ФАКТИ.БГ

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България

Публикувана: 6 Април, 2020 09:59
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6785
Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 13 гласа.

Camaro несъмнено е суперкар, но само в наточените си версии. Иначе просто прилича на такъв. Той обаче има славна, "бърза" и уникална история развиваща се през годините, но и разпознаваем дизайн и, разбира се, много конски сили.

Camaro генерация 1

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България

Camaro генерация 2

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България

Минималните са 328 и идват от шестцилиндров мотор с обем от 3.6 литра. Но ако изберете по-скъпият - 6,2-литров вариант, мощността ще се увеличи до 405 к.с., а времето за ускорение до сто ще бъде намалено от 6.2 на 4.7 секунди.

Camaro генерация 3

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България

Camaro генерация 4

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България

Струва ви се бавно? Но такива машини като Camaro не са за космически скорости, а за природата и духа на времето, които могат да бъдат описани приблизително така: "Vroom-Vroom!". Моделът се прави в шест последователни генерации, много от които присъстват и на нашя пазар. Вижте какви екземпляри се продават в България ТУК.

Camaro генерация 5

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България

Camaro генерация 6

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Голям Слон
1 Отговор
Погледнахме какво се предлага в България :-))) Един кабриолет мернах с мушамен покрив :-))) Американска класика с две думи. Единствената американска кола, която имах, беше Крайслер Вояджер (за щатите говоря). Като вдигнеш предния капак и се абстрахираш къде си и пред какво стоиш, виждаш Москвич 408. Общо взето и качеството му беше такова. Другите американски бангии, които карах, бяха служебни. Едниствено Бюик ми допадаше, като интериор и качество на двигател и ходова част. Всичко друго беше крайно посредствено. Да не забравяме, че всичко пушещо по пътя в щатите е или американско производство, или Мицубиши. Невероятно, но факт.

Оценка:
-20 +23

Дон Чико
2 Отговор
Кой откачен би купил тая грозна американска тарга?

Коментиран от #13


Оценка:
-35 +14

Отново ще кажа
3 Отговор
Само МЕРЦЕДЕС

Оценка:
-34 +10

Иво
4 Отговор
Един познат купи Камаро от 2015-та което чака около 3 месеца от САЩ и плати колосална сума за разноски свързани с транспорта от там.Когато колата пристигна се оказа,че е ударена и начина по който е снимана преди търга крие реалното и състояние.След като разгледах модела и седнах вътре с учудване установих,че повечето елементи в интериора са добре познати от евтините корейски Шевролети а челното стъкло много тясно и усещането е все едно си в бронирана военна машина.Двигателя на конкретния екземпляр е 3.6 и е страшно муден а харчи около 18 на 100 в града.

Коментиран от #6


Оценка:
-7 +29

CapedCrusader
5 Отговор
Камарото е уникална машина, само бягайте от автоматици. За жалост масово са автоматици. Това е performance кола, не е немски премиум и не очаквайте някакъв луксозен интериор. От друга страна обаче получаваш мощна ,евтина и здрава кола. Като бонус ,няма да си редовен клиент на сврвизите ,за разлика от баварците. И частите ако въобще ви се наложи са 2-3 пъти по евтини.

Оценка:
-7 +31

Голям Слон
6 Отговор

До коментар #4 от "Иво":


Покупката на автомобил от САЩ изисква определени познания за това, как работи системата там. При ПТП и промяна в дизайна на автомобила се отнема оригиналния син талон и се дава розов. Колата може само временно да се кара с него, след което следва да се ремонтира, да мине инспекция и тогава евентуално да се върне оригиналния талон. В САЩ има и доста форсмажор под формата на наводнения и урагани. След тях има много търгове, от които се купуват коли, впоследствие изнасяне по цял свят. Но и в Европа е същото. Рядко идва автомобил без удар. Нека не се заблуждаваме. За качествени автомобили и в Европа има достатъчно пазар без значение коя ръка подред са.

