14 Май, 2020 10:17 48 307 75

Пазарът на автомобили у нас: 4х4 кола на старо за 5 000 лв. Има ли такава?

  • mobile.bg-
  • автомобилът на старо
Пазарът на автомобили у нас: 4х4 кола на старо за 5 000 лв. Има ли такава? - 1

В България човек, отделил от заплатата си 5 000 лв. дори не може да си помисли за нов автомобил. Дори и най-евтините румънски предложения на нашия пазар за нови коли са над три пъти по-скъпи. А какво остава ако въпросният средностатистически българин иска кола 4х4? Що се отнася до нов автомобил, това си е направо мисия невъзможна.

Но ако избирате от автомобили втора употреба, каквато е практиката на голямата част от българските шофьори, тогава изниква въпросът: В рамките на такъв скромен бюджет от 5 000 лв. възможно ли е да се намери не само добра кола, но и такава със задвижване на четирите колела? Оказва се, че предложенията не са малко, като сред тях има и леки автомобили, и SUV-та. Можете да ги разгледате обстойно ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 298 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    276 22 Отговор
    Да има. Първоначално даваш 5000 лева да я купиш и после още 7000 лева за да стане кола за каране.
  • 2 Има

    190 26 Отговор
    разбира се. 500хиляди км с безброй дефвкти, но когато вечв в автокъщата - нов внос, отлично състояние, 140 хил. км. Няма думи. Трябва закон за спиране вноса на такива боклуци - България бонището на Европа

    Коментиран от #31

  • 3 Japan made

    132 58 Отговор
    Втора употреба и да става за каране - единствено Японка която не е ръждива. Всичко друго е отпадък. От Ауди и Опел станах механик - любител.

    Коментиран от #7, #73

  • 4 бжйгх8765

    232 7 Отговор
    99% ОТ БЪЛГАРИТЕ ИМ Е ясно че купуват кола която НЕ е на 150 хил. км и в отлично състояние както твърдят джабазите и мошениците НО какво да правят като нямат пари и им трябва кола, стига с тоя градски транспорт не всички като мен живеят в столицата. Българина не е толкова прост просто няма пари
  • 5 Гост

    72 19 Отговор
    Ауди 80 Куатро за 700лв в движение. Ремонт на климатик за 260лв и горивна помпа от старото ми. Нов акумулатор за 104лв. В момента върви на бензин и всичко му работи. Ще му махам газта.

    Коментиран от #9, #18, #48

  • 6 Зависи

    114 13 Отговор
    След 96 все по трудно може да се намери здрава кола с евтина поддръжка. Предварителното състаряване позволява програмиране на дефектите. Целта е нова кола да започва да дефектират на 5година, за да си купиш нова. Здравите истински коли са в миналото. Последната тенденция е да се правят новите да издържат до 3години. Затова нова кола е неоправдан разход. Най добрия вариант втора употреба доказани модели.
  • 7 Гост

    60 19 Отговор

    До коментар #3 от "Japan made":

    Какъв Опел си имал? Аз имах 3 и не съм сменял друго освен каре и масла с филтри. Но моите бяха преди 2000 година.
  • 8 Гост

    52 7 Отговор
    Дори да няма сериозни повреди и да е що-годе читава, повечето консумативи ще са на доизживяване и всичко ще е за смяна. Гуми, окачване, акумулатор, спирачки, цялостно обслужване и си дал поне 5 бона. Другият вариант е да се "качиш и да караш", като за последно.
  • 9 Вальо

    9 25 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Баят си се изръсил за тоя акумулатор.

    Коментиран от #10, #11

  • 10 барабус

    31 13 Отговор

    До коментар #9 от "Вальо":

    Взел е с голям капацитет като беше скъп бензина за да кара на стартер.
  • 11 Гост

    46 8 Отговор

    До коментар #9 от "Вальо":

    Не купувам боклуци. Затова си взех стара, изпитана, здрава кола, която ще надживее и новите, които ще излязат догодина.

