Last news in Fakti

18 Януари, 2011 12:55 11 564 55

Серийни автомобили, преминаващи границата 400 км/ч

  • 400 км/ч.

Според направеното от нас проучване, серийните автомобили, които могат да развият скорост над 400 км/ч. са само три. Преди да спрем вниманието ви на тях обаче, ще направим някои уточнения. Този рейтинг засяга най-бързите серийни автомобили за 2010 година. Под думата серийни се има предвид автомобили, произведени в тираж от над пет броя.

Тук съвсем съзнателно не сме включили драг автомобили, чисто състезателни машини от типа на Pagani Zonda R или Ferrari FXX, както не сме отразили и различните тунинг творения на Brabus, G-Force, 9ff и т.н. Данните за максималните скорости на автомобилите сме взели от официалните сайтове и от други източници, заслужаващи доверие.

И трите автомобила се движат в "цивилната" пътна мрежа и са реално тествани. Ето и по-конкретно за кои свръхмашини става въпрос.

За никого не е изненада, че първата позиция е за Bugatti Veyron Super Sport (снимка 1). Този хиперкар може да достигне скорост от 431 км/ч - постижение, което официално е записано в "Книгата на рекордите Гинес". Мощността на двигателя е 1 200 к.с., а максималния въртящ момент - 1 500 Нм.

Второто място в тази изключително престижна класация е за SSC Ultimate Aero (снимка 2). Измерената скорост на автомобила е 414 км/ч, но по данни на производителя суперкарът може да развие 439 км/ч. Мощността на двигателя е 1 287 к.с., а въртящия момент - 1 508 Нм.

Своеобразният бронзов медал е за Koenigsegg CCXR (снимка 3). Този автомобил достига скорост от точно 400 км/ч, но има и други данни, които сочат цифрата 410. Мощността на двигателя е 1 018 к.с., а нютон метрите на максималния въртящ момент са 1 080.

Както се вижда, и трите автомобила, способни да преминат отметката 400 км/ч, разполагат с мощност от над 1 000 к.с. Само мощен мотор обаче не е достатъчен. За целта се изисква перфектна аеродинамика и изключително високотехнологични гуми.

Именно гумите обаче се оказват един от най-сериозните проблеми за тези автомобили. В момента за най-съвършени се смятат тези на Bugatti Veyron, които обаче при скорост от 400 км/ч могат да издържат разстояние от не повече от 60 километра. Интересна е и цената на тези гуми. Комплектът струва около $30 000.

Тази класация в никакъв случай не може да се приеме като последна инстанция, защото буквално всеки месец се появява нов суперкар с амбиции да влезне в престижния "клуб 400". В този ред на мисли в най-близко време мнозина очакват основно пренаписване на класацията за най-бърз сериен автомобил.

Първият претендент е Hennessey Venom GT, който по думите на създателите си може да достигне скорост от 440 км/ч. Известно е, че Shelby Super Cars разработи и втора генерация на SSC Ultimate Aero, която в момента преминава изпитания и се очаква именно тя да постави новия рекорд за скорост на сериен автомобил.

Не трябва да се отписват също така и италианци, германци и англичани, които също усилено разработват няколко потенциални рекордьора. А като за капак на всичко идва наскоро появилата се информация, че Bugatti започна работа над второто поколение на хиперкара Veyron, което едва ли ще е по-бавно от първото.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 M Power

    68 20 Отговор
    И моето БМВ развива 400 км/ч, но ако го завържа зад някоя от тези машини ! Иначе 200 трудно хваща.

    Коментиран от #7

  • 2 M

    13 39 Отговор
    Моето като вдигна 280км/ч и някой катаджия веднага изскача от храстите

    Коментиран от #46

  • 3 rraptor

    17 21 Отговор
    Те другите 2 коли не ми вдъхват доверие... като знам само бугатито колко струва и че ВАГ са на загуба, ми се струва че само то е конкорда на пътищата... тия др ше ги вдигнат, ама дали след тва ше оцелеят не е ясно :D
  • 4 azz

    9 53 Отговор
    tupa statiq, sorry!

