20 Април, 2020 10:18 28 798 70

Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово

  • bmw-
  • m3-
  • e30-
  • косово
Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово - 1

Неочаквано, в Косово бяха открити два автомобила, които отдавна се ползват с култов статут сред почитателите на баварската марка. Става дума за модела BMW M3 E30 и по-конкретно за два екземпляра, единият от които тунингован.

Все още не е известно как тези BMW-та са се озовали точно в страна като Косово, при това в изоставен и неохраняван склад сред боклуци и скрап. Не е известно и от къде въпросните екземпляри M3 E30 са стигнали до Косово.

Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово

Разбира се, много от автомобилите втора употреба от цяла Европа се внасят в страни, като Косово, Сърбия и България, но в случая говорим за истински колекционерски автомобили.

Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово

Съдейки по снимките, които са налични в интернет пространството обаче, въпросните BMW-та далеч не са в най-добро състояние. Според експертите, възстановяването им не е невъзможно, но ще е доста трудно.

Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово

Ясно се вижда, че едната от колите е била подложена и на допълнителен оптичен тунинг, но не се знае дали притежава и силов такъв. BMW M3 E30 колите разполагат с четирицилиндрови двигатели с мощност от 192 до 235 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Manhart

    63 17 Отговор
    Едно такова струва към 100 бона :)

    Коментиран от #36, #65

  • 2 Абе

    127 5 Отговор
    Гепнали са ги от Европата, откъде иначе да са дошли!

    Коментиран от #4

  • 3 Еми

    82 3 Отговор
    Какво чудно, някога са ги гепили от Германия и са ги зарязали в склада ?
  • 4 гей от перник

    15 19 Отговор

    До коментар #2 от "Абе":

    мои са, от голфо минах на баварци.
  • 5 Гледна кокошка просо сънува

    34 90 Отговор
    Колекционерски друг път. Тия кошове нищо не струват.

    Коментиран от #24, #28

  • 6 Бесен Язовец

    34 70 Отговор
    Култов автомобил е москвич 408, а не тия немски бангии!

    Коментиран от #44

  • 7 Колекционер

    47 5 Отговор
    Черното не изглежда да е подлагано на селски тунинг, което го прави много по ценно
  • 8 Haha

    24 61 Отговор
    Хайде кенефите за скрап това е най-големия провал на бмв грозно малко и чупливо

    Коментиран от #11

  • 9 Иво

    52 35 Отговор
    Чудя се какво е "култово" на модел произведен в милионни тиражи?Преди години имах за кратко Е30 318i(тройния стоп) и освен,че харчеше много,вървеше мудно и возеше твърдо друго не ми е направило впечатление.Вероятно това,че лесно губи сцепление е нещото на което "дрифтаджиите" много се радват но това е и честа причина стълбове и мантинели да се цапат с кръв и мозък.

    Коментиран от #12, #13, #26, #40

  • 10 Владе

    7 5 Отговор
    мале, мале, мале... ще откача... :-(
  • 11 Прав си

    8 10 Отговор

    До коментар #8 от "Haha":

    но и на вторични суровини няма да струват много защото тези пластмаси по купетата намаляват теглото.
  • 12 Бай Влад

    35 7 Отговор

    До коментар #9 от "Иво":

    С тоя мотор 1.8 няма как да искаш да върви бързо. Даже смея да кажа, че Лада 1600s върви повече. Пишат за М3 от серията Е30, което дори на външен вид изглежда по-различно.

    Коментиран от #15

  • 13 Бачо Киро

    83 7 Отговор

    До коментар #9 от "Иво":

    Общия брой на произведени Е30 М3 е малко под 18000, Ево версиите са по 600 бройки. Да сравняваш твоя кош 318 с М3 е точно все едно днес да сравняваш 318 с М3, голф 1.6 с голф Р, ауди А3 1.8 с РС3 и тн... Демек приказки на човек без абсолютно никаква идея за какво говори... Ти да не очакваше да имаш 318 и да е като М3? Що се излагаш пред хората...

    Коментиран от #17, #18

  • 14 Хах

    15 29 Отговор
    И какво им е култовото на тези курници
  • 15 Иво

    20 29 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Влад":

    Реално М3 е една лагерница с мощен двигател чието управление е една борба и повечето оцелели екземпляри са точно коли забравени по складове,плевни,обори и т.н.
  • 16 волен сидеров

    6 3 Отговор
    лъжовна статия
  • 17 Иво

    10 31 Отговор

    До коментар #13 от "Бачо Киро":

    Ти си много компетентен М-каджия.Сигурно в колекцията ти е пълно с "уникати".Добре,че има "разбирачи" като тебе иначе нямаше как да знам точно колко бройки са произведени.Ако им направиш разбивка и по цветове ще те призная за "баварския бог".
  • 18 Хаха

    11 39 Отговор

    До коментар #13 от "Бачо Киро":

    А хайде сега велики ум просветли ни каква е разлика между е30 318 и м3 ? Купе пласмаси качество на сглобка е едно към едно единсвено имаш по силен мотор който ще искара не повече от 100 000 км и е в коша ,който е имал досег до такава кола знае що за качество е е30 пълен провал

    Коментиран от #23, #64

  • 19 Извинявай ама

    27 1 Отговор
    Как решихте от няколко прашасали снимки, че са в лошо състояние? Една мивка и готово. Друг е въпроса, че са гепенос на 100%
  • 20 Хаха

    13 1 Отговор
    Крадени
  • 21 Японеца

    11 22 Отговор
    Е30 наистина е тромаво и трошливи! От този модел излезе гаражния лад:
    Бърка Масло и Вода!