    Коментиран от #22, #27, #64

  • 12 Ххх

    20 15 Отговор
    Ако човек разполага с 5000 лв., мисля че не е добре да тръгва за кола 4 х 4. Защото са нужни пари и за ремонт и първоначално стягане. Например аз преди 8 години си купих Ситроен ZX за 1500 лв., и в първите два месеца след покупката дадох още около 2500 лв. за първоначални ремонти, нови гуми, джанти и т.н. А иначе по темата - като изключа твърде старите джипове, които биха били на по - ниска цена, човек би могъл да си потърси Шкода Октавия или по - старите модели на Субару Форестър или Оутбек. Ако разполага с малко по - голяма сума, би могъл да се вземе стария модел на Ауди А 6 олроуд. За около 5000 се намират що годе запазени. Но съм чувал, че поддръжката е доста скъпа, така че не е за човек с лимит от 5000 лв. Ако търси по - малка кола, би могъл да се спре на Сузуки Игнис. Старите модели на Ленд Ровър Фрилендър също се намират на прилични цени. Алфа Ромео кросвагон Q 4 също са евтини.

    Коментиран от #59

  • 13 седем осми

    66 21 Отговор
    И за какво ми е 4х4? В Алпите ли живея или в Норвегия?
  • 14 Ххх

    64 2 Отговор
    А и обикновено човек не търси единствено колата да е 4 х 4, но и да е с някакъв що годе приличен клиренс. Защото коли 4 х 4 както се казва с лопата да ги ринеш, но когато гледаш и да е малко по - висока, кръгът на възможностите се стеснява.
  • 15 Ганюс

    100 13 Отговор
    Ако не махнем тази паплач от управлението на страната и 5000 скоро няма да може да съберете

    Коментиран от #17, #34

  • 16 RAV4

    55 5 Отговор
    RAV4 първа генерация. Не ръждясва и има един от най-здравите двигатели правени някога - 3S-FE. С full time 4x4 и блокаж на междинния диференциал - идеална за сняг и кал.
  • 17 Коmapak🆘️

    24 14 Отговор

    До коментар #15 от "Ганюс":

    Една голяма част от коментиращите тук пишат на български език... Това съвсем не означава, че живеят в България! Аз съм от приходящите. Когато съм в България карам бус. Когато съм навън SUV. 5000 лв са една месечна заплата там... 😉

    Коментиран от #44

  • 18 Гост

    46 5 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Това колкото и здрава кола да е по принцип, от годините вече материалите се скапват от старост и по всяко време може да те остави на пътя, и не става за кола за дълъг път. Гарнитури, маркучи, уплътнения, всичко ще е леш, освен ако не е минала цялостна реставрация. Примерно ключалките и дръжките на вратите също могат да се скапят по всяко време, и стотици други дразнещи неща. 30-годишната кола има съвсем други проблеми от една 15-годишна.

    Коментиран от #21, #35

  • 19 ТРОПЧО

    3 6 Отговор
    радослав Е ХУБАВО МОМЧЕ И РАЗБИРА ОТ РАБОТАТА СИ
  • 20 Русофил

    38 12 Отговор
    Незнам защо казват че България е моргата на Европа, няма някой който е в час да го твърди. След като Сърби, Хървати, Унгарци, Чехи, Словаци, Поляци, купуват коли втора употреба от Италия много повече от нас Българите, Факт неоспорим. И почти всички са по богати от нас

    Коментиран от #55

  • 21 Механика

    38 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Иди го обяснявай на нашия разбирач, че самите материали стареят. Да не говорим какво се случва с кола на 30 години при катастрофа, дори и по-лека.. А тия коли за 5000 к и 4х4 ако са след 2000-ната са си още поне 2000 лв горница. Не се заблуждавайте, че някой е карал супер здрава кола, сменил е скъпи неща и после ви я продава. Има и такива, но са единици..
  • 22 342sds

    15 7 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Забрави да кажеш че е и пушеща, ръждива, върви накриво и бъзди на смес от ароматизатор и котур.

    Коментиран от #36

  • 23 Б. Б

    35 5 Отговор
    На всички разбирачи на нови коли. Имам два автомобила. Мерцедес 124 купе бензин-95 год и Субару Форестер 2014.год.купен от бг. Субару. Купето го карам близо 15 години.. Зверски здрава кола.. А уж новото субару за 2-години дадох една шапка пари за ремонти. Които го иска му го давам само да се отърва от него

    Коментиран от #75

  • 24 Ивайло

    18 5 Отговор
    Шкода октавия 4х4 супер здрав автомобил 1 генерация разбира се

    Коментиран от #33

  • 25 Тарикат

    45 10 Отговор
    Крайно време е в търсачката на мобиле и Карс да сложат графа- десен волан,че да избягваме тез боклуци като търсим

    Коментиран от #37

  • 26 ОхуБоху

    29 2 Отговор
    Аз си взех преди 5 години кола за 5000, след това дадох още 2500 за да стане : Зареждаш и караш. Смяна на нови гуми, обслужване, смяна на съединител, ремонт на ходова част, смяна на предни амортисьори.
  • 27 Порно

    7 7 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Вземи си и една стара бабичка , да ти ходи на таралясника.

    Коментиран от #38

  • 28 Владо

    10 2 Отговор
    Добре де,ходя си за риба и 79година е.Върви и не ме е оставила никога.
  • 29 Доктор ДЖАГЕРС

    22 4 Отговор
    ТИЯ АВТОКЪЩИ ЗАЩО НЕ ПЛАЩАТ ДАНАЦИ ЗА ВСЯКА ПРОДАДЕНА КОЛА . ХЕМ НИ ЛЪЖАТ ХЕМ НЕ ПЛАЩАТ НА ТАЯ ДЪРЖАВА НИЩО. ДРУГИТЕ ФИРМИ КАК СИ ПЛАЩАТ НА ДЪРЖАВАТА
  • 30 Насьо

    20 5 Отговор
    Октавия комб 1.9 TDI 90 коня 4x4 повдигната с оригинални втулки - върви и с оцет , малък данък ,климатроник,подгрев на седалки,голям багажник- гори 7/100 градско - с хубави гуми би засрамила доста расови коне .
    Взех я за 3500 лв.,да ми е излезнала 5К лв. за да се возя .
  • 31 Мус аибе трети....

    42 4 Отговор

    До коментар #2 от "Има":

    Аз купих от вносителя кола на 120 000 км със сервизна книжка...бабата ходела само на църква и до гробищата да прелива дядото... едно дърво отсякли пред гаража за да изкарат колата 😂😂😂😂
  • 32 жоро

    10 6 Отговор
    Шкода октавия 4х4 1.9тди от първо поколение 8години я карам никакви проблеми.
  • 33 Васил

    10 6 Отговор

    До коментар #24 от "Ивайло":

    Поздравления напълно споделям мнението ти,шкодата е уникална кола
  • 34 Генерал Иванушка Водков

    10 13 Отговор

    До коментар #15 от "Ганюс":

    Което и да е управлението ти все ще си беден и гладен комунист.

    :D

    Коментиран от #50

  • 35 Гост

    16 6 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Знам как да си поддържам колата и мога да ти гарантирам, че 28 годишното ми Ауди ще сложи в джоба си всяка 15 годишна еднодневка. Колите след 2000 година частите им се чупят преди да са остаряли а от магазина ви ги продават с дефекти. На старата може и да и стареят частите но бавно. И след 10 години ще виждаме Аудита 80 и Вектри и Ескорти да се карат по пътищата. А колите между 2000 и 2010 година няма да ги мяркате никъде.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Гост

    16 4 Отговор

    До коментар #25 от "Тарикат":

    Бутона в мобилето го има. Натискаш го два пъти да светне червено и няма ти дава коли с десен волан.
  • 38 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #27 от "Порно":

    А ти си фани малолетно сигане да ти ходи на бмвто.
  • 39 Ереван

    7 20 Отговор
    Аз не мога да разбера, ако имам 5 бона в жебата, за какво да си купувам стар таралясник? Отивам и си купувам нова кола на лизинг и давам 5000 лева и си тръгвам с новата кола. Всъщност точно така и направих преди месец. Отидох и си купих новото рено Каптюр, и даже първоначалната 10% вноска беше по-малко от 5 бона.