    Коментиран от #5, #8

  • 5 BatBoiko BatMobila

    25 2 Отговор

    До коментар #4 от "azz":

    Е неможе всички статии да са перфектни!
  • 6 stilian_tit

    39 5 Отговор
    s moqta astri4ka ot 95' 1.7 TDI kato wdigna 245 km/h i se sabujdam :D:D:D
  • 7 ///AMG

    18 33 Отговор

    До коментар #1 от "M Power":

    Kакви 200 бе, ти караш някое счупено БМВ от 84 година варвял ти бавареца айде стига с твоите безмислени коментари и не си прави по 20 регистрации да гласуваш с - да ми триеш коментарите !
  • 8 BuG

    29 2 Отговор

    До коментар #4 от "azz":

    Извинявай, ама тъп си ти! Статийката е много интересна!
  • 9 Miro

    24 4 Отговор
    Всичко е престиж, за тези който си купуват такива автомобили , за мен Бугати-о е най добро !!! Но все пак само ги гледаме на картинка :-))))
  • 10 Gocio

    9 15 Отговор
    Daite 2.6 quatro :D drug one iskam
  • 11 X

    35 1 Отговор
    При физически невъзможното- перфектен прав път София-Бургас, без всякакви ограничения и без други коли около теб (в рамките на експеримента) би трябвало за час (+/- 10 мин) да преминеш отсечката, но за нещастие и 3те коли изхабяват горивото си при скорост над 400 км за около 10 мин грубо погледнато...
    Не виждам никакъв смисъл от тях, освен особено скъпа рекламна кампания кой е по-по-най....
  • 12 4i40 Gi40

    36 9 Отговор
    Махнете ги тия бараки колите ако искате скорост и много адреналин караите мотори

    Коментиран от #14, #50

  • 13 miro

    13 2 Отговор
    napulno sum suglasen s X az su6to ne vijdam smisul ot takiva koli zasega. Kato izmislqt po ikonomi4ni dvigateli s koito pone 100km da mine6 s tazi skorost i suotvetno po-dobri gumi EVENTUALNO bi imalo nqkakuv smisul...
  • 14 шпората

    9 9 Отговор

    До коментар #12 от "4i40 Gi40":

    Пич, прав си но от мотор като паднеш много боли ! И аз обмислям това лято да си взема една Ninja zx 6 или zx 10, знам, че са много добри. Какъв съвет ще ми дадеш ?

    Коментиран от #17, #52

  • 15 Дошо

    6 29 Отговор
    Статията е супер тъпа.
    За сериино производство се говори в случаите когато един продукт бъде произвежден в най-малко 10000 броя.Дори ако бяха написали дребносериино производство чиито праг е 4000 броя пак щяха да сбъркат с много.Каквото и да се говори това си е единично производство.С други думи - няма сериен автомобил, който да развие над 400км/ч.

    Коментиран от #19

  • 16 Виктор

    9 1 Отговор
    Точно това е смисъла, винаги трябва да се достигне по-висока скорост. Този принцип задвижва прогреса, затова сега има коли/мотори развиващи много над 200 км/ч за сравнително малко пари.

    Има и голяма доза реклама естествено. Доколко е скъпа не знам, защото сега перничанина (примерно) като види Гоуфа си казва е теа прават Бугъти, начи и Гоуфа дига 400.

    Миро какви гуми, какви двигатели те гонят, с тази скорост, да караш повече от минута е самоубийство.

    Така че има смисъл, но ти не го виждаш, от завист или липса на знание.

    Gi4o с мнението ти излагаш мотористите, като силно прости хора.

    Коментиран от #20

  • 17 Night Rider

    16 0 Отговор

    До коментар #14 от "шпората":

    Шпора, тук няма да ти дадът качествен и смислен отговор, попитай в някои мото форум :)

    Коментиран от #18

  • 18 шпората

    11 3 Отговор

    До коментар #17 от "Night Rider":

    Прав си, най-вероятно е така ! Като му дойде времето тогава ще разпитам пак. Аз по принцип съм си наумил едната от тях версии да имам,понеже съм им фен ! Досега не съм чувал лоши мнения за тях !

