ФАКТИ.БГ

Знаете ли колко струва рутинно обслужване на Bugatti? (спойлер - много)

Публикувана: 3 Декември, 2019 18:05
58 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20846
Знаете ли колко струва рутинно обслужване на Bugatti? (спойлер - много)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 46 гласа.

Еднозначният отговор наистина е: Много. Поредният пример, който ви показваме се отнася до предишния модел Veyron и по-конкретно до екземпляр, притежание на милионер на име Мани Хошибин, който всъщност е собственик на 0.44% от всички Veyron-и на света (по-конкретно - на два от 450 произведени)

И така, човек притежаващ два стари хиперавтомобила с двигатели W16, трябва задължително да отдели поне следните суми:

$25 000 годишно за смяна на течности. Операцията съвсем не е проста, защото автомобилът има 16 пробки, като, за да се достигне до някои от тях се налага демонтаж на задните колела, на спирачните апарати и на калниците. $38 000 на всеки две години за смяна на гуми. $50 000 на всеки 16 000 километра за смяна на джанти.

Така, за да притежавате Veyron, за няколко години трябва да сте готов да се разделите с минимум $100 000. Nice, а?

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 46 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Калоян
1 Отговор
Ми който има крава, дава мляко :)

Оценка:
-6 +107

Разорен съм
2 Отговор
А знаете ли колко струва подръжката на Chrysler pt cruiser !? Един тон с пари !

Оценка:
-16 +97

Киро
3 Отговор
Ако видя някъде такова ще му нарисувам един x*й с ключа.

Коментиран от #17, #24, #30


Оценка:
-77 +70

Последния софиянец
4 Отговор
Ще му дам две туби масло от по 20 лева да си го смени сам, пък ще почерпи.

Оценка:
-6 +62

Гост 1001
5 Отговор
Видите ли Bugatti ..... камъни и тухли по него и собственика...... !

Коментиран от #38


Оценка:
-63 +62

У нас не е нужно
6 Отговор
У нас колите, не се поддържат! Така, че собственика ще спести много! Нали така, момчета? Сменя се само масло на една кола, на ТО, нали така беше? До момчетата, за които едно ТО, е само смяна на масло!

Оценка:
-15 +24

7
Този коментар е премахнат от модератор
Greshkoман
8 Отговор
Откога има W16 двигатели? 8) (ne bqha li V16?) ? ? ? haha

Коментиран от #9, #12, #13, #36


Оценка:
-104 +5

Хахаха
9 Отговор

До коментар #8 от "Greshkoман":


Ограмоти се малко преди да се смееш! Бугати са W16!

Оценка:
-5 +64

Гошо
10 Отговор
Има си приказка за брадата и гребена . . . Като му е скъпо - да я продаде! Горубляне ще я лапне веднага.

Оценка:
-5 +33

Българина
11 Отговор
Е па що да сменям гуми и джанти.................

Коментиран от #37


Оценка:
-10 +18

Янко
12 Отговор

До коментар #8 от "Greshkoман":


Ти добре ли си. Има такъв двигател
W-16 дабъл ю 16
Напиши в гугъл w образен двигател и ще ти излезе

Оценка:
-2 +24

турбо
13 Отговор

До коментар #8 от "Greshkoман":


Мене жокер ми не требе-скакауец.

Оценка:
-5 +11

....
14 Отговор
Ами незнам колко струва, а и не ме интерисува нито имам такава кола, а и надали някой от коментиращите има, че да ни занимаваш с глупости

Оценка:
-2 +26

Ники
15 Отговор
Не е вярно това ... той може вс да сменя но как сменя гуми веднъж на 2 год .. а джанти на 5 не ми е ясно .. гумите всеки сезон задължително ма цената не е такава ... а джантите не трябва въобще ... то на теория могат да си го дерат .. абе статиии да има ..

Коментиран от #31


Оценка:
-11 +15

Шерифа
16 Отговор
Както винаги Българина обича да прави чужди сметки,не си правете труда господа ,Тези които имат по няколко милиона евра за такова бижу си имат и по 100 хиляди долара на година за обслужване,за тези които не знаят Бугати е собственост на Фолксваген груб ,и двигателят W16 символизира емблемата на WV,специална изработка за Бугати Вейрон,

Коментиран от #19, #52


Оценка:
-7 +26

Ко каза
17 Отговор

До коментар #3 от "Киро":


Щото си дребна ,завистлива ,българска душичка.

Оценка:
-9 +30

Шофьор
18 Отговор
....а за тунджа нищо не пишете !? с вода ли върви !?

Оценка:
-3 +7

Хахаха
19 Отговор

До коментар #16 от "Шерифа":


За това, ли е W? Защото символизира? Ахахахаха! А ми той може и V да е, защото WV има и V? Момче, мотора е W, защото заема по-малко място! Това е като един в друг 2 V образни, като дължината на мотора остава като на 4 цилиндров, а не на 8 цилиндров! V образния е 2 пъти по-дълъг от W образния!

Коментиран от #20, #25


Оценка:
-2 +23

Малка грешка
20 Отговор

До коментар #19 от "Хахаха":


Малка грешка, съм написал! VW се пише!

Оценка:
-0 +8

Николай
21 Отговор
А бе колко гори тва, и газ може ли да му се сложи?

Оценка:
-5 +18

С.С
22 Отговор
Как бе,пичове.....имам един познат автомонтьор,преди време ми вика:"Как,на мен да ми дадат за обслужване един Вейрон-нововнос примерно,ще го опаткам за има-няма два-три часа!" Кво ще се занимава собственика на такава кола да я транспортира до Франция или Германия за някакво си там обслужване...тук,при нас,в BG-то,зад всеки ъгъл има готини и евтини автосервиз-чета,с изключителни капацитети и познавачи по устройството на някакво си Бугати. Тъй де,нищо работа.

Оценка:
-5 +14

Николай
23 Отговор
СЕРВИЗНА КНИЖКА ОБСЛУЖЕНА С ВЕРИГА АНГРЕНАЖНА - ЧЕТИРИ16-СИ ЦИЛИНДРОВ БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ С АНГРЕНАЖНА ВЕРИГА! ! ! ФЕЙС ЛИФТ-УНИКАТ-ОБСЛУЖЕНА - ДВИГАТЕЛЯ Е С АНГРЕНАЖНА ВЕРИГА + СМЕНЕНИ СА ВСИЧКИ КОНСУМАТИВИ! ! ! ! ! ! НАЙ-ЗДРАВИЯ БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ ! ! ! ! ! ! НОВ ВНОС ОТ ИТАЛИЯ - МИЛАНО ЗАКУПЕНО Е ОТ МИЛАНО ! ! ! ! ! ЧИСТО НОВ ВОЛАН - ВОЛАНА Е КАТО НА ЧИСТО НОВ АВТОМОБИЛ! ! ! ЧИСТО НОВ РЕКАРО-СПОРТ САЛОН! ! ! КЛИМАТРОНИК - РАБОТЕЩ! ! ! БОРДОВИ КОМПЮТЪР! ! ! ПЪЛЕН ЕЛ ПАКЕТ ! ! ! ХАЛОГЕНИ! ! ! ЕДИН ЕДИНСТВЕН СОБСТВЕНИК РОДЕН 1948 ГОДИНА ! ! ! ! ПРОДАЖБА С ФАКТУРА БЕЗ РАЗХОДИ ПО ПРЕХВЪРЛЯНЕ! НОВИ ГУМИ - 4 Броя! ! !

Оценка:
-3 +25

Киро 2 .
24 Отговор

До коментар #3 от "Киро":


Аз пък ще му нарисувам хем ху.й и путк. а. Че са не му е скучно сам на ху.я.

Оценка:
-18 +9

Николай
25 Отговор

До коментар #19 от "Хахаха":


W12 разработка на Фолксваген, монтира се на Фаетон и Бентли ГТ. Цилиндрите са шахматно разположени.

Оценка:
-0 +8

Николай
26 Отговор
W12 е любопитен не само заради завидните си постижения, а и защото самото му създаване е изпълнено с не съвсем разбираеми решения. Фердинанд Пиех, мозъкът зад цялата операция, чието име е обвързано и с Bugatti Veyron

Оценка:
-0 +7

Николай
27 Отговор
Ferdinand Piech
Роден: 17 април 1937 г., Виена, Австрия
Починал: 25 август 2019 г., Розенхайм, Германия
Съпруга: Ursula Piëch (ж. 1984 г.–2019 г.)
Образование: Цюрихски технологичен университет (1962 г.)
Внук на Фердинанд Порше (Ferdinand Porsche)

Оценка:
-0 +7

пилот на Ферари
28 Отговор
То за това не ги карат ! Купуват ги само за престиж. Почти всичките произведени са с пробег под 50 хил километра . Обуват си цвичките и отиват да пият едно кафе на чаршията за да ги видят всички какви са сноби !

Оценка:
-1 +27

гост
29 Отговор
На всеки 16 хиляди смяна на джанти , е те това не го бях чувал. Тия джанти от какво са направени, от кашкавал ли.

Коментиран от #54


Оценка:
-6 +27

РЗС
30 Отговор

До коментар #3 от "Киро":


Бизнес Център Лозенец
Никола Вапцаров 35
1407 София, България

тва е на ваньо алексиев офиса, ходи пиши на неговото бугати. Поне ти е близо в софия е, не е в америка. Пиши ни, като свършиш

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +28

Адаш
31 Отговор

До коментар #15 от "Ники":


Защото гумите се лепят за джантите и производителят не дава гаранция след второто отлепване дали джантите ще издържат. Кола за хора с наследени милиони и комплекси....

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +25

Бачо Киро
32 Отговор

До коментар #31 от "Адаш":


Айде пък сега, наследени милиони ... Говориш глупости. Бугати не се купува как да е директно. Фирмата избира клиента. Не е за всеки, това е ясно и е де факто показване на статус. Въобще не са му проблеми разходите на този, който може да си позволи колата. Тези, които се избират от Бугати като техни клиенти вече имат достатъчно други коли, обслужването на които струва като на няколко бугатита. Ако не се лъжа средния брой автомобили на потенциален клиент на Бугати е 30+. Смея да твърдя, че не са опел астра, форд фиеста и фв поло, както и че не броят фирмените им коли за техни. Та лошо няма де, за всеки влак си има пътници. Предпочитам да дам парите за един Хирон отколкото за картина с тази сума. А има и по-скъпи картини. Аз примерно не разбирам пък колекциите на картини ... Ма то не ме и кара някой.

Оценка:
-8 +11

сойка присмехулка
33 Отговор
Какво ме интересува колко струва на Бугати обслужването. Да не би случайно някой собственик на Бугати да се интересува за колко пари обслужвам жугулата??/

Оценка:
-1 +18

Хайл
34 Отговор
Това е кола за хора с много пари и малки пишки за да се фукат с фактурите...

Оценка:
-3 +9

Deo88
35 Отговор
Искам логичен и ясен отговор Защо на всеки 16000(да го закръглим на 20000) километра се сменят джанти ?
50000 долара , вие чесно ли ?!!
Цената е за джаните или със смяната ?!

Коментиран от #58


Оценка:
-1 +10

Вальо Турбото
36 Отговор

До коментар #8 от "Greshkoман":


2хV8= W16

Оценка:
-0 +6

Вальо Турбото
37 Отговор

До коментар #11 от "Българина":


Е па шо я караш по аутобана на Тодор Борисов!!! 🤣

Оценка:
-0 +6

Бай Ганя
38 Отговор

До коментар #5 от "Гост 1001":


А на теб един Бай Ганьовски нуй в аспуха.

Оценка:
-4 +3

Николай
39 Отговор

До коментар #30 от "РЗС":


И защо БГ Киро като види по нова и лъскава кола веднага иска да я надраска с ключа? Отговор 1 паркирала е на неговото място пред блока. Отговор 2 е*ах го и педала ски ква кола кара голям гъзар.

Оценка:
-2 +17

Ивайло
40 Отговор
За гумите и маслата ок, не може да не ги сменяш, особено на кола с 1000 к.с.!!! Но защо по дяволите трябва на 16 000 км да сменяваш джанти??? Да не би да караш по джанти, та да се износват и те???

Оценка:
-2 +11

Зомби с квадратен волан
41 Отговор
Скъп производител на въглероден двуокис със съмнителен дизайн, който Римака го прави да си търси пробките под калниците. То май и Тесла С Плейд ще му види сметката на този скъпомобил.

Оценка:
-1 +5

смях
42 Отговор
Много тъжно. Tesla Roadster 2020 струва $200 000 и обслужване на практика липсва. Да, не може да вдигне 400км/ч, но ускорението е не по-лошо от това на вейрона. Все пак второто е кола за хора, които няма за какво друго да си харчат парите.

Оценка:
-0 +6

Момчил
43 Отговор
В България джантите ги сменяш на 10к км.

Оценка:
-0 +2

Гацо Бацов
44 Отговор
Вече 5 години го карам всеки ден. Минах 200 000 км и нищо не съм сменил... Избих му парите !

Оценка:
-3 +3

Денислав
45 Отговор
Който си има брада, си има и гребен.

Оценка:
-1 +5

мани мани
46 Отговор
мойта нищо не ми струва освен гадните данъци и такси, горива ... инак изглежда подобно на тая :) американ спорт кар :P мацките шса изтрепят :) тая кочина вагинска аут!

Оценка:
-3 +4

сиромах човек жив гявол
47 Отговор
Имал,дал.А някой кара кооолелоо.По някога толкова струва издръжката на някоя силиконова брантия.

Оценка:
-0 +1

123
48 Отговор
имам го вече 3та година и съм похарчил не повече от 1500 лева
дъстера имам предвид хахахахахахахааа

Оценка:
-3 +0

дедо
49 Отговор
Отново стара статия.

Коментиран от #50


Оценка:
-0 +6

50
Този коментар е премахнат от модератор
Дечко
51 Отговор
Аз пък го имам Витезе - много е гъзарска и е 1:14 мащаба! Мацките по пясъчниците си счупят кофичките като го видят!

Оценка:
-0 +5

Lanbo
52 Отговор

До коментар #16 от "Шерифа":


Двигателят е w16 защото е съставен от два v8

Коментиран от #55


Оценка:
-0 +1

До № 15
53 Отговор
Ти знаеш ли колко вдига това животно??? Не е 140 със сигурност.

Оценка:
-1 +0

Кашкавал
54 Отговор

До коментар #29 от "гост":


Айде сега тези дето са ти сложили минуси да обяснят защо трябва на 16 хиляди километра да се сменят джантите, а не на 17, 20 или както е за всички коли при необходимост, т.е. ако се счупи някоя или за гъзария с по-хубави, за което няма значение на колко километра са.

Оценка:
-0 +1

Хайл
55 Отговор

До коментар #52 от "Lanbo":


а къде са заварките на сглобяването или е с болтове хванат??? кьорав ли си да видиш че е една отливка на блока

Оценка:
-0 +2

Капитана
56 Отговор
Тези с многото Кинти,които са си купили Виерон не ги мислете,те имат пари за всичко.Това обслужване за тях е "Жълти стотинки".

Оценка:
-0 +1

Бгггг
57 Отговор
Българите сме страшна сган!!! Злоба!!!

Оценка:
-1 +0

хаха
58 Отговор

До коментар #35 от "Deo88":


сигурно за да се сменят джантите се свалят брони, калници и окачване. Плюс адаптация на софтуера и куп други благинки. Абе тая кола и направена да точи кинтите на баровците. Защо и как са без значение за тях, важното е да са нумеро уно :)))

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Проф. Боян Дуранкев
По повод демографската криза и пенсионерския геноцид, пред които е изправена страната ни.
Пред бъдещата четворната коалиция, която ще управлява страната ни, стоят гигантски задачи, които само един Херкулес може да реши."

Още бисери