Last news in Fakti

7 Февруари, 2020 17:50 19 430 88

Продава се полицейска Lada от ГДР

  • lada-
  • 2103-
  • обява-
  • продажба

Уникално добре запазена Lada-2103 от гаражите на Германската народна полиция се продава в немския град Гота, недалеч от Фрайбург. Бяло-зеленият седан е произведен през 1974 г. и е навъртял 119 500 км.

Продава се полицейска Lada от ГДР

Под предния капак на "ладата" работи 1.5-литров двигател с мощност 55 кВт/75 к.с., съчетан с четиристепенна ръчна скоростна кутия. Автомобилът е оборудван с всички стандартни системи за свръзка и специална сигнализация с високоговорители.

Продава се полицейска Lada от ГДР

Подобно на останалите социалистически страни, в силите на реда в ГДР използват масово съветски автомобили, но 30 години след падането на Берлинската стена те се срещат все по-рядко. Това дава обяснение на цената от €14 990.

Продава се полицейска Lada от ГДР

Продава се полицейска Lada от ГДР

Продава се полицейска Lada от ГДР

Продава се полицейска Lada от ГДР

Продава се полицейска Lada от ГДР

Продава се полицейска Lada от ГДР


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 43 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бесен Язовец

    127 14 Отговор
    Вижте как изглежда кожен салон на 46г и 120 000 хил. км после да не ви лъжат, че се олющил нагънал от обдухването иначе е само на 138 000 км!

    Коментиран от #6, #31, #78

  • 2 Лош спомен

    65 155 Отговор
    80-те години баща ми караше такава.Съседите ни завиждаха без да подозират,че тръгнем ли за морето спирахме по няколко пъти да повръщаме и когато пристигнехме ни трябваха 2 дни за да се възстановим от пътуването.93-та си купихме Ауди 100 С3 и имах чувството,че съм в 5* лукс.

    Коментиран от #4, #5, #11, #25, #29, #52, #53

  • 3 кола мечта

    47 85 Отговор
    Това не е кожа, а винил на седалките. Имах такава от 14 годишна до 30 годишна. След 1,5 часа ми се схващаше десния крак, заради плитките седалки. А с Голф2, Голф3 и Ситроен Ксара съм минавал 2200 км за 36 часа.

    Коментиран от #20, #36

  • 4 Бесен Язовец

    64 27 Отговор

    До коментар #2 от "Лош спомен":

    Ако е наблягал на шишието татко ти вмесо да дели 13 лв на 6-месеца за автомобилчето е нормално!

    Коментиран от #9

  • 5 През 80те си бил

    189 36 Отговор

    До коментар #2 от "Лош спомен":

    дете и е нормално да повръщаш и повярвай не е от колата.А 90-те просто центъра ти на равновесие е вече по-малко чувствителен и за това си спрял да повръщаш,но виж плюенето ти е останало от детството,а то е до живот. А Лада-та е била сигурно нова,за разлика от Ауди-то което е било омирисано от няколко немски дърти задници.
  • 6 Грешиш

    96 13 Отговор

    До коментар #1 от "Бесен Язовец":

    Материалите от които се правят колите сега са с много ниско качество и дори след кратка употреба се износват много.

    Коментиран от #7

  • 7 Бесен Язовец

    30 14 Отговор

    До коментар #6 от "Грешиш":

    Ти грешиш, автомобил не се кара до 1 000 000км!
  • 8 Коmapak

    80 6 Отговор
    😂😂😂😂В България беше жълто синия луноход. Два пъти са ме прибирали с такава след рок маратон зала Христо Ботев... Лоши спомени иначе колата за времето си е била не лоша. Все пак е половин Фиат!
  • 9 Ало професоре

    32 33 Отговор

    До коментар #4 от "Бесен Язовец":

    Баща ми беше директор в държавно предприятие и открадна достатъчно за да купи 3 апартамента и 1 гараж а Ладата я взе нова без да чака ред.

    Коментиран от #10, #55

  • 10 Комуниста

    45 6 Отговор

    До коментар #9 от "Ало професоре":

    Алооо директоското чадо на конвейра общаците от кога станаха директори?

    Коментиран от #13

  • 11 Тъпо тролче

    47 12 Отговор

    До коментар #2 от "Лош спомен":

    Голема мъка беше да пътуваш с Лада, нали? А и това граховото зърно как убиваше, нищо че беше под цял кат дюшеци.