    Коментиран от #51

  • 19 Емо от Русе

    23 1 Отговор

    До коментар #15 от "Дошо":

    А бе не ти ли омръзна да плюеш бе. Като не ти харесват статиите не влизай тук. Няма тема в която ти да не си изкажеш "компетентното мнение". Тъп си ти, извинявай че ти го казвам ама е така. Статията е много точна. Изрично е уточнено в началото за такива като теб.

    Коментиран от #25

  • 20 X

    6 4 Отговор

    До коментар #16 от "Виктор":

    Няма смисъл... Какво техническо постижение ми говориш? Има от достатъчно време коли със бутални двигатели способни да развият такива скоростти, но хората не са тръгнали да ги произвеждат поради факт 1 - прекалено скъпо им излиза (дори все още, като махнем маркетинговите ходове и експлозивност)производството на дадени модели... А и никъде в цялата работа няма техническо постижение - използва се технология на 100 и кусур години!
  • 21 dankata

    17 3 Отговор
    Трите автомобила са уникални,но няма пътища за тях особено в България!Тук повече от 260,270 км/ч не може да се вдигне!За мен едно 750 LI Xdrive 2010г 407 ks бензин от 0 до 100 за 5 секунди и 260 км/ч максимална скорост.Със всички екстри 210 000 лв без ддс.
  • 22 Виктор

    11 0 Отговор
    Х Ти си голям интелект, въпреки, че в основата си ДВГ е сравнително стара технология, не смяташ ли, че се е подобрила значително през годините, а и не само ДВГ, а окачване, спирачки, шаси и т.н ?
    Значи ми казваш, че отдавна има коли (не състезателни) развиващи 400км/ч +.
    Ами новите "електрически" автомобили, тяхната технология откога е ?

    Шпората, късмет с покупката, сигурен съм, че който и да избереш ще останеш доволен ( Не говоря от личен опит, не съм карал нито един от двата).
    Само гледай да си готов
    за мото сезона :)

    Коментиран от #24, #36

  • 23 M_SUX

    10 2 Отговор
    lipswa mi bace 4o4ko
  • 24 X

    3 5 Отговор

    До коментар #22 от "Виктор":

    Пич, недей говори за интелект... И какво е новото в във една средностатистическа колица, което го няма като технология от 10 години? iDrive ли? Това, че всяка година инженерите изцеждат последни капки от всичко това за да докарат о6те пет кончета от 1.4 литров двигател и бухат по голяма турбина, не го смятам за някакво откритие. Физичните закони са едни и когато 100 години експлоатираш едни и същи неща... Пълен регрез! А електромобилите има концепции от (поне аз от тогава знам такива) 15 години на сам...
    Тъпата истина е, че просто не се позвалява новите технологии да навлязът наведнъж, а с години ни подават по лъжичка, за да си може да искат повече пари от миналата... Пълна глупост!, Щом състезателен автомобил може да достигне някакви достижения, не е толкова сложно да се създаде за "нормална" експлоатация, доколкото можем да кажем, че гореспоменатите модели могат да се използват нормално.
  • 25 Дошо

    12 26 Отговор

    До коментар #19 от "Емо от Русе":

    Името на статията е:Серийни автомобили, преминаващи границата 400 км/ч.В нея обаче пише друго.Пише за автомобили единично производство.На такива като мен глупости не им минават.За масово и сериино производство си има дефиниция, за дребносериино и единично също.В статията пише:
    Под думата серийни се има предвид автомобили, произведени в тираж от над пет броя. - според кой над 5 бр е сериино произзводство бе пич?Инструментална екипировка и Технология на машиностроенето друго казват!
    Само ще ти се усмихна снизходително на обидата.

    Коментиран от #26

  • 26 Христо Николов

    16 1 Отговор

    До коментар #25 от "Дошо":

    Аз не бих използвал обидни думи по твой адрес, но бих казал, че определено имаш слаби познания в автомобилната тематика. За това по-добре недей да коментираш материала. За да не съм голословен ще ти дам точно определение на понятието автомобилна серия. То е следното: Автомобили, чието производство на определен брой идентични екземпляри, не по-малко от пет, в определен период от време е било узаконено по искане на производителя и са предназначени за масова употреба.
    Идентични означава: автомобили принадлежащи към една и съща серия производство, които имат еднакво купе (външен и вътрешен вид), същите механични компоненти и същото шаси. Край на лекцията.

