Last news in Fakti

13 Април, 2020 13:21 5 905 48

Някой е готов да даде $15 хиляди за тази Tesla

  • tesla-
  • model 3-
  • обява-
  • продажба

Tesla Model 3 Performance без здраво място по каросерията достигна цена от $14 999 (€13 717) на търг в eBay. Наддаваният продължават още три дни, така че електромобилът, рекламиран като чудесен дългосрочен проект за времето на самоизолация, може да бъде продаден още по-скъпо.

Някой е готов да даде  хиляди за тази Tesla

Макар да изглежда като пълна развалина, "тѐслата" е в движение и дори ускорява както се полага на модификацията Performance. Продавачът доказва това с видеоклип, в който върти кръгчета на улицата, седнал на дървено столче.

Батерията е "чукната" от долната страна, но това не е повлияло на работоспособността ѝ. Може да бъде продадена отделно срещу $7 500 (€6 863), както впрочем и останалите части от колата. Задният електромотор с подрамата и моста струва $9 000 (€8 249), а предният - $3 500 (€3 208).

Някой е готов да даде  хиляди за тази Tesla

Някой е готов да даде  хиляди за тази Tesla

Някой е готов да даде  хиляди за тази Tesla


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гацо

    36 12 Отговор
    Че си напраим курник от тая кочина ! Сите у селото ,че умрат от яд !

    Коментиран от #7, #43

  • 2 Коmapak

    27 10 Отговор
    Мале, Мале! Наддава народа за скрап! Безобразие.

    Коментиран от #5, #14

  • 3 А столчето отделно

    28 8 Отговор
    продава ли се?
  • 4 Къде сте антиелектрици

    25 21 Отговор
    Нали разправяхте, че нямало кой да купи електромобил втора употреба? Вижте каква цена държат, дори в степен когато не може да се нарекат автомобил? Вижте колко струва и батерия втора ръка.

    Коментиран от #36, #37

  • 5 куку руку ку

    18 2 Отговор

    До коментар #2 от "Коmapak":

    Става за проект за присаждане на рамата с агрегатите от теслата на друго купе...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 tost

    10 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гацо":

    Че умрат не от яд а от смях, като ти видят,, курника,,
  • 8 Driving pleasure

    17 12 Отговор
    Не е лесно да си мозъчно ощетен или откровено казано безумно тъп... обаче някак си нямам желание да съчувствам на глупаците сектанти на друсаното афро...

    П.С. Между другото още една тесла 3 се е помляла въпреки "умния" автопилот

    Коментиран от #16

  • 9 незнайко

    12 12 Отговор
    Едно купе на приблизително такъв автомобил и малко работи ще имате електромобил на базата на тесла и с визия каквато Вие си пожелаете ! Това ще струва още 15 000 $ . За 30 000 $ ще имате разкошен електро автомобил !!! Това е за хора " РАЗБИРАЧИ ОТ ТОВА " .

    Коментиран от #10, #11

  • 10 ии бреее

    13 2 Отговор

    До коментар #9 от "незнайко":

    яла я вижте у враца другио месец нов внос без забележки на реални киометри
  • 11 гост

    5 9 Отговор

    До коментар #9 от "незнайко":

    И защо да струва още 15 000 ?? Има един куп петролки със скапани двг-та , дето могат да се купят най-много за 1000 долара , а при положение , че не ти трябва даже таблото от тях , не виждам защо присадката на купето ще струва повече от 3-4 000 !! Тоест крайната цена не трябва да е повече от 20 000 !!

    Коментиран от #34

  • 12 Света

    15 7 Отговор
    се е побьркал вече.Това е за скрап ве хора.

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    9 15 Отговор

    До коментар #12 от "Света":

    Хората са ти написали черно на бяло , че само батерията и двигателите с мостовете струват 20 000 и то могат да се продадат веднага !! Компютъра и някои по-дребни части са поне още 4-5 000 !!! Ти 25 000 за скраб ли ги изхвърляш ?? Май повечето петролки в "идеално състояние" не могат и да мечтаят даже да доближат такава цена !!

