Last news in Fakti

24 Юни, 2020 14:04 7 015 19

Оцениха ръждива Barracuda на $700 хиляди

  • plymouth-
  • barracuda-
  • cuda-
  • търг-
  • аукцион

През юли американската аукционна къща Mecum ще предложи на търг Plymouth Barracuda от 1971 г. от изключително рядката модификация V-Code 440-6 BBL. Продавачът разчита да получи за силно ръждясалия кабриолет между $500 000 и $700 000 (€442 341 - €619 161).

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди

Високата очаквана цена се дължи на обстоятелството, че от Cuda V-Code 440-6 BBL са произведени едва 17 екземпляра с открита каросерия, а продаваният е един от двата, предназначени за износ. Отличава се от стандартните кабриолети по двуцветната боя, антикрилото и предните седалки с по-голяма облегалка.

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди

През последните 35 години "баракудата" е съхранявана в запечатан контейнер, което обяснява лошото състояние на каросерията. Стойността на автомобила обаче се покачва значително от оригиналността, окомплектования интериор и непокътнатата табелка със серийните номера.

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди

Оранжево-черната Cuda V-Code 440-6 BBL има 7.2-литров V8 с два трикамерни карбуратора, мощност 290 к.с. и максимален въртящ момент 664 Нм. Двигателят е съчетан с тристепенна автоматична трансмисия.

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди

Оцениха ръждива Barracuda на 0 хиляди


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бойко

    33 27 Отговор
    Тези да не са се побъркали,че да искат за тази скрап едно чекмедже пари?
  • 2 брок

    18 20 Отговор
    Скръб,за скраб.
  • 3 сектант

    12 7 Отговор
    отпред погледнатата снимка се вижда, че прозореца в ляво като че ли е огънат и ляга по на ниско. бих се пазарил за 499 000
  • 4 Драгой

    37 0 Отговор
    Американски мускул. Тези коли много се тачат зад океана. Не завива добре, до като дадеш газ трепери пътната настилка.

    Коментиран от #7

  • 5 Оня с коня

    5 28 Отговор
    Мяса на ръждив японски котурник.
  • 6 Притежател

    7 5 Отговор
    На моята кола джантите са barracuda- на колко ли ще ги оценят?
  • 7 сектант

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Драгой":

    има ателиета там, като Classic Recreations, които са нещо като филиал на Форд и преправят класически фордове с нови технологии по окачване и така нататък. те вече завиват яко. Там има мустанг бос 429 с 9 литров i V8 827 конски сили чисто черен звяр и е мн по евтин от това.

    Коментиран от #8

  • 8 някои си

    18 2 Отговор

    До коментар #7 от "сектант":

    Сектанте това чудо е Класика.Не пипана демек ОРИГИНАЛ ама и аз какво обяснявам на човек който кара румънско рено....

    Коментиран от #16, #18

  • 9 Гост

    8 6 Отговор
    Да сте чули за ръждива Тесла на таквиз пари?

    Коментиран от #14

  • 10 РЗС

    16 2 Отговор
    Тая кола струва камара пари дори да е без кабрио, какво остава да е в тираж от 17 броя, от които сигурно 13 са по моргите

    Коментиран от #11

  • 11 Според мен

    7 7 Отговор

    До коментар #10 от "РЗС":

    и на тази, мястото и е там.
  • 12 Борко Отворко

    3 11 Отговор
    Точно баракуда в пълния смисъл точно ръждива и гнилоч като Хондите Маздите и абе с една дума като всички японски дрегели.
  • 13 Вуте Стойчко.

    5 3 Отговор
    Верно е верно от японските по ръждиви нема то Опела вече не ръждясва оправиха го сега само японските масларки гният и ръждясват още в каталога.
  • 14 А да си виждал Тесла от 1971 год?!

    8 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    С кой акъл сравняваш автомобил на почти 1/2 век с такъв на няколко години? Дай да видим Тесла в движение на тия години след време, и тогава, ако си жив, може да задаваш телешки въпроси! 👀

    Коментиран от #15

  • 15 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "А да си виждал Тесла от 1971 год?!":

    Теслите ви и 10 години няма да изкарат. Правени са от бишкоти и кори за яйца. А неръждаемият им пикап нещо не се вижда по улиците. Май няма пари за скъпи играчки след кризата.
  • 16 Jack Bauer

    1 5 Отговор

    До коментар #8 от "някои си":

    И какво като е "класика" и "оригинал"?! Истинската му стойност е жълти стотинки. Това че някой който не си знае парите е готов да си избива комплексите с тази купчина ръжда, не я прави автоматически безценна.
  • 17 На дизеляка

    4 0 Отговор
    Що не си карате немските дъргели,на години като горната,а давате акъл на хората с много пари.Със сигурнност,те не биха си дали парите за такива немски бараки.
  • 18 Друг някой си

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "някои си":

    Толкова пари за купчина ръждясало желязо, което и в заводско състояние на нищо не прилича, само и единствено защото от него са пройзведени малко бройки, може да даде само някой който едновременно е и много богат и много тъп. Да е само едното от двете не е достатъчно.
  • 19 John Doe

    1 1 Отговор
    Не мога да си обясня какво има харесват на тия американски мускули. То реално не мяза на автомобил, не говоря за ръждата, а по принцип. Иначе нормално да е скъпо с такъв тираж. Ония зад океана са някакви фанатици, според които всичко произведено там е на-добро, а реално е пълна скръб. Кой е най-гледания спорт в световен мащаб - американския футбол, а само те си го гледат и е страхотно тъп спорт. Същото е с автомобилите им.