    Коментиран от #27

  • 27 Дошо

    5 20 Отговор

    До коментар #26 от "Христо Николов":

    Г-н Николов това, което сте написал е пълна глупост.В определение за серийно производство употребявате словосъчетанието масова употреба и цифрата 5.Някак несъвместими са.Кой Ви ги разправя тия определения?Няма дефиниция в машиностроенето, която да отличава автомобилното производство от останалите продукти на кой да е отрасъл.
    Пак казвам има си посочени конкретни числа за единично, дребносерийно(я това да видя каква дефиниция ще му дадете, че ми е любопитно), серийно и масово производство.

    Коментиран от #28

  • 28 Gri6o

    13 2 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    А,бе пич ти глупав ли си или да. Под масова се има предвид, че може да се ползва от масите, тоест от всеки, който може да си го позволи. Не задълбавай в темата, защото се излагаш още повече. Не че има повече на къде.

    Коментиран от #35

  • 29 ivan_90

    3 4 Отговор
    и аз мисля така неможе да кажат сериен автомобил при положение че са ограничени серии от 300 автомобила. може би имат предвид че неброят единичните бройки на тунинг компаниите. сериен тр да е мн по-голямо числото самия смисъл според мен на тези коли е отвратително богатите да могат да се изфукат с парите си. лично на мен ми доставя мн по-голямо удоволствие самото ускорение а не голямата скорост.
  • 30 user

    2 6 Отговор
    Немски машини, следвани от американски, италиански и английски. Великите френски и прехвалените японски липсват - това е радостно и е в реда на нещата - защото френските и японските се борят още с двигателите с по 4 цилиндъра, някои от тях експериментално пускат 6 цилиндъра, плах и единствен опит с копиран от немците 8 цилиндров мотор и само са чували за 12 цилиндъра - те едвам 4 карат да работят добре, камо ли 8 или 12 ха ха. Винаги е било така - Германските машини правят оригинала, а останалите ги следват послушно и вдигат шум до небето, когато успеят да подобрят някой маловажен показател. В тази връзка любезно да напомня на собствениците на тойота да посетят фирмените сервизи, където ще подменят дефектните компоненти на съвършенните им коли.
  • 31 КУРТИ

    12 2 Отговор
    АЗ С МОЯТА ЖИГУЛАДА ПРИ ТАЯ СКОРОСТ НА ВТОРА ВКЛЮЧВАМ И ЧАК ГУМИТЕ ПРИПУШВАТ!!!

    Коментиран от #37

  • 32 X

    4 0 Отговор
    За 400км/час хората си измслиха самолети. Що се отнася до тия коли, смисъл от такива коне има само за яката тръпка от ускорението, така или иначе, скорости над 220км/ час едва ли има място в Света, където може да се държат като постоянни. Те могат и кола, дигаща 500 да направят, ама това би било само надпревара на производителите.
  • 33 do user

    2 1 Отговор
    на 1 во място в света е концерна FIAT, който държи половината европейски марки, на 2ро място е фолксваген, който държи другата половина европейски марки коли. Японците са съвсем отделно нещо. Защо user ги намесваш японците. Май-нещо са ти криви Тойотите, но запитай се дали вината не е в ТЪРГОВЕЦА ДЕТО ТИ Е ПРОДАЛ СКАПАНА КОЛА! кой ти е виновен, че си се набутал със строшена кола. И любезно да ти напомня... не няма смисъл отново да захващаме тая тема.

    Коментиран от #41

  • 34 Виктор

    1 2 Отговор
    Х първия електромотор (понеже ти споменаваш ДВГ) е създаден през 1831. Сега отвори капака на 40 годишния Mосквич и потърси електрониката управляваща двигателя, АBS и Турбината с променлива геометрия .
    Като ги намериш ми се обади.
    Не се обиждай, това е моето мнение и не те задължавам да се съобразяваш с него.

