10 Февруари, 2020 10:59 23 326 84

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)

  • peugeot-
  • 3008-
  • hybrid4-
  • тест
Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.) - 1

Барселона, Испания. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Ако не броим моделът 4008, който ползваше основни възли и агрегати от Mitsubishi, както и някоите 4х4 версии на Peugeot, разчитащи на 4х4 система от Dangel, французите нямаха собствена разработка на пълноприводна трансмисия от култовото 205 T16. Сега обаче, "Лъвчетата" изненадаха автомобилния свят с новото си електрическо 4х4, което се вгражда в SUV-то 3008. Първите динамични тестове на хибридното 3008 се проведоха в Испания, а наш екип беше на мястото на събитието. Ето и първоначалните ни впечатления.

Екстериор и интериор

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)


Както се вижда от снимките, рестайлинг версията на 3008 впечатлява с изключително модерна визия. Фирмено идентичен и едновременно авангарден, този SUV определено не остава безразлични останалите участници в движението. Междуосието му не е голямо, но заради по-големи въздухозаборници, леко раздути калници и други подобни трикове, новото 3008 определено изглежда като истинско SUV.

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)

Още по-голямото достойнство на новото 3008 обаче се крие в салона. Той е просторен, иновативен и в същото време изключително функционален. Уредите са изцяло дигитални, но са информативни и доста различни от т.нар. конвенционални. Оборотомер, както и уредът, отчитащ скоростта, са разположени над волана, тоест водачът вижда тези прибори над кормилото, а не както е при другите автомобили между централната част на волана и обръча му.

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)

В салона прави впечатление още, че са използвани доста качествени материали, сглобката също е на много високо ниво, а седалките са ергономични и удобни. Въпреки батерията на хибрида, която е разположена в задната част и в пода на колата, багажното пространство си остава стандартно за подобен род автомобили. Мястото на втория ред също е оптимално и като цяло хибридът предлага всички достойнства, полагащи се на компактен кросоувър. Заради качествените материали, базовото оборудване и електронните иновации в арматурното табло, хибридното 3008 спокойно може да бъде причислено и към т.нар. премиум SUV-та.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)


Силовият тракт на този автомобил се състои от четири основни агрегата плюс акумулаторен блок. Трите силови агрегата са бензинов 1.6-литров и два електромотора, а съвместно с тях работи автоматична осемстепенна скоростна кутия, в която хидро трансформаторът е заменен с "мокра" многодискова муфа. Вторият електромотор е монтиран на задната ос, а трактът разполага със системна мощност от 300 конски сили. Това превръща новото 3008 Hybrid4 в най-мощното серийно Peugeot.

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)

По-конкретно кросоувърът е оборудван с бензинов двигател с мощност 200 конски сили и два електродвигателя - 110 конски сили на предната ос и 112 конски сили отзад. Такава инсталация осигурява 3008 ускорение от нула до 100 километра в час за 6,5 секунди. Само на ток тази кола може да измине 59 километра по цикъла WLTP, а батерията се презарежда на зарядна станция за 1 час и 45 минути. Акумулаторният блок е с капацитет 13.2 киловат часа.

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)

В околностите на Барселона французите бяха подготвили и доста трудно офроуд трасе, на което стана ясно, че хибридният кросоувър не отстъпва по нито един показател на стандартните 4х4 SUV-та. На асфалт пък, динамиката е дори повече от необходимото за подобен род автомобили. Ниският център на тежестта, най-вече заради разположените в пода батерии, прави колата изключително стабилна в завои, като наред с това возията остава подчертано комфортна.

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)

Режимите на работа на хибридната система са четири, като те са спортен, 4х4, електрически и хибриден. Има и интересна опция, която може да запази определено или цялото количество ток и то да се използва в градовете, в които не е разрешено движението на автомобили с ДВГ. Когато колата е в електрически режим, под централното предно огледало свети специален диод, показващ, че хибридът се движи само на ток. Още нещо, което ни направи приятно впечатление е, че въпреки динамичното шофиране по време на теста, средният разход не надхвърли седем литра на сто километра.

Цена

Тествахме най-мощното 4х4 Peugeot (300 к.с.)


Като цяло Peugeot 3008 Hybrid4 е оптимален вариант за семейна, икономична и същевременно спортна и динамична кола. Основният му минус, който за съжаление не е маловажен за нашия пазар, е крайната цена на това Peugeot. За да станете притежател на най-мощното серийно Peugeot и първото с истинско 4х4 на марката, ще трябва да отделите шестцифрена сума в лева. По-конкретно базовата цена стартира от 94 301 лв., а наточеният вариант GT 3008 Hybrid4 ще се продава за 102 343 лв. с ДДС. Ако обаче сте фен на френски коли и SUV-та, то можем без колебание да заявим, че определено това е най-доброто.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 33 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Марио

    53 15 Отговор
    Е това, наистина е най-доброто пежо, но и цената му е...
  • 3 Mustafa

    122 45 Отговор
    Над 100 бона за пежак, тия френски кавали не си пият хаповете

    Коментиран от #33

  • 4 сектант

    48 20 Отговор
    че е хубава, няма спор, проблема е с тия електрически мотори, сле някоя друга година бая ядове чакат

    Коментиран от #38

  • 5 Много зле

    9 31 Отговор
    Вътре бе 🤮

    Коментиран от #11

  • 6 jap

    84 36 Отговор
    На цена около 100000 лева малко хора биха купили Пежо.За тези пари има Японски модели с доказано качество които се обезценяват бавно.

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Ахахахаа

    55 55 Отговор

    До коментар #6 от "jap":

    Точно пък японските кошници се обезценяват за части от секундата. Аз съм горд бивш собственик на една тойота едно субару и два лексуса. Заклевам се повече никога ама никога японско. Няма да споменавам колко пари съм налял и колко съм взел след продажбата, че ме яд на самия себе си какъв идиот съм бил и то не веднъж, а четри пъти.

    Коментиран от #9, #13, #19, #21, #34, #51, #52, #61

  • 8 Haters gona hate

    18 33 Отговор

    До коментар #6 от "jap":

    Японско само GTR, Land Cruiser, Supra всичко друго е фалш !

    Коментиран от #10, #56

  • 9 един мармот

    43 6 Отговор

    До коментар #7 от "Ахахахаа":

    Айде пак се почна старата песен. Купи си пежото от статията, умник ! Читаво субаро трета ръка в България е голяма рядкост. И поддръжката на тая кола е скъпа. Ако тотката ти е била седма ръка, уникален нов вност от Горубляне не знам какво очакваш. А и надали си взел и нов Лексус от магазина. Купи си каквото искаш, може някоя тройка на 20 години да си донор на монтьорите.

    Коментиран от #27

  • 10 Гоуем си

    49 2 Отговор

    До коментар #8 от "Haters gona hate":

    Вероятно караш Голф 3 ама иначе много ги разбираш.Айде заминавай да бачкаш,че шефа ще те види как човъркаш в телефона и утре ще търсиш работа в друг склад.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 bravo

    40 9 Отговор
    За пореден път Пежо правят нещо интересно. Ако имам забележки, то тя е цената. Прави впечатление, че лъвчетата упорито се опитват да избягат от репутацията на среден клас кола и да влязат в премиум марките, а това може да им окаже лоша шега. Закостенелите мозъци и никога няма да приемат френското като премиум, без значение колко качествено е.

    Коментиран от #24, #35

  • 13 хехе

    21 4 Отговор

    До коментар #7 от "Ахахахаа":

    А японките нови от магазина си ги взимал, нали?
    Иначе след 4, по твои думи, грешни стъпки не си идиот, друга е диагнозата...
    Та каква е/ще ти е петата кола?
  • 14 Аууу

    9 1 Отговор
    Да дойде Госあ да обясни как един Плъг-ин хибрид дава разход от 7 литра! Плъг-ин! Момчето говори за хибриди с разход 1 литър. Мечтател.
  • 15 Само Рено

    14 5 Отговор
    и тесни пички.
    Рено е държавен концерн.

    Коментиран от #39

  • 16 Ганчо

    17 20 Отговор
    За 100 иляди лева ква S Clasa от италия че си вземем а ем джи пакет всички екстри тия па пежо...

    Коментиран от #18, #23

  • 17 ТМВ

    14 29 Отговор
    Пълно дърво е това Пежо,имах неудоволствието да покарам подобно....
    Нещо сбъркано ми се вижда, като дизайн горе долу са го докарали но иначе е зле!!!!

    Коментиран от #84

  • 18 GhostBird

    11 3 Отговор

    До коментар #16 от "Ганчо":

    И след това гуми абитюрентки щото мноооого кинти
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 бай брадър

    19 4 Отговор
    Колата е симпатична, разположението на основното инструментно табло е малоумно! Заради единия дизайн са жертвали ергономичност и практичност, това е много тъжно. Карал съм такава с 2.0 D, трагична динамика. Предполагам в тази окомплектовка ще е достатъчно динамична. Цената е трудна за преглъщане, но тук и държавата трябва да си влезе в ролята и да стимулира хибридните и и електрически автомобили.