    Коментиран от #45, #66

  • 40 Владислав

    21 0 Отговор
    Аз смятам ,че 4х4 е за хора които наистина им трябва такова задвижване ! Иначе малко става като модата с кросоувърите ,за мен са си задигнати хечбеци .Нямат багажници ,тесни отвътре ,Абе лъскава опаковка ама изпълнение ужасно .Та на мисълта ми да се върна ,ако не сте любител ловджия ,рибар ,гъбар ,и всякакъв там ,или не живеете в подножие на планина,или на стръмни улици ,или в място без добра или никаква инфраструктура ,тогава за какво ви е това 4х4?Аз карам Пасат комби от 2002г ,можех и 4motion да го взема но не пожелах .Реално не ми трябва такова задвижване а пък ще ми струва още пари за смяна на масла на диференциала,уплатнения и куп неща дето и не знам ,щото не е нова кола а й не знам предишния как я е гледал .Та да наливам пари за нещо което я ще ми трябва я не .Всеки как си знае де ама мислете рационално :)

    Коментиран от #43, #74

  • 41 Шпек Салам Народен

    8 2 Отговор
    Чак се загледах от коя година е статията. Явно целта й е да цъкнеш в "мобиле"-то.
    4x4 за тази цена има колкото си искаш.
  • 42 незнайко

    10 1 Отговор
    Няма вече БЪЛГАРИ да купуват 15 годишни коли освем ако не са СПЕЦИАЛНИ !!! Цените ще паднат още, защото АВТОКЪЩИТЕ са препълнени с коли от 2000 до 2005 година а за дизеловите, думи нямам !!!
  • 43 Шпек Салам Народен

    7 5 Отговор

    До коментар #40 от "Владислав":

    Принципно си прав за багажниците,но не съвсем.Карам "Киа Соренто" 2008,за мен си е супер-широка,удобна,с голям багажник(два 120 литрови бидони влизат прави).Вози почти като лек автомобил,ускорява повече от добре,минава през калища и коловози,когато се наложи ...повече не ми и трябва. За лов и риболов я използвам редовно.Единствения минус е харчът на гориво-извънградско-9-10/100 км. Но,пълно щастие няма.

    Коментиран от #46

  • 44 Марто

    4 7 Отговор

    До коментар #17 от "Коmapak🆘️":

    5000лв не е кой знае каква заплата, преател.Не се коси
  • 45 Гост

    18 3 Отговор

    До коментар #39 от "Ереван":

    И следващия месец на извънредна ситуация ше ми ядеш ........, докато се чудиш как да изкараш пари за вноската.
  • 46 Владислав

    8 0 Отговор

    До коментар #43 от "Шпек Салам Народен":

    Здравей,за съжаление не съм запознат с модела за които говориш ,но сега ще го видя какво представлява .Важното е да ти върши работа ,щом си доволен това е най-важното .Щом си и ловджия и рибар ,значи ти върши работа .Моя опит е с така наречените паркетни джипки ,Рената коптор и каджар хахах ,една позната си взе за сума пари Нисан кашкай ,а мале а мале ,наложи се да си вземе багажник от горе ,(и той маса пари защото е оригинален ) ,смях ти казвам .Ама пусто да символи д-то по-високо.Пак казвам ,не съм запознат с киата ти ,сега ще я видя ,но както описваш ми се струва ,че не е типичните паркетки.Братовчеда пък си взе Мерцедес GLA Еми какво да ти кажа ...... Един миниван ,ще върши повече работа от такъв тип коли ,но всеки с акъла си :)
  • 47 сноу

