Превозното средство от снимките е RAF-977 "Латвия" от първата серия, а по-любопитното е, че е пуснат за продажба в Чили. Съветският микробус е открит случайно в предградие на Сантяго и според експерти това е единственият оцелял екземпляр от модела.
Колата е пусната за продажба на цена от 800 хиляди песо (930 долара). Тази ниска цена се дължи на факта, че микробусчето не е в движение и се нуждае от сериозна реставрация. Микробусът RAF-977 се произвежда в много малки партиди от 1958 до 1961 година, след което той е заменен от подобрения RAF-977D.
Доскоро се смяташе, че всички модели от първата серия са загубени. Деветместният RAF-977 е с дължина 4.9 метра и с междуосие 2.9 м. Той е оборудван с 2.5-литров двигател от Volga GAZ-21 с мощност 70 конски сили и с тристепенна механична трансмисия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гошо от Варна
10:55 17.03.2020
2 Random
11:08 17.03.2020
3 Зевзека
11:10 17.03.2020
4 x o
11:14 17.03.2020
5 гост
Коментиран от #13
11:22 17.03.2020
6 Borislav Popov
11:31 17.03.2020
7 Кой
Коментиран от #8, #12
12:10 17.03.2020
8 Разбираш от мотори змз.
До коментар #7 от "Кой":
И на Газ 21 и на Газ 24 ДВГ е 2,5.разликата в мощностите е от други фактори.14:07 17.03.2020
9 Алфа Ромео
15:43 17.03.2020
10 Аугусто Пиночет
21:52 17.03.2020
11 Христо
И го продават щях да си го купя .
08:26 18.03.2020
12 Продукт на съветската зараза
До коментар #7 от "Кой":
Ало, разбирачев. ГАЗ 21 се прави от 1956 до 1970. Опитните образци са били с няколко вида мотори, в това число ОНС с верига (ако знаеш ОНС какво е де). В крайна сметка заради необходимост от някои доработки първите примерно 1000 бройки ГАЗ 21 за излизали с форсиран до 65 к.с. мотор от ГАЗ 20 "Победа" със стоящи клапани. Ето той е 2112 кубика. В последствие започва да се поставя стандартен М21 мотор с висящи клапани 2445 кубика и мощност 70-75 к.с. (зависи за такси- бензин А76 или за износ) който в последствие еволюира до М24, ЗМЗ 402 и прочее модификации. Към днешна дата го има даже с обем от почти 3.0 литра и инжекцион.....което не го прави по-малко боклук, какъвто е бил винаги. Просто едно време нямаше други големи коли в соца. Волга и Татра. Затова хората един вид мечтаеха за тях.
16:45 18.03.2020
13 мушморок
До коментар #5 от "гост":
И какво точно са копирали от фолксвагена? на латвията двигателя е отпред на фаувето - отзад...та кое кайш са копирали?Коментиран от #14
13:28 19.03.2020
14 Като гост
До коментар #13 от "мушморок":
Както се казва, "а ти кьорав ли си" какво са копирали.21:17 19.03.2020