    Коментиран от #38

  • 14 Така ама

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Коmapak":

    Тук поне най-важните части работят. А ако помните Ферарито което беше напълно изгоряло и се продаваше за огромна сума. Там вече беше пълна скрап.

    Коментиран от #26

  • 15 Гост

    8 0 Отговор
    Има един в тубата Артур, той ги умее добре. На скоро гледах как върна едно Ламбо от онзи свят.
  • 16 Я ти кажи

    9 13 Отговор

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    При положение, че няма здраво място защо не се е запалила? Нали викаш се палили, само докато ги докоснеш! Ако беше бензинова така помляна, дали нямаше да е и изгоряла?

    Коментиран от #17, #48

  • 17 куку руку ку

    9 2 Отговор

    До коментар #16 от "Я ти кажи":

    Палят се, когато се разхерметизира батерията, по-скоро се пали литият в батерията.

    Коментиран от #19, #20, #25

  • 18 Ше изчакам да поскъпне още

    3 1 Отговор
    И тогас я земам
  • 19 гост

    6 11 Отговор

    До коментар #17 от "куку руку ку":

    Като , не като , що не се е "разхерметизирала" при такъв удар ??? Нали ВСЕКИ ПЪТ ставало ???? А ако видиш истинската статистика , че от вече над милион продадени и поне 3-4 000 катастрофи с тях има запалени няма и 5 ??? А общо запалените с тия дето при зареждане са се запалили я има 10 , 1 не ??? То от милион петролки има поне десет пъти повече изгорели !!!

    Коментиран от #31, #39

  • 20 То това е ясно

    2 6 Отговор

    До коментар #17 от "куку руку ку":

    Но защо не се е разхерметизирала? Защо не се е запалила, при положение, "че се палят сами" според твърденията на една част от аудиторията тук.
  • 21 Вик

    6 7 Отговор
    Германците искат да я купят, че да видят как е възможно да се създаде такъв електромобил
  • 22 Teslarasti зомбирани

    13 5 Отговор
    Глупости на търкалета, няма здраво място по каросерията, развалина... с изключение на гумите и джантите по които няма и драскотина, а окачването и кормилната система идеални, все едно току що е излязла от центровка, хайде хайде, и ние сме виждали катастрофирали автомобили

    Коментиран от #24

  • 23 от под моста в Горубляне

    6 1 Отговор
    Давайте я тука. За две седмици ще е като нова. От единствен собственик, пълна сервизна история. Била е на пенсиониран зъболекар, реални километри, съдействие в КАТ. Перфектна - качваш се и караш.

    Коментиран от #45

  • 24 TSLA

    5 7 Отговор

    До коментар #22 от "Teslarasti зомбирани":

    Който е виждал щангите отдолу, знае, че това е единствената кола, която и след обръщане по таван, може да мине само с двустранен протокол, без да се вила КАТ хахаха! На всяка друга й изтичат карантиите. Има един лаф на старите майстори и шофьори: "Боята не кара колата!"
  • 25 TSLA

    6 7 Отговор

    До коментар #17 от "куку руку ку":

    BYD направиха наскоро демонстрация с новата им Blade battery - продължава да работи и след перфорация. "Изглежда ще можем да караме освен с винт в гумата, също и с пирон в батерията"

    Коментиран от #35

  • 26 Коmapak

    6 1 Отговор

    До коментар #14 от "Така ама":

    Ферарито се купува заради регистрацията а Теслата защо? Много ентусиасти има. Ще е яко да и набутат един 12 цилиндров мотор. Представям си очите на бензинджията, който ще я зарежда. 😂😂😂😂😂😂😂

    Коментиран от #27

  • 27 Така ама

    3 3 Отговор

    До коментар #26 от "Коmapak":

    Заради кое? Така както гледаш, само ламарините са разбити. Има батерия има мотори има всичко, освен ламарините. Едно друго купе и си готов.
  • 28 Komapak

    6 1 Отговор
    Ако си е взел парите от застраховката, която в случая е тотал щета защо я продава собственика? Откъде да си намери донор ламарина без батерия и двигател. Чичко Илон как ще я ъпдейтва, ако регистрацията е на "мъртва" кола. Все въпросчета, които наддаващите май не могат да отговорят. Абсолютно последен въпрос. Струва ли си усилията и средствата?!

