Last news in Fakti

6 Април, 2020 09:59 14 517 17

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България

  • автомобилът на старо-
  • chevrolet-
  • camaro-
  • mobile.bg
Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България - 1

Camaro несъмнено е суперкар, но само в наточените си версии. Иначе просто прилича на такъв. Той обаче има славна, "бърза" и уникална история развиваща се през годините, но и разпознаваем дизайн и, разбира се, много конски сили.

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България
Camaro генерация 1

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България
Camaro генерация 2

Минималните са 328 и идват от шестцилиндров мотор с обем от 3.6 литра. Но ако изберете по-скъпият - 6,2-литров вариант, мощността ще се увеличи до 405 к.с., а времето за ускорение до сто ще бъде намалено от 6.2 на 4.7 секунди.

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България
Camaro генерация 3

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България
Camaro генерация 4

Струва ви се бавно? Но такива машини като Camaro не са за космически скорости, а за природата и духа на времето, които могат да бъдат описани приблизително така: "Vroom-Vroom!". Моделът се прави в шест последователни генерации, много от които присъстват и на нашя пазар. Вижте какви екземпляри се продават в България ТУК.

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България
Camaro генерация 5

Коли "втора ръка" Chevrolet Camaro, които се предлагат в България
Camaro генерация 6


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Голям Слон

    23 20 Отговор
    Погледнахме какво се предлага в България :-))) Един кабриолет мернах с мушамен покрив :-))) Американска класика с две думи. Единствената американска кола, която имах, беше Крайслер Вояджер (за щатите говоря). Като вдигнеш предния капак и се абстрахираш къде си и пред какво стоиш, виждаш Москвич 408. Общо взето и качеството му беше такова. Другите американски бангии, които карах, бяха служебни. Едниствено Бюик ми допадаше, като интериор и качество на двигател и ходова част. Всичко друго беше крайно посредствено. Да не забравяме, че всичко пушещо по пътя в щатите е или американско производство, или Мицубиши. Невероятно, но факт.
  • 2 Дон Чико

    14 35 Отговор
    Кой откачен би купил тая грозна американска тарга?

    Коментиран от #13

  • 3 Отново ще кажа

    10 34 Отговор
    Само МЕРЦЕДЕС
  • 4 Иво

    29 7 Отговор
    Един познат купи Камаро от 2015-та което чака около 3 месеца от САЩ и плати колосална сума за разноски свързани с транспорта от там.Когато колата пристигна се оказа,че е ударена и начина по който е снимана преди търга крие реалното и състояние.След като разгледах модела и седнах вътре с учудване установих,че повечето елементи в интериора са добре познати от евтините корейски Шевролети а челното стъкло много тясно и усещането е все едно си в бронирана военна машина.Двигателя на конкретния екземпляр е 3.6 и е страшно муден а харчи около 18 на 100 в града.

    Коментиран от #6

  • 5 CapedCrusader

    31 7 Отговор
    Камарото е уникална машина, само бягайте от автоматици. За жалост масово са автоматици. Това е performance кола, не е немски премиум и не очаквайте някакъв луксозен интериор. От друга страна обаче получаваш мощна ,евтина и здрава кола. Като бонус ,няма да си редовен клиент на сврвизите ,за разлика от баварците. И частите ако въобще ви се наложи са 2-3 пъти по евтини.
  • 6 Голям Слон

    24 0 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    Покупката на автомобил от САЩ изисква определени познания за това, как работи системата там. При ПТП и промяна в дизайна на автомобила се отнема оригиналния син талон и се дава розов. Колата може само временно да се кара с него, след което следва да се ремонтира, да мине инспекция и тогава евентуално да се върне оригиналния талон. В САЩ има и доста форсмажор под формата на наводнения и урагани. След тях има много търгове, от които се купуват коли, впоследствие изнасяне по цял свят. Но и в Европа е същото. Рядко идва автомобил без удар. Нека не се заблуждаваме. За качествени автомобили и в Европа има достатъчно пазар без значение коя ръка подред са.

    Коментиран от #10

  • 7 Komapak

    17 0 Отговор
    Според мен първите две еволюции си струват. Всичко друго не ми изглежда злобно и бързо. Пък и карбуратор нямат вече.... По онези времена всички са готини и камарото и баракудата и корвета, та дори и мустанг.
  • 8 Боги ути те обича

    3 6 Отговор
    Ай ес класата и тва е😂😂😂😂😂
  • 9 Някой си

    9 1 Отговор
    Аз знам една за продан :)
    Продава я мон женераль от телевизора дето все ви плаши с трупове :)
  • 10 Прав си

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "Голям Слон":

    но в случая го изиграха защото никъде в информацията за колата не бяха описали инцидент а дясната страна беше цялата забърсана(вероятно в мантинела)а въздушните възглавници натикани обратно.Това е много долно изпълнение защото цената на колата не беше ниска и това,че хората там са много възвишени е пълен мит.

    Коментиран от #11

  • 11 Голям Слон

    10 0 Отговор

    До коментар #10 от "Прав си":

    Това казвам... Трябва да си наясно с пазара и кое как се прави. Най-малкото се пита какъв талон има автомобила. После се проверява във федералната база данни, за да се види този автомобил има ли ПТП. Ако да - какво! Такива едни дреболии. Всеки боклук може да струва скъпо, но качествена кола няма как да е евтина. Ако ми разбираш намека.
  • 12 Д р Албан

    10 0 Отговор
    Имал съм по рано Камаро осмак с двигател Корвет.
    Z 28 ,син беше с персонализация много готина, на ръка рисувана . Не беше луксозен много , а и гориво си гълташе Коньевете много и сите гладни .

    Обаче при скорост 120 км. като му дам ръчка , въртеше гуми се едно от място тръгва -не си знаеше силата .
  • 13 Един мутрафон имаше

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Дон Чико":

    ама той наскоро я продаде щото сигурно събира пари за самолет
  • 14 Тит

    1 0 Отговор
    Първите три генерации имат ,,тежест,, тоест са ценени и до днес,след това започва и ширпотребата,то така стана и в Европа след 90-те.Имал съм Понтиак Файербърд 94г но с малкият мотор 3.4,пълен кютук,но виж осмака е друга бира ,поне се кефиш на старт,бумтене на двигателя.Последните две снимки на Камарото са със съвсем малки разлики,но пак си остават ширпотреба
  • 15 Karcho

    3 0 Отговор
    Каръм Мерцедес но небих отказал и 2 ра генерация определено е красива но са рятки екземпляри
  • 16 Д р Албан

    3 0 Отговор
    Аве колата много сила дава , това е звяр , това е абсолютен бяс.

    Обаче разум не дава, разума трябва шофьора да го даде. Мойта я купеха двама сърби , и както са се прибирали, в Сърбия вече, да вземат да изпреварват без да имат видимост и се бяха нахакали под един камион и на место и двамата

    Иначе по новите - трансформъра и след него , те са още по мощни -вече слагат 6,2 суперчарджър 660 к.с. и са с много по хубав интериор , наблегнали са на качеството много .

    но който си избере такава кола трябва да помни , че разума е от него
  • 17 оунър

    4 1 Отговор
    От около година карам петата генерация с шестак. Който е писал статията има какво да понаучи. Камарото (както и мустанга) е pony car.
    А 300 коня и 6 секудни до 100 не са хич зле за ежедневно каране ;)
    Супер забавна за каране и лесна за поддръжка кола. И най-важното различна от бмв/мерцедес клишето на псевдо-мутрите в Бг.