    Коментиран от #21

  • 12 Комуниста

    110 19 Отговор
    А бе ладичките още се срешат по улиците, а техните набори Кадет, Ескорт....нещо ги няма никакви!

    Коментиран от #56

  • 13 Същите цървули

    11 44 Отговор

    До коментар #10 от "Комуниста":

    като тебе и до ден днешен ми завиждат така както и тогава защото и сега стандартите с които живея са много над масовите.Не зная точно значението на думата общак но съм чувал да я използват хора чието съществуване е едно мъчение.

    Коментиран от #14, #16, #79

  • 14 Комуниста

    33 5 Отговор

    До коментар #13 от "Същите цървули":

    Оооо конче защо не каза, че си ти? щях да съм по внимателен с нежната ти душа!
  • 15 Другия с коня

    18 51 Отговор
    Носталгията е неизбежна,но 75коня задно с двигателя отпред,което я прави да си върти задника като любовницата на Президента в служебната квартира....Вчера една се мъчеше да се движи с всички ....Ужас....Горкия Садомазохизма вътре.. ...
  • 16 Един общак

    20 3 Отговор

    До коментар #13 от "Същите цървули":

    Извонете едно време не бяхте ли юрист?
  • 17 Гейлорд Факър

    42 59 Отговор
    1993г си купих едно издухано Жигули произведено 1973г с голям мерак,защото през соца имахме Москвич 408И.С тая Жигулка ми се стъжни животеца.Толкова тежък волан и Москвича нямаше.На един лек завой се откачи предно ляво колело-долните шарнирни болтове им са слаби и обикновенно са правени в някой колхоз.Педала на съединителя толкова трудно се натискаше,че винаги имах пришки на левия табан.За педала на спирачките пък няма изобщо да споменавам с каква сила трябваше да се натиска при положение,че първите Жиглици нямаха серво на спирачките!Като натиснеш рязко спирачния педал трябва да имаш солидна опора в кръста,но седалките бяха толкова плитки и ниски,че измислените релси,на които вървява се бяха тотално изкривили.Обикновенно хващаха само двете предни колела едва-едва,защото и свястни накладки нямаше тогава,а освен това с тези подобрени от другарите спирачни апарати вечно им блокираха водачите.

    Коментиран от #18, #59, #81

  • 18 Един нормален

    42 55 Отговор

    До коментар #17 от "Гейлорд Факър":

    Много точно описваш кошмарите преживял всеки имал нещастието да се мъчи с тези талиги но съм изумен колко идиоти дето ги хвалят драскат тъпотии тук.
  • 19 Гейлорд Факър

    23 18 Отговор
    А пък задните барабанни спирачки изобщо не отиваше налягане на спирачна течност до тях.Причината за това е че имат един измислен кантар на задния мост,а той от своя страна ръждясва и блокирва в затворено положение и спира течността до задните спирачни цилиндърчета.Вдигнах я на една страна като от страната на която лежеше се слагаше резервната гума да легне кошника на нея.Това пред блока с помощ от комшиите.След изолиране на кантара вече имаше спирачки,но задните колела се влачеха и леката и задница ходеше насам-натам.Колко пък обтегача и успокоителя смених на веригата не си е работа.Цилиндровия и блок беше пукнат под стартера на незабелижимо място,защото е била забравена с вода зимата.Било е сложено в радиатора много червен пипер,боза и други дивотии,защото тогава нямаше добавки.По принцип Ладата има хубаво парно,защото сравнено с другите соц недоразумения е доста по-голямо

    Коментиран от #58

  • 20 Бате ти си

    11 5 Отговор

    До коментар #3 от "кола мечта":

    тотал щета...
  • 21 Прав си

    21 47 Отговор

    До коментар #11 от "Тъпо тролче":

    Още тогава ненавиждах Ладите не само защото бяха пародия на кола но и това,че простолюдието ги възнасяше също ме дразнеше много.Но положението беше такова,че ако бяхме си купили Рено или Пежо от Кореком щяхме да привлечем още повече внимание и за това трябваше да живеем по тогавашните правила.Щом падна Комунизма започнахме да си харчим парите без да се притесняваме от партийни секретари и доносници,та така и до днес.