    24 1 Отговор
    Кви коли ви трябват още бе..? Че то вече на всеки калпак вече ,по минимум по три барутника се падат..по улици и булеварди не остана място котка да мине ,паркинзи задънени и то при положение още толкова се движат, а автокъщи и салони натъпкани до фенера...Всеки келеш и кифла се зверят зад кормило ,че и зад две...а и до кенефа не ходят пеша.
  • 48 Ха ха

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Голям смях начи
  • 49 Реалист

    5 2 Отговор
    Специално ML-а и Passat-а за 5 бона ще е някоя гробница... Бездънна яма за пари на поне 600 000км за основен ремонт... Докато се стегне както трябва и ще излезе колкото една нова кола от компактен клас...
  • 50 Редник Джон Бърбънов

    5 2 Отговор

    До коментар #34 от "Генерал Иванушка Водков":

    Ти зер си много богат, смешен трол!
  • 51 Шпек Салам Народен

    4 3 Отговор
    Здрасти,Владо!Паркетните джипки са само визия...и дотам.Е,малко по-високи са,за преодоляване на бордюр,примерно.
    Абе...за всеки влак-нали знаеш,си има пътници.
    И да-"Киа"-та ми е много повече джип,отколкото "паркетник" .Но следващото поколение,след 2009 г. вече си е само външно подобие на джип...ала бала ,и затова си търкалям още колицата и се ослушвам,каква ще бъде следващата ми покупка.Май още дълго ще си я карам,хмм...

    Коментиран от #58

  • 52 fakeTAXI

    5 5 Отговор
    audi 100 89г е хиляда пъти по-добре направена кола от трибека, взета нова. от личен опит.
  • 53 Нане

    7 6 Отговор
    Какъвто и да е опел - НЕ!

    Коментиран от #67

  • 54 Gecats

    0 5 Отговор
    7/100 хахахахаха

    Коментиран от #56

  • 55 Само не от Италия!

    3 4 Отговор

    До коментар #20 от "Русофил":

    Знаещите знаят защо!
  • 56 Nasio

    8 0 Отговор

    До коментар #54 от "Gecats":

    6,9 даже,жалко че го спряха този велик двигател-въпреки че не съм Вагаджия,на черното не можеш да кажеш бяло
    Извънградско пада на 5 ,5 и нещо със 140 и клима
  • 57 Гост

    6 1 Отговор
    За чий ми е да взимам кола 4Х4? Нито сняг има, нито ще я бутам в калта...само ще харчи повече гориво и поддръжката ще е по-скъпа.
  • 58 Владислав

    11 0 Отговор

    До коментар #51 от "Шпек Салам Народен":

    Видях ти Киата,Еми както и предполагах ,не е типичният кросоувър.Ти затова си я и караш навсякаде .Разбирам те .А и изглежда добре да ти кажа .жив и здрав ,да те слуша още дълго време и наслука ;) А като се оглеждаш за друго ще ти дам един съвет ,който в началото звучи малко тъпо ама с времето осъзнах ,че е точно така .Вземи си кола която визуално те кефи ,просто ти е кеф да я гледаш и караш ,защото така по-лесно вървят парите по нея хахаха.Почнеш ли прекалено да се ровиш по форуми и да слушаш съвети ,кое какво ,що ,няма файда .Убедил съм се ,че мизерници в Бг е пълно .Ето моя пасат е с 8 алуминиеви носача ,ще чуеш какво ли не за тоя модел и колко скъпо и лошо е това окачване и т.н За 500 лв преди 2 г смених всичките 8 барабар с накрайници ,болтчета и т.н ,Абе цялата предница ,и да ти кажа вече 30,000 км нищо няма по нашите хубави пътища .Така ,че кефи ли те колата абстрахирай се от другото ,то е ясно ,че все нещо ще й има ама така поне по леко вървят парите по нея хаха
  • 59 Иван

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Ххх":

    Абе ей точно 2012 взех един зх комби 1.6 за 1400 лв за 200-300 лв стана кукла каде ги видя 2500 за ремонти,освен ако не си купкл 2 за части

