване. Само за човек който си е надвил на масрафа е оправдано.Вече като 8-10 годишни френските са супер евтини, а здрави, евтини за поддръжка и комфортни. А немското с 20 коня отгоре на френското е за разни комплексари, да се напъва първи да спре между два светофара и да се кефи че много дърпала.17:53 01.12.2019
37 type-R
Коментиран от #65
17:55 01.12.2019
38 TyЪтрг
18:01 01.12.2019
39 Я немски ли
18:02 01.12.2019
40 kojo
Коментиран от #62
18:24 01.12.2019
41 Не е Странно,а Смешно и несъпоставимо
До коментар #35 от "Странно":
Кой кара жигула?Никъде няма вече.Ако има на старо някъде-осн. ремонт на двг струва колкото една смяна на масло на поршето18:32 01.12.2019
42 Jacques Yvec Moineau
19:03 01.12.2019
43 Аз купувам
До коментар #2 от "777":
Малко си неграмотен.19:06 01.12.2019
44 Аз купувам
До коментар #2 от "777":
Много си неграмотен.19:07 01.12.2019
45 ВаскоВ
19:08 01.12.2019
46 ВаскоВ
19:18 01.12.2019
47 мани мани
19:40 01.12.2019
48 jyusix
19:50 01.12.2019
49 Иван
До коментар #8 от "факт":
Много малко са!Всичкото е нагоре.С тези цени на всичко в БГ....19:53 01.12.2019
50 луд
До коментар #23 от "Мдааа":
Паджерото е по-добър.Коментиран от #78
20:06 01.12.2019
51 Джейми Карагър
До коментар #1 от "МногоУдобно":
Да, сигурно е така! То на скрап какво друго да изпратиш, освен Порше 911, Ауди ТТ 2-ра генерация и Фолксваген Еос... Все едно 90% от българите не биха се зарадвали да шофира 10-годишен немец пред 30-годишен коптор..20:24 01.12.2019
52 Айцуцвайнцудрън
20:32 01.12.2019
53 Biturbo
20:59 01.12.2019
54 Хайл
21:15 01.12.2019
55 TyЪтрг
21:46 01.12.2019
56 Сникерс
До коментар #6 от "мани беги":
Бе и то не е това, което беше21:51 01.12.2019
57 Соичиро сан
До коментар #19 от "Алфа Ромео":
Харно думаш21:55 01.12.2019
58 Стига ва
До коментар #34 от "AdiBas":
Ремонтирай си бараката сглобена от Мюмюн, Зденек и Попеску при вурстаджийте и си трай22:00 01.12.2019
59 Нафърфорий
Коментиран от #67
22:09 01.12.2019
60 audi a8
До коментар #23 от "Мдааа":
Доста филми гледаш точно на теб да звънят да бе я слез на земятаИстинските джипове са на марката Land Rover не са японски.
Коментиран от #61, #79
22:31 01.12.2019
61 Ха ха
До коментар #60 от "audi a8":
Те заедно с теб все в официалните сервизи кат нови обаче22:42 01.12.2019
62 Хайл
До коментар #40 от "kojo":
...в пунктовете за скраб-прав си👍пълно е с опели и вагове23:10 01.12.2019
63 Не ми се вярва
Коментиран от #66
23:17 01.12.2019
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Хайл
До коментар #37 от "type-R":
Както качеството и количеството са различни за България...не купувайте от лиъл мин вода "Баничан" 10 лт защото лично я мерих и излезе 9.5 лт и то от различни градове купена23:20 01.12.2019
66 Хайл
До коментар #63 от "Не ми се вярва":
Аз също съм на субару и за 3 г съм минал почти 100 000 км със смяна на една биалетка за 30 лв когато го взех.мой приятел кара пасат и за 3 г смени цялата предница и намрази "немското качество"23:26 01.12.2019
67 луд
До коментар #59 от "Нафърфорий":
Я кажете, кои модели на Тойота и Хонда се правят в Япония (японско качество) Корола (Аурис) и Ярис се правят от Мюмюн, Ремзи и Осман в Турция. Сивик (доскоро) го правеха Зденек , Иван и Дражан в Англия. А , или се бъркам нещо ?!?23:44 01.12.2019
68 Митю Немецо
До коментар #11 от "Митко":
Голяма заблуда е, че точно в Германия се поддържат както трябва.Лъжат и то качествено, защото просто искат продават постоянно ново.
Та сервизите за поддръжка в Германия, в доста случаи се държат от турчин или арабин, който си е взел и сертификат да заверява и ТЮВ преглед, а за тях бачка и по някой българин...
Та на крятко казано за подръжката в Немско:
Просто си представи Бай Ганю и Реджеб Иведик на едно място и се хванат дружно да чоплят коли ..