    За серийно производство си има стандарти и щом навсякъде по света водят горе споменатите коли като серийни, значи са такива.

    user, предполагам караш Пасат или Гоуф може би.
    Само ще ти кажа Nissan GT-R и Porshe 911.
    Почитатели на немските коли, не се обиждайте нямам нищо против тях, но не обичам малоумни постове.
  • 35 Дошо

    5 0 Отговор

    До коментар #28 от "Gri6o":

    На мен казваш, че съм тъп ама нещо не си нареждаш правилно мисълта май.Я сега умнико прочети какво си написал и кажи пак, че тъпия съм аз.Та викаш има се предвид, че е предназначена за масите а?За всеки, който може да си я позволи.Тия дето могат да си я позволят не са от маси те пич.Викаш излагам се а? Технология на машиностроенето е нек'ва псевдонаука заради, която само се излагам.Добре, че ми отвори очите да не се излагам вече.Хайде пиши ти аз ще си трая и ще попивам твоите интелигентни коментари неосноваващи се на техническата литература.

    Коментиран от #38, #42

  • 36 шпората

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Виктор":

    Благодаря за уточнението,и аз така мисля ! Затова гледам да се подготвя още от сега.
  • 37 КУРТИ

    8 1 Отговор

    До коментар #31 от "КУРТИ":

    КОЛЕГА, НЕ ТЕ ЗНАМ КОЙ СИ, НО ДНЕС ИМАХ ИЗПЪЛНЕНИЯ ОТ ПОДОБЕН ХАРАКТЕР, МОЖЕ ДА СИ МЕ ГЛЕДАЛ ! ИНАЧЕ ХУБАВ КОМЕНТАР СИ ИЗБУШИЛ ОТ МОЕ ИМЕ ! НЕ ЗНАМ ДА ИМА ДРУГ КУРТИ ВЪВ ВЪЛЧИ ДОЛ !

    Коментиран от #39

  • 38 Дошо

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "Дошо":

    Да за сериино производство си има стандарти и те не са 5 броя - хоп сериино производство.Дребносерииното 2 броя ли ще е бе учените?
    Чакай да открехна един друг номер.Легендата Мак Ларън Ф1 е произведен в 100 екземпляра - и това е единично производство бе деца.ЗА 5 тръгнали да обясняват, че серийно било.Ей ще се побъркам колко сте умни, защо и аз нямам такъв интелект?
    Както си написал за серийно производство си има стандарти, а те не са такива дето си ги съчиняват някои и вие поради незнание повтаряте като папагали.
  • 39 Виктор

    4 2 Отговор

    До коментар #37 от "КУРТИ":

    За нищо, късмет с новата машина и много безаварийни километри :)
    Само ти препоръчвам, да оглеждаш внимателно, защото съм виждал как правят моторите в Дупница (не оточнявам къде) Да ти стане лошо направо.

    За серийното производство не знам точното определение, но се ориентирам, по това, че навсякъде ги водят серийни автомобили.
  • 40 RSX

    6 1 Отговор
    До USER -Германците са тези ,които не могат да управляват бензиновите си мотори.Факт неоспорим!Затова се налага да правят 6 и 12 цил. двигатели-с тях колите им вървят малко повече от японска малолитражка.......Японците не можели да правят двигатели,електроника?!Голям разбирач няма що!
  • 41 X

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "do user":

    някой ми пише със ника....

    Коментиран от #49

  • 42 X

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "Дошо":

    Казах 10 години! Има доста единични модели, които са стрували изключително много пари с екстри като тези (ся ABS няма да го коментирам, но не самата технология съществува от по рано, но се е използвала много далеч от автомобилостроенето.)
    Просто намеквам, че човечеството е в пълен регрес и ако почетете малко 2/3 ако не и повече от днес популярните хай-тек джаджи са доста стари разработки, но просто късно влезли в масово производство... Можете да си представите в момента какви би трябвало да са настоящите разработки, с които ще се запознаем след десетина години по отблизо... Просто пазарната икономика и в частност джоба на някой не позволява това да се случи веднага, както примерно става с електрониката - там парите са в постоянното нововъведение на какви ли не щуротии за да ви истискат максимално и да се чувствате тъпо че преди 3 месеца сте дали една камара пари за джаджа, която в момента е морално остаряла поне с година спрямо новите такива...
    Надявам се нещата да се променят (скоро) и да видим нещо ново и различно от стари бутални двигатели и малко по нови електрически такива. Но човешката ни лакомия няма да ни го позволи.
  • 43 X

