ФАКТИ.БГ

Дизайнерска "перестройка" във Volkswagen

Публикувана: 7 Декември, 2019 13:00
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5417
Дизайнерска "перестройка" във Volkswagen
Йозеф Кабан
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.

Дизайнерските рокади във Volkswagen са в ход, при това с пълна сила. Мащабните пренареждания включват и интересни изненади. Основната е, че две години по-късно Йозеф Кабан отново се завръща във VW. Той е известен преди всичко като автор на автомобилите Skoda Fabia, Octavia и Superb, както и на кросоувърите Skoda Kodiaq и Karoq. Въпреки че преди това е работил върху екстериора на хиперколата Bugatti Veyron и е бил няколко години в дизайнерския център на Audi.

През 2017 година Кабан се премести в концерна BMW, откъдето беше прехвърлен в марката Rolls-Royce, която също е под крилото на баварците. През този октомври обаче, 46-годишният Кабан реши да напусне компанията от Мюнхен. Сега е в очакване на новия си пост, отново във VW. От 1 юли 2020 година той ще оглави центъра за дизайн на марката Volkswagen и ще отговаря за стила на всички автомобили с емблемата на Volkswagen.

Клаус Бишоф

Дизайнерска "перестройка" във Volkswagen

На този пост той ще замени Клаус Бишоф, който пък ще бъде повишен. От 1 април 2020 г. Бишоф ще стане главен дизайнер на целия концерн Volkswagen. Бишоф работи в немска компания от 1989 година, като първоначално се занимава с интериор, а през 2007-а е назначен на длъжността главен дизайнер на автомобили.

От своя страна настоящият главен стилист на концерна Volkswagen, 57-годишният Михаел Майер, ще бъде освободен от тази длъжност, която заема от 2016 година. Тогава той беше назначен вместо пенсионирания Валтер де Силва. Основният пост на Майер от 2004 година беше като главен дизайнер на Porsche и именно върху тази работа сега ще съсредоточи своите сили.

Михаел Майер

Дизайнерска "перестройка" във Volkswagen

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
некойси
2 Отговор
Много са ми интересно ... всеки модел прилича на 90% на предходния, различни модели споделят едни и същи двигатели и платформата на различните модели е една и съща. Попара за общия ползвател на транспорт.

Оценка:
-7 +31

Киряк Стефчов
3 Отговор
Перестройка не е българска дума, ми се чини.

Коментиран от #4


Оценка:
-3 +14

Марио
4 Отговор

До коментар #3 от "Киряк Стефчов":


За това е в кавички бе калъф

Оценка:
-2 +12

Я. Петров
5 Отговор
Всяка година нова стара кола 😀Мода ама скъпа и краткотрайна.

Коментиран от #6


Оценка:
-1 +15

Смешно
6 Отговор

До коментар #5 от "Я. Петров":


ясенчо петров ти си гледай футбола и остави колите на нас разбиращите от автомобили.

Коментиран от #9


Оценка:
-4 +2

ar146ts
7 Отговор
Красив VW е нещо като дървено желязо.Аз различавам голфовете до GOLF 2. От там нататък не мога да ги определя кой кой е.

Оценка:
-7 +16

Hyi
8 Отговор
Стига с тази ВАГ ...ина .........вмерисана чак до новия свят.....боклуци Масларски...с различни ни калници....едните закръглени...оо+оо..двата клозета....другите с тесла дялани...за мъжаги...от село....СТИГА СМРАД!!!!!

Оценка:
-10 +9

Още по-смешно
9 Отговор

До коментар #6 от "Смешно":


Точно ти пък да разбираш от коли

Оценка:
-0 +4

Телевизора на Елвис
10 Отговор
Явно на коравия чехословашки пич не му е понесла пенделската обстановка в дизайнерския отдел в Мюнхен. Там последния читав мъж беше Крис Бенгъл, сега само лилави пижамки бате....

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +5

БМВ
11 Отговор

До коментар #10 от "Телевизора на Елвис":


Хаха,абе джендър,карай си “шедьоврите” на ВАГ и си трай на светофарите

Оценка:
-4 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка