Last news in Fakti

10 Февруари, 2020 10:47 7 142 19

Mercedes съкращава 15 000 души и няколко модификации на S-Klasse

  • mercedes-benz-
  • съкращения-
  • работни места-
  • s-klasse
Mercedes съкращава 15 000 души и няколко модификации на S-Klasse - 1

Daimler може да предприеме драстични мерки за бъдещето на Mercedes-Benz - включително оптимизиране на моделната гама и масови съкращения на персонала. Според изданието Handelsblatt, това ще засегне 15 хиляди служители, а няколко модификации на S-Klasse ще изчезнат от моделната линия. Планираните спестявания ще бъдат в размер на 1.4 милиарда евро.

Възможното намаление с 10 хиляди работници стана известно още миналата есен, но тази цифра може да нарасне до 15 хиляди, съобщава изданието, позовавайки се на източник в компанията. В същото време ръководителят на Daimler, Ола Калениус, може да намали инвестициите в нерентабилни проекти, които не са част от основния бизнес на автомобилния производител, както и да преразгледа състава.

Handelsblatt вярва, че купето и кабриолетът Mercedes-Benz S-Klasse ще изчезнат от поточната линия. По-рано беше съобщено още, че през май ще бъде завършено производството на пикапа X-Klasse, което всъщност продължи само няколко години. Подробности за предстоящата оптимизация ще бъдат обявени на годишната пресконференция на Daimler, която ще се проведе във вторник, 11 февруари.

Миналата седмица Mercedes-Benz представи план за пускане на нови продукти до 2022 г., който включва 32 нови модела и актуализирани версии на съществуващи автомобили. Сред тях са няколко електрически автомобила от EQ линията, проектът One, новите S-Klasse и C-Klasse, 20 plug-in хибрида, както и кросоувър Smart.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво на Мъск

    13 42 Отговор
    Скоро всички производители в Германия ще са на колене пред новия гигант.

    Коментиран от #5, #18

  • 2 Komapak

    30 7 Отговор
    Готов съм да се обзаложа, че съкращенията не засягат Германия! Всеки да си направи изводите...

    Коментиран от #6

  • 3 111

    30 1 Отговор
    Наистина има нужда да смалят моделната гама защото марката се разводнява и качеството пада. Няма нужда от 8 размера СУВ и 5 размера купе и кабрио. Как беше преди 30 години - W201 (малък седан), W124 (седан, комби, купе, кабрио), W140 (седан и голямо купе), R129 (спортен роудстър). Забелязвате ли как в ниския сегмент е нямало друг избор освен 190-ката, а сега кеф ти А, кеф ти CLA, C, GLC и т.н.
  • 4 гøст

    10 21 Отговор
    Тесла преуспява, стогодишните затварят заводи и уволняват, всичко щеше да е перфектно ако можех и да съм малко по надарен
  • 5 джендаро

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Браво на Мъск":

    колега не се изказваи не подготвен , има да сануваме за тези коли , особено ти.
  • 6 AMG

    11 0 Отговор

    До коментар #2 от "Komapak":

    именно това ми беше мисълта , мерцедес се прави в Египет , малта индия , русия и германия , може би иакат да съкратят някои от филиалите на завода лека по лека , и да си станат както едно време в германия , както се произвеждаха тогава , то за сега нямат качество , дизаин може да имат но качество , наин

    Коментиран от #10

  • 7 Driving pleasure

    10 1 Отговор
    Беше време да намалят гамата, въпреки, че е глупаво да я намалят отгоре. част от СУВовете са излишни, не купето на Ес-ката. Последните години се набутаха във всеки клас, да не говорим каква глупост е да слагат на всичко АМГ баджа.

    А че ще са на колене пред друсания престъпник е просто смешно - те просто ще си увеличат печалбата, докато африканчето се бори да излезе на печалба...

    Коментиран от #8

  • 8 Коmapak

    2 2 Отговор

    До коментар #7 от "Driving pleasure":

    Абе оня друсания доста глоби им издейства.... Та колко ще са им печалбите, не знам😉
  • 9 Не разбирам

    3 0 Отговор
    Пускат всякакви безмислени копия като нови модели и после ги съкращават.
    След някоя година пак ще ги пуснат
  • 10 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "AMG":

    Ти лично колко нови мерцедеси си имал ,че коментираш качеството ? Според доклада за безпроблемни автомобили на ADAC за 2019 Мерцедес е на първо и трето място по надежност, а що се отнася до съкращенията е нормално, защото един автомобил на ток има по - малко компоненти ,и за монтажа на които се изискват по- малко хора

    Коментиран от #11, #14

  • 11 111

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Plameni":

    Има модели които поне за европейския пазар все още се сглобяват само в най-добрия завод в Зинделфинген - Е-класа, S-класа и SL. Тези модели се купуват от хора с пари които знаят какво искат. При тях може да се говори за качество, но не и при унгарски B-класи и американски GLS и GLE със скърцащи панели по интериора.

    Коментиран от #12, #15

  • 12 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    Явно и ти си"много запознат"с качеството на новите модели на Mercedes, защото Mercedes B 220d е класиран на първо място ,а Mercedes GLE 350d на трето по надежност. Моделите GLE иGLS са имали проблеми със седалките ,но те не са били доставени на собствениците
  • 13 Стига ва

    1 0 Отговор
    Мчи те премиум ва
  • 14 Ха ха

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Plameni":

    Да поред ADAC да има си хас, също и Ауто Билд и при винаги немските кошове са на първите места, ама по други класации по света ич не е тъй ръйш ли

    Коментиран от #16

  • 15 Сникерс

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    Знаят, нсй- вече да кибичат пред сервизите като нови
  • 16 Ръйшли

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Ха ха":

    Дай класации ва хахаха о
  • 17 Порно

    0 0 Отговор
    Дълги години имаха само два моделни класа. С 190 навлязоха правилно в нова ниша. Но сега вероятно и шефовете им ще пропуснат някой модел , ако тръгнат да ги изброяват.
  • 18 9946

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Браво на Мъск":

    Това нямаше да е възможно, ако самите немци не бяха започнали да стават мързеливи и лакоми. В днешно време всичко немско става синоним на китайско.
  • 19 ДОКО

    1 1 Отговор
    ЕЛАТЕ ШВАБИ ДА РАБОТИТЕ У БУГАРСКО ПРИ ГЕНЕРАЛА БОКОВ ..ДА ПОЛАГАТЕ ТРЪБИЧКИ ПО КОИТО ТЕКАТ ПАРИЧКИ...ИДВАЙТЕ