    Коментиран от #22, #29

  • 22 Random

    13 2 Отговор

    До коментар #21 от "Японеца":

    Лафа идва от тдс който като прегрее криви глава и от там ги бърка тия. На някои бензини(М52/54) им се чупят водните помпи, от там също е възможно.

    Коментиран от #27

  • 23 Random

    28 2 Отговор

    До коментар #18 от "Хаха":

    М3 е само купе(2 врати). От обикновеното Е30 само вратите са общи. Та точно нищо общо нямат като усещане, динамика, управление и каквото там се сетиш.

    Коментиран от #50

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Барба Ганьос

    10 7 Отговор
    Тия бяха мои , кога в Чехия се случи едно недоразумение. Да ги продават и да пращат парите на мис гащи в Барселона, че не смогвам да я раня.

    Коментиран от #35

  • 26 Култ

    11 16 Отговор

    До коментар #9 от "Иво":

    Култови са само в нечии болни мозъци.
  • 27 Азърбейджанеца

    6 10 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Лафа идва от много от моделите им. Щото са много качествени ...
  • 28 Тттъпанар

    10 6 Отговор

    До коментар #5 от "Гледна кокошка просо сънува":

    Ей палячо ти като неразбираш от Бмв та си мълчи.
  • 29 Японец яж ми хуя

    18 7 Отговор

    До коментар #21 от "Японеца":

    Ти знаеш ли че това е най здрасото бмв бе строшляк

    Коментиран от #39, #43

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Mmm da

    24 0 Отговор
    синьото е много по скъпо и ценно. Тук не говорим за някакъв гаражен тунинг , а за рийгер брайтбау. Не повече от 5-6 коли са произведени, а това може да е единствената оцеляла

    Коментиран от #60

  • 33 Mmm da

    8 0 Отговор
    синьото е много по скъпо и ценно. Тук не говорим за някакъв гаражен тунинг , а за рийгер брайтбау. Не повече от 5-6 коли са произведени, а това може да е единствената оцеляла
  • 34 Добре са бе , добре са

    7 1 Отговор
    И аз карам японска бегачка ,ама тва бива праха ще заблуди по невежите но....щом хората възстановяват коли от 1927 примерно със сигурност и тва може да се реставрира.
  • 35 карамфила

    7 2 Отговор

    До коментар #25 от "Барба Ганьос":

    Мис Барселона един негър с голяма тесла сега и реше перуката и през акъла не и минава да си спомни за дебелия и мазен пожарникар.
  • 36 Павлим

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Manhart":

    Абсолютно си прав, но 100000 в евро :-)

    Коментиран от #66

  • 37 Jrj

    21 1 Отговор
    Защо под тема за автомобили винаги има обидни коментари?Кажете си мнението,но и зачетете чуждото,дори да не го споделяте!Е30 М3 е легенда и това го казва историята,не този или онзи ,,специалист,,Това,че дадена кола няма хидравлика,скърца и т.н.не би могло да и отнеме ореола.И Ф40 няма вътрешни дръжки на вратите ,ама е легенда!
  • 38 Lalo Salamanca

    4 7 Отговор
    Повръща ми се от стереотипите, че колите са крадени. В САЩ като намират стари Ферарита, Ламборгинита и Астъни по разни ферми, и те ли са крадени?
  • 39 Японеца

    5 9 Отговор

    До коментар #29 от "Японец яж ми хуя":

    Споко, питай жена ти, макя ти и сестра ти! Всички ти казват, че този модел прегрява! А на всички бмв та водните и маслени помпи са консуматив! Фабрично 1/1000 разход масло, на нова кола!

    Коментиран от #41

  • 40 Ввв

    6 1 Отговор

    До коментар #9 от "Иво":

    М версия бе,не твоят асматик,ама то Ганьо не чете...
  • 41 Random

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Японеца":

    Вземи си обнови информацията(не че някога е била вярна де)
  • 42 Оня с коня

    3 1 Отговор
    Хахах нема такова нещо бацета лъжлива статия е туй от мен да знаете.
  • 43 Оня с коня

    5 3 Отговор

    До коментар #29 от "Японец яж ми хуя":

    Ами ти какво ще правиш брато?За да не скучаеш се порадвай и го полапай на коня ми че е по голем ке ти влезе до сливиците чак после моя.Правилно ти е казал Японеца туй са най-трошливите серий Е90-ките не са така динамични и мешат водата с маслото.Имал съм такава 323ка беше и знам слушайте човека дето е врял и кипял с БМВ.

