Last news in Fakti

23 Февруари, 2020 10:30 4 461 82

Ford предприема електрическа офанзива в Европа

  • ford-
  • mach-e-
  • електромобили

Миналия четвъртък Ford представи електрическия си кросоувър Mustang Mach-E в Лондон. Освен това, американската компания потвърди пред Autoblog, че продажбите на стартовата серия First Edition ще започнат едновременно в Европа и САЩ, като са насрочени за последното тримесечие на 2020-а.

Това е отражение на предимството на Стария континент пред Америка по отношение на приемането на електромобили, което се дължи отчасти на новите строги правила на ЕС, които ограничават отделените емисии на въглероден двуокис. Автомобилният производител също обяви, че ще пусне 18 електрифицирани превозни средства на Европейския пазар до края на 2021-а, като 14 от тях ще се появят на бял свят още през тази година.

Mustang Mach-E ще бъде единствената изцяло електрическа кола на Ford на двата континента. В САЩ той се присъединява към съществуващите плъгин хибридни варианти на кросоувъра Escape и седана Fusion Energi, плюс Escape Hybrid и Explorer Hybrid.

Ford казва, че инженерните екипи на Стария континент са участвали от самото начало в разработването на европейската версия на Mustang Mach-E. Те са настроили окачването, кормилното управление, системата за контрол на стабилността и задвижването на четирите колела спрямо изискванията в Европа.

Ford не коментира доклада на CNET, според който Mach-E ще бъде предложен първо в Норвегия, където през изминалата година продажбите на електромобили нараснаха с близо 31% до 60 316, което представлява 42% от регистрациите на нови превозни средства в страната.

Електрическата офанзива на Ford в Европа ще бъде подкрепена чрез изграждането на 1 000 зарядни станции за служители на американската компания в съоръженията ѝ из целия континент през следващите три години. Освен това автоконцернът е съосновател на консорциума IONITY. Неговата цел е да построи 400 станции за бързо зареждане с капацитет от 350 киловата в Европа, като водачите на Ford ще могат да се възползват от преференциални цени.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Забележете

    17 8 Отговор
    модела на снимката е с изкопиран дизайн нетипичен за Форд.Повече прилича на Японски или Корейски модел.
  • 2 ФЕН

    15 26 Отговор
    На Теслата май ще и запари под гумите :)

    Коментиран от #3, #4

  • 3 гост

    28 16 Отговор

    До коментар #2 от "ФЕН":

    Верно ли ?? Повече отколкото и "запари" от Ягуари , Аудита , Поршета и Мерцедеси ?? Хахаххаххах !!! Че те за година НАКУП не продадоха колкото нея за месец , това известно ли ти е или не можеш да го понесеш ??!!

    Коментиран от #33, #41

  • 4 гост

    22 7 Отговор

    До коментар #2 от "ФЕН":

    Я чети тук сега и гледай на кой ще му "припари" , хахахха !!!
    Кобалтът, най-вече заради начина на добиване в Конго, но не само, е силно противоречива суровина за изработката на литиеви батерии.
    Tesla предприема друг подход - за пръв път компанията отива към доставка на батерии НЕСЪДЪРЖАЩИ кобалт, с lithium iron phosphate (LFP) химически състав и подобрена енергийна плътност (!!!!!)
    Преди две седмици китайският производител CATL потвърди, че е сключил договор за периода юли 2020 – юни 2022 г. с Tesla. Количествата по договора ще се уточняват на следващ етап спрямо предстоящите актуални доставки. Информацията е от Reuters, цитирана от колегите от Electrive и според публикацията новите клетки са по-евтини с "двуцифрен процент" (!!!!!!!!) в сравнение с досегашните, но от Tesla и CATL са отказали коментар .
    Само да уточня , че тия батерии ще са за моделите от китайския завод на Тесла в Шанхай , за европейския в Берлин ще има европейски , но пак на ТЕСЛА и недостижими за стогодишните !!!