    Коментиран от #61

  • 60 ххх

    3 1 Отговор
    5000 за джипче..не е много добра идея. Със сигурност ще трябват поне още толкова за да стане пушка. Не казвам,че за 5 бона не може да се намери читава кола, но забравете за 4х4 ,кой знае какви екстри, премиум марка, мощен мотор и комфорт... иначе ще е гробищак гаранция.
  • 61 Румен

    3 1 Отговор

    До коментар #59 от "Иван":

    За Зетя мн си прав. От 2011 го карам, 93-ти набор, 1.6 моно, ако махна консумативите(масла, накладки, гуми) за 100к км не съм дал повече от300 лв по него с ремонта на моста и съединителя и нов изпарител.
  • 62 Гост 2

    8 4 Отговор
    Ами затова карам Лада Урбан 2018 година. Много познати ми се подиграват, ама друго е като отвориш вратата да ти за мерише на ново.🙂
  • 63 1234

    6 3 Отговор
    За мен джипка за 5000лв е Хонда с двигател бензин 147 коня +Газ
  • 64 onq s konq

    0 5 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Говориш така защото не можеш да си позволиш нормална кола с мизерната си заплата от 600 лв.

    Коментиран от #71

  • 65 Манол

    2 0 Отговор
    За под 5000 купена 4Х4,за 830 сменени всички филтри,масла и накладки на спирачките и само нафта,нафта, вече 10000 км,да видим до кога ще издържи на тормоза.
  • 66 Дйдйдк

    5 0 Отговор

    До коментар #39 от "Ереван":

    И колко ти е вноската? При каква остатъчна стойност? Колко ти се оскъпява накрая?
  • 67 Опел Астра Х18ХЕ1

    4 2 Отговор

    До коментар #53 от "Нане":

    Тази кола ми е вярна вече 4та година! Може да съм 4ти, 5ти,дори и 6ти собственик-не знам! 290 000 КМ на табло-никакъв шанс! Превъртана е може би със 100-150 000!Вече е на края на живота си, или поне така мисля,заради харч на антифриз, а дори това да се размине дай боже, лятото си вдига честичко работната темп.!А сипвам Г11 хубавия антифриз 40,45/60.Не бих казал, че Опел са най-надеждните коли, но пък не са и най-лошите! Само като се сетя за алфи, английски сув, Ваг ел. Проблеми... Опела си е по средата. Накрая няма да си на загуба, особено ако си на газ. И накрая да допълня, че следващата ми кола, ще е стара хонда или тойота.Нормални цени за поддръжка-вършиш работа без да се притесняваш за двигател, дали ще се повреди нещо по електрониката и т.н!
  • 68 Благополучно Спечелени Пари - БСП

    10 2 Отговор
    Вие не сте автосалони! Вие сте АвтоМорги!

    Дoбрe бe,търгaши! Купувaл cъм кoли и oт Дупницa и oт Гoрублянe , и cъм кaзал: никoгa пoвeчe! Гoрублянe - млaд шoфьoр, чиcт дизeл 1.9 нa Пeжo 206 oт Aвcтрия, джaмбaзa викa : Caмo тaхoмeтърa нe рaбoти, пo-къcнo рaзбрaх, чe тaблoтo e oт бeнзинoвo и пo - Бoтeвгрaдcкo нa 5 прeдaвкa c 80 , хвърли бутaлo! Дупницa - БМВ 318 иc , c кoвaни бутaлa, чeрнo купe, взимaм я, кaрaм я, купувaм и cлeд 1 мeceц, cинхрoнизaтoр нa cкoрocтитe, и cлeд oщe 6 мeceцa, дeфeрeнциaлa бeшe чao, нe чe cъм въртял, aми нямaшe грaм мacлo в нeгo. E, ядocaх ce хвaнaх cи Уизeър, cлeзнaх в Дoртмунд (oт БГ бeх cи пиcaл c двaмa нeмeцa нa aнглийcки), първия пacaт бeшe дoбрe, oбaчe бeз ceрвизнa книжкa , Aуди A4 кoмби 3.0 дизeл вcичкo пeрфeктнo в грaд Мaрл , Мaртин ce кaзвaшe дoйчoтo, дaжe нaкaрa нeгoвaтa Мaлaни кaфeнцe дa пуcнe, брoих му пaритe , чoвeкa ми викa зaрeждaй нa Aрaлa и приятнo зaвръщaнe в БГ. Нa Aрaлa 52 л.дизeл и гaз дo БГ, бях cи тукa зa 22 чaca. Дoceгa 2 биaлeтки и зaднa чиcтaчкa ( рaмoтo , cъм cмeнил ) , мoтoр, турбo, cкoрocти вcичкo тoп, a e вeчe нa 300 хиляди. A oбяcнeтe, щo тaкa? Cъвeт към вcички, кoитo щe прaвят кaтo мeн: Нaмeрeтe cи чoвeк c нeмcки , дa мoжe дa им пишe нa дoйчoвцитe, чe пиcaх нa Пeтимa, a двaмa oтгoвoрихa, и глeдaйтe дa имa ocтaтъчeн ТЮФ, Мoжe двa мeceцa, нo дa гo имa + ceрвизнaтa книжкa.
  • 69 Благополучно