    Коментиран от #46

  • 44 Ловеца на язовци

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Бесен Язовец":

    Ооо мишок ти тук ли си от кога те търся.Хайде бегай далече с туй изказване че ти смъквам кожичката.
  • 45 мани мани

    4 1 Отговор
    един маркуч - вода и после смяна на маркучи, помпене на гумите, и пълна газ!
  • 46 Гост5

    4 1 Отговор

    До коментар #43 от "Оня с коня":

    Явно си каруцар.Оня с коня говори всичко!

    Коментиран от #47

  • 47 Оня с коня

    2 2 Отговор

    До коментар #46 от "Гост5":

    Ми ти пък къв си бе овчар я земи се скрий некъде.
  • 48 Оня с коня

    3 1 Отговор
    който сам си дава + хаха баце
  • 49 Оня с коня

    0 2 Отговор
    Ехее баце ти оти ми взе името бре аз съм оня с коня?
  • 50 Ники Р

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    ..е има и кабрио де...
  • 51 Fanatice30

    7 0 Отговор
    Ехаа, страшни хейт коментари прочетох, сигурно сте най-успелите хора в България. 🙂
  • 52 Разбирача

    4 0 Отговор
    Хайде стига с такива като "ония с коня" това са малоумни коментари и изказвания начетохме се на глупости дайте нещо по същество.

    Коментиран от #53

  • 53 Запознат

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "Разбирача":

    Питай оня с коня той е ,,разбирача"
  • 54 Toyota Celica gt4 st205

    2 0 Отговор
    Синьото BMW e правено от тунинг фирмата KOENIG виждал съм такова в българско списание(за продажба на автомобили втора употреба на времето 94-95г.още го имам този брой) беше кафяво черно на цвят и му искаха 60000 марки.

    Коментиран от #59

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 ГОСТ

    6 1 Отговор
    Дори и 5 годошното ви дете знае ,че автомобилите от тези години са еталон за качество и издръжливост , защото са били правени от инжинери ,а не от дизайнери в час по труд и техника.Простата логика сочи ,че колата трябва да е много здрава,защото няма какво да и се счупи(Направена е изключително опростено и достъпно)Да не подхващаме темите за сегашните модели автомобили който са направени само и само да Ви взимат парите възможно най-бързо и лесно.Дори накладките да искате да си смените трябва да влезете в сервиза за да я закачат на компютър и да си платиш като поп.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Явор

    1 0 Отговор
    Забавлявам се от цялото си сърце хахахахахах
  • 59 Явор

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "Toyota Celica gt4 st205":

    Ти беше при мен..като и едно друго бордо
  • 60 Racoon city

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Mmm da":

    Ригер е много яко.
  • 61 SAAB 95

    2 2 Отговор
    За курници са идеални,може и на гълабарник да се направят :)

    Коментиран от #62

  • 62 Оня с коня

    2 2 Отговор

    До коментар #61 от "SAAB 95":

    Имаш впредвид за СААБа нали баце? Щото за тех нема и части вече та освен за курници и гълъбарници за нищо друго не стават.

    Коментиран от #63, #69

  • 63 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Оня с коня":

    Оня с коня, още ли си мислиш, че BMW M3 са само шестаци? Още ли си кон с капаци
  • 64 Хаха тъпо копеле си

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Хаха":

    Земи спири да пишеш комплексиран глупак ти няма как да разбереш разликите когато БМВ ви поднасят задниците


    и се насирате от яд комплексари тапи колко и да плуете БМВ номер 1 вие си го знаете и вечер не може да заспите от яд защото карате наи вероятно селската мечта голф Ауди или там примитивните трошки и си мислите че карате самолети капаци смешни бмв в Не за всеки комплексиран тапак

    Коментиран от #67

  • 65 Психолог

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Manhart":

    Момче записвам ти час за понеделник в 8 часа... Спешно трябва да ти изпиша хапчета...
  • 66 Психолог

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Павлим":

    По спешност терапия братчед! Ризка и бой с камъни докато не разгледаш каталог с НОВИ КОЛИ!
  • 67 Психолог

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Хаха тъпо копеле си":

    Да но не тези от преди 20 г нали се сещаш... Ако не се сещаш не си карал нова кола баце и са ти нужни дълги ракави и хапчета!
  • 68 Адриано

    1 0 Отговор
    Абе някой чувал ли е изобщо за keonig special тъпанари...
  • 69 SAAB 95

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Оня с коня":

    части дда искаш,карам Сааб,ма не се чупят.....
  • 70 потребител

    0 0 Отговор
    Откъде са? Ами питайте Хашим Тачи! Той освен на Белото сигурно е началник и на Автоджамбазите!!!???!!!???!!!???