    Коментиран от #11, #49

  • 5 Morgoth

    18 12 Отговор
    Кога ще вкарате водородните? Тия електрички се зареждат твърде бавно. В щатите вече се вият опашки от Тесли по зарядните, а в Норвегия опасват кварталите с кабели, за да зареждат пред блока.

    Коментиран от #6, #10, #12

  • 6 Грешиш

    15 6 Отговор

    До коментар #5 от "Morgoth":

    Водорода не е чак толкова евтин а за техниката която го преобразува в ел.енергия да не говорим.
  • 7 незнайко

    9 13 Отговор
    Електромобилите са по сложни от обикновените конвенционални коли !!! Сервизите ще ни одират защото сам човек не е в състояние да си отстранява проблеми на автомобила !!! Ше станат като смартфоните- като свърши батерията трябва да купиш ДРУГ !!!

    Коментиран от #8, #9

  • 8 ел фен

    5 8 Отговор

    До коментар #7 от "незнайко":

    Не знам с какъв смартфон си, но при Епъл, като ти свърши батерията си я сменяш с нова на доста изгодна цена.
  • 9 не е вярно

    14 6 Отговор

    До коментар #7 от "незнайко":

    Глупости. Не по-сложни, а доста по-прости са. Най-малкото спестяваш от обслужване като смяна на масла, ремъци и т.н. Ако батерията е наред, други кой знае какви проблеми няма.

    Коментиран от #13

  • 10 Боби

    3 9 Отговор

    До коментар #5 от "Morgoth":

    В коя държава е разрешено да се зарежда с кабелите от блока? Зарядни могат да се пускат до паркоместа, до гаражи! Не вярвам да си зареждат от блока.
  • 11 гост

    10 8 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    И какво ша прави сега групичката анти , като кобалта остане само за катализаторите на пушилниците , как ще ревем за вредните батерии и горките деца в Конго , хахахах !!! Да не говорим как ще им се отрази новата поне с 25-30% ПО-НИСКА цена на батериите !!

    Коментиран от #15

  • 12 гост

    9 7 Отговор

    До коментар #5 от "Morgoth":

    НИКОГА , нане , НИКОГА !!!! Електричките с батерии вече са почти НАПОЛОВИНА по-евтини , а тепърва ще поевтиняват още , за разлика от водородните ти недоразумения !!! Да не говорим , че домашните зарядни станции скоро ще се подаряват със всеки закупен електромобил , а домашна зарядна за водород струва от 10 до 15 000 долара !!!! И килограм водород произведен от нея е над 20 долара !!! За обществените даже няма да споменавам , щото там нещата са просто трагични , особено за такива като теб !!!
  • 13 Антиелектрика

    11 10 Отговор

    До коментар #9 от "не е вярно":

    Какво било? Ти колко често сменяш ремъци?
    А филтри имат и електричките, как мислиш работи климатика? Ако спестяваш 150 лева за масла на всеки 10 000 км, то голяма далавера ще имаш, няма що.
    Като започнеш да експлоатираш електричка, тогава седни ни обяснявай кое колко струва.

    Коментиран от #14, #17

  • 14 Аре бе

    3 7 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    Ти чети ли статията, за смяна на ремък от 50-100 хил. км. Това че ти не си го сменяш не означава че не трябва да се сменя.

    Коментиран от #16

  • 15 Антиелектрика

    8 8 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Ще ти се смеем как си говориш сам и си вярваш на халюцинациите.
    Това за батерии без кобалт го разправяш от 2 години, пък е все още на етап ЩЕ. Те графенови батерии се очакват вече 10 години, но още ги няма!

    Коментиран от #18

  • 16 Антиелектрика

    9 6 Отговор

    До коментар #14 от "Аре бе":

    Аре ма, ти знаеш ли колко струва един ремък - 40-50 лева пистов и 80-100 лева ангренажен.
    А ти чете ли колко изкарва една батерия и тя колко струва?

    Коментиран от #20, #32

  • 17 гост

    9 8 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    Айде да ни кажеш един барем фирмен сервиз където обслужват ГАРАНЦИОНЕН пушилник на 10 000 за 150 лева ???!!!!!!!! Щото ти си ДЛЪЖЕН да го "обслужиш" , ако искаш гаранция , тоест ако не си луд !! И като лъсне , че за 150 лева няма да ти направят даже диагностика , да не говорим да ти сменят нещо , даже и масло , за филтри да не говорим , си заври тъпизмите де слънце не огрява !! И ни остави и ние да сме ходили по сервизи и да сме видели кое колко струва , тия ги продавай в пенсионерския клуб !!

    Коментиран от #19

  • 18 гост

    7 4 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Ама разбира се , че е на "ще" , щото на тебе не ти се ще , хахаххах !!! Хората са ти написали черно на бяло , че е подписан договор за ПРОИЗВОДСТВО и то на сериозни количестава и то ВЕЧЕ е започнало , ама ти си си на ще , хахах !!! Или чакаш линкче за оригиналната статия , не че ще вденеш нещо от нея !!

    Коментиран от #21

  • 19 Антиелектрика

    8 5 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Абе я си избърши пяната от устата и не ми говори за завиране отзад, защото си пълен лъжец и хахавец!
    Шкода Супърб 2019 г. с 272 к.с. на 30 000 км смяна на масло и филтри - 290 лева!!!
    Та се скрий с простотиите и лъжете си, параноик!

    Коментиран от #25

  • 20 гост

    10 10 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    "Един ремък" примерно за любимите ти ваг-ини струва от 1000 до 4-5000 лева , особено за гаранционните , което значи за всички преди да станат за скраб , хахаххах !!! Щото освен ремък има 5-6 ролки , обтегачи , водна помпа и други нещица , плюс пистови ремъци с техните ролки и обтегачи и най-важното , РАЗГЛОБЯВАНЕ и СГЛОБЯВАНЕ на половината мотор , често дори вадене от колата !!!!!
    Сто пъти ти казах , спри с локумите , ако си виждал само как се сменя ремък на Лада , хахахха !!!

    Коментиран от #22, #23

  • 21 Антиелектрика

    4 4 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Хората са написали, че новината не е коментирана! Ти обаче както винаги не може да четеш, но пък си пишеш и отговаряш сам.
    Време пак да смениш ника, но гледай да не допускаш пак същите правописни грешки като резервУар, г-н хаха.
  • 22 Прав си

    6 6 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Но човека не е много на ти с техническата част. Той сега ще ти напише, че изкарва с един ремък и 200 хил. км без да има проблем.

    Коментиран от #24

  • 23 Антиелектрика

    9 5 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Не, не - един ремък е 100 000 лева, а ти си умен.
    Аре бегай да потичаш из Добрич, че напълно си оглупял.
  • 24 Антиелектрика

    7 5 Отговор

    До коментар #22 от "Прав си":

    Я, не беше ли ти този многоников трол, който твърдеше, че един ремонт на ДВГ е 8 бона???
    Като си купиш кола, заповядай да ми покажеш кое колко струва.

    Коментиран от #28

  • 25 гост

    6 9 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Ааа , значи от 150 тутакси станаха 300 , демек по две и пак си мноооого далече от истината , ама хайде , хахах !!! И пак ми говориш САМО за масло и филтри , което ИЗОБЩО не значи "периодично" обслужване на гаранционен пушилник !!! И така нататък !!!

    Коментиран от #26, #44

  • 26 Антиелектрика

    7 5 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Извинявай, забравих че не можеш да смяташ, както не правеше разлика между 0,2 и 0,02%.
    Сега пък не може да сметнеш, че тези 290 лева са за 30 000 км, а не за 10 000 км.
    Казах ти, ти си пълен неграмотник и лъжец!
  • 27 Електрошок

    5 7 Отговор
    За една година средно глупав човек може да разбере,че водорода като гориво за аФтомобили не става!Загуби от централа до ел мотор от 78 %до83%.Останаха само електромобилите!Всички фирми го разбраха,само чушкопеците ганчеви не вдеват!Затова обичам тази тема,пълна с непринуден хумор от интелектуално затруднени.

    Коментиран от #29

  • 28 Не не съм

    8 8 Отговор

    До коментар #24 от "Антиелектрика":

    Анти, пиши на твоя приятел Random и го питай колко взеха на баща му за смяна на масло и ангренаж на Тоуран! Цената е 700 лв.! Не на фирмен сервиз! Като си купиш кола, пак пиши!

    Коментиран от #30

  • 29 Антиелектрика

    6 5 Отговор

    До коментар #27 от "Електрошок":

    Я, пак си сменил ника, но не си сменил простотиите в репертоара си.
    както казах, в НАСА те чакат с отворени обятия, да им обясниш, че водородът е гориво само за много глупави хора и чушкопеци или каскети.
    Като имаш специални потребности и си в неравностойно положение, какво ти е виновен света?
  • 30 Антиелектрика

    6 5 Отговор

    До коментар #28 от "Не не съм":

    Няма на кой да пиша, дадох цени от първа ръка на чисто нова Шкода с 272 к.с.
    Но иначе си вярвай на тъпизмите и че нямам кола. Апропо, къде е твоята? Сигурно ще да е някоя Тесла, многникчо мамин?

    Коментиран от #31

  • 31 Random да се включи

    5 3 Отговор

    До коментар #30 от "Антиелектрика":

    Отговори на Антиелектрика, колко струва смяната на ангренаж на Таурана на баща ти! Човека тук пита, спешно е! На Супърба не са ти написали цената на смяна на ангренаж. Това което пишеш е най-малкия сервиз, първия! След това имаш смени на масло на ДСГ на 60 хил. км. Имаш смяна на свещи мисля на 60 хил. км.

    Коментиран от #34, #35

  • 32 гост

    2 6 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    ХАХАХАХ 80-100 лева за ремък ????? Може,за коптора който караш!!!!!

    Коментиран от #36, #43, #51

  • 33 Random

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Пхахаха, къде това?
  • 34 Random

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "Random да се включи":

    Ангренаж, масло И ВОДНА ПОМПА, и май обтегач или нещо друго. Цената е за всичко

    Коментиран от #37

  • 35 Антиелектрика

    5 5 Отговор

    До коментар #31 от "Random да се включи":

    Знаех си, че нямаш даже кола, щом изведнъж заговори освен за масла и за ангренаж.
    Обаче откъде ли да знаеш, че посочената Шкода е с верига?
    За пореден път се излагаш, каскет!
  • 36 Антиелектрика

    5 5 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Шупумиго, като давам пример с едната кола, че е с ангренажен ремък, после заподскача за гаранционна кола. Сега като дадох пример с новата, която е с верига, пак заподскача за ремък.
    Казах ти да се разкараш, лъжец!

    Коментиран от #38

  • 37 така е

    4 4 Отговор

    До коментар #34 от "Random":

    Така е и ВОДНА ПОМПА,защото тя по принцип се сменя с ангренажа! Защо Антиелектрика не ти вярва?
  • 38 Така ли

    4 4 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    а те и веригите се сменят,но на по-голям интервал! Или ти мислиш че не се сменят?

    Коментиран от #39, #42

  • 39 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #38 от "Така ли":

    Доста нелепо се опитваш да се измъкваш от елементарността си. Или може би батериите не се сменят и са по-евтини?
    Всъщност чакам да ни съобщиш каква кола караш.

    Коментиран от #40, #45

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 ФауВе

    2 5 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Кво стана със завода в Китай? Нали го откриха вече? Бълва ли, бълва ли продукция?
  • 42 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #38 от "Така ли":

    За 12 години 6 коли смених но верига не съм сменял.
  • 43 ФауВе

    4 6 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Моят ремък е 30лв. Колко според теб е нормално да струва един ремък? 500лв ли? Да не бъркаш цената на целият ангренажен кит с цената само за ремъка?
  • 44 Гост

    1 6 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Смяна масло на двигател този ноември за 25лв. Масло Лубрика по 4лв/л, за 3,5л платих 14лв + 10лв за филтър + 1лв за дефтунг прави точно 25лв. Седях и пих кафе в офиса на сервиза, докато майстора смени маслото. След 15 мин си тръгнах чист и доволен. Та, кво кайш?
  • 45 ФауВе

    5 0 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Още не е обяснил, как тяло с честота на въртене 18000 оборота нямало честота а само се въртяло.

    Коментиран от #47, #50

  • 46 pepy

    17 1 Отговор
    Статията май беше за нова електричка в Европа, а не за ДВГ. Та по този повод...

    Най-продаваната електрическа кола в Европа през 2019 г. /JATO Dynamics/:
    - Tesla Model 3 - 94 495 /нови автомобили/;
    - Renault ZOE - 45 682 /продажби/;
    - BMW i3 - 32 451 /нови регистрации/.
  • 47 Антиелектрика

    7 6 Отговор

    До коментар #45 от "ФауВе":

    Чакай да си избере поредния ник, че да не го разпознаят.
    Ти не знаеш ли, че разликата между 5 и 500 000 е само 100 пъти, а не 100 000? Пък ЕМП е много полезно и флуора не е отровен.

    Коментиран от #52

  • 48 Японеца

    10 3 Отговор
    Газ пикаят нафтаджиите, с черните отровни облаци, които бълват!
  • 49 хахахахаха

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    "Колегите"? Какви са тези твои колеги бе норвежец? Нали те разкриха че си от тъпо пазарджишко село.
  • 50 Дружинка, пак ли искате да се излагате?

    5 1 Отговор

    До коментар #45 от "ФауВе":

    Не ви ли стига, че въртяхте оста на електродвигателя с НАД ПОЛОВИН МИЛИОН ОБОТОТА при честота на захранващото напрежение 18 000 херца, та сега искате да се излагате още веднъж, но този път двойно, като измервате честотата на въртене в херци които отново са 18 000 . Само с четене на Уикипедия и общи приказки не става! Не се опитвайте да замазвате гафа на Антиелектрика, където мереше оборотите на колелата в Херци, че се омазвате още повече.
  • 51 хахахахаха

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Норвежец, време е да кажеш каква кола караш. Много обичаш да се заяждаш с хората и да се подиграваш, хайде кажи ти какво караш да се посмеем. Никой вече не вярва че имаш Тесла, особено след като те разкриха че си от пазарджишко село.
  • 52 Я ми припомни?

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "Антиелектрика":

    "Ти не знаеш ли, че разликата между 5 и 500 000 е само 100 пъти, а не 100 000?" това за кое се отнася?

    Аз поне не въртя двигателя с милиони обороти в минута и да изкарвам останалите необразовани защото не искат да се съгласят с мене.

    Коментиран от #53

  • 53 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Я ми припомни?":

    Какво има да ти припомням като ти беше казал, че разлика в ЕМП на 5W рутер ще е само 100 пъти по-малко от 500 000W електродвигател.

    Коментиран от #54

  • 54 Link или цитат, не твои интерпретации

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Антиелектрика":

    Недей ми интерпретира какво ти си разбрал, дай линк или цитат, защото обикновено ти си разбрал едно, а аз съм казал с цифри съвсем друго. Да не стане пак, като всеки друг път?

    Коментиран от #55

  • 55 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Link или цитат, не твои интерпретации":

    А това какво е :
    "Единственото в което съм сигурен е, че дори измерената стойност да е 100 пъти по-голяма, отколкото на рутер 5Ghz с мощност на предавателя 5W"???

    Коментиран от #56

  • 56 Не отделяй думите от контекста

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Антиелектрика":

    Я пак прочети, дали не говоря за тесли, а не за ватове? Едното е излъчване в околната среда, а другото потребявана мощност. Идеалният предавател излъчва 100% от потребяваната електрическа мощност като електромагнитни вълни, а идеалният електродвигател използва 100% от потребяваната мощност за да я превърне в движение. Надявам се да правиш разликата? А дано ама надали, защото това ти го повтарям от две години и все още не си го схванал.

    Коментиран от #57, #58

  • 57 Забравих да питам отново

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Не отделяй думите от контекста":

    Колко тесли ще отчетеш на 10 сантиметра от бойлер 5 киловата и на 10 см от предавател с мощност 5W. Разликата в мощностите е точно хиляда пъти. Смяташ ли, че разликата в излъчването също ще е хиляда пъти в полза на бойлера?

    Коментиран от #59

  • 58 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Не отделяй думите от контекста":

    Така ли? Я кажи как се смята ЕМП в Тесли и от какво зависи след като в рутера имаш една антена от няколко сантиметра, а в електромотора имаш стотици метри кабел?!
  • 59 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "Забравих да питам отново":

    Стига с този бойлер, защото ставаш смешен. Нито реотанът работи с електромагнитна индукция, както електромотор, нито има стотици метри намотки, нито е 5kW. .

    Коментиран от #60

  • 60 Е няма нищо де, давай цифрите

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "Антиелектрика":

    Като не искаш да е бойлер, дай цифрите на 5 ватов рутер и 5 киловатов електродвигател. Или 50 киловата или за колкото там намериш данни. Хайде от мен да мине и рутера да не е 5 вата, а за колкото намериш данни. Няма да дадеш цифри нали? Ти от две години не си ги дал, а само приказваш празни приказки, надали ще ги дадеш и през следващите две години, но няма да престанеш да обясняваш, как само по консумацията можеш да измериш кое колко излъчва. Аз поне говоря в цифри, които са общоизвестни и трудни за оборване. Така беше с вътрешното съпротивление на батериите, така беше и с КПД на автомобила. Цифрите не лъжат, а когато фактите говорят антиелектриците мълчат.

    Коментиран от #61

  • 61 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Е няма нищо де, давай цифрите":

    Дори ти бях дал линк на измерено ЕМП от 150 микротесли на 10 см от 300 W хладилен компресор. Явно отново съм си загубил времето.

    Коментиран от #62

  • 62 Пак половината

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Антиелектрика":

    Дай сега и на 10см от рутер, защото си дал само половината от това, което питам.

    Ако може и отново линка за хладилника, плюс този за рутера. Благодаря предварително.

    Коментиран от #64

  • 63 гост

    1 1 Отговор
    Доколкото казват е добра кола, конкурент на модел У на Тесла, която излиза след седмица. Въпросът е дали ще е наистина добра или както всички други конкуренти само на хартия, а реално е резил. Йонити е чиста форма на грабеж по мутренските времена: направи си абонамент, направи мрежа и после надуй цените до ниво на кожодерство. Предтавете си бензиностанциите да вдигнат тройно цените, нещо което направиха Йонити, и това са всички немски автомобилни компании.
  • 64 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Пак половината":

    Няма да пращам едни и същи клипове за хладилен конпресор - уважавай труда на събеседника си!
    За рутери има доста, но ето няколко:
    https://www.youtube.com/watch?v=CNm9eVYC9z0
    https://www.youtube.com/watch?v=jb9irKYEE54
    В първия се измерва ЕМП на рутер, което е 16 mG или 1 микро тесла.
    Ето и ЕМП от 40 микро тесли до 100W стабилизатор:
    https://www.youtube.com/watch?v=0E-D44yaC1E&list=LLea_1RqKxefi1YhtDpPunEw&index=631
    Мога да давам различни клипове, но се съмнявам да приемеш истината, че ЕМП на 500 kW електромотор, е много по-силно от ЕМП на 5W рутер.

    Коментиран от #65, #67

  • 65 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Антиелектрика":

    *Хладилен коМпресор
  • 66 Докер

    0 0 Отговор
    Докато спорите за глупости белия Докер си бръмчи мирише си дизела а сервиза не знам къде се намира
  • 67 Не става така

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Антиелектрика":

    Ако ще обявяваш някакви абсурдни цифри за електромагнитно излъчване от хладилник, които коренно се различават от официалните, няма да минеш без линк, защото аз мога да те затрупам с линкове, които показват съвсем различни цифри. Да не си объркал отново няколко нули?

    Коментиран от #68

  • 68 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Не става така":

    Какви нули? Нали ти си Електрика и твърдеше, че СЗО е дала ниски нива, само че за разстояние 1 метър от компресора?
    Та Електрика ли си или не?

    Коментиран от #69, #70

  • 69 Какво те интересува кой съм?

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Антиелектрика":

    Това кой съм, няма да промени данните на световната здравна организация, които са дадени за три разстояния - 3 см, 30 см и 1 м

    Ходи да ги провериш и ако имаш някакви възражения им прати писмо!


    Ще ти ги копирам, за да не ги търсиш, а ако ми нямаш доверие си ги намери сам:

    Refrigerator

    0.5 – 1.7

    0.01 – 0.25

  • 70 Какво те интересува кой съм?

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Антиелектрика":

    Това кой съм, няма да промени данните на световната здравна организация, които са дадени за три разстояния - 3 см, 30 см и 1 м

    Ходи да ги провериш и ако имаш някакви възражения им прати писмо!


    Ще ти ги копирам, за да не ги търсиш, а ако ми нямаш доверие си ги намери сам:

    Refrigerator

    0.5 – 1.7

    0.01 – 0.25 >0.01

    Electric shaver

    15 – 1500

    0.08 – 9

    0.01 – 0.03

    Абе що така хладилника уж е десетки пъти по-мощен от самобръсначка, а излъчва по-малко от нея? Нещо теорията ти се пропуква? И защо по дяволите никой не говори за вредата от самобръсначките, които буквално търкаш по лицето си на по-малко от трите сантиметра в измерването, а говорят за вреда от микровълнови фурни с излъчване
    Microwave oven

    73 – 200

    4 – 8

    0.25 – 0.6

    Тези от световната здравна организация нищо не разбират, нали? Необразовани глупаци такива! Не са свалили някой друг клип от ютуб на измерване с уред за 10 долара от Амазон да се образоват, ами плащат стотици хиляди долари за изследвания, проведени от специалисти. Пълни глупаци. А ти можеше да им обясниш всичко безплатно в коментарите на факти, нали?

    Коментиран от #71

  • 71 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Какво те интересува кой съм?":

    Нямаш доблестта да пишеш с един ник, а си тръгнал да спориш и да се имаш за последна инстанция. И тогава и сега ще ти кажа, че си просто лъжец и винаги извърташ фактите. Та тези данни не са за ЕМП от компресора, а от вратата на хладилника, която е поне на половин метър от компресора. Всъщност какво ти обяснявам като нямаш топки да пишеш с един ник?!

    Коментиран от #72, #74

  • 72 ФауВе

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "Антиелектрика":

    Мисля, че това стана ясно на всички тук. По-долен и подъл човек не съм срещал. Извърта се като змия, променя си мненията...... Много хлъзгава твар е. Изключително неприятен за водене на какъвто и да е разговор. Криви факти. Недочита коментари. И после най-нагло твърди, че винаги печелел спорове. Аз такъв момент не помня. Но пък знам хиляди спорове, в които на опонентите му им става обидно, че се занимават с такъв гал.фон и спират да му пишат, а той се мисли за победител.