    10 3 Отговор
    nosht krai moreto i wsichki pod nebeto s pi..ki ot poleto da gi nastroim kato za posledno i oshte mnogo dulgi godini neks asme w tozi sait da si go uwajawame da si pishem da si razcukwame da si lepim plochki da si praim gawrichkite da si hodim po kuponcheta po morenca po kruchmichki po klubowe a u edno drugo treto chetwarto i wsichko e ok i wsichki sme ok i az sam ok i ti si ok i toi e ok obache go nqma zashtoto i toi ne e dobre a kade e toi nikoi neznae zashto zashtoto taka i dokraq na sweta iiii ne moga da izmislq poweche sorry trqbwa da lqgam za sega no shte wi pisha drug pat pak obeshtawam i wi obicham pi..ki i pichowe i komunisti i daltonisti i pisimisti i towa e chao do i leka i meka i spoluchliwa i neka denq a da e po dobar ot predniq i taka natatak i chestit rojden den koito ima i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i stiga tolkowa wreme e za sun che stana 12:00 chasa :}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
  • 44 R5Alpine

    2 0 Отговор
    Баце карай си Голфа, Астрата или А 3-ката и не коментирай теми, които не са ти ясни! Става ли? ;)
    Францизин скоро не съм чул да се оплаче от ЕЛЕКТРОНИКАТА - Разбирачи кат тебе, с перфектните немски, масово реват, че им били скъпи и чести ремонтите. Виж автомобилните спортове и после коментирай: кой, какви двигатели може или не може да прави...
    Бугати не е НЕМСКИ АВТОМОБИЛ!!! Ламборджини 90-те беше собственост на Малайзийски концерн. И??? Малайзийски автомобил ли беше??
    И що Вейрона го сглобяват във Франция :D:D:D
  • 45 R5Alpine

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "R5Alpine":

    Коментар 44 се отнасяше до коментар 30 на user

    Коментиран от #45

  • 46 xaxa

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "M":

    А като се събудиш се оказва, че прозореца е отворен и пак ще чакаш рейса :D
  • 47 Selica

    1 0 Отговор
    User ,написъл си голяма глупост, няма по-добра кола от японската. Не те знам На колко години си,но като смениш 20 коли някои от които японски,ще мислиш друго.Погледни в Мобиле колко БМВ и ауди се продават-мъка , и колко японски.

    Коментиран от #54

  • 48 Lexus

    1 0 Отговор
    Nai dobrite avtomobili sa Lexus i Toyota nai a do tezi super avtomobili sa nadprevara na proizvoditelite prsoto sa nenujni
  • 49 tova e

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "X":

    Това е факт!
  • 50 laverda

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "4i40 Gi40":

    ха каза ли им го браво някои ден като пораснат ще разберат
  • 51 laverda

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "шпората":

    пич копуваи това което ти хареса само мога да ти пожелая много усмихнати километри
  • 52 Mao

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "шпората":

    Zdravei , bix kazal zx6 . 600cc 130 konq sa pre dostatachno , i oshte poveche za bg patishta . a oshte poveche che ne mislq da go iskash za dalag pat tozi motor . NO ako pitash men yamaha r6 e nai dobar v tozi class ( Lichno mnenie ) .
  • 53 Виктор

    0 0 Отговор
    Лаверда, ти го каза. Това е най-важното :)
  • 54 M

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "Selica":

    Ти така ли се събуждаш? Защото аз карам BMW330CI ,а ти караш колело на 25 години
  • 55 Тъп

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Тъп":

    Аз пък карам един ЗиЛ и ако те разбера кой си ще го поломя тая котура де я караш та да си избиеш плоските си комплекси от кухата тиква!!

    Коментиран от #55