Last news in Fakti

10 Септември, 2012 12:11 13 700 24

Ford потвърди европейския Mustang

  • ford-
  • mustang-
  • алан мълали

Президентът на Ford Motor Company Алан Мълали официално обяви, че една от иконите на американското автомобилостроене "пристига в Европа". Следващото поколение на Mustang, чийто пазарен дебют е насрочен за 2014 г., ще се продава и на Стария континент.

Известната до момента информация за новото "пони" на Ford обещава независимо задно окачване за първи път в 50-годишната история на модела и нови турбодвигатели от семейството EcoBoost под предния капак. Специално за Европа най-вероятно ще бъде разработена и четирицилиндрова версия.

От тази страна на Атлантика Mustang и сега може да се поръча, но само на частни вносители. За европейската си гама от Ford винаги са предпочитали да проектират различни спортни модели от продаваните в Щатите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 american muscle maniac

    6 2 Отговор
    защо 4 цилиндрови бее :(:(:(
  • 2 ддд

    6 1 Отговор
    мондео,нищо повече,особенно пък и с малкият двигател.
  • 3 Ford

    5 3 Отговор
    ako slojat EcoBoost dvigateli nqma da stava za ni6to ,se pak tova e sportna kola ne e celta da har4i malko a da vurvi dosta.S tozi dvigatel nqma izvadqt pove4e ot 250 konq ,a amerikansiq Mustang GT Shelby vadi 560 konq koeto e napravo unikalno za serino proizvodstvo na koli .
  • 4 cecko

    3 3 Отговор
    И сигурно ще е с предно предаване :D:D
  • 5 Speeder

    4 0 Отговор
    Браво на шефа на Форд за Европа - от както направи Фокуса един от най-добрите автомобили за каране в този сегмент, Форд-Европа постоянно се развива и дори сега ще имат и спортна класика в моделната гама.
    Колкото до Еко-Бууст - това е име на технология, така, че мощността пак ще я има. А и никой не е казал, че V8 моторите няма да могат да се поръчват ;)
  • 6 Петър Сидеров

    1 2 Отговор
    Това не е мустанг а мутирал фокус.
  • 7 Дошо

    1 3 Отговор
    И този ли ще е куц кон като сегашния?
  • 8 ААА

    1 3 Отговор
    единия евро двигател според мен ще е този на Инсигния 2.8 турбо

    Коментиран от #11

  • 9 Ganchev

    3 4 Отговор
    Това четири цилиндрово "EcoBoost" л..но, никак не се връзва в концепцията на Мустанг, по този начин колата се осъкатява тотално, това е двигател за хора които си нямат понятие от автомобили и за тях единствено от значение е външния вид на колата. Тук не става дума само за конски сили, това двигателче ще се пържи на някакви ненормални обороти за да достигне максималната си мощност, на звук няма да се различава по нищо от един обикновен голф GTI, няма да се очудя да го направят и спредно предаване за европа и това ще бъде вече за капак. За такава кола единствения правилен избор е боботенето на надлъжно разположен V8 мотор с механична скоростна котия и елегантно разположен отзад шпер диференциал за по добро усещане на пътната настилка:) Всичко останало е гавра с историята на модела.
  • 10 Фокус

    2 0 Отговор
    Екобууста за щатите е 3.6 ;) Ако ползват него и го издуят няма да е лошо.
  • 11 иван иванов

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "ААА":

    как ще вземат двигател от опел, като GM са им основния конкурент?
  • 12 емил георгиев

    2 0 Отговор
    Ganchev проектирай си каруци и остави хората от форд да вървят напред, екобууста може да има и 300 к.с. , този двигател не е за ограничени мозъци
  • 13 Ts@r

    0 0 Отговор
    Ако забравим факта, че това ще се окаже просто Mondeo Coupe, колата не е чак толкова лоша, но определено трябва да поработят върху цялостното излъчване на колата, защото това на снимката по-горе е грозно и нямам предвид предницата а формата на купето, която сякаш е взета от ТТ.
  • 14 Шофьорът

    0 0 Отговор
    Не ангажирам никой с моето мнение, но ми се вижда малко грозничка колата.
  • 15 Топчо

    0 0 Отговор
    Защо, вижж каква бойна муцуна има.
  • 16 Явор Кръстев

    0 0 Отговор
    Лично аз си падам по груби оф роуд машини но тази кола определено ме радва
  • 17 пеко такоф

    0 3 Отговор
    на дали ще заплаши титолярите на евро пазара wv и компания

    Коментиран от #21

  • 18 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    izglejda super.
  • 19 secfor

    1 0 Отговор
    Прилича на Аston Мartin.......
  • 20 Замислен

    0 0 Отговор
    Хе-хе, голямо Мондео от 2007, сега и Мустанг. Ако след 7-8 години ме видите с Форд, не се учудвайте.
  • 21 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "пеко такоф":

    VW veche sa zadminati ot Ford po kachestvo.

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 дидо

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "ВИП АМГ":

    А за Мустанга ......Просто е супер... Браво !
  • 24 Anonymous.

    0 0 Отговор
    Причината да вкарат Мустанг с по-малък двигател в Европа е много проста. Конкуренция. Той е голяма заплаха за производителите на автомобили от същия клас. Не само заради своята популярност, а и като цена. Ако трябваше да избирате между Mercedes-Benz SL 65 AMG ~ 80 000/100 000+ лв. и Ford Mustang GT ~ 40 000/60 000 лв. (в зависимост от екстрите), коя бихте избрали? Преценката оставям на вас.