    Коментиран от #27, #60

  • 22 Инж Илич

    25 17 Отговор
    Ама тя на тези километри е вече за основен ремонт бре друзя
  • 23 Гейлорд Факър

    22 28 Отговор
    Хубаво парно ама грънци.Пипера беше запушил всичко и като отчетеш факта,че отдолу стояха само балатумите,защото целия под до тунела на кардана беше изгнил.Уплътненията на вратите(то пък руска кола какви ли уплътнения има,ако ще и току-що да излиза от Толиати) за 20г нямаше и помен от тях.Като карах зимата с повече от 60км/ч в купето се заформяше студено торнадо.През месец сменях кормилни щанги,защото предните подкалници бяха толкова изгнили,че предния мост,а да се откачи всеки момент.Дадох тогава внушителна сума за тея години(горе-долу колкото купих коптора тогава)на някакъв пиян тенекеджия,който май тук в Бургас се беше чуло че ги чува Жигулите.Хващал им предния мост с някакви яки планки и болтове 16мм за подкалниците и не мърдало вече.Какво не мърдало братче-цепна се след това гредата на предния мост през средата-заварка не я оправя-трябва нова и айде сваляй отново цялата предница.Ужас.Предните колела толкова им се промени сходимостта(отвори се предницата и същевременно се разкрачи от напречния наклон заради сцепения мост
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 незнайко

    50 19 Отговор

    До коментар #2 от "Лош спомен":

    Тожва говори, че баща ви е бил много лош шофьор !!! И като си купихте аудито спряхте да повръщате, защото е нямало какво да ядете, но имате АУДИ !!!
  • 26 Митко

    28 23 Отговор
    Като Автомобил използван от полицията на ГДР и добре запазена безпорно след 30-40 години ще струва поне 100 000 евра. Но технически пълен боклук . Имахме Москвич още по голяма тояга преди да тръгна на път ходех на един канал бях станал спецялист доливане на масло в скоросната кутия , деферинцяла. Задължително масло за двигатела в багажника една тубичка , вода за охлаждане и пълен набор иструменти иначе никакво тръгване на път. После 1993год си купихме Опел Кадет 1,6 бензин мислех че съм взел САМОЛЕТ ебати разликата.

    Коментиран от #61

  • 27 Някой

    30 13 Отговор

    До коментар #21 от "Прав си":

    Приятел, кое да боготворя а миризливото bmw или ръждясалия опел или някой боклук на незнам колко милиона километра. Моя дядо има лада 2105 и я спуква от каране, не мърда кучето, а един мой познат има рено, всяка седмица си виси рендето в сервиза. Кеф ти западен лукс, кеф ти ремонти, кеф ти кенеф, а бе супер да ти кажа...

    Коментиран от #82

  • 28 Чичо Манчо

    28 9 Отговор
    Първата любов(кола) ръжда не хваща,през 95-та изкарах курса и си купих същата двадесет годишна кочина. Научих се да карам на нея,научих се да чукам в кола в нея,станах монтьор благодарение на нея и я продадох с малко тъга едва след две години. Бях завършен шофьор,чукам и монтьор едва на 21г.

    Коментиран от #30

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Може, може

    19 6 Отговор

    До коментар #28 от "Чичо Манчо":

    Ако не беше 20 годишна нямаше да е така.И майка ти е била млада ,но .......
  • 31 Мужик

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "Бесен Язовец":

    Ти видя ли прената статия кожения салон?? Едните са победителите от ВСВ другите са победените!!!!
  • 32 Иво

    12 15 Отговор
    Гнили масларници имах такава на 70-80 хилади километра основен ремонт и вече е със изгнили прагове и и дюшеме

    Коментиран от #62

  • 33 0000

    16 5 Отговор
    Имам сантимент към този модел,нищо че в сегашно време не бих карал отново лада.нооо за първа кола на 20 годишен келеш си беше голяма работа макар и тя да беше на моите години😄
  • 34 НЕкадърни и сакати плЮвчовци

    27 6 Отговор
    Сака година в Унгария Чехия/ да Чехия/ и Анти руска Полша се правят ралита САМО с ЛаДИ.А ся сополковци идете ги питайте ЩО.......

    Коментиран от #41

  • 35 А пропо на сяшнотоПоколение

    9 2 Отговор
    Им тряс не повече от трабанче че с тез бързи автомобили в комбинация с шофьорска неграмотност са изпотрепват село ден.....
  • 36 Бунак Точно това е Качествен винил

    13 6 Отговор

    До коментар #3 от "кола мечта":

    А не кьт сяшните пластмасово найлонови еднодневки.До мен тапицера е заринат със западни седалки и сме коментирали че Ино време седалки на соц. Коли е правел от дъжд на вятър....
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Шумче

    3 4 Отговор
    Прилича на италианска кола - Фиат.
  • 41 Питам

    2 5 Отговор

    До коментар #34 от "НЕкадърни и сакати плЮвчовци":

    Що?Моля те господин разбирач обясни на нас лаиците на какво се дължи този феномен?
  • 42 Byg

    10 13 Отговор
    Открадната навремето от фият , разработката на тия коли 30 години не мръдна грам , същия которник си остана и това е защото ние , страните от соца тези които русия "освободи" втората световна бяхме длъжни да купуваме руските боклуци , чакахме ги по 10-15 години .... абе голям ташак си беше дивия комунизъм.

    Коментиран от #43, #51

  • 43 Random

    6 2 Отговор

    До коментар #42 от "Byg":

    Така са го откраднали тоя фиат та чак са си платили и италианците и оборудване са дали, пък и всичко са променили. 'бем ти и краденето
  • 44 STEFCO

    1 3 Отговор
    MNOGO SHE OTİVA NA RUMEN POTNİKA İ NİNOVA PRASHKATA MOJE DA AGİTİRAT OT NEYA PILEN BOKLUK

    Коментиран от #88

  • 45 нафто

    22 7 Отговор
    Плювачите по колата я плюват за това ,че е руска без да я познават ,по причина, че когато беше актуална не са били родени или са били много малки.За 70-те и 80-те години си беше много добра кола.Много от плювачите тука сигурно са правени в Лада.

    Коментиран от #49

  • 46 Итало

    3 4 Отговор
    Руснаците не могат да измислят такава кола.

    Коментиран от #48

  • 47 мани мани

    17 1 Отговор
    новите москвета бяха с най-добра возия след волгите!
    за чайките и победите незнам :)
    всеки бачкатор искаше да се домогне до волга, но оставаше с утехата за москве! а тези, който искаха спорт:) си вземаха лада 7 и се кефеха... така беше през '70 - '80-те та до средата на '90те
  • 48 Случаен

    1 3 Отговор

    До коментар #46 от "Итало":

    Могат, пари да я вкарат в производство е нямало
  • 49 Дядо Иван

    13 8 Отговор

    До коментар #45 от "нафто":

    Казваш за 70 та и 80та год си беше кола спрямо другите СОЦ возила сигурно имаш предвид.
    Ако се продаваха и западните автомобили свободно дали някой щеше да си купи ЛАДА. Бях на гости при баба и дядо на село 1984г дойде един Македонец за 3 дни на гости при едни съседи с Мерцедес 123 модел . Работил човека в Германия не в Русия. Улицата където беше колата беше най посещаваната. Идваха и от други села да гледат и да умуват. А ти си седнал да ми разпряваш за ЛАДА .

    Коментиран от #64

  • 50 джингиби

    7 6 Отговор
    15 000 евра за тоя гроб ? Да ми не е изпила чавка акъла . За тия пари кви баварци, мерцедеси и аудита се продават по Гермения и други коли, разбира се
  • 51 Минаващ от тук

    9 4 Отговор

    До коментар #42 от "Byg":

    Не е крадена, а съвсем редовно купена от италианците. Доработена за руските условия. За времето си беше добра колата.
  • 52 Добър спомен

    4 6 Отговор

    До коментар #2 от "Лош спомен":

    Не си спомням да ми е ставало лошо, или пътуването да е било не комфортно. И ние пътувахме и то с жигула. Вие тогава сигурно сте се заразили може би от корона вирус.
  • 53 минчо

    7 6 Отговор

    До коментар #2 от "Лош спомен":

    щот си със слаб корем и разглезен затова ,,,,,,ходил съм в Гърция 1994 95 96 година със такава ЛАДА спал съм по 55дена в нея 2-ма човека деляхме си бензина и застраховката да не плащаме квартири и не чуствахме умора имахме стимул за нещо добро а тииииииии дори и на почивка на море си нямал стимул да идеш тая лада бащати дет я е купил е била нова а ти с дъргела ауди кво беше бензинопил много знаеш накъде отиваш хахахахаххахааа
  • 54 Стамат

    5 4 Отговор
    За времето си беше хубава колица
  • 55 минчо

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Ало професоре":

    да и затуй сега страдаме да плащаме на баща ти кефа поне не ти ли беше неудобно да напишеш такова нещо
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Николай

    8 2 Отговор
    За времето била хубава кола. За кое време за измисления Комунистически свят или за останалия реален . Вижте къде отидоха техногично другите страни а ние от Соца къде бяхме и където още сме. Дрънкате глупости ако ви дадът една чисто нова Лада и едно чисто ново BMV или Мерцедес ще вземите ЛАДАТА А.

