ФАКТИ.БГ

Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово

Публикувана: 20 Април, 2020 10:18
70 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24724
Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 46 гласа.

Неочаквано, в Косово бяха открити два автомобила, които отдавна се ползват с култов статут сред почитателите на баварската марка. Става дума за модела BMW M3 E30 и по-конкретно за два екземпляра, единият от които тунингован.

Все още не е известно как тези BMW-та са се озовали точно в страна като Косово, при това в изоставен и неохраняван склад сред боклуци и скрап. Не е известно и от къде въпросните екземпляри M3 E30 са стигнали до Косово.

Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово

Разбира се, много от автомобилите втора употреба от цяла Европа се внасят в страни, като Косово, Сърбия и България, но в случая говорим за истински колекционерски автомобили.

Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово

Съдейки по снимките, които са налични в интернет пространството обаче, въпросните BMW-та далеч не са в най-добро състояние. Според експертите, възстановяването им не е невъзможно, но ще е доста трудно.

Откриха култови BMW-та, захвърлени в Косово

Ясно се вижда, че едната от колите е била подложена и на допълнителен оптичен тунинг, но не се знае дали притежава и силов такъв. BMW M3 E30 колите разполагат с четирицилиндрови двигатели с мощност от 192 до 235 конски сили.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 46 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Manhart
1 Отговор
Едно такова струва към 100 бона :)

Коментиран от #36, #65


Оценка:
-17 +62

Абе
2 Отговор
Гепнали са ги от Европата, откъде иначе да са дошли!

Коментиран от #4


Оценка:
-5 +126

Еми
3 Отговор
Какво чудно, някога са ги гепили от Германия и са ги зарязали в склада ?

Оценка:
-3 +82

гей от перник
4 Отговор

До коментар #2 от "Абе":


мои са, от голфо минах на баварци.

Оценка:
-19 +15

Гледна кокошка просо сънува
5 Отговор
Колекционерски друг път. Тия кошове нищо не струват.

Коментиран от #24, #28


Оценка:
-90 +34

Бесен Язовец
6 Отговор
Култов автомобил е москвич 408, а не тия немски бангии!

Коментиран от #44


Оценка:
-70 +34

Колекционер
7 Отговор
Черното не изглежда да е подлагано на селски тунинг, което го прави много по ценно

Оценка:
-5 +47

Haha
8 Отговор
Хайде кенефите за скрап това е най-големия провал на бмв грозно малко и чупливо

Коментиран от #11


Оценка:
-59 +24

Иво
9 Отговор
Чудя се какво е "култово" на модел произведен в милионни тиражи?Преди години имах за кратко Е30 318i(тройния стоп) и освен,че харчеше много,вървеше мудно и возеше твърдо друго не ми е направило впечатление.Вероятно това,че лесно губи сцепление е нещото на което "дрифтаджиите" много се радват но това е и честа причина стълбове и мантинели да се цапат с кръв и мозък.

Коментиран от #12, #13, #26, #40


Оценка:
-34 +52

Владе
10 Отговор
мале, мале, мале... ще откача... :-(

Оценка:
-5 +7

Прав си
11 Отговор

До коментар #8 от "Haha":


но и на вторични суровини няма да струват много защото тези пластмаси по купетата намаляват теглото.

Оценка:
-10 +8

Бай Влад
12 Отговор

До коментар #9 от "Иво":


С тоя мотор 1.8 няма как да искаш да върви бързо. Даже смея да кажа, че Лада 1600s върви повече. Пишат за М3 от серията Е30, което дори на външен вид изглежда по-различно.

Коментиран от #15


Оценка:
-7 +34

Бачо Киро
13 Отговор

До коментар #9 от "Иво":


Общия брой на произведени Е30 М3 е малко под 18000, Ево версиите са по 600 бройки. Да сравняваш твоя кош 318 с М3 е точно все едно днес да сравняваш 318 с М3, голф 1.6 с голф Р, ауди А3 1.8 с РС3 и тн... Демек приказки на човек без абсолютно никаква идея за какво говори... Ти да не очакваше да имаш 318 и да е като М3? Що се излагаш пред хората...

Коментиран от #17, #18


Оценка:
-7 +82

Хах
14 Отговор
И какво им е култовото на тези курници

Оценка:
-29 +15

Иво
15 Отговор

До коментар #12 от "Бай Влад":


Реално М3 е една лагерница с мощен двигател чието управление е една борба и повечето оцелели екземпляри са точно коли забравени по складове,плевни,обори и т.н.

Оценка:
-29 +20

волен сидеров
16 Отговор
лъжовна статия

Оценка:
-3 +6

Иво
17 Отговор

До коментар #13 от "Бачо Киро":


Ти си много компетентен М-каджия.Сигурно в колекцията ти е пълно с "уникати".Добре,че има "разбирачи" като тебе иначе нямаше как да знам точно колко бройки са произведени.Ако им направиш разбивка и по цветове ще те призная за "баварския бог".

Оценка:
-30 +10

Хаха
18 Отговор

До коментар #13 от "Бачо Киро":


А хайде сега велики ум просветли ни каква е разлика между е30 318 и м3 ? Купе пласмаси качество на сглобка е едно към едно единсвено имаш по силен мотор който ще искара не повече от 100 000 км и е в коша ,който е имал досег до такава кола знае що за качество е е30 пълен провал

Коментиран от #23, #64


Оценка:
-38 +11

Извинявай ама
19 Отговор
Как решихте от няколко прашасали снимки, че са в лошо състояние? Една мивка и готово. Друг е въпроса, че са гепенос на 100%

Оценка:
-1 +27

Хаха
20 Отговор
Крадени

Оценка:
-1 +13

Японеца
21 Отговор
Е30 наистина е тромаво и трошливи! От този модел излезе гаражния лад:
Бърка Масло и Вода!

Коментиран от #22, #29


Оценка:
-22 +11

Random
22 Отговор

До коментар #21 от "Японеца":


Лафа идва от тдс който като прегрее криви глава и от там ги бърка тия. На някои бензини(М52/54) им се чупят водните помпи, от там също е възможно.

Коментиран от #27


Оценка:
-2 +13

Random
23 Отговор

До коментар #18 от "Хаха":


М3 е само купе(2 врати). От обикновеното Е30 само вратите са общи. Та точно нищо общо нямат като усещане, динамика, управление и каквото там се сетиш.

Коментиран от #50


Оценка:
-2 +27

24
Този коментар е премахнат от модератор.
Барба Ганьос
25 Отговор
Тия бяха мои , кога в Чехия се случи едно недоразумение. Да ги продават и да пращат парите на мис гащи в Барселона, че не смогвам да я раня.

Коментиран от #35


Оценка:
-7 +10

Култ
26 Отговор

До коментар #9 от "Иво":


Култови са само в нечии болни мозъци.

Оценка:
-16 +11

Азърбейджанеца
27 Отговор

До коментар #22 от "Random":


Лафа идва от много от моделите им. Щото са много качествени ...

Оценка:
-10 +6

Тттъпанар
28 Отговор

До коментар #5 от "Гледна кокошка просо сънува":


Ей палячо ти като неразбираш от Бмв та си мълчи.

Оценка:
-6 +10

Японец яж ми хуя
29 Отговор

До коментар #21 от "Японеца":


Ти знаеш ли че това е най здрасото бмв бе строшляк

Коментиран от #39, #43


Оценка:
-7 +18

30
Този коментар е премахнат от модератор.
31
Този коментар е премахнат от модератор.
Mmm da
32 Отговор
синьото е много по скъпо и ценно. Тук не говорим за някакъв гаражен тунинг , а за рийгер брайтбау. Не повече от 5-6 коли са произведени, а това може да е единствената оцеляла

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +24

Mmm da
33 Отговор
синьото е много по скъпо и ценно. Тук не говорим за някакъв гаражен тунинг , а за рийгер брайтбау. Не повече от 5-6 коли са произведени, а това може да е единствената оцеляла

Оценка:
-0 +8

Добре са бе , добре са
34 Отговор
И аз карам японска бегачка ,ама тва бива праха ще заблуди по невежите но....щом хората възстановяват коли от 1927 примерно със сигурност и тва може да се реставрира.

Оценка:
-1 +7

карамфила
35 Отговор

До коментар #25 от "Барба Ганьос":


Мис Барселона един негър с голяма тесла сега и реше перуката и през акъла не и минава да си спомни за дебелия и мазен пожарникар.

Оценка:
-2 +7

Павлим
36 Отговор

До коментар #1 от "Manhart":


Абсолютно си прав, но 100000 в евро :-)

Коментиран от #66


Оценка:
-3 +3

Jrj
37 Отговор
Защо под тема за автомобили винаги има обидни коментари?Кажете си мнението,но и зачетете чуждото,дори да не го споделяте!Е30 М3 е легенда и това го казва историята,не този или онзи ,,специалист,,Това,че дадена кола няма хидравлика,скърца и т.н.не би могло да и отнеме ореола.И Ф40 няма вътрешни дръжки на вратите ,ама е легенда!

Оценка:
-1 +20

Lalo Salamanca
38 Отговор
Повръща ми се от стереотипите, че колите са крадени. В САЩ като намират стари Ферарита, Ламборгинита и Астъни по разни ферми, и те ли са крадени?

Оценка:
-7 +4

Японеца
39 Отговор

До коментар #29 от "Японец яж ми хуя":


Споко, питай жена ти, макя ти и сестра ти! Всички ти казват, че този модел прегрява! А на всички бмв та водните и маслени помпи са консуматив! Фабрично 1/1000 разход масло, на нова кола!

Коментиран от #41


Оценка:
-8 +5

Ввв
40 Отговор

До коментар #9 от "Иво":


М версия бе,не твоят асматик,ама то Ганьо не чете...

Оценка:
-1 +6

Random
41 Отговор

До коментар #39 от "Японеца":


Вземи си обнови информацията(не че някога е била вярна де)

Оценка:
-0 +2

Оня с коня
42 Отговор
Хахах нема такова нещо бацета лъжлива статия е туй от мен да знаете.

Оценка:
-1 +3

Оня с коня
43 Отговор

До коментар #29 от "Японец яж ми хуя":


Ами ти какво ще правиш брато?За да не скучаеш се порадвай и го полапай на коня ми че е по голем ке ти влезе до сливиците чак после моя.Правилно ти е казал Японеца туй са най-трошливите серий Е90-ките не са така динамични и мешат водата с маслото.Имал съм такава 323ка беше и знам слушайте човека дето е врял и кипял с БМВ.

Коментиран от #46


Оценка:
-3 +5

Ловеца на язовци
44 Отговор

До коментар #6 от "Бесен Язовец":


Ооо мишок ти тук ли си от кога те търся.Хайде бегай далече с туй изказване че ти смъквам кожичката.

Оценка:
-0 +3

мани мани
45 Отговор
един маркуч - вода и после смяна на маркучи, помпене на гумите, и пълна газ!

Оценка:
-1 +4

Гост5
46 Отговор

До коментар #43 от "Оня с коня":


Явно си каруцар.Оня с коня говори всичко!

Коментиран от #47


Оценка:
-1 +4

Оня с коня
47 Отговор

До коментар #46 от "Гост5":


Ми ти пък къв си бе овчар я земи се скрий некъде.

Оценка:
-2 +2

Оня с коня
48 Отговор
който сам си дава + хаха баце

Оценка:
-1 +3

Оня с коня
49 Отговор
Ехее баце ти оти ми взе името бре аз съм оня с коня?

Оценка:
-2 +0

Ники Р
50 Отговор

До коментар #23 от "Random":


..е има и кабрио де...

Оценка:
-0 +2

Fanatice30
51 Отговор
Ехаа, страшни хейт коментари прочетох, сигурно сте най-успелите хора в България. 🙂

Оценка:
-0 +6

Разбирача
52 Отговор
Хайде стига с такива като "ония с коня" това са малоумни коментари и изказвания начетохме се на глупости дайте нещо по същество.

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +4

Запознат
53 Отговор

До коментар #52 от "Разбирача":


Питай оня с коня той е ,,разбирача"

Оценка:
-0 +2

Toyota Celica gt4 st205
54 Отговор
Синьото BMW e правено от тунинг фирмата KOENIG виждал съм такова в българско списание(за продажба на автомобили втора употреба на времето 94-95г.още го имам този брой) беше кафяво черно на цвят и му искаха 60000 марки.

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +2

55
Този коментар е премахнат от модератор.
ГОСТ
56 Отговор
Дори и 5 годошното ви дете знае ,че автомобилите от тези години са еталон за качество и издръжливост , защото са били правени от инжинери ,а не от дизайнери в час по труд и техника.Простата логика сочи ,че колата трябва да е много здрава,защото няма какво да и се счупи(Направена е изключително опростено и достъпно)Да не подхващаме темите за сегашните модели автомобили който са направени само и само да Ви взимат парите възможно най-бързо и лесно.Дори накладките да искате да си смените трябва да влезете в сервиза за да я закачат на компютър и да си платиш като поп.

Оценка:
-1 +5

57
Този коментар е премахнат от модератор.
Явор
58 Отговор
Забавлявам се от цялото си сърце хахахахахах

Оценка:
-0 +1

Явор
59 Отговор

До коментар #54 от "Toyota Celica gt4 st205":


Ти беше при мен..като и едно друго бордо

Оценка:
-0 +2

Racoon city
60 Отговор

До коментар #32 от "Mmm da":


Ригер е много яко.

Оценка:
-0 +0

SAAB 95
61 Отговор
За курници са идеални,може и на гълабарник да се направят :)

Коментиран от #62


Оценка:
-2 +2

Оня с коня
62 Отговор

До коментар #61 от "SAAB 95":


Имаш впредвид за СААБа нали баце? Щото за тех нема и части вече та освен за курници и гълъбарници за нищо друго не стават.

Коментиран от #63, #69


Оценка:
-2 +2

Plameni
63 Отговор

До коментар #62 от "Оня с коня":


Оня с коня, още ли си мислиш, че BMW M3 са само шестаци? Още ли си кон с капаци

Оценка:
-1 +0

Хаха тъпо копеле си
64 Отговор

До коментар #18 от "Хаха":


Земи спири да пишеш комплексиран глупак ти няма как да разбереш разликите когато БМВ ви поднасят задниците


и се насирате от яд комплексари тапи колко и да плуете БМВ номер 1 вие си го знаете и вечер не може да заспите от яд защото карате наи вероятно селската мечта голф Ауди или там примитивните трошки и си мислите че карате самолети капаци смешни бмв в Не за всеки комплексиран тапак

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +0

Психолог
65 Отговор

До коментар #1 от "Manhart":


Момче записвам ти час за понеделник в 8 часа... Спешно трябва да ти изпиша хапчета...

Оценка:
-0 +0

Психолог
66 Отговор

До коментар #36 от "Павлим":


По спешност терапия братчед! Ризка и бой с камъни докато не разгледаш каталог с НОВИ КОЛИ!

Оценка:
-0 +0

Психолог
67 Отговор

До коментар #64 от "Хаха тъпо копеле си":


Да но не тези от преди 20 г нали се сещаш... Ако не се сещаш не си карал нова кола баце и са ти нужни дълги ракави и хапчета!

Оценка:
-0 +0

Адриано
68 Отговор
Абе някой чувал ли е изобщо за keonig special тъпанари...

Оценка:
-0 +1

SAAB 95
69 Отговор

До коментар #62 от "Оня с коня":


части дда искаш,карам Сааб,ма не се чупят.....

Оценка:
-1 +0

потребител
70 Отговор
Откъде са? Ами питайте Хашим Тачи! Той освен на Белото сигурно е началник и на Автоджамбазите!!!???!!!???!!!???

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери