ФАКТИ.БГ

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Публикувана: 2 Април, 2020 10:56
60 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20650
Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.5 от 62 гласа.

През юни на изложението Techno-Classica в германския град Есен на търг ще бъде предложен Mercedes-Benz 560 SEL AMG 6.0, един от първите седани от висш клас с максимална скорост над 300 км/ч. Суперлимузината е изработена през 1989 г. за клиент от Япония, откъдето е внесена обратно в Европа преди три години.

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

"Пурата" в цвят Perlmuttgrau-metallic е реставрирана до първоначалното си състояние, включително с пълно пребоядисване. Пробегът е 93 747 км.

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Най-интересната особеност на S-класата се крие под предния капак. Там работи легендарният 6.0-литров атмосферен V8 "Hammer" с разработени от AMG цилиндрови глави, мощност 385 к.с. при 5 500 об/мин и максимален въртящ момент 555 Нм при 4 000 об/мин.

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

От RM Sotheby’s - аукционната къща, която организира търга, не са определили минимална цена, което означава, че сребристият 560 SEL AMG 6.0 може да бъде продаден доста евтино.

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Продава се най-бързата S-Klasse на 80-те

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.5 от 62 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
БЕНЦ
1 Отговор
Красота

Оценка:
-2 +161

Амг...
2 Отговор
...яка тупалка :))

Оценка:
-2 +100

Според мен
3 Отговор
подобни уникати скоро ще се продават на безценица а за цели колекции ще има огромни отстъпки.В момента дори милиардери обедняват така,че едва ли някой би похарчил пари за кола която да стои в гаража или хола му само за да и се възхищава.

Коментиран от #5


Оценка:
-101 +20

Тит
4 Отговор
Дали е най бързата е малко спорно,по това време Къонинг правеха също страшни Sкласи.Имаше една такава на ,,Капитолия,, жълта на цвят,километража беше разграфен до 400км/ч,само че бе купе с брутален тунинг,говоря за средата на 90-те год.

Коментиран от #11, #15, #21, #22


Оценка:
-3 +72

Belle
5 Отговор

До коментар #3 от "Според мен":


Глупости

Оценка:
-9 +18

Behemoth
6 Отговор
Прилича на Москвич Алеко....ето че и на запад са били същите щайги като на изток ....и то това е премиум марка а е по грозна от Волгата...

Коментиран от #8, #10, #19


Оценка:
-132 +11

Опел
7 Отговор
НЕ е най-бързия за тези години - Лотус Омега е най-бързия седан!!!
Има 377 к.с., две турбини, ск. кутия от Курвет Z1, и повярвай ми ще го сцепи!!!

Коментиран от #9, #29, #56


Оценка:
-55 +20

8
Този коментар е премахнат от модератор
Plameni
9 Отговор

До коментар #7 от "Опел":


Ако можеше да четеш нямаше да се изказваш неподготвен. Продава се най-бързата S klassе на 80 години

Оценка:
-2 +75

Бай Стою касапина
10 Отговор

До коментар #6 от "Behemoth":


Само да те питам, карал ли си Алеко, Мерцедес и Волга и ако си карал коя марка е най - добрата?

Коментиран от #12, #17


Оценка:
-1 +49

Бат Кольо
11 Отговор

До коментар #4 от "Тит":


Става въпрос за S class,не за SEC-а иначе онази жълтата на Фатик я знаем,ма сега е червена!

Оценка:
-0 +39

Behemoth
12 Отговор

До коментар #10 от "Бай Стою касапина":


То е ясно Москвича...истинска кола ,усещаш пътя ...съзнаваш ,че си жив и цениш живота...а тая щайга само гледаш цифрите на километража и у дървото ...няма живот...

Коментиран от #13


Оценка:
-27 +12

13
Този коментар е премахнат от модератор
Луд
14 Отговор
Като луд фен на Ауди мога да кажа само едно.КРАСОТА!!!

Оценка:
-2 +44

Бързо
15 Отговор

До коментар #4 от "Тит":


По-бързо е от сегашните, ограничени на 250 км ...

Коментиран от #52, #53


Оценка:
-1 +28

Ввв
16 Отговор
Шедьовър,но колко “евтино” ще се продаде нз точно,малко е относително :)

Оценка:
-0 +24

Сравнение
17 Отговор

До коментар #10 от "Бай Стою касапина":


Карал съм и трите марки.
Мерцедеса беше С класа от началото на 90-те.
Москвича няма какво да го коментирам, но Мерцедеса беше страшно разочарование. Не му помня показателите, не беше мой, само малко го покарах, но ми се схвана гърба от твърдите седалки и друсането и ускорението не го усетих да е нещо кой знае какво. Волга беше в пъти по-приятна за шофиране и возене, но си има други недостатъци.
Та сега не бих взел никоя от тях(от тези години) особено пък 35 годишен Мерцедес, по чисто практични причини.

Коментиран от #23, #47


Оценка:
-42 +6

дявола
18 Отговор
Вечната кола не случайно е казано МЕРЦЕДЕС и всичко останало

Оценка:
-9 +38

19
Този коментар е премахнат от модератор
Древна и вечна
20 Отговор
Всяка кола става вечна, като се прахосват пари по поддръжка и "реставрация", надхвърлящи стойността на автомобила.
Нека не забравяме, че тази глупава реплика е казана от някой от директорите на Мерцедес, като реклама, но е достатъчно вдъхновяваща за шаранчетата, които я повтарят до сега.

Оценка:
-23 +6

Хайл
21 Отговор

До коментар #4 от "Тит":


то и на москвич можеш да сложиш километраж до 500,тунинг с емблеми на АМГ БРАБУС и спойлер НАПРАВИ СИ САМ но пак ще бяга със 130...едно време гледахме като деца "колко вдига" ;)

Оценка:
-0 +12

solun
22 Отговор

До коментар #4 от "Тит":


Тази жълтата и аз съм я виждал към средата на 90те години. Мисля обаче, че това беше W201 така наречената 190-ка, преработена с издути калници и мотор 7,2литра (няк'ви такива спомени имам, но беше много як автомобил за времето си, а и за сега също).

Коментиран от #50


Оценка:
-1 +7

Plameni
23 Отговор

До коментар #17 от "Сравнение":


Мерцедес С класа W202 друсала, ами тя е със същото окачване като на Е класата W210 което по-добро от това на 190 W201 и W124 .Сигурно и за тях ще кажеш че след 100км не можеш да слезеш от тях от умора и болка .Смешник.

Оценка:
-3 +24

Сравнение
24 Отговор
Тези кодове с W, нищо не ми говорят, защото не ме интересува марката. И да съм се возил в тях, не са ми направили впечатление, че чак и да ги помня. Но за тази вече дърта С класа, (не S ) много добре си спомням какво дърво беше, защото очаквах от Мерцедес добро возене, а се оказа кенеф.

Коментиран от #25


Оценка:
-28 +7

Гост5
25 Отговор

До коментар #24 от "Сравнение":


Със сигурност караш малка японска каручка.

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +13

qwerty
26 Отговор
Комшията има такава, но купе - страшен звяр. Лошото е, че е изкарва един път в месеца пред гаража, предполагам за да ни дразни.

Оценка:
-0 +19

Сравнение
27 Отговор

До коментар #25 от "Гост5":


Не позна, правиш прибързани изводи без достатъчно налична информация, а чак си и сигурен.
Японските ми харесват, по специално Хондите, но все нещо не им достига за моя вкус, че да си оравдаят цената.

Коментиран от #28


Оценка:
-6 +3

Гост5
28 Отговор

До коментар #27 от "Сравнение":


На мен ми харесва Мерцедес и карам Мерцедес.А ти? Не си ли вадиш прибързани изводи за Мерцедес от едно качване? Ако въпросния е бил в окаяно състояние?

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +15

бай Шиле
29 Отговор

До коментар #7 от "Опел":


Омегата ще "сцепи" АMG-то? Ще му сцепи пепелника.Ама и това не е сигурно /ако си виждал пепелник на пура/.

Коментиран от #30


Оценка:
-9 +13

Опел
30 Отговор

До коментар #29 от "бай Шиле":


Определено - мерца е автомат, доста зле, Лотуса е ръчка, 2 турбини, срещу атмосферен v8, Конете почти еднакви...
Хайде разбийме с инфо че няма шанс Лотуса :)

Оценка:
-8 +7

Опел
31 Отговор
Lotus Omega - 1650 кг тегло, Мерц - хахах 1850 кг, успех приятельо...има и още

Коментиран от #32, #34


Оценка:
-7 +5

Plameni
32 Отговор

До коментар #31 от "Опел":


Малка подробност е, че Мерцедеса е 1980г а Опела 1990г

Коментиран от #38


Оценка:
-4 +5

Кирил
33 Отговор
Ех, да можех да имам такава кола....

Оценка:
-1 +8

MIB
34 Отговор

До коментар #31 от "Опел":


Може да го сравниш с MERCEDES BRABUS W210 от средата на 90те години който е разполагал с 582 кс и максимална скорост 335км/ч.Този седан е бил по мощен и с по-висока максимална скорост от Lamborghini Diablo

Коментиран от #39, #41, #54


Оценка:
-4 +10

Сравнение
35 Отговор

До коментар #28 от "Гост5":


Хубав Мерцедес е само новия Мерцедес.
И не просто хубав, а направо супер. Другите са за отпадъци в големия си процент.

Оценка:
-4 +7

Баро
36 Отговор
Имам над 2 млн. км. зад волана. Сменил съм доста марки. Това е култов автомобил, надживял много поколения след него и по него всички правят равнис.