    Коментиран от #65, #66

  • 58 минчо

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "Гейлорд Факър":

    ехееееееее живота беше хубав кво като пред блока си правил ладата комшиите задружни услужливи чя сега викни да ти бутне някой дизела сутрин давидим
  • 59 минчо

    4 1 Отговор

    До коментар #17 от "Гейлорд Факър":

    по стоката се съди и за сайбията.......хахаххахахахаа
  • 60 минчо

    11 6 Отговор

    До коментар #21 от "Прав си":

    по добре лада отколкото тогава пежо и рено и кво толкова баща ми вземаше овчар 500 лева майка ми 220 лева всяко лято имах ново колело касетофон хитачи с 2 касетки дискотека на село гмаратонки ромика дънки от кореком ха море по 2 пъти на година гаджета колкото искаш ..........а сега ....

    Коментиран от #71

  • 61 някой си

    8 4 Отговор

    До коментар #26 от "Митко":

    Мите прав си така беше ама на кой му пукаше пари имаше по Софииската гара нямаше прошляци и крадци и в държавата един куп измамници кво му трябва на човек дори ония москвич и времето да се върнат и без това пътищата тръскат само за москвич отговарят ....
  • 62 минчо

    8 2 Отговор

    До коментар #32 от "Иво":

    щот си толкова тии карането мойта мина 180000 километра и япродадох на един калайдджия още я карат кво пишеш кът немоиш да караш ....мълчи си и толкоз
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 нафто

    9 2 Отговор

    До коментар #49 от "Дядо Иван":

    Нищо лично, но си пълен селянин та да сравняваш Лада с Мерцедес.Това са два различни класа коли.
    Ладата струваше 7800 лв.,а Мерцедеса 35000-40000лв. Къде е Ямбол, къде е Стамбол.

    Коментиран от #68

  • 65 Терминатор

    4 0 Отговор

    До коментар #57 от "Николай":

    Аз бих взел мерцедеса! Нещо против??!
  • 66 Пиниза

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "Николай":

    Никой нема да ти ги даде ей така.
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Дядо Иван

    6 2 Отговор

    До коментар #64 от "нафто":

    Да я сравним с Форд или Голф или пък Опел пак няма връзка братле.
    Ладата е правена колкото да има нещо за каране по добро от Москвич.
    Но далеч от истината спрямо западните коли.

    Коментиран от #74

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Гейлорд Факър

    4 0 Отговор

    До коментар #60 от "минчо":

    Понеже кръвта казват вода не става щом таТе ти е бил овчар,а мами е прислужвала големците от село,то Ти трябва да продължиш традицията.Сега овчаря чувам взима около 1500лв,ще можеш да си позволиш вече не Ромика,но НадиБас може би + не двукасетъчен каСтофон,ами приличен плеяр с флашка.За женките,ако ще и милиони да имаш пак ще имаш много по-малък успех отколкото при соц-а,защото първо станаха много меркантилни и второ почти не останаха в Булгаристан.
  • 72 Лада

    0 7 Отговор
    Ей тая държава никога няма да се оправи от подобни малоумни изказвания за руските машини,защото ние цял живот се сравняваме с блаарските шваби и техните нещастни дизелови най-вече подпалки.Кой швабски боклук на тия години ще изглежда така да ви питам само,а за японски да не говориме!!!

    Коментиран от #73, #83

  • 73 Гейлорд Факър

    5 7 Отговор

    До коментар #72 от "Лада":

    Тоя пЪ Държавата,какво общо има с тез руски недодялани коптори??? На тези години 46 в случая не съм и виждал вече Лада 1500 да се движи някъде!Но все още виждам в движение Мерцедес(конска глава),Мерцедес 123, 190,124.Пежо 404-всепризнат даже и в пустинята,Голф 1,Пасат1,2,3,БМВ 2002,Рено 16 и още много,мн.др.Фиат по-принцип е най-слабата и евтина марка в автомобилостроенето.А най-слабо,некачествено,евтино + произведено в СССР тогава вече е комбинация от всичко най-кофти!
  • 74 нафто

    8 4 Отговор

    До коментар #68 от "Дядо Иван":