    Коментиран от #40

  • 21 тони

    15 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ахахахаа":

    нови ли си ги купувал, я дай информация да видим колко бързо са се обезценили
  • 22 Митьо БОБА

    7 19 Отговор
    НЕ БЛАГОДАРЯ ! АЗ КАРАМ САМО МЕРЦЕДЕС !

    Коментиран от #25, #41, #75

  • 23 МП4

    7 4 Отговор

    До коментар #16 от "Ганчо":

    И ще сипваш по 3 л масълце от варела 5,50литъра че погорри свее

    Коментиран от #42

  • 24 Бай Хой

    14 6 Отговор

    До коментар #12 от "bravo":

    Съгласен съм с теб, с лека бележка - каква да е цената на автомобил с 300 к.с. ? Взимаш си дизелово 3008 за 50-60 бона ако те кефи. Едва ли има друг автомобил 300 коня под 100 бона

    Коментиран от #60

  • 25 МП4

    14 0 Отговор

    До коментар #22 от "Митьо БОБА":

    Ама такъв за 3500лв ли примат

    Коментиран от #28

  • 26 Хммм

    18 3 Отговор
    Франсетата пускат интересни модели последните години.Не робувам на марки и бих си взел някой техен нов автомобил,ако имам възможност разбира се.

    Коментиран от #45

  • 27 Reptile

    12 9 Отговор

    До коментар #9 от "един мармот":

    Читаво Субару?! Колко да е читаво?! Аз познавам поне 10 човека със Субару и НИТО един, който си настъпва колата, не се е разминал с "пълно обслучване на мотора" т.е вадене на мотора и ремонт за около 5К лева.

    Коментиран от #29, #50

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Toko

    15 5 Отговор

    До коментар #27 от "Reptile":

    Ами колега едната семейна кола е субару аутбек 2.5 2010 г CVT трансмисия. Взех го на истински 170 000 км. от молано. Купих го по интернет от оторизиран дилър на марката. След кратка кореспонденция и размяна ан имеили автомобилът беше качен на специализиран транспорт и пристигна от Анкона на Игуменица . После на една платформа и в Софето. Та сега след 3,5 години каране е на 256 000 км няма намерение да се предава нито автоматика нито двигателя. Карам го на газ от първият ден . Само един реглаж на клапаните на около 220 000 км за 250 лева. Ама аз не съм от твоите познати . Мен пък ме запалиха по тази марка моите познати , те все още на са си слагали моторите на масата ! Колкото до това пежо ... Бижу е ! Но не си струва парите! Два електромотора и една батерия на струват 50 000 лева .
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Валентин Кисимов

    14 5 Отговор
    На тестовете на новият модел на 3008 хибрид НЯМАШЕ жърналисти от редакцията на ФАКТИ !!!!! Аз съм присъствал като служебно лице по линия на София Франс !!!

    Коментиран от #43, #44

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Николов

    13 3 Отговор
    Няма такава дива селяния - да си лепнат лепенките мобиле.бг - сакън да не им открадне някой снимката. Да видяхте някой от колегите ви от Германия, Италия, Франция да си слага така лепенката...безумно
  • 37 JPower

    10 7 Отговор
    Гледах пежо 508 4х4 хибрид. Ноооо, падне ли батерията, 4х4 изчезва. Та туй нещо за 100 хил.лв е същия боклук и тез 300 коня са само на хартия....

    Коментиран от #47

  • 38 Инж Химик

    10 8 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    След някоя друга година я връща buy-back при дилъра и взима новата... ама т'ва Българите ни е трудно да го осмислим. Все още голяма част от българите водим средно-битов живов.. трябва ни кола с голям багажник, щото тия щайги с лютеници, сокове, пукани чушки, месо в буркани, тубите с ракията и виното... как да ги сложиш в чистак-бърсак кола, била тя и Дачия.... друго е 20 годишния пасат комби работен кон ТДИ и тесни п*чки алеееееее

    Коментиран от #67

  • 39 Ха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Само Рено":

    Така ли хортуват в хоремсга на Подгумер?!))))
  • 40 Чук

    7 0 Отговор

    До коментар #20 от "бай брадър":

    Ми купи си гоУф голяма динамика ръйш ли

    Коментиран от #78

  • 41 Стига ва

    6 0 Отговор

    До коментар #22 от "Митьо БОБА":

    Оня ден те гледах как се кръстиш пред Силверстар след поредната седмична фактура щот мерса бил мноу фиешън начи
  • 42 Сникерс

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "МП4":

    Дип че може и малко да му дойдат
  • 43 Караиванов

    7 2 Отговор

    До коментар #31 от "Валентин Кисимов":

    Това са журналисти от mobile.bg, статиите на които се публикуват и тук. Двата сайта са едно на практика. А журналистите от mobile ходят на всички международни тестове. Виж, че има и стикер на мобиле на снимките, най-вероятно, защото им ги крадат разни други сайтове.
  • 44 Краси Панов

    6 2 Отговор

    До коментар #31 от "Валентин Кисимов":

    Тестовете на Радо Славчев са винаги от първо лице и са едни от най-достоверните за нашия пазар. Той е карал ролс ройс и какво ли още не, та не се съмнявам, че е карал и това Пежо.
  • 45 Нафърфорий

    12 1 Отговор

    До коментар #26 от "Хммм":

    Чадо мое на прав път си, историята учи, че ако и некой си Ото пръв направил двигател ( че днес хансовците още така се лишеят с бензините) то първият сериен завод за ДВГ е във Франция, колкото и да не им харесва на тия ментещите със софтуерни щот толкоз и двигатели могат да правят вече
  • 46 Ха ха

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Ламбо":

    И те ка Вагина начи
  • 47 F16 блок 70 28 вход тавана

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "JPower":

    И кат мен бе
  • 48 Гост

    4 0 Отговор
    Хубава кола,харесва ми...Но това арматурно табло не мога да го приема....Все едно е нещо сложено отгоре...Иначе като параметри,цени и качество по нищо не отстъпва на немските аналози!
  • 49 дявола

    2 5 Отговор
    На това подобие на кола му давам около 25000 км и умира безвъзвратно
  • 50 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #27 от "Reptile":

    Хайде поредния разказвач на митове и легенди. Имаш 10 приятели със Субару на кукуво лято, след като лъжеш по толкова глупав начин, че ремонт на двигател на Субару е 5 бона.
    Карам от 3 години един дърт, над 10-годишен, турбо бензинов Форестър с автомат, който е стоков и прави от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди (лично засечен по GPS), колкото и уж това мощно 300 к.с. Пежо. С ръчни скорости прави това за 6 секунди. Та си го настъпвам и мога смело да кажа, че това е най-здравата кола, която съм карал.
    И понеже всеки ме плашеше, че са много скъпи за поддръжка, аз си направих проучване колко струва поддръжката на подобен кросоувър с 230 к.с., добро 4х4 и автоматик - ами няма друга кола с по-евтина поддръжка в този клас. Дори съм питал сервизите на Субару и основен ремонт е 1500 лева, какви 5000 лева бълнуваш изобщо?
    Та редовна смяна на масло с читаво такова, само качествен бензин и колата е екстра. Не, че утре не може да се счупи, но ти имаш ли гаранция, че твоята каруца няма да се строши и тя още сега?
    Така че спрете да лъжете и пишете глупости за неща, които не сте запознати наистина какви са.

    Коментиран от #57, #81

  • 51 охохоо

    5 5 Отговор

    До коментар #7 от "Ахахахаа":

    говориш пълни глупости и лъжеш като дърт циганин, аз също съм собственик на едно субару и един лексус, а преди имах тойота, и не само че не съм имал никакви проблеми, само каране и консумативи, а и не искам и да чуя за друго освен японско, е.. не всички японски, само субару, тойота или хонда..
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 ГРАФ ФОН КЬОНИГСЕГ

    3 6 Отговор
    Френски курник !
  • 54 Рошко

    11 1 Отговор
    Не е лош грам този автомобил. При наличие на гараж и предимно градско шофиране през седмицата ще дава смешно нисък разход на гориво. От друга страна е супер за пътуване на дълъг път, не е изцяло ел да му мислиш къде да го зареждаш по Тракия и Хемус... Тъпото е, че нямаме пари. 50к евро не е много. Във Франция и други страни от ЕС има облекчения за такива автомобили стигащи до около 7к евро. Като сложиш и другите плюсове с данъците нещата стават супер. И тези пари в ЕС се взимат за под 1 година, в България не ми се коментира. И пак гроздето за нас е кисело...
  • 55 Генерал Иванушка Водков

    2 8 Отговор
    Ква е тая грозотия?
    Да не я е правил главния дизайнер на ЗаЗ след кашон водка?
  • 56 PlimP

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Haters gona hate":

    НоФ Фнос от Германия и почти разпаднали се от гнилоч
  • 57 Нико Розберг

    1 4 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    Слагаш ли един бон бон за 6.5 сек до 100 айде отворко ша та срешна с мойто пежо 405 1.9 миг 16 повече от втора нема да ти слагам на 8500мин-1 прай 190км\ч но жипиес разбира се

    Коментиран от #58

  • 58 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #57 от "Нико Розберг":

    Ти се научи да пишеш първо, че нищо не мога да ти разбера. Със стоково 405 ще ти трябва не бинокъл, а телескоп да ми видиш номера.

    Коментиран от #65

  • 59 Бангеев

    3 1 Отговор
    Много добре изглежда колата, а от теста става ясно, че си е истински 4х4 сув, при това може да се движи само на ток в града, а иначе 300 коня са си 300 коня. Иедалната семейна кола. Парите ѝ действително не са малко, но с един приличен лизинг. Взех да се замислям. Дали СФА я имат вече и аз да ѝ направя едно тестче?
  • 60 Форд

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Бай Хой":

    Форд Мустанг 320 к.с. 80000, чисто нов

    Коментиран от #62

  • 61 Ти сънуваш,момче

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ахахахаа":

    Събуди се,преди да си направил чершава,жълт!
  • 62 Бай Хой

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Форд":

    е тук си прав :)
  • 63 дсдс

    3 2 Отговор
    Ами подигравка е това. Направили са нещо добро, но на цена от 50х.евро е скъпо удоволствие дори за европейците. При положение, че си е повдигнат хечбек и нито е електрочески, нито пък мощен. Наскоро водехме една дискусия за Рено Колеос, което се продаваше за 46х.лв преди 2 месеца. Та и Рено могат да направят нещо подобно, но кой ще го купи с тяхната емблема на цена от 100х.лв, било то и да е страхотна кола.
  • 64 дърт шофьор

    2 0 Отговор
    Нищо против марките няма да напиша, защото всеки тук хвали неговото си. Впечатлявам се, когато гледам по АМС-ченал, а и сега тук как наричат офроудъри подобни коли /които си имат своите предимства/, но ги снимат най-много по някой макадам или на банкета. Веселяци!
  • 65 Niko Rozberg

    2 2 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    Наистина си прозрял - толкова бързо ще се отдалечавам от теб - стиска ли ти на един бон бон - имам предвид бон хилядарка ако не сгряваш.Това стоково някакъв антоним ли е що лие ще е интересно да узная

    Коментиран от #68

  • 66 незнайко

    2 2 Отговор
    Е НЕ ! Вече ни се подиграват с тази цена ! Получава се както да си купиш дреха от Версаче, само заради имиджа ! Но това е Пежо за бога !!! Никой клиент не ги е карал да слагат тези електромотори !!! Това ОФРОУД автомобил ли е или магистрален ??? Къде в нивата ще направиш ускорение 6.5 секунди ??? Всяка жяба да си знае ГЬОЛА !!!

    Коментиран от #76

  • 67 сектант

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Инж Химик":

    ако успее я връща ако не я тегля с дъстъра до там
  • 68 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #65 от "Niko Rozberg":

    Спирай херингата, че си пълна излагация с умрялото си 405.

    Коментиран от #69

  • 69 Niko Rozberg

    3 1 Отговор

    До коментар #68 от "Гост":

    Смей се на собственото си невежество тръбарю.Хората когато са правили автомобили тези дет ми ги хвалиш са си правили още сепуко

    Коментиран от #70

  • 70 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #69 от "Niko Rozberg":

    Ама ти страшна логика си имал? Те и Тесла са на 17 години ама правят коли по 700 к. с. пък умрялоците от Пежо и с 300 к. с. не могат да бият по динамика дърто Субару. Хайде казвай къде да ти се посмея на дръгливото 405, сигурно пред някоя комуна, нали?

    Коментиран от #71, #77

  • 71 Niko Rozberg

    1 2 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    Ще ти отговоря и за ТеслАта - тя ще отасне винаги в сянка по една проста причина - че е ориентирана към снобите с пари няма да се впускам в подробности но самия факт че и трябва специален изправител за зареждане говори сам по себе си.Нещо за Пайкс Пийк да си дочувал нещо за съотношение мощност/килограми.
    Айде малко да опънеш ръчната и да не ми обясняваш кой и кога какъв бил - я по полека че усещам как се опитваш да ми се качиш май някъде- колкото километра имам на заден ход ти толкова сигурно нямаш на преден.Май забрави какви глупости надрънка за 6.5 от 0-100 туй беше и повода де ти захапя вратлето - айде опъвай платната

    Коментиран от #72

  • 72 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #71 от "Niko Rozberg":

    Това, че си заблуден си е твой проблем. Ето ти клип на стоково Субару Форестър с автомат да видиш, че прави до 100 км/ч за 6,2 секунди даже https://youtu.be/gEDqVLnYzNE Гледай и не ме занимавай със смешното си Пежо.

    Коментиран от #74

  • 73 А бе

    0 0 Отговор
    чудна си е колата! И отляво на волана има място и сланинката да си нарежеш... Екстра си е.
  • 74 Niko Rozberg

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Еееех милинкия Холивуд оскарите минаха вчера младоост младост доста часове си пропуснал аиде мий си краката и си лягай
    Както е казал петкратния Dohnan всеки може да дава газ до първия завой
  • 75 Ммм Боб

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Митьо БОБА":

    Пръц.
  • 76 Разбиращ

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "незнайко":

    Цената е каквато я определи продавача. Подигравка е малката ти заплата. Твоя гьол е да не коментираш коли за по 100000 лева.
  • 77 Пояснение

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    Абсолютно всеки производител на автомобили може да направи двигател със 700, 800, 1000 или 2000 конски сили. Не е въпрос на можене, а на преценка има ли смисъл от такава мощност. Разбира се, че за 99,999999% от хората няма смисъл да купуват кола със 700 коня, която ще им върши същата работа като колата със 100, 150, 200 или тези излишно много 300 конски сили. За какво им е да първо да плащат повече при закупуването и че била зверски мощна, после ремонта да е 10 пъти по скъп, пак ще била много мощна, да плащат 20 пъти по-скъп данък, после да карат тези 700 коня със 140 км в час и то на магистрала. И какво остава на тези 700 коня ? Да се радват че първи ще спрат между два светофара и то ако се престрояват между лентите като някое мощно 101 к.с. голфче.
    Трябва да си пълен дебил, да кажеш че 300 коня са малко. Каква е разликата дали ще вдигнеш в града 50 км/час за 3 или 5-6секунди, или извън града 90 км/час за 5 или 8 секунди, да не сме на състезание ?

    Коментиран от #79

  • 78 гоуфо е най доброто

    2 0 Отговор

    До коментар #40 от "Чук":

    от немските боклуци.Такъв Жип пежо ще си купя щот ми харесва.
  • 79 Гост

    0 3 Отговор

    До коментар #77 от "Пояснение":

    Това го разправяй на някой друг. Ако всички мислеха като теб, още щяхме да караме Ладички или Голф 2-ки.
    И никой не е казал, че 300 к.с. са малко, а че за тази мощност динамиката не е впечатляваща. Осен това не ми вади думите от контекста, защото бяха написани по отношение колко велики са французите и как правели коли отдавна.
    И последно - да, има значение дали ще вдигнеш до 50 за 2 или 5 секунди, защото от това ти зависи живота.

    Коментиран от #83

  • 80 405 4x4

    2 0 Отговор
    Първото (и последно) Пежо с истинско 4х4 е 405.
    Хубаво е да сме информирани, преди да пишем нещо.
  • 81 SUBARU

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    Ще направиш основен ремонт на Субару в официален сервиз на Субару (само 3 в България - София, Пловдив и Габрово), ама друг път. Самозванците с нелегални сервизи "СУБАРУ" не ги броим.

    Коментиран от #82

  • 82 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "SUBARU":

    Къде съм писал за официални сервизи? Ти колата си от официален сервиз ли я купи? Съпоставям реално по-голямата част от хората у нас какви коли карат и къде ги поддържат. Трябва да си луд, за да си правиш колата в официален сервиз, след като и е изтекла гаранцията. Да не мислиш, че в официалния сервиз на Пежо ще ти вземат по-малко, дори и да отидеш с дърто 405?
  • 83 Допълнително пояснение

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Гост":

    Защо някой трябва да те впечатлява ?
    Французите правят коли отдавна, коли от които има смисъл, за човешко шофиране, а не за идиоти дето чакат бързото ускорение да им спасява живота.
  • 84 Еркан

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ТМВ":

    Вози като ВМW, Mercedes. Имам ново 3008.