12 Юли, 2012 12:54 4 293 10

Новите автомобили Lada ще се оборудват с ESP и start/stop системи от Bosch

  • lada-
  • автоваз-
  • robert bosch gmbh
Руският гигант АвтоВАЗ сключи дългосрочен договор с известната компания Robert Bosch GmbH. Първоначално определеното сътрудничество между двете фирми е за период от пет години, като след това то би трябвало да продължи.
 
Според договорката се предвижда новите автомобили с марка Lada да бъдат оборудвани със съвременни start/stop системи от последно поколение, които ще имат за цел да гасят двигателя автоматично, когато автомобила е в покой.
 
В съвсем скоро време Bosch ще разработи съвместно с руските специалисти и нова ABS система за автомобилите с марка Lada и ще помогне на руснаците за внедряването на електронна стабилизираща програма във всички нови модели на компанията.
 
В по-далечно бъдеще се предвижда внедряване и на немски хибридни и изцяло електрически силови агрегати в руските автомобили. Директорът на АвтоВАЗ Игор Комаров отбеляза, че качеството на Lada се повишава все повече и световни лидери като Bosch забелязват това.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    2 3 Отговор
    Много от дефектите по различните марки автомонили се дължат на вложените компоненти произведени от BOSCH
  • 2 Марински

    1 0 Отговор
    Браво нека да се актуализират и осъвременяват! Похвално, радвам се!
  • 3 stop-stop

    1 0 Отговор
    А дали ще запали пак след това :D
  • 4 comment

    0 0 Отговор
    Суперррр, остана и да ги оборудват с двигатели, на които не се налага да се прави основен ремонт сле двсеки 40-50 000 километра.
  • 5 симеон

    0 1 Отговор
    какви 50 хиляди ти карал ли си лада правена след комунизма моята е 1.5 16 клапана на 340 000 и не бута маслото или по точно за 10 хиляди км. от максимум пада до минимум и тогава пак го сменям и то с руско за 5 лева литъра и като гледам ще изкара още толкова километри и ми гори 6.4 газ за мощност от 90 коня малко немски коли могат да се похвалят с такъв разход а за здравина да не говорим преди карах хонда и сменях шарнири 2 пъти в годината а сега веднъж на 2 години

    Коментиран от #6, #10

  • 6 PlimP

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "симеон":

    5, тва 6.5 извън града с попътен ватър ли :) и нали знаеш, че само дъртите опели могат да се похвалят със здраво окачване, както и ауди 80 и 100, не знам на чупената ти лада колко караш с един шарнир ама дъртото ми 20-годишно опелче още е и от ДВЕТЕ страни е с оригиналните шарнири, всъщност освен 2 биалети и амортисьори за 16-те години живот в БГ друго не е за смяна по ходовата част, а грешка, тампоните на предната стаб. щанга са тръгнали да си ходят, да не говорим че само тя си зане километрите и за 10 000км поне на око не виждам да гори масло, а си е откровена газаджийка
  • 7 rider

    0 0 Отговор
    До Симеон ,колега каква е тази лада където гори толкова сигурен съм че от завода производител и дават повече разход (независимо дали е комбиниран или извън градско) като започнете да ги хвалите тези морално остарели коли .как за толкова години не им смениха фейслифта нз .Нещо за диференциала или скоростна кутия да споделиш
  • 8 Лада

    0 0 Отговор
    Лада! Кога пък са правили читави автомобили?
  • 9 симеон

    0 0 Отговор
    карам с трета скоростна кутия това си е вярно но като причина за това е и факта че се слага двигателно масло 15 w 40 а не масло за скорости аз за това смених втория път а разхода ми е 6.4 газ засичал съм го от габрово до софия и обратно като в колата имаше 5 човека и в двете посоки колегата с опела е за вярване защото аз преди карах един служебен кадет на който от 4 години не му се отваряше капака и шефа каза да караме така и където се счупи да го зарязваме ,той плащал таксито да се приберем обаче не знам какво се случи защото напуснах сигурно още го карат
  • 10 Лада

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "симеон":

    Какво има да им обясняваш. моята лада е 1.6 16V. карам я със скъпи масла само и за 15000км доливам най много 0.15л. масло, до 10000 дори не се забелязва... Днес като я водих на ГТП я гледаха като извънземна... да не казвам че един Гоуф пред мене половин час го мъчиха да излъжат системата да мине на газ анализатора че димеше и смърдеше все едно е на въглища... да не казвам на какво приличаше един западен набор на мойта дето мина преди голфа... освен предните спирачки другите не държаха... и ревеше колко му било скъпо да си ремонтира колата с тия пътища. Аз да не казвам колко струват чарковете за "новите" лади и колко издържат че може някой да го хване депресия на фона качеството в новите западни каляски(там каквото беше славно свърши след 2000-ната в общи линии). Вярно евтина си е ладата, мирише на евтино, евтини материали, ама издържа два три пъти повече без ремонт от ново бмв-веее 3-та серия у нас в нашите условия и се ремонтира направо за без пари за сравнение с горното... кола дето струва колко 5 нови лади... трагедия...
    Ха сега нацъкайте минуси...