    Коментиран от #73

  • 73 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "ФауВе":

    За жалост си прав. А не иска да пише с един ник, за да не го разпознават, защото още чакам рекорда за 2019 година на Ринга от Тесла и реактивния двигател в Роудстъра. Какви ли заплати им плащат в НПО-то БАЕПС, та да тролят и лъжат денонощно?
  • 74 Зарежи хладилника

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Антиелектрика":

    Отговори поне на това: И защо по дяволите никой не говори за вредата от самобръсначките, които буквално търкаш по лицето си на по-малко от трите сантиметра в измерването, а говорят за вреда от микровълнови фурни с излъчване Microwave oven 73 – 200 4 – 8 0.25 – 0.6 Тези от световната здравна организация нищо не разбират, нали?

    Коментиран от #75

  • 75 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Зарежи хладилника":

    Аз да отговоря? А кога ще получа отговор - Електрика ли си или не???
    Колко пъти да те питам - Електрика ли си или не???
    Може би пак трябва да те питам - Електрика ли си или не???

    Коментиран от #76

  • 76 No name, no face, no number

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Антиелектрика":

    Как името на някой, променя цифрите и заключенията на СЗО? Ако името ми е Димов или Драйфинг плежър, това какво ще промени? Научи се да оценяваш аргументите, а не личността срещу тебе.

    Коментиран от #77

  • 77 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "No name, no face, no number":

    Електрика ли си или не? Имай веднъж доблест да си признаеш, а не да се криеш като мишка зад различни никове!
    Ако отново не отговориш, просто се разкарай, защото не искам да си губя времето с теб!

    Коментиран от #78

  • 78 Не съм

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Антиелектрика":

    Е и, какво? Сега като не съм пак ще спреш да ми отговаряш, защото искаш да се заяждаш конкретно с него. Всеки разумен човек, който се притеснява се своето здраве и това на близките си, може да потърси в интернет данни за своето притеснение. При търсене за ELF още на първа страница попадаш на сайта на световната здравна организация където са дадени всички стойности и в прав текст е написано, че няма доказана вреда, въпреки продължаващите изследвания. Като се върнем отново на разума, проявявайки критично мислене, стигаме до извода че това е най-надеждния източник на който можем да се доверим. Хайде опровергай ме?

    Коментиран от #79

  • 79 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "Не съм":

    Разбира се, че ще спра да ти отговарям. Ненавиждам тролската смяна на никове. А СЗО ясно е написала, че продължава изследванията, както са трябвали десетилетия за които споменах в другите примери. Повече не ме занимавай.

    Коментиран от #80

  • 80 Видя ли защо не ти отговорих

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Антиелектрика":

    Защото си свикнал да се заяждаш на дребно с конкретни хора, а не да се доказваш тезата, независимо от събеседника. Ако беше прочел какво са написали в СЗО, щеше да знаеш че дори стойностите които са написали за гранични, са десетина пъти по-ниски, отколкото въобще се наблюдава някаква реакция в жив организъм, без да говорим за вреда. Засега няма никакви доказателства за вреда от електромагнитни вълни с ниска честота и доказани вреди за електромагнитни вълни с висока честота. Защо според тебе десетки години ще крият за вредите от ниските честоти? Да не би Илон Мъск да им е плащал от преди 50 години, за да може сега да си продава електромобилите? След толкова години търсене как пък не откриха някаква вреда?

    Коментиран от #81

  • 81 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Видя ли защо не ти отговорих":

    Като започнеш да пишеш с един ник, тогава ще те приема на сериозно. Сега си ми противен и не ме вълнуват простотиите ти, защото дори нямаш идея, че има измервания в електрички и нивата на ЕМП са опасни за хора с пейстмейкъри - 150 микротесли.

    Коментиран от #82

  • 82 Нищо работа

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Антиелектрика":

    А над колко микротесла е опасно за пейсмейкърите? 150 микротесла са почти никакво излъчване. Остава и въпросът къде са ги измерили?