    3 1 Отговор
    Aвтoкъщитe ca зa прocти хoрa. Нe-прocтитe хoрa хвaщaт Уизeър дo Дoртмунд зa 40 eврa, oт тaм кeф ти Eceн, кeф ти Дюceлдoрф, мecнa прeca и oбяви в интeрнeт пo рaйoни, caмo oт чacтни лицa - oпрaвяш дoкумeнтитe, пocлe пълниш кoлaтa c прoмoциитe oт Rеwе и АLDI - пeрилни прeпaрaти, шoкoлaди, нaлъми и прoчee и ce прибирaтe нa 4 кoлeлa. Ocoбeнocти - нe купувaйтe кoлa oт турcкo, cръбcкo, aлбaнcкo, руcкo и прoчee гoвoрящи - caмo oт bürgеr, личи cи. Пo брeгa нa Рeйн имa мнoгo, aмa мнoгo кoкeтни рecтoрaнти, aкo нe ви ce cвиди 50-70 eврa зa oбяд. Пocлe cипвaтe нeмcкo гoривo дo кaпaчкaтa и гaз дo дoмa. И e тaкa. E, трябвa дa пoнaзнaйвaтe мaлкo нeмcки. Инaчe Дупницa-Гoрублянe, тo e вeчe eднo и cъщo.

    - Така се прави. Но и си я плати колкото си струва.

    Aми тo и дa я купиш, уж eфтинa oт БГ, кeл фaйлa кaтo eдин рeмoнт нa Пeжoтo ми кocтвa +1000 лeвa. Нa БМВ-cкoрocти втoрa ръкa 250лв + дeфeрeнциaлa + рaбoтaтa, пaк 1000 нaд цeнaтa. И другo, дизeл в Гeрмaния (лимo или кoмби), пoд 200 хил. км швaбитe викaт: Нямa Шaнc. Тa тия 1000 лв. ce дaвaт , тaкa зa aвиoбилeт, зa влaк или рeйc, + гoривoтo, тунeлитe и мaгиcтрaлни тaкcи. Oбaчe, знaeш, кaквo купувaш, в БГ зaвaрявaт рoгoвe, рeжaт двe кoли и зaвaрявaт, cмeнят вoлaни, дръжки, гумички нa пeдaлитe и лъcкaт двигaтeлитe дa ce oглeдaш в тях, a пocлe aу бoли

    - Купуваш я за 10000 а ти дава фактура за 3000. Крия данъци и реват

    P.S. Лично мнение за Военните и Държавните служители. За да има разлика с други теми.
    Тези дето са на
  • 70 Спечелени Пари

    4 1 Отговор
    Aми тo и дa я купиш, уж eфтинa oт БГ, кeл фaйлa кaтo eдин рeмoнт нa Пeжoтo ми кocтвa +1000 лeвa. Нa БМВ-cкoрocти втoрa ръкa 250лв + дeфeрeнциaлa + рaбoтaтa, пaк 1000 нaд цeнaтa. И другo, дизeл в Гeрмaния (лимo или кoмби), пoд 200 хил. км швaбитe викaт: Нямa Шaнc. Тa тия 1000 лв. ce дaвaт , тaкa зa aвиoбилeт, зa влaк или рeйc, + гoривoтo, тунeлитe и мaгиcтрaлни тaкcи. Oбaчe, знaeш, кaквo купувaш, в БГ зaвaрявaт рoгoвe, рeжaт двe кoли и зaвaрявaт, cмeнят вoлaни, дръжки, гумички нa пeдaлитe и лъcкaт двигaтeлитe дa ce oглeдaш в тях, a пocлe aу бoли

    - Купуваш я за 10000 а ти дава фактура за 3000. Крия@@ данъци и реват

    Aвтoкъщитe ca зa прocти хoрa. Нe-прocтитe хoрa хвaщaт Уизeър дo Дoртмунд зa 40 eврa, oт тaм кeф ти Eceн, кeф ти Дюceлдoрф, мecнa прeca и oбяви в интeрнeт пo рaйoни, caмo oт чacтни лицa - oпрaвяш дoкумeнтитe, пocлe пълниш кoлaтa c прoмoциитe oт Rеwе и АLDI - пeрилни прeпaрaти, шoкoлaди, нaлъми и прoчee и ce прибирaтe нa 4 кoлeлa. Ocoбeнocти - нe купувaйтe кoлa oт турcкo, cръбcкo, aлбaнcкo, руcкo и прoчee гoвoрящи - caмo oт bürgеr, личи cи. Пo брeгa нa Рeйн имa мнoгo, aмa мнoгo кoкeтни рecтoрaнти, aкo нe ви ce cвиди 50-70 eврa зa oбяд. Пocлe cипвaтe нeмcкo гoривo дo кaпaчкaтa и гaз дo дoмa. И e тaкa. E, трябвa дa пoнaзнaйвaтe мaлкo нeмcки. Инaчe Дупницa-Гoрублянe, тo e вeчe eднo и cъщo.
    - Така се прави. Но и си я плати колкото си струва.
  • 71 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #64 от "onq s konq":

    Това, че колата ми си е доказала здравината и издържливостта през годините, няма нищо общо с мизерната ми заплата. И двете са факт, но едното те дразни, а другото не е твоя работа.
  • 72 Йо Несбьо

    1 1 Отговор
    Пазарът на автомобили в България ми е интересен само доколкото мога да продам някоя щайга и аз, но работата е там, че то всеки вече продава автомобили. Иначе стари бараки има в Германия, Чехия, Австрия колкото ти душа иска. Спокойно можеш с първата заплата в Германия да си купиш свестен автомобил за едно €500-1000 и да си го ползваш поне година без ремонти. После продаваш на някой българин за 3000 лв и си вземаш друг евтин курник. Курник, курник, но си даже на печалба от него, защото си инвестирал само в консумативи, ползвал си година без ремонти и после си намерил някой балък да му го шитнеш. Прав е този, дето пише за Уизеър и евтиния билет - отвсякъде си на печалба, жена ти обяснява по съседите, че си купуваш колите в Германия, че не даваш пари по сервизи и току се появи някой кандидат за покупка. Готово, твоя е за €2500, аз съм я купил за €1500 и съм инвестирал €250...
  • 73 Жгфтъухгтър

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Japan made":

    Сега с ръждивите японки ще станеш и автотенекеджия. Отваря сервиз, вече си титулуван майстор.
  • 74 Жгфтъухгтър

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Владислав":

    В България се купуват автомобили 4х4 за да може собствениците им да си направят сами фелацио. Реално 4х4 не им трябва, с изключение на планински терени, ниви и язовири. Комплексарщина голяма е.
  • 75 Мехмед Белчев

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Б. Б":

    И кое точно правихте на Субаруто