Коментиран от #10


Оценка:
-0 +24

Komapak
7 Отговор
Според мен първите две еволюции си струват. Всичко друго не ми изглежда злобно и бързо. Пък и карбуратор нямат вече.... По онези времена всички са готини и камарото и баракудата и корвета, та дори и мустанг.

Оценка:
-0 +17

Боги ути те обича
8 Отговор
Ай ес класата и тва е😂😂😂😂😂

Оценка:
-6 +3

Някой си
9 Отговор
Аз знам една за продан :)
Продава я мон женераль от телевизора дето все ви плаши с трупове :)

Оценка:
-1 +9

Прав си
10 Отговор

До коментар #6 от "Голям Слон":


но в случая го изиграха защото никъде в информацията за колата не бяха описали инцидент а дясната страна беше цялата забърсана(вероятно в мантинела)а въздушните възглавници натикани обратно.Това е много долно изпълнение защото цената на колата не беше ниска и това,че хората там са много възвишени е пълен мит.

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +8

Голям Слон
11 Отговор

До коментар #10 от "Прав си":


Това казвам... Трябва да си наясно с пазара и кое как се прави. Най-малкото се пита какъв талон има автомобила. После се проверява във федералната база данни, за да се види този автомобил има ли ПТП. Ако да - какво! Такива едни дреболии. Всеки боклук може да струва скъпо, но качествена кола няма как да е евтина. Ако ми разбираш намека.

Оценка:
-0 +10

Д р Албан
12 Отговор
Имал съм по рано Камаро осмак с двигател Корвет.
Z 28 ,син беше с персонализация много готина, на ръка рисувана . Не беше луксозен много , а и гориво си гълташе Коньевете много и сите гладни .

Обаче при скорост 120 км. като му дам ръчка , въртеше гуми се едно от място тръгва -не си знаеше силата .

Оценка:
-0 +10

Един мутрафон имаше
13 Отговор

До коментар #2 от "Дон Чико":


ама той наскоро я продаде щото сигурно събира пари за самолет

Оценка:
-1 +1

Тит
14 Отговор
Първите три генерации имат ,,тежест,, тоест са ценени и до днес,след това започва и ширпотребата,то така стана и в Европа след 90-те.Имал съм Понтиак Файербърд 94г но с малкият мотор 3.4,пълен кютук,но виж осмака е друга бира ,поне се кефиш на старт,бумтене на двигателя.Последните две снимки на Камарото са със съвсем малки разлики,но пак си остават ширпотреба

Оценка:
-0 +1

Karcho
15 Отговор
Каръм Мерцедес но небих отказал и 2 ра генерация определено е красива но са рятки екземпляри

Оценка:
-0 +3

Д р Албан
16 Отговор
Аве колата много сила дава , това е звяр , това е абсолютен бяс.

Обаче разум не дава, разума трябва шофьора да го даде. Мойта я купеха двама сърби , и както са се прибирали, в Сърбия вече, да вземат да изпреварват без да имат видимост и се бяха нахакали под един камион и на место и двамата

Иначе по новите - трансформъра и след него , те са още по мощни -вече слагат 6,2 суперчарджър 660 к.с. и са с много по хубав интериор , наблегнали са на качеството много .

но който си избере такава кола трябва да помни , че разума е от него

Оценка:
-0 +3

оунър
17 Отговор
От около година карам петата генерация с шестак. Който е писал статията има какво да понаучи. Камарото (както и мустанга) е pony car.
А 300 коня и 6 секудни до 100 не са хич зле за ежедневно каране ;)
Супер забавна за каране и лесна за поддръжка кола. И най-важното различна от бмв/мерцедес клишето на псевдо-мутрите в Бг.

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Проф. Милан Миланов
Бившият директор на "Пирогов" коментира пред Нова телевизия състоянието на родното здравеопазване:
Шоуто в държавата и медицината продължава. Скоро толкова голяма киста ще извадим от някой човек, че и в нея ще намерим човек."

Още бисери