    Коментиран от #29

  • 29 Боби

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "Komapak":

    Точно и там са отговорите. Вярно, колата е тотал щета, сигурността си е взел парите. Но в Украйна и Русия се купуват точно такива за да им излезе по-тънко. Там не ги бърка ще е изключена от системата, защото там все още нямат Чарджъри и не им трябва да е в системата. Зареждат ги от вкъщи или от други зарядни. Но ако излязат в Европа, не могат да ползват мрежата на Тесла.

    Коментиран от #42

  • 30 Realist

    2 2 Отговор
    Проект от това няма да стане, ама да използваш моторите, електрониката и батериите за electric conversion на друга кола със сигурност ще е добро решение.
  • 31 Язе

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Разгледай ама много добре снимките и ще разбереш.Ударена е отзад и е сгъната задницата.Дори не е засегната батерията защото не е силен удара.Всичко друго е ЗДРАВО.Продал е пр.капак,фарове,стъкления таван,салон и това е.Голяма драма.Сигурно си мислиш,че камион е минал през нея.Да ама не.Взел си е парите от застраховка и защо да не изкара още от продажбата.И аз бих направил така но тук я продаваш на морга и не се занимаваш.
  • 32 Гост

    5 1 Отговор
    Че що пък не? Диагнозата на маняците не знае граници на извращенията си.
  • 33 Гост

    8 1 Отговор
    Батерията била леко чукната отдолу, ама нищо и нямало. Тоест, не се знае кога ще се запали. ама купувайте бе, щом са ви наследство и не сте се морили за тях,
  • 34 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    То ако ставаше тъй.Да сменяш купета не е като да редиш лего.

    Коментиран от #44

  • 35 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #25 от "TSLA":

    Пробвай да караш с поне малко мозък в главата. Ще останеш приятно изненадан.
  • 36 перничанин

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Къде сте антиелектрици":

    Продава се, не е като купува се. То и аз искам на моята 15 000 евро, ама дали има кой да ми ги даде.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    отивай и купувай,не чакай
  • 39 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    ти правиш ли разлика от 100 милиона коли запалени 10 и от 1 милион запалени 5 колко е в проценти? ходи прай вятър на мъсковата чурка
  • 40 На теслата дръжката

    5 0 Отговор
    Направо е бижу качваш се и караш - караш към Надин :)
  • 41 Перник

    2 5 Отговор
    Гроздето е кисело!
  • 42 Коmapak🆘️

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Боби":

    Прав си колега. За опцията Украйна изобщо не се бях сетил. Там всичко е разрешено😁
  • 43 Tate

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гацо":

    Екста ще е курник с лампа и парно даже може да го караш на слънце на самоход!!
  • 44 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Всеки сервиз в България даже , който се занимава със състезателни коли , независимо за писта или рали , ще го направи с лекота и то за по-малко от 3-4 000 долара !!! Дори за по-малко от толкова лева , ако е извън София !!

    Коментиран от #46, #47

  • 45 Иванов

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "от под моста в Горубляне":

    Е затова нема да си купа кола от вас
  • 46 Ало

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "гост":

    За 3-4 хиляди лева няма кой да те погледне
  • 47 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "гост":

    Спри да си фантазираш. Никой сервиз няма да го направи, особено на такава кола, която никой тук не е и пипвал. Нещата изглеждат прекалено лесни, когато си на 16, но ако те накарам да си смениш въздушният филтър сигурно ще търсиш "състезателен сервиз", каквото и да означава това.
  • 48 Име

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Я ти кажи":

    Успех със запалването на батерията. Единствено старите генерации се запалваха. Оттогава Тесла сложиха стоманен щит и водно охлаждане за батериите