    Приятелю, Не те знам на каква възраст си, но аз съм карал всичките модели Лада от онова време, именно: ВАЗ2101-1200куб.см.,ВАЗ21011-
    1300куб.см.,ВАЗ2103-1500куб.см. и ВАЗ2106-1600куб.см.Навъртял съм много хиляди километри зиме и лете по всякакви пътища.Никоя от изброените коли не ме е оставяла никъде.Служели са ми верно.Колите през шест,седем месеца минаваха на техническо обслужване.Минусите на Ладата спрямо марките казани от теб са: по ниска ергономичност, по силен шум при по висока скорост,повече вибрации.По нищо друго не отстъпва на Форд,Голф,Опел и т.н.,разбира се от същия клас.Минусите се дължат главно на това, че при сглобката на колата в завода, Серьожка по цял ден зяпа по Наташка и тайно надига бутилката с водка.Повтарям,беше си много добра кола.Не забравяй, че се продаваха добре в Западна Европа,Австрия,Белгия,Холандия,Дания,Финладия и т.н.
  • 75 Лада

    4 4 Отговор
    Виждаш ги да по автовозите се движат тия
    изгорели мерцедеси и другите там немски каски.
    Аз лично имам две лади и съм карал всички модели на лада и и знам и кътните зъби.И не е куфтор,просто няма здрави части за тях ,а ти явно си от поредните заблудени БМВ комплексари който са си заврели глават в сервизите от където не излизате!

    Коментиран от #76

  • 76 Гейлорд Факър

    4 3 Отговор

    До коментар #75 от "Лада":

    На автовоз никой няма да ти качи Голф1 или нещо от сорта-просто излиза много скъпо.Само ми дифенирай израза "знам им и кътните зъбки",защото то няма кой знае колко да се знае.Откакто ги произвеждат до ден днешен нито ел.стъкла,ни АБС,за еърбег на този грозен от най-евтината пластмаса волан дето се напуква,като на циг@нин петите да не споменаваме! Другото-как да си обясним-"няма здрави части"? Разясни,кои части по-точно визираме? БМВ Е46 318 и имах 2015г-свещи НГК,кабели Магнети-Марели,Филтри-горивен,маслен,въздушен-Манн,предни и задни накладки Текстар-това съм му сменил за 83х.км.Но на мокро,сняг за лед да не говорим това е по зле от Жиглицата,къде също в такова време все и слагаха по две торби цимент в багажника да държи коловоза.И кой човек през 2020г има не една ми две Лади???

    Коментиран от #77

  • 77 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #76 от "Гейлорд Факър":

    Неграмотник...
  • 78 минаващ

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Бесен Язовец":

    Е, тия от нашите астри, които не катастрофират дотогава, ще изглеждат по-добре след половин век
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 българин

    2 1 Отговор
    Чудесен автомобил за времето си!
    Направен от метал и малко пластмаси, но качествени!
    По онова време чичо ми беше докарал един опел втора ръка, който много бързо приключи на вторичните суровини.
  • 81 Алфа Ромео

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Гейлорд Факър":

    Донякъде си прав но въпреки това Жигулата беше много по кола от Космича, перфектно превключване на скоростите с къс ход по-добро пътно поведение без да се олюява и накланя застрашително по завоите, волана беше тежък за маневриране на ход но беше все пак по информативен от този на Джогата който се въртеше леко и неинформативно.

    Коментиран от #85

  • 82 filo

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Някой":

    Не думай, ясно защо всеки иска Лада, а не БМВ.

    Коментиран от #84

  • 83 filo

    0 2 Отговор

    До коментар #72 от "Лада":

    Иди на лекар бе, но се съмнявам, че ще може да ти помогне.
  • 84 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #82 от "filo":

    Недей обижда, не всеки иска БМВ.
  • 85 Ефремов

    1 2 Отговор

    До коментар #81 от "Алфа Ромео":

    Напротив, Москвича беше много по-стабилен в завоите ,защото беше на ресьори ,а не на пружини и не се завърташе със задницата напреде. И като ламарина беше много по-здрав.

    Коментиран от #87

  • 86 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    2 0 Отговор
    имала е късмет с ГДР.ако беше в българия да я карат нашите Талибани отдавна щеше да е на скрап
  • 87 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #85 от "Ефремов":

    Не се излагай колега всички съвременни коли са с пружини, как точно си го обясняваш че като е ресьори е по стабилна една кола,обясни логиката по която стигна до този извод!? На баща ми Жигулито никога не се е въртяло като пумпал, даже в сняг без зимни гуми, имало е поднасяне но се контролираше сравнително лесно, ако си поне среден шофер де.
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.