00:04 02.12.2019
69 факт
00:20 02.12.2019
70 Аман от немски фалшиви класации
00:34 02.12.2019
71 Зайко Байко многознайко
04:38 02.12.2019
72 Докер
07:05 02.12.2019
73 Гостилничаря
До коментар #1 от "МногоУдобно":
Абсолютно правилно, немците лежат на стари лаври отдавна, вижда се къде стоят автомобилите им в държави със стабилни закони.......Коментиран от #75
07:41 02.12.2019
74 гощо
До коментар #1 от "МногоУдобно":
Виждам,че си се комплексирал на тема немски коли!?!? Вероятно поради факта,че не са ти по джоба! Та прав си за качеството,то е мит вече при ВСИЧКИ коли! Мога да изкажа лично мнение поради факта,че работя в сферата и имам преки наблюдения за марки и модели,но ще настане голям спор с всяклакви разбирачи тук!07:52 02.12.2019
75 Абдал
До коментар #73 от "Гостилничаря":
То, има ли още "немски" коли? То всичко е турско само чалми работят,то и затова качеството е такова. Стари лаври,ама декиш вече не хващат.08:18 02.12.2019
76 Дзъ
09:04 02.12.2019
77 Техника
До коментар #28 от "Ккк":
Щом е така тогава си купи немски телефон,компютър,климатик,телевизор,мотор и една немска кола за да си ги натовариш тез техники и ходом марш към сервиза.А ние тъпите ще си купим Тойота-кола,Хонда-кола или моторХюндай-кола,Дайкин-климатик,Макита-ъглошлайф и други,Хитачи-безчетков ъглошлайф супер тънак,Самсунг тв,телефон,Сони тв с дисплей който е разделен на три средната част на дисплея е сублуфер а лявата и дясната част са колоните,Панасоник,Айфон,Ейзо-монитор,Никон-фотоапарат и др.Коментиран от #88
13:17 02.12.2019
78 Мдааа
До коментар #50 от "луд":
Явно не си имал Паджеро.Паджерото се ремонтира ЕДИНСТВЕНО В ОТОРИЗИРАНИ СЕРВИЗИ, в специални барокамери. Понеже налягането в двигателя достига до 100 атмосфери. Затова ЕДИНСТВЕНО в оторозирани сервизи. За цени няма да ти говоря понеже са астрономически, по-евтино ще ти е да подържаш Майбах.
А за твое сведение съединител пълен комплект Sako ( виш кои са Sako) за мойта машина с удебелен диск струва 250 лв.
А газовата бутилка 80 литра изцяло влиза на мястото на резервоара и стоманената защита я покрива изцяло. Това ми е 2 газова уредба до сега.
Това е мойта машина.
Истински японски Нисан от 1990.
Коментиран от #82
18:06 02.12.2019
79 Мдааа
До коментар #60 от "audi a8":
Хахахааааа 😊😊😊😊😊 мааале човече не се излагай така.1. Ланд Роувар го купи индийският автопроизводител Тата. Тата бе човек.
2. Прави се в ууууужасно бедните райони на Индия, по-точно северна Индия.
3. Напиши в Гугъл - Индийско автомпбилестроене, там ще видиш в какви "заводи" се прави Ланд Роувъра, и от какви "работници".
4. Задният диференциал се държи от един шплент за косачки който струва 40 ст., макар, че колата е много скъпа, и този шплент държи всичките зъбчатки в диференциала.
Позаинтересувай се малко преди така да се излагаш.
А това, че гъзарията кара Ланд Роувар е понеже е много скъпа и искат да се фукат. Както казват - От студ умри гъзар бъди.
😊 Я ги питай къде му е правена колата, здраво ще се смееш.
18:22 02.12.2019
80 ГОЛФ 2 84 година
20:58 02.12.2019
81 Гранда
21:26 02.12.2019
82 луд
До коментар #78 от "Мдааа":
:)) Заяждам се :)) Всъщност имам бус Space Gear 2.4 i 128 к.с от 2003г с ГИ (60л бутилка) и по-леките ремонти сам си го правя. Това ми е колата за риболов , повярвай ми нямам барокамера и сервизите в които я карам също нямат, ремонтирана е главата + веднъж я сменяха. Колата в момента е на 370 000, ама колко е скрил търговеца , никой не знае. Там където минавам , само УАЗ съм виждал да минава. Машината е чук и е елементарна за поддръжка. Не те знам как си с Нисана, но това бусче не е за подценяване, а Паджерото е по-добро и то доста.Коментиран от #86, #87
21:57 02.12.2019
83 Bigmuk
Според мен въпросът е как се поддържат колите...ако си е обслужвана редовно и качествено и жигулата е отлична кола
22:13 02.12.2019
84 Дид
До коментар #23 от "Мдааа":
Гръмни са пич....02:08 03.12.2019
85 Мици
05:54 03.12.2019
86 Мдааа
До коментар #82 от "луд":
😊 Ни сЪ заяждам.Ванчето ти действително е хубаво. Един приятел кара същото.
Това е хубаво че двигателя не е с атмосферите.
Виж особененностите на двигателите Митцубиши.
Айде чао от мен. Засега.
08:32 03.12.2019
87 Мдааа
До коментар #82 от "луд":
Забравих.Паджерото е много тежко, апък е и със Select скоростна кутия която много се чупи. За ремонта и не питай, че там е "седемта самурая".
Също така е и дизел масово, бензина е рядка серия. А аз исках бензин, за да пали при всякакъв студ.
И най вече всякакви части за него са много скъпи ( за мен де).
Не ми се мисли пълен комплект съединител на Sako за Паджеро каква цена е. Вече 16-17 години си карам "МОЯ ПРИЯТЕЛ" и никога не ме е оставил. Вярно, че като го купих дадох още бая пари за да го направя върховен, но си заслужаваше НАПЪЛНО. Газовата ми инсталация покрива спокойно Евро 5, понеже изцяло е на газ, така е и записано в талоните. Е, лек ден от мен.
08:51 03.12.2019
88 Татко ти
До коментар #77 от "Техника":
И всичките правени в Китай.09:07 03.12.2019
89 Умният
22:19 03.12.2019