Оценка:
-4 +25

Фен на румънски извращения
37 Отговор
Абе като дачия дъстър няма

Оценка:
-9 +3

Опел
38 Отговор

До коментар #32 от "Plameni":


Не от 89 год, пише го горе

Коментиран от #42


Оценка:
-3 +6

Опел
39 Отговор

До коментар #34 от "MIB":


Не няма, ще го сравня с между 89 и 90. :)

Оценка:
-3 +3

40
Този коментар е премахнат от модератор
MIB
41 Отговор

До коментар #34 от "MIB":


Дойде ти акъла да сравняваш автомобили от една и съща година

Оценка:
-0 +4

Plameni
42 Отговор

До коментар #38 от "Опел":


Mercedes W126 се произвежда от 1979г до 1991г, ако ти говори нещо

Оценка:
-1 +7

Onja s konja
43 Отговор
Абе кво толкова се впечатлявате от туй дърто дърво?Отвсякъде е демоде и нема никакво сравнение с БМВ-ве. BMW FOREVAR! О йееее.

Коментиран от #44, #48, #49


Оценка:
-18 +3

2.0R
44 Отговор

До коментар #43 от "Onja s konja":


Я па тоо.

Оценка:
-0 +6

Barron
45 Отговор
S-Klasse или още позната като S-hit Class в други части на света!

Оценка:
-2 +4

111
46 Отговор
Тва 300 че ги дигне само от некой хребет

Оценка:
-7 +3

Какаванин
47 Отговор

До коментар #17 от "Сравнение":


Нищо не си карал.. Бегай да доиш козите... Измислен индивид неориентиран... Аман от гюбрета

Коментиран от #60


Оценка:
-1 +7

Анти радар
48 Отговор

До коментар #43 от "Onja s konja":


Да бегаш с тия чайници па ти охлюффф. Б-акелитно М-оторно В-озило.... Бмв... Демек.. КенефффФ

Оценка:
-0 +9

49
Този коментар е премахнат от модератор
Danny
50 Отговор

До коментар #22 от "solun":


Спомняш си ти!!??*""'::;
Абе смотън Джонс ти някога виждал ли си Мерцедес а?
W126Sec беше не201
Междудругото 190купе-кон на задни гуми реве ТАПАНРИН

Оценка:
-1 +4

Kirumo
51 Отговор
Максималната скорост е 270км/ч. , а не "над 300".

Оценка:
-0 +4

Kirumo
52 Отговор

До коментар #15 от "Бързо":


На сегашните им махаш ограничителя и максималната скорост на най-мощните става много по-висока от тези 270км/ч. които са максималната скорост на АМГ-то. Повечето съвременни коли с 6 цилиндрови дизели вдигат 270+.

Коментиран от #59


Оценка:
-1 +2

Kirumo
53 Отговор

До коментар #15 от "Бързо":


Alpina, Brabus, Porsche и много други не са ограничени.

Оценка:
-1 +2

Kirumo
54 Отговор

До коментар #34 от "MIB":


Брабуса не е сериен автомобил.

Коментиран от #55


Оценка:
-3 +1

MIB
55 Отговор

До коментар #54 от "Kirumo":


С грешка си. BRABUS е сертифициран ,като независим автомобилен производител кактo и Alpina примерно

Оценка:
-0 +4

Бритиш
56 Отговор

До коментар #7 от "Опел":


Вярно. Lotus Omega, със същият външен вид като Opel Omega, е по-бърз от заводски от BMW M5, Ferrari 348 и Porsche 911 по оно време.

Коментиран от #57


Оценка:
-2 +4

Инглиш
57 Отговор

До коментар #56 от "Бритиш":


И само след две години е спрян защото не го купуват. Всички свързват бързите коли c Ferrari Porsche ,BMW

Коментиран от #58


Оценка:
-1 +3

Опел
58 Отговор

До коментар #57 от "Инглиш":


И се превръща в икона - европейски мъсъл кар, произведени едва 950 бройки, защото е мн скъпо. А купувачи са били...съмнителни типове.
Абе не знам брабуси и АМГ да са ползвани за обири, разбираш ли кирливия Опел точно за това го ползвали.

Оценка:
-1 +4

Бързо
59 Отговор

До коментар #52 от "Kirumo":


Далеч съм от идеята, че този дърт Мерцедес е с каквото и да било по-добър от днешните. А това, че са ограничени на 250 км ме го считам за кусур.
Не ми се ще някой да се забие в мен на магистралата с 300, докато аз си карам със 130.

Оценка:
-1 +3

Ставнение
60 Отговор

До коментар #47 от "Какаванин":


Карал съм го това гюбре , С класа. Какво ти се вижда невъзможно ? Най-обикновена масова кола. Аман от специалисти по немски талиги, неориентирани. Аре бегай да доиш козите.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Лютви Местан
Председателят на ДОСТ Лютви Местан с коментар за управляващата коалиция
Симеонов е ясен. Проблемът на Борисов е, че вече на всички е ясно, че и той е от същия "дол дрянка""

Още бисери
ТОП 5